En dan smijt je dat ding niet gewoon even van je af wanneer het te warm is?quote:Op maandag 14 september 2020 22:32 schreef padlarf het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat een 4 seizoenen dekbed niet bestaat uit 2 identieke dekbedden die je aan elkaar kunt maken. Het zijn juist een wat dikker dekbed en een wat dunner dekbed. Lig al weken kapot te gaan van de warmte onder dat ding
Terecht puntquote:Op dinsdag 15 september 2020 10:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dan smijt je dat ding niet gewoon even van je af wanneer het te warm is?
Ligt helemaal aan de oven / opzet van de keuken.quote:Op zondag 6 september 2020 12:40 schreef praadje het volgende:
Ik kwam er van de week achter dat de lade onder een oven niet bedoeld is om je bakspullen in te bewaren maar om je eten warm te houden als je andere gerechten nog niet klaar zijn.
Kwam eerder door een stel mensen die erachter kwamen dat het daar niet voor bedoeld is, en er video's over gingen maken.quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:42 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de oven / opzet van de keuken.
Ik heb nog een tussenoplossing gevonden tussen leeg dekbedovertrek en zomerdekbed in dekbedovertrek in: 2 handdoeken van 1,40 * 1,00 m aan elkaar genaaid (dat is een standaad handdoekmaat die verdubbeld exact overeenkomt met een standaard dekbedmaat (1,40 * 2,00 m)).quote:Op dinsdag 15 september 2020 10:38 schreef padlarf het volgende:
[..]
Terecht puntIk kan niet slapen als er niks over me heen ligt, en ook met benen armen schouders er buiten was het te warm met de dikke deken. Tijdens de hittegolf heb ik alleen een dekbedovertrek gebruikt
En dat is dan ook nog eens aan de geheel andere kant van de VS dan de staat Washington.quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:41 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dat Washington DC niet in een Amerikaanse staat ligt. Het ligt tussen Virginia en Maryland, maar ligt in het District of Columbia (DC).
Je vergeet voor het gemak de pezenquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:53 schreef Sushilover het volgende:
Dat er geen enkele spier in je hand zit. Het zijn echt alleen maar botten die aan je arm spieren vast zitten.
Hahaha oké ja die welquote:Op vrijdag 18 september 2020 10:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak de pezenDie zorgen ervoor dat je je vingers kunt bewegen. Best handig
90 procent in aantal cellen, maar slechts 1 tot 3% in gewicht. Onze cellen zijn veel groter.quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Je bent voor 90 procent bacteria en schimmels
Alleen al de bacteria in je darmen wegen meer dan een kilo. 90 procent van de cellen in ons lichaam zijn van niet-menselijke oorsprong.
Bacteria en schimmels vooral.
Zou dat ook verklaren dat je ‘s nachts emoties veel intenser ervaart en bijv. veel meer ‘briljante’ of actieve ideeën hebt waar je de volgende dag toch geen bal mee gaat doen?quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik wist ook niet dat onze hersenen meer werken ’s nachts meer dan overdag.
[ afbeelding ]
Het menselijk brein is effectief actiever ’s avonds dan overdag. Je zou denken dat met al dat bewegen, coördineren, calculeren en al die interacties die we hebben het brein overdag veel meer zou werken dan ’s nachts wanneer we slapen.
Nu weet ik waarom ik soms kapot moe ben als ik wakker word, zeker als ik veel heb gedroomd
Dat is niet waar https://en.m.wikipedia.org/wiki/Muscles_of_the_handquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:53 schreef Sushilover het volgende:
Dat er geen enkele spier in je hand zit. Het zijn echt alleen maar botten die aan je arm spieren vast zitten.
quote:Op zondag 27 september 2020 22:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Toen ik klein was zag ik in de winkel het verband niet tussen wat mijn moeder betaalde en wat ze aan geld terugkreeg. Ik dacht dat dat willekeurige bedragen waren. Dus ik hoopte maar dat mijn moeder in de rij zou staan waar op dat moment veel geld uitgedeeld werd.
Das wel mega leuk achteraf.quote:Op zondag 27 september 2020 22:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Toen ik klein was zag ik in de winkel het verband niet tussen wat mijn moeder betaalde en wat ze aan geld terugkreeg. Ik dacht dat dat willekeurige bedragen waren. Dus ik hoopte maar dat mijn moeder in de rij zou staan waar op dat moment veel geld uitgedeeld werd.
Op de markt vroeg eens een jongetje van een jaar of 6 aan zijn oma of je altijd meer moet betalen dan dat je terugkrijgt. Vond dat zo slim van dat kind. En het antwoord is natuurlijk nee, want je kan ook gepast betalen.quote:Op zondag 27 september 2020 22:18 schreef Boca_Raton het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2020 20:00 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Op de markt vroeg eens een jongetje van een jaar of 6 aan zijn oma of je altijd meer moet betalen dan dat je terugkrijgt. Vond dat zo slim van dat kind. En het antwoord is natuurlijk nee, want je kan ook gepast betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |