Om die ouwe meuk maak ik me meer zorgenquote:Op donderdag 23 april 2020 09:31 schreef Koen66 het volgende:
ah gaat Doel/Borssele/Tihange vandaag de lucht in lees ik?
quote:
quote:
Hell no.quote:
Nee.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Haags, ben je wel eens in een toolstation geweest? zit er hier 1 in de buurt
ik welquote:Op donderdag 23 april 2020 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Haags, ben je wel eens in een toolstation geweest? zit er hier 1 in de buurt
Ah, je nieuwe Tour of Duty begint?quote:Op donderdag 23 april 2020 09:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hell no.
Nee ik stap daar op een bootje die mij naar het schip op den Noordzee brengt
jaquote:Op donderdag 23 april 2020 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, je nieuwe Tour of Duty begint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dacht daar is minder druk dan gamma. Voor lak voor de pergolaquote:Op donderdag 23 april 2020 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik welZitten door heel Nederland.
had je vragen dan?
het is meer een afhaal balie hoormaar ze hebben er wel kennis en kunnen kwaliteitsspul goed leveren.
quote:Op donderdag 23 april 2020 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb de belasting gemaild. Ze krijgen een voucher van mij.
quote:Op donderdag 23 april 2020 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb de belasting gemaild. Ze krijgen een voucher van mij.
Ahquote:Op donderdag 23 april 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht daar is minder druk dan gamma. Voor lak voor de pergola
ken ik niet.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gereedschaps / ijzerwaren handel
Wel de moeite om eens te kijken ja.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gereedschaps / ijzerwaren handel
ik ga er even kijken straks. heb ik een loopje ook ;pquote:Op donderdag 23 april 2020 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah
naja de koolstations waar ik ben geweest hebben een balie waar je naar toe gaat en achter de balie liggen alle spulletjes. Maar ze kunnen je wel goed advies geven.
Vaak ook minder druk ja. Je kan het ook online bestellen en daar 2u later afhalen.
das een dozenschuiverquote:
geen idee, nooit iets gekocht.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
das een dozenschuiver
goedkoop, dat dan weer wel. Maar betrouwbare informatie over leveringstraject/voorraad: nope nope nope
je bedoeld de vloer?quote:Op donderdag 23 april 2020 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
Had je je pergola niet beter eerst gedaan en daarna de olie?
quote:Op donderdag 23 april 2020 09:31 schreef Koen66 het volgende:
ah gaat Doel/Borssele/Tihange vandaag de lucht in lees ik?
ah, jij komt uit Limburg?quote:Op donderdag 23 april 2020 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, nooit iets gekocht.
Ik ken ze alleen omdat ze een groot nieuw pand hier langs de snelweg aan het bouwen zijn.
Had ik ook al gezegd maar ik moest me er niet mee bemoeien.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
Had je je pergola niet beter eerst gedaan en daarna de olie?
was dat nog niet duidelijk danquote:Op donderdag 23 april 2020 09:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah, jij komt uit Limburg?
Past wel eigenlijk bij hoe ik jouw nick steeds in mn hoofd oplees
dat heb ik niet gezegdquote:Op donderdag 23 april 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik ook al gezegd maar ik moest me er niet mee bemoeien.
quote:
Je gaat er weer vandoorquote:Op donderdag 23 april 2020 09:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hell no.
Nee ik stap daar op een bootje die mij naar het schip op den Noordzee brengt
hmmm ja misschien slimmer.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wacht dan even nog een week ofzo. dan is je olie 'uitgehard' en gewerkt.
Mocht je dan wat spetteren, poets je met een vochtig babydoekje gelijk je spetters weg.
quote:Op donderdag 23 april 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik ook al gezegd maar ik moest me er niet mee bemoeien.
En tegen hele redelijke prijzenquote:Op donderdag 23 april 2020 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik welZitten door heel Nederland.
had je vragen dan?
het is meer een afhaal balie hoormaar ze hebben er wel kennis en kunnen kwaliteitsspul goed leveren.
Nee je zei dat je gewoon niet zo handig bent, maar dat klinkt wat minder stoer voor jou.quote:
Ja dat zei ik jaquote:Op donderdag 23 april 2020 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee je zei dat je gewoon niet zo handig bent, maar dat klinkt wat minder stoer voor jou.
quote:Op donderdag 23 april 2020 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jaHoe dat zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ja ik probeer je alleen maar te helpen hier hoor, dat je overkomt als daadkrachtige vrouw en niet als onhandige klusmiep.quote:
er komt echt niks zinnigs meer uit wilders tegenwoordig he..quote:Op donderdag 23 april 2020 09:42 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/280358/(...)van-klaver-zijn.html
ze hebben het weer bevestigd:
een stel clowns bij ons in de regering
is er ooit iets zinnigs uit gekomen dan?quote:Op donderdag 23 april 2020 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er komt echt niks zinnigs meer uit wilders tegenwoordig he..
Getrouwd zijn is ruzie maken en kibbelen?quote:Op donderdag 23 april 2020 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zijn jullie stiekem al getrouwd?
Zet t ff in spoilers voor leergierige ogen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
af en toequote:Op donderdag 23 april 2020 09:46 schreef mschol het volgende:
[..]
is er ooit iets zinnigs uit gekomen dan?
quote:Op donderdag 23 april 2020 09:50 schreef kwiwi het volgende:
Ik weet niet wat voor weer het bij jullie is, maar ik lig dus gewoon al in m'n bikini te zonnen. In AprilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat voor weer het bij jullie is, maar ik lig dus gewoon al in m'n bikini te zonnen. In AprilHier is het ook perfect bikiniweer maar die trek ik maar niet aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 april 2020 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier is het ook perfect bikiniweer maar die trek ik maar niet aan.
Ik weet niet wat voor weer het bij jullie is, maar ik lig dus gewoon al in m'n bikini te zonnen. In Aprilthuis werken noemen ze zo iets zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 23 april 2020 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nooit getrouwd geweest, maar ik hoop het nietquote:Op donderdag 23 april 2020 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Getrouwd zijn is ruzie maken en kibbelen?![]()
![]()
Ik weet niet wat voor weer het bij jullie is, maar ik lig dus gewoon al in m'n bikini te zonnen. In AprilLokspoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik weet niet wat voor weer het bij jullie is, maar ik lig dus gewoon al in m'n bikini te zonnen. In Aprilweer om te werken in een magazijn tot 19:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat zijn goede roddels om de wereld in te helpenquote:Op donderdag 23 april 2020 09:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zeur jij nou, we hebben gisteren nog samen gedouched met de nivea.![]()
![]()
Bahquote:Op donderdag 23 april 2020 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
weer om te werken in een magazijn tot 19:00![]()
![]()
Werd net gebeld door een kennis van me in de logistiek..
Of ik dag delen op de vrachtwagen wil gaan rijden om supermarkten te bevoorraden.
Ze komen mensen tekort
eh. Nee![]()
![]()
nu nog wel, maar een maandje dit weer en het is een lekkere warme oven (en dan is het pas herfst voor het weer afkoelt)quote:
pand van airco voorzien is economische zelfmoord![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 april 2020 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]
nu nog wel, maar een maandje dit weer en het is een lekkere warme oven (en dan is het pas herfst voor het weer afkoelt)
pand van airco voorzien is economische zelfmoord
naja goed.. 'ons' magazijn had een koel en vriescel die matig geīsoleerd waren naar de andere ruimtes. Dat scheelt veel![]()
![]()
das fijn ja.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naja goed.. 'ons' magazijn had een koel en vriescel die matig geīsoleerd waren naar de andere ruimtes. Dat scheelt veel
ach, ik ben inmiddels niet anders gewend, we gooien vaak overheaddeur open, dat scheelt iets als het waait![]()
Poeh, dat is geen doen neequote:Op donderdag 23 april 2020 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zet t ff in spoilers voor leergierige ogen:
Ik snap heel goed dat je dan verder gaat kijken!It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Heb ooit met een vakantiebaantje in een gekoeld magazijn gewerkt ivm de chemicaliën die er stonden opgeslagen. De algemene opslag was 12 graden en de losse cellen nog kouder. Dat is wel echt een klap in je gezicht als je dan 's middags naar buiten gaat waar het 30+ isquote:Op donderdag 23 april 2020 09:59 schreef mschol het volgende:
[..]
nu nog wel, maar een maandje dit weer en het is een lekkere warme oven (en dan is het pas herfst voor het weer afkoelt)
pand van airco voorzien is economische zelfmoord
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Matig.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Webex doet het niet, geen videocallZonder wrijving geen glans![]()
gij blijquote:Op donderdag 23 april 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Webex doet het niet, geen videocall![]()
![]()
Hier Skypen we gewoonquote:Op donderdag 23 april 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Webex doet het niet, geen videocall
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Hebben we ook, maar dit gebruiken we voor de grotere meetings. Aan deze zouden 50-60 man deelnemen.quote:![]()
Dan is webex handiger jaquote:Op donderdag 23 april 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben we ook, maar dit gebruiken we voor de grotere meetings. Aan deze zouden 50-60 man deelnemen.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Wat is dit nou weer, op dit soort dingen staat bij mij de doodstrafquote:Op donderdag 23 april 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben we ook, maar dit gebruiken we voor de grotere meetings. Aan deze zouden 50-60 man deelnemen.![]()
![]()
Het is een demo. Ons team voor zowat de rest van de organisatie.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer, op dit soort dingen staat bij mij de doodstraf![]()
Maar wat een hel, vergaderen met 50-60 man
Dan is het wat anders wellicht, een van de drie grote partners in mijn joint venture had ook zo'n vergaderen om te vergaderen cultuur, meteen afgeschaft.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een demo. Ons team voor zowat de rest van de organisatie.![]()
gisteren een meeting met 40 ongeveer, maar voornamelijk luisteren naar 1 centrale spreker. En een pubquiz gedaan. Ging primaquote:Op donderdag 23 april 2020 10:12 schreef Muck het volgende:
Maar wat een hel, vergaderen met 50-60 man
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Vergadercultuur hebben wij ook wel. Ik noem ons altijd het ministerie van Verzekeringszaken. Die cultuur was ik absoluut niet gewend als journalist en bij het hippe bedrijf waar ik in Boedapest werkte. En ik vind er nog steeds weinig aanquote:Op donderdag 23 april 2020 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan is het wat anders wellicht, een van de drie grote partners in mijn joint venture had ook zo'n vergaderen om te vergaderen cultuur, meteen afgeschaft.![]()
![]()
Ik vind mijn werk niet vervelend, maar ik voel er geen passie voorquote:Op donderdag 23 april 2020 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind werken echt leuk anders zou ik het ook niet doen![]()
![]()
Ja.quote:
Ik had dinsdag zo'n momentje...
takkeveel gedaan, allemaal meldingen verwerkt, mailbox leeg, takenlijst klaar... Dus ik dacht: ik ga zo eens lunch maken.
Bleek het pas 10 uur te zijn![]()
Dan valt pas op hoeveel tijd je verdoet op kantoor aan praten over werk, plannen, vergaderen....It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
quote:Op donderdag 23 april 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we samen een leuk B&B-tje beginnen in Lauterbrunnen dan?Ja!
![]()
Geen tijd verlullen scheelt echt enorm.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja.
Ik had dinsdag zo'n momentje...
takkeveel gedaan, allemaal meldingen verwerkt, mailbox leeg, takenlijst klaar... Dus ik dacht: ik ga zo eens lunch maken.
Bleek het pas 10 uur te zijn![]()
Dan valt pas op hoeveel tijd je verdoet op kantoor aan praten over werk, plannen, vergaderen....
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Dat kennen ze hier in Zwitserland niet. Echt apart, ik ken mensen die al 20 jaar in dezelfde woning zitten en een kwart betalen van de huidige prijs zeg maar.quote:![]()
Dat is wel nice.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kennen ze hier in Zwitserland niet. Echt apart, ik ken mensen die al 20 jaar in dezelfde woning zitten en een kwart betalen van de huidige prijs zeg maar.
Your beauty never ever scared me.![]()
Ja inderdaad. Ben veel efficiënter thuis.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen tijd verlullen scheelt echt enorm.![]()
Oke klinkt nog niet absurd veel maar voor een huis wat zo slecht geīsoleerd is enz vind ik het best wat.
Is het van een woningstichting?quote:Op donderdag 23 april 2020 10:23 schreef Amarantha het volgende:
Oke klinkt nog niet absurd veel maar voor een huis wat zo slecht geīsoleerd is enz vind ik het best wat.![]()
Nou ja als het elk jaar zo omhoog gaat gaat het best hard.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:23 schreef Amarantha het volgende:
Oke klinkt nog niet absurd veel maar voor een huis wat zo slecht geīsoleerd is enz vind ik het best wat.![]()
Jaquote:Op donderdag 23 april 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het van een woningstichting?Jaquote:Op donderdag 23 april 2020 10:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja als het elk jaar zo omhoog gaat gaat het best hard.
Ik vind 'm best flink hoor.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik huur particulier en ondanks dat ik er net woon, mogen ze per juli ook verhogen. Ben ik wel een beetje benauwd voor![]()
![]()
Herkenbaar. Maar vandaag log ik gewoon even een dagje niet in.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind mijn werk niet vervelend, maar ik voel er geen passie voor![]()
Kan dat zomaar?quote:Op donderdag 23 april 2020 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar vandaag log ik gewoon even een dagje niet in.![]()
Ja hoor. Donderdag is papadag. De afgelopen weken heb ik op donderdag alleen wel gewerkt ter compensatie van de dagen waarop junior niet naar de opvang kon en ik zorg voor hem en werk moest combineren. Maar heb deze week al genoeg gewerkt om morgen gewoon aan mijn uren te kunnen komenquote:.
![]()
huh. kan dat zomaar als je er nog geen jaar woont?quote:Op donderdag 23 april 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik huur particulier en ondanks dat ik er net woon, mogen ze per juli ook verhogen. Ben ik wel een beetje benauwd voor![]()
Dat laatste heb ik misschien voor 25% van m'n werkquote:Op donderdag 23 april 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind mijn werk niet vervelend, maar ik voel er geen passie voor![]()
![]()
Het staat in het huurcontract. Vond ik ook raar, maar heb me er verder nog niet in verdiept.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
huh. kan dat zomaar als je er nog geen jaar woont?![]()
![]()
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
huh. kan dat zomaar als je er nog geen jaar woont?![]()
Totoro.quote:
En verder is het appels met peren vergelijken op het plaatje, beetje Coca Cola en Freeway (aka Aldi cola) qua marketing.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
totowie?quote:Op donderdag 23 april 2020 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Totoro.
En verder is het appels met peren vergelijken op het plaatje, beetje Coca Cola en Freeway (aka Aldi cola) qua marketing.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Kan hem wel eens aanslingeren weer, staat toch op Netflix nu.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
zal wel een pokemon zijn ofzoquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ghibli niet kennen.quote:
Dat zijn klassiekers man.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Geen idee. Ben blij dat ik een koopwoning heb. Altijd hetzelfde betalen en nog langzaamaan iets opbouwen ookquote:Op donderdag 23 april 2020 10:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
huh. kan dat zomaar als je er nog geen jaar woont?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ja ik ook..quote:Op donderdag 23 april 2020 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Ben blij dat ik een koopwoning heb. Altijd hetzelfde betalen en nog langzaamaan iets opbouwen ook![]()
als jij het zegt.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ghibli niet kennen.
Dat zijn klassiekers man.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 23 april 2020 10:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb geen geld voor een koopwoning.
da's het vervelende inderdaad, netto gooi je met huren veel meer weg, maar de horde om te kopen is lastig te nemen veelalquote:Op donderdag 23 april 2020 10:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb geen geld voor een koopwoning.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Niet alleen ik hoor. Maar er staat sinds kort een lading van op Netflix, ik raad ze zeker aan.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik had vooral mazzel met Joop z'n koopwoning, gezien mijn studieschuld kan ik zelf kopen ook wel vergeten de komende tien jaar.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
maar wat is de overeenkomst tussen die Totoro en die meme hierboven?Same shit, different day
SC hopper present![]()
En ik zal heel even doen alsof ik iets ga doen met deze tipquote:Op donderdag 23 april 2020 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet alleen ik hoor. Maar er staat sinds kort een lading van op Netflix, ik raad ze zeker aan.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Het niet-booby grietje had een Totoro geverfd.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:44 schreef Koen66 het volgende:
maar wat is de overeenkomst tussen die Totoro en die meme hierboven?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Enige voordeel aan huurhuis is wel dat ik reparaties enz niet hoef te betalen.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Ik kan het ook vergeten hoor. Studieschuld en een fijne 'erfenis' van mijn ex die het de komende 300 jaar onmogelijk maakt een hypotheek te krijgenquote:Op donderdag 23 april 2020 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had vooral mazzel met Joop z'n koopwoning, gezien mijn studieschuld kan ik zelf kopen ook wel vergeten de komende tien jaar.
wat op zich wel een groot voordeel is..quote:Op donderdag 23 april 2020 10:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Enige voordeel aan huurhuis is wel dat ik reparaties enz niet hoef te betalen.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ja best wel eigenlijk.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat op zich wel een groot voordeel is..
ahja verrekquote:Op donderdag 23 april 2020 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het niet-booby grietje had een Totoro geverfd.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, kut is dat, dat dat allemaal zķ lang doorwerkt.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kan het ook vergeten hoor. Studieschuld en een fijne 'erfenis' van mijn ex die het de komende 300 jaar onmogelijk maakt een hypotheek te krijgen
Ik gebruik onze huidige kostenverdeling vooral om zo snel mogelijk af te lossen op m'n DUO-lening, want dan kunnen we voor een volgend huis ooit tenminste ook mijn inkomen een beetje nuttig inzetten.Sparen heeft nu toch ook maar beperkt nut.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Massel gehad met deze koopwoning, maar kan ook geen ander huis kopen
ja ergens in Drenthe maar daar is geen werk![]()
Drenthequote:Op donderdag 23 april 2020 10:51 schreef Karzai het volgende:
Massel gehad met deze koopwoning, maar kan ook geen ander huis kopen
ja ergens in Drenthe maar daar is geen werk
Er is iemand buiten aan het sporten maar het klinkt meer alsof die persoon seks heeft.
Het scheelt wel als je je leven al opgebouwd hebt in een minder overspannen regio.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
ik kwam laatst een meisje tegen die normaal zumba en piloxing les geeft.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:53 schreef Amarantha het volgende:
Er is iemand buiten aan het sporten maar het klinkt meer alsof die persoon seks heeft.
die was nu in dr eentje op een pleintje aan het trainen. Dat zag er toch wel vrij apart uit.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ben keertje naar Appelscha gefietst.. Ik was dood na die tijd.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:54 schreef Karzai het volgende:
Vroeger altijd naar Appelscha op vakantie
De kale duinenYour beauty never ever scared me.![]()
Seks is dan ook topsport als je een beetje fanatiek bent en een premium partner hebt.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:53 schreef Amarantha het volgende:
Er is iemand buiten aan het sporten maar het klinkt meer alsof die persoon seks heeft.![]()
Dat geloof ik wel ja.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kwam laatst een meisje tegen die normaal zumba en piloxing les geeft.
die was nu in dr eentje op een pleintje aan het trainen. Dat zag er toch wel vrij apart uit.
quote:Op donderdag 23 april 2020 10:53 schreef Amarantha het volgende:
Er is iemand buiten aan het sporten maar het klinkt meer alsof die persoon seks heeft.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kwam laatst een meisje tegen die normaal zumba en piloxing les geeft.
die was nu in dr eentje op een pleintje aan het trainen. Dat zag er toch wel vrij apart uit.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik woon bijna in het midden van Nederland en wil hier ook niet meer wegquote:Op donderdag 23 april 2020 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Het scheelt wel als je je leven al opgebouwd hebt in een minder overspannen regio.
Ik heb door half Nederland gewoond en ben nu terug op mijn geboortegrond en ga de komende jaren sowieso niet weg uit dit huisIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Mijn eerste echte verkering kwam uit Appelschaquote:Op donderdag 23 april 2020 10:54 schreef Karzai het volgende:
Vroeger altijd naar Appelscha op vakantie
De kale duinen
Als deze crisis voorbij is, kun je me ook rollen vrees ikquote:
ken je dat pretparkje daar in het centrum?quote:Op donderdag 23 april 2020 10:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn eerste echte verkering kwam uit Appelscha![]()
Ja, al ben ik er nooit geweestquote:Op donderdag 23 april 2020 11:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
ken je dat pretparkje daar in het centrum?It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Als kind vond ik dat wel leuk, altijd bij een boertje die had een paar huisjes
schapies rondlopen, natuurzwembad, bos en veel fietsen![]()
Ja, dat. Ik zit in reserveRandstad, dus de prijzen zijn ook aardig omhooggeschoten hier, maar no way dat ik hier weg wil.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik woon bijna in het midden van Nederland en wil hier ook niet meer weg
Ik heb door half Nederland gewoond en ben nu terug op mijn geboortegrond en ga de komende jaren sowieso niet weg uit dit huis
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op donderdag 23 april 2020 10:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kan het ook vergeten hoor. Studieschuld en een fijne 'erfenis' van mijn ex die het de komende 300 jaar onmogelijk maakt een hypotheek te krijgen![]()
![]()
Oh ja leven opbouwen, ik wist dat ik wat vergeten wasquote:Op donderdag 23 april 2020 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
De prijzen hier zijn compleet krankzinnig.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat. Ik zit in reserveRandstad, dus de prijzen zijn ook aardig omhooggeschoten hier, maar no way dat ik hier weg wil.
Ik woon in buttfucknowhere en als je ziet wat voor bedragen hier worden neergelegd voor matige woningen
hmm, Buttfuck you say..Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Die prijzen daar zijn écht geen grap nee.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:08 schreef Muck het volgende:
[..]
De prijzen hier zijn compleet krankzinnig.
Ik woon in buttfucknowhere en als je ziet wat voor bedragen hier worden neergelegd voor matige woningen![]()
Ik kan tenminste nog richting Den Helder, daar wil toch niemand wonen.(Ok, ik ook niet)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Pfff videocall met zogenaamd originele, maar schijtlollige onderdelen om 'elkaar beter te leren kennen'.
Kleuterschoolgedoe![]()
![]()
Daar heb ik zo'n hekel aan hčquote:Op donderdag 23 april 2020 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Pfff videocall met zogenaamd originele, maar schijtlollige onderdelen om 'elkaar beter te leren kennen'.
Kleuterschoolgedoe![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:17 schreef Karzai het volgende:
Heb je dat wel in je leren tuigje gedaan met bal in je mond?
Zonder wrijving geen glans![]()
Hier willen ze ook een 'koffie-apparaat-uurtje' invoerenquote:Op donderdag 23 april 2020 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Kleuterschoolgedoe
hahahaha
nee.
rot op.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Ja, moeten 20 man gaan vertellen welke superkracht ze willen hebben en wat ze er mee zouden doenquote:![]()
![]()
Jezus dat is nog erger dan ik dachtquote:Op donderdag 23 april 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, moeten 20 man gaan vertellen welke superkracht ze willen hebben en wat ze er mee zouden doen![]()
![]()
het wat?quote:Op donderdag 23 april 2020 11:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier willen ze ook een 'koffie-apparaat-uurtje' invoeren
hahahaha
nee.
rot op.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
wtfquote:Op donderdag 23 april 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, moeten 20 man gaan vertellen welke superkracht ze willen hebben en wat ze er mee zouden doenIt's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Daar komt de helft van mijn familie vandaan. Nee dank jequote:Op donderdag 23 april 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan tenminste nog richting Den Helder, daar wil toch niemand wonen.(Ok, ik ook niet)
Gesprekken die je normaal bij de koffie-automaat voert, maar dan via Skypequote:
En wat heb je gekozen?quote:Op donderdag 23 april 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, moeten 20 man gaan vertellen welke superkracht ze willen hebben en wat ze er mee zouden doen![]()
O, gelukkig, ik ben niet de enige die dat vindquote:De vorige keer heb ik gevraagd of dit nou echt nodig was, maar toen was ik de enige die hier moeite mee had. Alle collega's vonden het superleuk
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 23 april 2020 10:47 schreef Amarantha het volgende:
Iemand hier bekend met het merk Mackie (speakers)?![]()
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:19 schreef Karzai het volgende:
Jezus er wordt wat geld over balk gegooid bij jouw bedrijf![]()
![]()
![]()
Wij hebben drie keer in de week een half uurtje. Voor wie zin heeft. Om over van alles en nogwat te lullen. Is heel gezellig meestalquote:Op donderdag 23 april 2020 11:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier willen ze ook een 'koffie-apparaat-uurtje' invoeren
hahahaha
nee.
rot op.Ook met de baliemeiden erbij en zo
Dan ga je er niet bij zitten hequote:Op donderdag 23 april 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, gelukkig, ik ben niet de enige die dat vindDe vorige keer heb ik gevraagd of dit nou echt nodig was, maar toen was ik de enige die hier moeite mee had. Alle collega's vonden het superleuk
Wandelenquote:Op donderdag 23 april 2020 11:20 schreef Karzai het volgende:
Ja je kan ook niet zeggen, dat je gewoon lekker in de herfst wil gaan wandelen
Wandelen staat voor mij voor vrijheid. En die mis ik op zulke momenten heel erg.![]()
Goeie!quote:Op donderdag 23 april 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Corona de wereld uitblazen zodat we weer terug kunnen naar het oude normaal
Ik heb nooit zo'n moeite met dat soort teambuilding spelletjes, ben altijd wel benieuwd hoe mensen er op reageren.![]()
Dat soort teamdingen staan me vooral tegen, omdat ik ineens "gedwongen" word om meer over mezelf prijs te geven dan waar ik me prettig bij voel.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik ben te gericht op efficiëntie voor dat soort ongein. Elke 10 minuten die het kost, zijn ook weer 10 minuten die ik langer moet werken die dag.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goeie!
Ik heb nooit zo'n moeite met dat soort teambuilding spelletjes, ben altijd wel benieuwd hoe mensen er op reageren.![]()
Ik had op school al een bloedhekel aan dit soort dingen.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goeie!
![]()
Ook dat ja. Dat gedwongen 'we moeten allemaal vriendjes van elkaar zijn-idee' kan ik niet zo goed tegen.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat soort teamdingen staan me vooral tegen, omdat ik ineens "gedwongen" word om meer over mezelf prijs te geven dan waar ik me prettig bij voel.![]()
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
![]()
Fok heeft me echt verziekt, moet me soms inhouden niet op z'n Foks te reageren op berichten van collega's
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Bij sommigen doe ik dat gewoon wel hoorquote:Op donderdag 23 april 2020 11:29 schreef Koen66 het volgende:
Fok heeft me echt verziekt, moet me soms inhouden niet op z'n Foks te reageren op berichten van collega's![]()
![]()
Ja gewoon de specialiteit van de gerbil aanhalen, kan leven in een droog gebied, (lees zonder veel sociale contacten) en het grootste gedeelte van de dag slapen![]()
ik kreeg vanochtend een chatje van een leuke dame over de corona crisis .quote:Op donderdag 23 april 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij sommigen doe ik dat gewoon wel hoor
"Niks om naar uit te kijken. Maar het is maar even zo. Genieten van de kleine dingetjes"
Ik was geneigd te reageren met " ik wil wel genieten van jouw kleine dingetjes"![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kreeg vanochtend een chatje van een leuke dame over de corona crisis .
"Niks om naar uit te kijken. Maar het is maar even zo. Genieten van de kleine dingetjes"
Ik was geneigd te reageren met " ik wil wel genieten van jouw kleine dingetjes"![]()
![]()
![]()
Opgelost, slotje.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij sommigen doe ik dat gewoon wel hoor
""
[..]
![]()
Ik flap dit soort dingen er dus echt uit, constant![]()
![]()
[..]
![]()
Oké, dat kun je beter niet doen![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of die op je werk. Vooral leuk als je collega niet Gianni heet.
Oh dat zeggen ik en een collega echt rustig tegen elkaar. Ik moet vooral oppassen dat ik dat soort dingen niet tegen de kinderen zeg, wat me ook wel eens overkomt.quote:![]()
![]()
G E N O Tquote:Op donderdag 23 april 2020 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zometeen eerst even hardlopen, dan lunchZonder wrijving geen glans![]()
Sportief hoorquote:Op donderdag 23 april 2020 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zometeen eerst even hardlopen, dan lunch![]()
![]()
geen idee hoe desbetreffende dame erop zou reageren.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik flap dit soort dingen er dus echt uit, constant
Het zou met eenkunnen zijn, of een berichtje van HR wegens een #metoo
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Goed bezig chickquote:Op donderdag 23 april 2020 11:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nog nooit zoveel gesport als nu, elke dag even nu ik geen 2u reistijd hebZonder wrijving geen glans![]()
oh ja, ik ging kijken hoe je dat mention gebeuren uit kon zetten.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik moet ook echt weer een rondje hardlopen.
Anderzijds, in de tuin werken is ook goeie beweging.(M'n fitbit maakte er al hardlopen van zelfs.
)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik ben niet zo sportief.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nog nooit zoveel gesport als nu, elke dag even nu ik geen 2u reistijd hebIk zwem graag, maar alles is nu dicht
![]()
![]()
Bij quote-alerts. Heerlijk rustig.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:36 schreef gianni61 het volgende:
oh ja, ik ging kijken hoe je dat mention gebeuren uit kon zetten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:36 schreef gianni61 het volgende:
oh ja, ik ging kijken hoe je dat mention gebeuren uit kon zetten.
@gianni61 waarom?quote:Op donderdag 23 april 2020 11:36 schreef gianni61 het volgende:
oh ja, ik ging kijken hoe je dat mention gebeuren uit kon zetten.![]()
![]()
omdat die haagse debiel nog steeds grappig denkt te zijnquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Vanaf dat ik drie maanden oud was kom ik daar al mee wegquote:Op donderdag 23 april 2020 11:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee hoe desbetreffende dame erop zou reageren.
Het zou met eenkunnen zijn, of een berichtje van HR wegens een #metoo
![]()
![]()
Ik dacht dat we een goede band aan het scheppen waren.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat die haagse debiel nog steeds grappig denkt te zijnZonder wrijving geen glans![]()
maar dan zet je meteen alle alerts uit toch?quote:Op donderdag 23 april 2020 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij quote-alerts. Heerlijk rustig.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Als ze me echt moeten hebben, sturen ze maar een DM.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan zet je meteen alle alerts uit toch?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
dat komt omdat je echt heel erg dom bentquote:Op donderdag 23 april 2020 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat we een goede band aan het scheppen waren.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Toen hebben ze het al opgegeven. Dat is iets anders dan mee weg komen.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanaf dat ik drie maanden oud was kom ik daar al mee weg![]()
![]()
Heerlijk is dat!quote:Op donderdag 23 april 2020 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan zet je meteen alle alerts uit toch?![]()
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen hebben ze het al opgegeven. Dat is iets anders dan mee weg komen.![]()
![]()
Gisteravond zei je nog wat andersquote:Op donderdag 23 april 2020 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat komt omdat je echt heel erg dom bent![]()
Dat kan ook ja, pfft heb je hem weer laaaalaaalaaaaaaquote:Op donderdag 23 april 2020 11:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen hebben ze het al opgegeven. Dat is iets anders dan mee weg komen.![]()
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gisteravond zei je nog wat anders![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
soms kan het handig zijnquote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat kan ook ja, pfft heb je hem weer laaaalaaalaaaaaa![]()
![]()
Nou jongens, laten we het gezellig houden.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gisteravond zei je nog wat anders![]()
![]()
zou wel willen, maar door zn kleurtje kan ik hem niet blokkerenquote:Op donderdag 23 april 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou jongens, laten we het gezellig houden.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Het was ook heel gezellig. Hmmmmquote:Op donderdag 23 april 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou jongens, laten we het gezellig houden.
Naja je hebt nu duidelijk aangegeven dat je het irritant vindt dus lijkt me dat Haags het vanaf nu niet meer doet. Want dan is het gewoon jennen.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou wel willen, maar door zn kleurtje kan ik hem niet blokkeren![]()
Als je zo doorgaat trek ik de vlag uit je Foqueville voortuinquote:Op donderdag 23 april 2020 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was ook heel gezellig. Hmmmm![]()
![]()
Neejoh, Gianni en ik voeren een act op. Niks mis mee.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja je hebt nu duidelijk aangegeven dat je het irritant vindt dus lijkt me dat Haags het vanaf nu niet meer doet. Want dan is het gewoon jennen.Zonder wrijving geen glans![]()
Als je hem maar niet rood-wit maakt. WAAG HET EENS!!quote:Op donderdag 23 april 2020 11:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat trek ik de vlag uit je Foqueville voortuinZonder wrijving geen glans![]()
Dan ben ik voor einde act, want ik ben 'm ook wel zat aan het raken.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neejoh, Gianni en ik voeren een act op. Niks mis mee.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik denk dat Gianni daar anders over denkt.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neejoh, Gianni en ik voeren een act op. Niks mis mee.![]()
Oh ok, die indruk kreeg ik niet maar dan heb ik niets gezegd.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hou je op met jennen?quote:Op donderdag 23 april 2020 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je hem maar niet rood-wit maakt. WAAG HET EENS!!![]()
![]()
nee hoor. Hij heeft echt een gigantische plank voor zn kop.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja je hebt nu duidelijk aangegeven dat je het irritant vindt dus lijkt me dat Haags het vanaf nu niet meer doet. Want dan is het gewoon jennen.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Je bent als een slechte aflevering van de Smurfen die te vaak op TV te zien is in de herhaling.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen dwangneurose.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij kan jou wel blokken.![]()
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen dwangneurose.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dan kunnen we samen lunchen![]()
![]()
ja dan is het hele idee wegquote:Op donderdag 23 april 2020 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou ik ook zeker doen als het niet verplicht was.
je neemt het er vanquote:Op donderdag 23 april 2020 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen kipfilet maar kaas vandaag.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: