Om die ouwe meuk maak ik me meer zorgenquote:Op donderdag 23 april 2020 09:31 schreef Koen66 het volgende:
ah gaat Doel/Borssele/Tihange vandaag de lucht in lees ik?
quote:
quote:
Hell no.quote:
Nee.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Haags, ben je wel eens in een toolstation geweest? zit er hier 1 in de buurt
ik welquote:Op donderdag 23 april 2020 09:32 schreef bitterbal het volgende:
Haags, ben je wel eens in een toolstation geweest? zit er hier 1 in de buurt
Ah, je nieuwe Tour of Duty begint?quote:Op donderdag 23 april 2020 09:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hell no.
Nee ik stap daar op een bootje die mij naar het schip op den Noordzee brengt
jaquote:Op donderdag 23 april 2020 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, je nieuwe Tour of Duty begint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dacht daar is minder druk dan gamma. Voor lak voor de pergolaquote:Op donderdag 23 april 2020 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik welZitten door heel Nederland.
had je vragen dan?
het is meer een afhaal balie hoormaar ze hebben er wel kennis en kunnen kwaliteitsspul goed leveren.
quote:Op donderdag 23 april 2020 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb de belasting gemaild. Ze krijgen een voucher van mij.
quote:Op donderdag 23 april 2020 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb de belasting gemaild. Ze krijgen een voucher van mij.
Ahquote:Op donderdag 23 april 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht daar is minder druk dan gamma. Voor lak voor de pergola
ken ik niet.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gereedschaps / ijzerwaren handel
Wel de moeite om eens te kijken ja.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gereedschaps / ijzerwaren handel
ik ga er even kijken straks. heb ik een loopje ook ;pquote:Op donderdag 23 april 2020 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah
naja de koolstations waar ik ben geweest hebben een balie waar je naar toe gaat en achter de balie liggen alle spulletjes. Maar ze kunnen je wel goed advies geven.
Vaak ook minder druk ja. Je kan het ook online bestellen en daar 2u later afhalen.
das een dozenschuiverquote:
geen idee, nooit iets gekocht.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
das een dozenschuiver
goedkoop, dat dan weer wel. Maar betrouwbare informatie over leveringstraject/voorraad: nope nope nope
je bedoeld de vloer?quote:Op donderdag 23 april 2020 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
Had je je pergola niet beter eerst gedaan en daarna de olie?
quote:Op donderdag 23 april 2020 09:31 schreef Koen66 het volgende:
ah gaat Doel/Borssele/Tihange vandaag de lucht in lees ik?
ah, jij komt uit Limburg?quote:Op donderdag 23 april 2020 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, nooit iets gekocht.
Ik ken ze alleen omdat ze een groot nieuw pand hier langs de snelweg aan het bouwen zijn.
Had ik ook al gezegd maar ik moest me er niet mee bemoeien.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:36 schreef FranticDJ het volgende:
Had je je pergola niet beter eerst gedaan en daarna de olie?
was dat nog niet duidelijk danquote:Op donderdag 23 april 2020 09:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah, jij komt uit Limburg?
Past wel eigenlijk bij hoe ik jouw nick steeds in mn hoofd oplees
dat heb ik niet gezegdquote:Op donderdag 23 april 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik ook al gezegd maar ik moest me er niet mee bemoeien.
quote:
Je gaat er weer vandoorquote:Op donderdag 23 april 2020 09:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hell no.
Nee ik stap daar op een bootje die mij naar het schip op den Noordzee brengt
hmmm ja misschien slimmer.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wacht dan even nog een week ofzo. dan is je olie 'uitgehard' en gewerkt.
Mocht je dan wat spetteren, poets je met een vochtig babydoekje gelijk je spetters weg.
quote:Op donderdag 23 april 2020 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik ook al gezegd maar ik moest me er niet mee bemoeien.
En tegen hele redelijke prijzenquote:Op donderdag 23 april 2020 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik welZitten door heel Nederland.
had je vragen dan?
het is meer een afhaal balie hoormaar ze hebben er wel kennis en kunnen kwaliteitsspul goed leveren.
Nee je zei dat je gewoon niet zo handig bent, maar dat klinkt wat minder stoer voor jou.quote:
Ja dat zei ik jaquote:Op donderdag 23 april 2020 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee je zei dat je gewoon niet zo handig bent, maar dat klinkt wat minder stoer voor jou.
quote:Op donderdag 23 april 2020 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jaHoe dat zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ja ik probeer je alleen maar te helpen hier hoor, dat je overkomt als daadkrachtige vrouw en niet als onhandige klusmiep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |