net als met Red Dragon zeg maar
Toch zijn de rechten van De Hobbit wel door de filmmaatschappij aangeschaft en hij heeft recent toegegeven dat hij er over aan het denken is.
quote:spelen maar een paar dezelfde spelers in...
Op donderdag 16 januari 2003 16:06 schreef dutchie het volgende:
Als Peter het niet doet, krijg je dus zeer ws ook niet dezelfde acteurs die de personages in de LotR hebben gespeeld.
Dat zou ik wel jammer vinden.
En bilbo en gandalf kun je wel anders laten lijken (ze zijn een stuk jonger)
quote:Waarom niet? De Robocop-films hadden ook verschillende regisseurs, maar dezelfde acteurs.
Op donderdag 16 januari 2003 16:06 schreef dutchie het volgende:
Als Peter het niet doet, krijg je dus zeer ws ook niet dezelfde acteurs die de personages in de LotR hebben gespeeld.
Dat zou ik wel jammer vinden.
quote:you are right, bedacht ik me ook al toen ik gepost had. Ik bedoel die beesten die op draken lijken in lotr2, maar damn... nu ben ik de naam kwijt.
Op donderdag 16 januari 2003 16:28 schreef Quistnix het volgende:
Smaug was de allerlaatste draak uit de midlle earth. In lotr 2 zitten dus geen draken..
quote:en die waren ook allemaal fantastisch....
Op donderdag 16 januari 2003 16:28 schreef Quistnix het volgende:
Waarom niet? De Robocop-films hadden ook verschillende regisseurs, maar dezelfde acteurs
quote:ik vond het monster uit Reign of Fire aardig indrukwekkend, dus hopelijk krijg je dan zoiets
Op donderdag 16 januari 2003 16:18 schreef 303 het volgende:
Hoop wel dat de gouden draak mooi verfilmd wordt en niet zo;n knullig beest als in andere drakenfilms. De draken uit LOTR 2 vind ik ook niet zo super, veel te klein (als ik het vergelijk met wat ik in mijn hoofd had bij het lezen van de boeken)
quote:That's beside the point.
Op donderdag 16 januari 2003 16:40 schreef B4ron het volgende:[..]
en die waren ook allemaal fantastisch....
Kijk maar naar de star wars trilogie waarvan deel 1 en 2 complete flopfilms zijn. George Lucas had de eer aan zichzelf moeten houden, net als Peter Jackson zou moeten doen.
quote:Verschil is dat The Hobbit een prachtig losstaand verhaal is.
Op donderdag 16 januari 2003 19:51 schreef marlins het volgende:
Als de mensen van Lotr slim zijn doen ze het NIET.. kans is groot dat de film flopt vanwege het suc6 van de huidige lotr films.Kijk maar naar de star wars trilogie waarvan deel 1 en 2 complete flopfilms zijn. George Lucas had de eer aan zichzelf moeten houden, net als Peter Jackson zou moeten doen.
quote:Lekker belangrijk. En ook zo ontopic!
Op donderdag 16 januari 2003 22:32 schreef The_Wanderer het volgende:
ik haat hobbits
quote:de acteur die gandalf speelt is overleden.
Op donderdag 16 januari 2003 16:08 schreef B4ron het volgende:[..]
spelen maar een paar dezelfde spelers in...
En bilbo en gandalf kun je wel anders laten lijken (ze zijn een stuk jonger)
quote:?????????
Op donderdag 16 januari 2003 22:38 schreef damster het volgende:[..]
de acteur die gandalf speelt is overleden.
dus voor die rol moet je zeker een ander nemen.
quote:Wyverns, maar dat zijn kleine draakachtigen, dus die hoorden al niet zo groot te zijn.
Op donderdag 16 januari 2003 16:34 schreef 303 het volgende:[..]
you are right, bedacht ik me ook al toen ik gepost had. Ik bedoel die beesten die op draken lijken in lotr2, maar damn... nu ben ik de naam kwijt.
quote:Je bent in de war met de rol van Dumbledore in Harry Potter; die is dood!
Op donderdag 16 januari 2003 22:38 schreef damster het volgende:[..]
de acteur die gandalf speelt is overleden.
dus voor die rol moet je zeker een ander nemen.
quote:*phew*
Op donderdag 16 januari 2003 22:52 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Je bent in de war met de rol van Dumbledore in Harry Potter; die is dood!
De vergelijking met SW is niet helemaal oprecht omdat LOTR and TH op zich als 2 losstaande verhalen gezien kunnen worden als je eerlijk bent. LOTR komt wel na TH maar er wordt niet al te veel in terugverwezen.
Van TH heb ik ook genoten dus een verfilming zou ik vinden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |