daar neig ik ook naar..quote:
Dan klink je wel als het type voor de Switchquote:Op donderdag 23 april 2020 11:28 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
daar neig ik ook naar..
ben wat dat betreft van de mario spelletjes en dergelijke lievere games
maar sinds de wii geen nintendo meer gehad dus toch maar even blanco er in nu
Hmmm wilde net Spyro voor de Switch gaan kopen....vond het vroeger heel leuk.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:28 schreef Barreltje het volgende:
Vroegah speelde ik veel "Spyro" maar toen ik het laatst weer eens probeerde gaf ik het op na 2 uur in hetzelfde stukje vast te lopen..
Verder geen console spelletjes..
dat vond ik idd ook altijd erg leukquote:Op donderdag 23 april 2020 11:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmmm wilde net Spyro voor de Switch gaan kopen....vond het vroeger heel leuk.
Oeh, Spyro was vroeger echt geweldig.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:28 schreef Barreltje het volgende:
Vroegah speelde ik veel "Spyro" maar toen ik het laatst weer eens probeerde gaf ik het op na 2 uur in hetzelfde stukje vast te lopen..
Verder geen console spelletjes..
quote:Op donderdag 23 april 2020 09:27 schreef Kreator het volgende:
Dit kan wel met de nieuwste versie van Teams in elk geval. Ik zit regelmatig in de kroeg, in de camper van Breaking Bad, op het strand met halfnaakte babes, of met een achtergrond met een foto van mezelf aandachtend luisterend.
Je moet er iets van maken in deze crisistijden.
Nee hoor. Lunchpauzequote:Op donderdag 23 april 2020 11:51 schreef Blues het volgende:
OH, nu zijn jullie allemaal zogenaamd aan het werk zeker
Bijna klaar met de werkdagquote:Op donderdag 23 april 2020 11:51 schreef Blues het volgende:
OH, nu zijn jullie allemaal zogenaamd aan het werk zeker
Moest denken aan...quote:Op donderdag 23 april 2020 12:07 schreef Kaatje1 het volgende:
oef..offerte binnen. Hoop geld voor een cadeautje aan mezelf. Maar aan de andere kant, hopelijk jaren plezier van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op donderdag 23 april 2020 12:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Moest denken aan...Ik zie geen foto, maar de bestandsnaam zegt voldoendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
airco in huis. Ik kan heel slecht tegen de warmte en heb in de zomer de zon de hele dag in huis. In de winter heerlijk, want dan warmt het huis snel op, maar in de zomer (zeker de afgelopen zomers) warmt het ook snel op maar koelt het niet af. En ik word er echt beroerd van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |