Ik hoop het wel. Tenminste, ik ga er maar van uit, anders stort ik in een depressie denk ikquote:Op woensdag 22 april 2020 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Betere dagen komen wel weer denk ik maar.
Waarom heb je een doodshoofd als je zo'n mooi en knap hoofd hebt?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh ja ik las zoiets ja.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Tenminste, ik ga er maar van uit, anders stort ik in een depressie denk ik.
Ik krijg morgen kipjes.
Omdat dat laatste niet waar is.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom heb je een doodshoofd als je zo'n mooi en knap hoofd hebt?
That's the spiritquote:Op woensdag 22 april 2020 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:48 schreef bitterbal het volgende: [..] zo een die in real life niks te zeggen heeft
Gaaf hequote:Op woensdag 22 april 2020 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh ja ik las zoiets ja.Dat is wel heel erg leuk! Mooi hok ook trouwens.
Wel moeilijk om soms echt te denken maar ja het is wel zo hehe.quote:
squatsquote:Op woensdag 22 april 2020 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
I threw my back into it.
Goed rossen met zo'n voegenborstel.
Hooikoorts year roundquote:Op woensdag 22 april 2020 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hooikoorts (gelukkig vooral bomen/vroeg in het jaar), zo'n beetje alles aan dieren, bepaald fruit en peulvruchten, noten en (teveel aan) lactose geeft me darmaids. Plus een hoop wasmiddel/afwasmiddel/zeep etc waar ik gruwelijke jeuk van krijg.
Nope. Maar het meeste zit niet enorm vast gelukkig, vooral wat tussen-de-tegels-graspollen die moeite kosten.quote:
Het kost me ook moeite, want standaard realist/negatieveling, maar als je er aan gaat toegeven wordt het helemaal niksquote:Op woensdag 22 april 2020 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel moeilijk om soms echt te denken maar ja het is wel zo hehe.
Kippenquote:Op woensdag 22 april 2020 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Tenminste, ik ga er maar van uit, anders stort ik in een depressie denk ik.
Ik krijg morgen kipjes.
Ja klopt wel.. Vroeger lukte mij dat echt niet maar kan tegenwoordig wel sneller het weer naast me neerleggen gelukkig (soms met de nodige tranen en frustratie maar beter als steeds blijven piekeren).quote:Op woensdag 22 april 2020 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het kost me ook moeite, want standaard realist/negatieveling, maar als je er aan gaat toegeven wordt het helemaal niks
Mother nature want's a word with you.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
squats?
[..]
Hooikoorts year round
stofallergie klasse 6 (zwaarste)
katten, klasse 6 (ook nakende en 'anti allergie' katten)
knaagdieren klasse 3
Mais kan ik niet hebben, dan poep ik popcornstyle
nog wat medicatie
en honden begint ook te komen.
En verse kip als ze van de leg zijnquote:
Uitermate atopischquote:Op woensdag 22 april 2020 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mother nature want's a word with you.
Doe in mei, dan is de tuin ook klaarquote:Op woensdag 22 april 2020 21:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga binnenkort wel naar Samzz toe voor een verse omelet.
Whut werkt dat echt?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
nog een speciaal ras? ga je ze ook bieten voeren voor rode eieren enzo ?
Hey Amaquote:Op woensdag 22 april 2020 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is goed.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe in mei, dan is de tuin ook klaar!
Question... kan je dan ook net als met flamingo's een roze kip maken?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
cocq au vin
[..]
nog een speciaal ras? ga je ze ook bieten voeren voor rode eieren enzo?
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mother nature want........................laat maar.
Heeyquote:
naar het schijntquote:
Wut, werkt dat?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
cocq au vin
[..]
nog een speciaal ras? ga je ze ook bieten voeren voor rode eieren enzo?
beetje verfquote:Op woensdag 22 april 2020 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Question... kan je dan ook net als met flamingo's een roze kip maken?
Wow als ik kippen had ging ik het nu meteen proberen haha.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naar het schijntheb zelf nooit kippen gehad om te proberen.. en kameraad met struisvogels wil t niet proberen
neequote:Op woensdag 22 april 2020 21:57 schreef CherryLips het volgende:
Beginnen aan Walking Dead ja of nee?
Peachy billen, jeweetz.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
squats?
[..]
Hooikoorts year round
stofallergie klasse 6 (zwaarste)
katten, klasse 6 (ook nakende en 'anti allergie' katten)
knaagdieren klasse 3
Mais kan ik niet hebben, dan poep ik popcornstyle
nog wat medicatie
en honden begint ook te komen.
Ik dacht, jij weet dit.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
beetje verf
goed fokken, vast wel.
Ja dit.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow als ik kippen had ging ik het nu meteen proberen haha.
Ik vind rode bieten of kool echt smerig.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Probeer het dan eerst op jezelf uit dierenbeulen.
Laten we dan witte gerbils nemen voor dit experimentquote:Op woensdag 22 april 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb serieus een bietenallergiequote:Op woensdag 22 april 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laten we dan witte gerbils nemen voor dit experiment
De eerste paar seizoenen waren tof, de laatste paar zijn meer een soort GTST met zombies.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:57 schreef CherryLips het volgende:
Beginnen aan Walking Dead ja of nee?
ja bij mij is het vlagerig. Ik slik elke dag preventief 1 reactine tabletje en dan heb ik af en toe even een niesbui. en voor de rest nergens last van. En op zee sowieso nergens last van.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Peachy billen, jeweetz.![]()
Goeie collectie.De katten klinkt als een boks, het zijn bij mij in ieder geval de huidschilfers die het triggeren.
Mais heb ik ook inderdaad.
![]()
Maar ik heb mazzel, het meeste is vooral irritant en ik ga nergens dood aan ofzo. Meeste duurt ook even voor ik er überhaupt last van krijg.
Witte kool met gehakt en Chilisaus is echt wel de hemel meisje.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind rode bieten of kool echt smerig.
Verse?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:59 schreef Samzz het volgende:
Ik vind bietjes wel lekker. Alleen t klaarmaken.
Witte kool is toch geen rode kool.. Witte kool lust ik wel.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Witte kool met gehakt en Chilisaus is echt wel de hemel meisje.
Ja!!quote:Op woensdag 22 april 2020 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
als ik rooie bieten eet dan wordt mn pis rood. dus zou goed kunnen dat 't met ei ook werkt.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Fluticason.... bohhhh jonguh... ademen als een mallequote:Op woensdag 22 april 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja bij mij is het vlagerig. Ik slik elke dag preventief 1 reactine tabletje en dan heb ik af en toe even een niesbui. en voor de rest nergens last van. En op zee sowieso nergens last van.
Zolang ik blijf opletten met chemicaliën
de Genetisch Geteste Gerbilquote:Op woensdag 22 april 2020 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:59 schreef Bos81 het volgende:
Lekker tempo weer vanavond.
Even Sjefke uitlaten..
Sorry woordkleurenblindquote:Op woensdag 22 april 2020 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Witte kool is toch geen rode kool.. Witte kool lust ik wel.
In het zombiegootje gobbelen?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De eerste paar seizoenen waren tof, de laatste paar zijn meer een soort GTST met zombies.
JA!quote:Op woensdag 22 april 2020 22:01 schreef Amarantha het volgende:
Kijken jullie er ook zo naar uit dat je weer gewoon de winkel in kan wandelen zonder steeds een winkelwagentje te moeten pakken.
Ik mag lekker winkelen zonder winkelwagenquote:Op woensdag 22 april 2020 22:01 schreef Amarantha het volgende:
Kijken jullie er ook zo naar uit dat je weer gewoon de winkel in kan wandelen zonder steeds een winkelwagentje te moeten pakken.
Ik laat alles bezorgenquote:Op woensdag 22 april 2020 22:01 schreef Amarantha het volgende:
voorgekookt gevacumeerd kopen. 100% vers is niet te doen.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:59 schreef Samzz het volgende:
Ik vind bietjes wel lekker. Alleen t klaarmaken.
Ja jij woont niet in NL toch.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik mag lekker winkelen zonder winkelwagen
Dat scheelt.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja bij mij is het vlagerig. Ik slik elke dag preventief 1 reactine tabletje en dan heb ik af en toe even een niesbui. en voor de rest nergens last van. En op zee sowieso nergens last van.
Zolang ik blijf opletten met chemicaliën
bij mij is de salbutamol wat dat betreft wat beterquote:Op woensdag 22 april 2020 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Fluticason.... bohhhh jonguh... ademen als een malle
Ja, mocht ik weer bietjes willen dan ga ik voor zoiets of voor potjesprutquote:Op woensdag 22 april 2020 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voorgekookt gevacumeerd kopen. 100% vers is niet te doen.
granaatappel is ook zo'n rooie hel
Klopt.quote:
Nu zie ik een zombieLudo voor me. Met aangevroten neus.quote:
brr ja klinkt goed.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat scheelt.Mijn grootste uitdaging is dus het vegetarische deel, ik ontdekte dat peulvruchten een nope waren sinds ik vaker met mijn vriend mee at. Schijtsoja. Letterlijk.
Die hoef ik (nog) nietquote:Op woensdag 22 april 2020 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij mij is de salbutamol wat dat betreft wat beter
hoe zou een Meta zombie er uit zien?quote:Op woensdag 22 april 2020 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu zie ik een zombieLudo voor me. Met aangevroten neus.
JA.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:01 schreef Amarantha het volgende:
Slierterig zwart haar tot op der kont... pruik scheef.... dattumquote:Op woensdag 22 april 2020 22:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe zou een Meta zombie er uit zien?
ja die heb ik als nood.. heb nu een ineffectieve fluticason/salmeterol omdat ik de goeie stuff van de verzekering niet meer krijgquote:
Met stukjes vinger nog aan de plaknagel in het haar?quote:Op woensdag 22 april 2020 22:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe zou een Meta zombie er uit zien?
Maar da's standaard al.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Slierterig zwart haar tot op der kont... pruik scheef.... dattum
Limburgquote:Op woensdag 22 april 2020 22:03 schreef Koen66 het volgende:
Best internationaal gezelschap hier, Noorwegen, Frankrijk, Zwitserland, België
quote:Op woensdag 22 april 2020 22:01 schreef Amarantha het volgende:
"Nee meneer dit is echt hetzelfde"quote:Op woensdag 22 april 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die heb ik als nood.. heb nu een ineffectieve fluticason/salmeterol omdat ik de goeie stuff van de verzekering niet meer krijg
Ik vaak zo'n mandje met wieltjesquote:Op woensdag 22 april 2020 22:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik gebruik normaal nooit een winkelwagentje.
Kan manlief niet wat bijpunten?quote:Op woensdag 22 april 2020 22:07 schreef Samzz het volgende:
Ik wil ook echt zo graag naar de kapper.
Ah, ik ben dus niet de enige die een bezoekje aan AH ziet als een poolexpeditie?quote:Op woensdag 22 april 2020 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
JA.
Gewoon voor alleen een brood (sorry Frantic) en iets randoms als knoflook de supermarkt in lopen en niet alles dagen vooruit hoeven plannen omdat de supermarkt zo kut is.
Over een maand moet iedereen z'n corona kapsel postenquote:Op woensdag 22 april 2020 22:07 schreef Samzz het volgende:
Ja dat begint bij mij ookquote:Op woensdag 22 april 2020 22:07 schreef Samzz het volgende:
Ik ga schoonmams vragen, die is beter met een schaarquote:Op woensdag 22 april 2020 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan manlief niet wat bijpunten?
quote:Op woensdag 22 april 2020 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Over een maand moet iedereen z'n corona kapsel posten
Ik vind t echt niet leuk. De punten worden te langquote:Op woensdag 22 april 2020 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat begint bij mij ookte worden
quote:Op woensdag 22 april 2020 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Over een maand moet iedereen z'n corona kapsel posten
Hehehe, nope.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, ik ben dus niet de enige die een bezoekje aan AH ziet als een poolexpeditie?
Van D naar A gegaan?quote:Op woensdag 22 april 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
3 ontplofte cups verder heb ik koffie
Heb je een nepmerk dan?quote:Op woensdag 22 april 2020 22:11 schreef bitterbal het volgende:
3 ontplofte cups verder heb ik koffie
Hier iedere 4 maanden, want vrij kwetsbaar haar. Helaas voor mij waren die 4 maanden net zo'n beetje om toen ze dicht moesten.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
hoe vaak gaan jullie normaal naar de coiffeur?
Oeps. ja ik ook iedere 4 maanden. tot 2-3 jaar geleden moest ik elke 2-3 weken er over met de tondeuse omdat t zo hard ging. Maar nu t wat lagner is is dat niet nodig. Maar goed.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier iedere 4 maanden, want vrij kwetsbaar haar. Helaas voor mij waren die 4 maanden net zo'n beetje om toen ze dicht moesten.
ik heb ieder schap meer met zo'n ding.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben te lang voor die dingen
Najah de baas van de ic's zegt ook al iets in die richting.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:12 schreef FranticDJ het volgende:
Er is serieus een 'ding' gaand e hier in de buurt dat de horeca zelf open zal gaan, zonder toestemming van de overheid, als het aantal corona patiënten op de IC onder de 500 komt.
Slim bezig jongens:
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)ningsdatum~a284eec0/
ah dacht dat je een of andere fancy koffie voor jezelf gezet hadquote:Op woensdag 22 april 2020 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/merk/cafe-royal
Nu met de maatregelen pak ik wel een wagentje. Maar normaal gesproken heb ik zo'n trolley waar ik mijn boodschappen tijdens het winkelen in doe (ik winkel met zelfscan).quote:
niet over de horeca. heeft rutte vandaag ook weer iets over gezegdquote:Op woensdag 22 april 2020 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Najah de baas van de ic's zegt ook al iets in die richting.
https://www.google.com/am(...)len-versoepelen/amp/
nee ze ontploftequote:Op woensdag 22 april 2020 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah dacht dat je een of andere fancy koffie voor jezelf gezet had
Die dingen zijn wel fijn, alleen de mensen die er gebruik van maken...quote:
Ik snap ze echt helemaal.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:12 schreef FranticDJ het volgende:
Er is serieus een 'ding' gaand e hier in de buurt dat de horeca zelf open zal gaan, zonder toestemming van de overheid, als het aantal corona patiënten op de IC onder de 500 komt.
Slim bezig jongens:
Ik ging eerst een keer in het jaar ofzo, maar achterop slijt het gewoon weg. Dus om alles weer een beetje gelijk te krijgen, moest er aan de voorkant steeds 10cm af.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oeps. ja ik ook iedere 4 maanden. tot 2-3 jaar geleden moest ik elke 2-3 weken er over met de tondeuse omdat t zo hard ging. Maar nu t wat lagner is is dat niet nodig. Maar goed.
Mn haar is ook wat aan het uitdunnen door wat geintjes
goedbezigquote:Op woensdag 22 april 2020 22:12 schreef FranticDJ het volgende:
Slim bezig jongens:
Wat flauw hè?quote:Op woensdag 22 april 2020 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet over de horeca. heeft rutte vandaag ook weer iets over gezegd
Klapjosti.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:12 schreef FranticDJ het volgende:
Slim bezig jongens:
Zal waarschijnlijk toch niet gebeuren. Ik snap de wanhoop wel.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
goedbezigstomme ezel
Dan zitten we over een jaar nog thuis te wachten tot de nieuwe piek voorbij is
Fijn haar?quote:Op woensdag 22 april 2020 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging eerst een keer in het jaar ofzo, maar achterop slijt het gewoon weg. Dus om alles weer een beetje gelijk te krijgen, moest er aan de voorkant steeds 10cm af.![]()
Met vaker gaan, splijt het minder ver door, zeg maar.
En hoe kan dat? Invloed van buitenaf of genen?
Lekker tegen je enkels aanrossen of 'vergeten' dat ze zo'n ding achter zich aansleuren.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die dingen zijn wel fijn, alleen de mensen die er gebruik van maken...
Jep. Krult ook nog.quote:
Precies of zo neerzetten dat je jezelf er langs moet wurmen...quote:Op woensdag 22 april 2020 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekker tegen je enkels aanrossen of 'vergeten' dat ze zo'n ding achter zich aansleuren.
Ik doe tegenwoordig niks meer met sulfaten parabenen en siliconen en heb het idee dat mij haar dat wel veel leuker vind.quote:
Ja, ik ben nu een jaar ofzo zonder siliconen, sulfaten, parabenen en de meeste alcoholen en het ziet er echt stukken beter uit nu.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig niks meer met sulfaten parabenen en siliconen en heb het idee dat mij haar dat wel veel leuker vind.
Wtf is dat allemaalquote:Op woensdag 22 april 2020 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu een jaar ofzo zonder siliconen, sulfaten, parabenen en de meeste alcoholen en het ziet er echt stukken beter uit nu.![]()
Alleen slijtschade blijft een dingetje helaasch.
Welke shampoo en conditioner gebruik jij?quote:Op woensdag 22 april 2020 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig niks meer met sulfaten parabenen en siliconen en heb het idee dat mij haar dat wel veel leuker vind.
Ingrediënten in shampoo/conditioners etc.quote:
Ik krijg slijten (en oh teh horror splijten) wel veel erger als ik het precies tot op mijn schouders knip of in de winter een wollen sjaal draag.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu een jaar ofzo zonder siliconen, sulfaten, parabenen en de meeste alcoholen en het ziet er echt stukken beter uit nu.![]()
Alleen slijtschade blijft een dingetje helaasch.
Nog nooit in verdieptquote:Op woensdag 22 april 2020 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ingrediënten in shampoo/conditioners etc.
incidentje gehad met chemicaliën. daardoor wat grijze haren, onregelmatige haargroei en kleine pussige ontstekinkjes op mn hoofdhuid in mn haar.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging eerst een keer in het jaar ofzo, maar achterop slijt het gewoon weg. Dus om alles weer een beetje gelijk te krijgen, moest er aan de voorkant steeds 10cm af.![]()
Met vaker gaan, splijt het minder ver door, zeg maar.
En hoe kan dat? Invloed van buitenaf of genen?
maar dat lukt mensen met een winkelwagen of kinderwagen ook.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies of zo neerzetten dat je jezelf er langs moet wurmen...
Ja, dat schouderspunt kom ik dus niet voorbijquote:Op woensdag 22 april 2020 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik krijg slijten (en oh teh horror splijten) wel veel erger als ik het precies tot op mijn schouders knip of in de winter een wollen sjaal draag.
Grijze haren, bij mij meer een andere oorzaakquote:Op woensdag 22 april 2020 22:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
incidentje gehad met chemicaliën. daardoor wat grijze haren, onregelmatige haargroei en kleine pussige ontstekinkjes op mn hoofdhuid in mn haar.
men zou zeggen genen.. maar m'n pa heeft door puur toeval jaren geleden zelfde soort iets gehad met min of meer dezelfde chemicaliën
ja maar jij bent twee keer zo oud als ikquote:Op woensdag 22 april 2020 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Grijze haren, bij mij meer een andere oorzaak
O ja mensen met kinderwagensquote:Op woensdag 22 april 2020 22:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar dat lukt mensen met een winkelwagen of kinderwagen ook.
Ik ben de Gestapo als ik boodschappen doe. Ben misschien 10 minuten in die winkel en kom met een volle kar buiten.
Whoops! En maf toeval wel.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
incidentje gehad met chemicaliën. daardoor wat grijze haren, onregelmatige haargroei en kleine pussige ontstekinkjes op mn hoofdhuid in mn haar.
men zou zeggen genen.. maar m'n pa heeft door puur toeval jaren geleden zelfde soort iets gehad met min of meer dezelfde chemicaliën
Mag ik de bruiloft nog afzeggen?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
dit ben ik over 20 jaar
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Snap de wanhoop ook maar dergelijke berichten vragen om opvolging van minder nadenkende die weer een hele kettingreactie op gang brengenquote:Op woensdag 22 april 2020 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk toch niet gebeuren. Ik snap de wanhoop wel.
Age is just a numberquote:Op woensdag 22 april 2020 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar jij bent twee keer zo oud als ik
blont?quote:Op woensdag 22 april 2020 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Grijs zie je toch amper met mijn haarkleur.
Op dit moment shampoo van naturebox en conditioner van loving blends. Beide niet echt tevreden over. Voor geheel zonder gebruikte ik shampoo en conditioner van Kevin Murphy, die zijn niet geheel zonder alle 'zut' maar wel heel fijn (en duurquote:Op woensdag 22 april 2020 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke shampoo en conditioner gebruik jij?
Sinds ik me er wat meer in verdiep, ben ik van coupe Hagrid naar "gewoon wat pluizig" gegaan, dus och.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2020 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sinds ik me er wat meer in verdiep, ben ik van coupe Hagrid naar "gewoon wat pluizig" gegaan, dus och.
Dacht vroeger wel eens aan verven, maar is nu al zo grijs geworden, als dat opeens weer weg is zou het er belachelijk uit zienquote:Op woensdag 22 april 2020 22:33 schreef friemelaar het volgende:
Het is toch nier erg om grijs loodblond te worden
Elke 2/2,5 maand ofzo, de laatste keer was de kapster zo aan het miepen dat ze het zonde vond om mijn haar weer kort te knippen, dus nu kan ik het eens laten groeienquote:Op woensdag 22 april 2020 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
hoe vaak gaan jullie normaal naar de coiffeur?
Ik voel me vet volwassen nu want heb eindelijk een kaasschaaf gekocht.quote:
ach joh, het doet niet zeer en op onze leeftijd mag het best denk ikquote:Op woensdag 22 april 2020 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dacht vroeger wel eens aan verven, maar is nu al zo grijs geworden, als dat opeens weer weg is zou het er belachelijk uit zien
Doet ie het lekker?quote:Op woensdag 22 april 2020 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voel me vet volwassen nu want heb eindelijk een kaasschaaf gekocht.
Crack is bad!quote:
quote:Op woensdag 22 april 2020 22:38 schreef Bos81 het volgende:
Mijn leidinggevende op het werk heeft mijn kapsel ooit vergeleken met dat van Don King. Ik moest eerst even googlen nadat hij dat zei, maar ik snap de vergelijking wel...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kaasschaaf.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voel me vet volwassen nu want heb eindelijk een kaasschaaf gekocht.
quote:Op woensdag 22 april 2020 22:38 schreef Bos81 het volgende:
Mijn leidinggevende op het werk heeft mijn kapsel ooit vergeleken met dat van Don King. Ik moest eerst even googlen nadat hij dat zei, maar ik snap de vergelijking wel...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nu Loving blends, ben daar wel tevreden over.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op dit moment shampoo van naturebox en conditioner van loving blends. Beide niet echt tevreden over. Voor geheel zonder gebruikte ik shampoo en conditioner van Kevin Murphy, die zijn niet geheel zonder alle 'zut' maar wel heel fijn (en duur)
quote:
Ik draag ook niet voor niets nu een pet tijdens het werk..quote:
Gisteren was er een livestream, drie vallende sterren gezien binnen vier minuten of zo en toen was ik door mijn wensen heen.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:44 schreef friemelaar het volgende:
iemand iets meegekregen van de lyrids ? (meteorenregen)![]()
Glashelder buiten maar geen streepje te zien.
Wel satellieten, lijkt wel nationale satellieten tel dag
Dat gaat bij mij nooit lukken, heb daar te fijn haar voor.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nu Loving blends, ben daar wel tevreden over.
Nu is t perfecte moment om niet meer met shampoo e.d. te wassen, maar ik durf t niet.
Mij lukt t niet omdat ik van schoon en gewassen haar houdquote:Op woensdag 22 april 2020 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij nooit lukken, heb daar te fijn haar voor.
Je hebt toch al een vriend.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij lukt t niet omdat ik van schoon en gewassen haar houd.
Nu is de tijd om een poging te wagen, je hoeft toch nergens heenquote:Op woensdag 22 april 2020 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij lukt t niet omdat ik van schoon en gewassen haar houd.
Jij hebt leuk haar juist.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
ik was mijn haar vrijwel nooit met shampoo.
mijn haar gaat fucking pluizen van shampoo
quote:Op woensdag 22 april 2020 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja of juist wel, beetje piepkuiken idee
Krullenquote:
Jij 'wast' dan met je conditioner denk ik?quote:Op woensdag 22 april 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
ik was mijn haar vrijwel nooit met shampoo.
mijn haar gaat fucking pluizen van shampoo
nee ook niet.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij 'wast' dan met je conditioner denk ik?
quote:Op woensdag 22 april 2020 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou dat is teveel eer, gewoon zo'n springerige gerbil.
k zal es aan jou trekkenquote:Op woensdag 22 april 2020 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe is niet helemaal eerlijk, je hebt leuk haar (om aan te trekken)
Ja erg tactisch antwoord ditquote:
Lijkt mij heerlijk relaxtquote:Op woensdag 22 april 2020 23:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ook niet.
heb lang met shit gerommeld zoals de perfecte krul spul. oplossing was geen shampoo meer
Ik denk niet dat ik echt verschil merk. het is misschien wat minder zacht?
geloof dta er ook een topic in lif loopt.quote:
Ja ik weet. Ik dacht altijd dat ik stijl stijl stijl haar had. Kennelijk dus nietquote:Op woensdag 22 april 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dta er ook een topic in lif loopt.
ja ik weet niet of het voordeel heeft. ligt denk ik aan je haar
Welke kleur?quote:Op woensdag 22 april 2020 23:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ik weet. Ik dacht altijd dat ik stijl stijl stijl haar had. Kennelijk dus niet
Je zou toch eens bretels moet gaan overwegen, dan valt die broek niet continu op je enkels.quote:
Hoeveel centimeter lang haar heb je dat dit een optie is?quote:Op woensdag 22 april 2020 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn haar begint al een beetje te klitten. Maar ik heb ook de irritante gewoonte om krullen te draaien in mijn haar
Bij mij zit het tegen het klitten aan, maar heb geloof ik niet eens een kamquote:Op woensdag 22 april 2020 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn haar begint al een beetje te klitten. Maar ik heb ook de irritante gewoonte om krullen te draaien in mijn haar
Paar centimeterquote:Op woensdag 22 april 2020 23:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoeveel centimeter lang haar heb je dat dit een optie is?
Tien jaar geleden zou je nu al je perineum kwijt zijn maar mijn smaak raakt met het verstrijken der jaren meer erudiet en beschaafderquote:Op woensdag 22 april 2020 23:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Groen en blauw... met een hanekam en opgeschoren
US trekt z'n broek weer opquote:Op woensdag 22 april 2020 23:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Groen en blauw... met een hanekam en opgeschoren
Tien jaar geleden had ik de kleuren misschien nog overwogen :p nee dat is niet waar...quote:Op woensdag 22 april 2020 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tien jaar geleden zou je nu al je perineum kwijt zijn maar mijn smaak raakt met het verstrijken der jaren meer erudiet en beschaafder
Geen kam?quote:Op woensdag 22 april 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij zit het tegen het klitten aan, maar heb geloof ik niet eens een kam
Ik zou hem voor de zekerheid vastnieten aan de huid, brrrquote:
Gaat je haar niet ruiken als je niet met shampoo wast?quote:Op woensdag 22 april 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lastige keuze:
ongewassen gerbilhaar
blauwe hanenkam
neequote:Op woensdag 22 april 2020 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat je haar niet ruiken als je niet met shampoo wast?
Eeeeuhm eeeuhm eeuhm sok dan maarquote:Op woensdag 22 april 2020 23:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lastige keuze:
ongewassen gerbilhaar
blauwe hanenkam
Nee, die heb ik al tig jaar niet meer echt nodig gehad?quote:
quote:Op woensdag 22 april 2020 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeuhm eeeuhm eeuhm sok dan maar
Dode huidcellen, zweet, sigarettenquote:Op woensdag 22 april 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee
waar zou het naar moeten ruiken?
was toch elke dag mijn hoofd :pquote:Op woensdag 22 april 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dode huidcellen, zweet, sigaretten
Ja naar iets lekkers of zo, ik snuif halve dagen aan het haar van mijn meisje, is geen gein, sta daar best vaak voor lul meequote:Op woensdag 22 april 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee
waar zou het naar moeten ruiken?
nee.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar voor je lichaam gebruik je toch ook zeep
Lekker hele dagen haar snuivenquote:Op woensdag 22 april 2020 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja naar iets lekkers of zo, ik snuif halve dagen aan het haar van mijn meisje, is geen gein, sta daar best vaak voor lul me
Ik vertrouw dit niet helemaalquote:Op woensdag 22 april 2020 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee.
heel soms zon douchegel.
maar als je gewoon elke dag onder de douche gaat heb je echt geen zeep nodig
Hmm okeequote:Op woensdag 22 april 2020 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee.
heel soms zon douchegel.
maar als je gewoon elke dag onder de douche gaat heb je echt geen zeep nodig
Working up a sweat achter mijn laptopquote:Op woensdag 22 april 2020 23:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom niet? Wat doen jullie dan dat je dat allemaal met zeep er af moet schrobben? :p
Kan jij ook op geur 'detecteren'? Als vroeger op het werk mensen zut van hun kinderen kwijt waren of niet wisten van wie welke jas ofzo was dan rook ik er aan en wist ik vervolgens van wie hij was. Vervolgens werd ik dan een beetje glazig aangekeken.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja naar iets lekkers of zo, ik snuif halve dagen aan het haar van mijn meisje, is geen gein, sta daar best vaak voor lul mee
gewoon normaal.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:28 schreef UitStraling het volgende:
Nu ben ik toch benieuwd hoe bitterbal ruikt![]()
Ik heb zelf parfum die ruikt naar je vergeten lievelings- leren jasje van 15 jaar terug die je ineens terug vind en geloof me daar ruikt het echt naar voor 350 euro per 50 ml
Allemaal vieze grote mensen dingenquote:Op woensdag 22 april 2020 23:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom niet? Wat doen jullie dan dat je dat allemaal met zeep er af moet schrobben? :p
He bah, dat doe je toch nietquote:
geen idee wat ik mij daarbij moet voorstellenquote:Op woensdag 22 april 2020 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Egyptische vamp met een vleugje springerige toing toing toing en whoopwhoop?
Dat klinkt wat muffigquote:Op woensdag 22 april 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee wat ik mij daarbij moet voorstellen
een sassy mummy lucht?
Kameel met een vleugje camel?quote:Op woensdag 22 april 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een sassy mummy lucht?
quote:Op woensdag 22 april 2020 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kameel met een vleugje camel?
*belt moeders*quote:Op woensdag 22 april 2020 23:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je het aan mijn moeder verteld want die mag het niet weten
Of naar zo'n cheap parfum winkeltje in Caïro waarbij je even denkt in het grootse openbare toilet van de wereld te zijn aanbeland ?quote:Op woensdag 22 april 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een sassy mummy lucht?
Ja tijd om te gaan slapen, hopelijk let Koen straks een beetje op met de brug dichtdoen dat er niet nog meer van die viespeuken hier komenquote:
Pissebed, naaktslak, plasbuis, uranusquote:Op woensdag 22 april 2020 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja tijd om te gaan slapen, hopelijk let Koen straks een beetje op met de brug dichtdoen dat er niet nog meer van die viespeuken hier komen
Overal slakkensporenquote:Op woensdag 22 april 2020 23:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Pissebed, naaktslak, plasbuis, uranus
Ooohhh met toegevoegde testosteron is datquote:Op woensdag 22 april 2020 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zwarte fles. Ziet er razend mannelijk uit.
Ja diequote:Op woensdag 22 april 2020 23:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ooohhh met toegevoegde testosteron is dat
Haar reactie: bliep.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:40 schreef UitStraling het volgende:
Er bestaat ook van die shampoo van 49 eurocent voor mannen bij de AH, blauwe fles en ruikt nog lekker ook, die heb ik wel eens tien flessen gekocht puur om de reactie van de caissière te zien
Kapot trappen op je blote voeten.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat zijn trouwens wel hufters met dat geslijm en gevreet van ze
Ze keek niet op of om dus ik zei grappig hè dat iemand tien flessen van dat koopt, geen reactie.quote:
Een collega van me kreeg ooit commentaar dat hij teveel afgeprijsde artikelen kocht.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze keek niet op of om dus ik zei grappig hè dat iemand tien flessen van dat koopt, geen reactie.
maar dat is ook niet grappig.. of bijzonder... of raar..quote:Op woensdag 22 april 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze keek niet op of om dus ik zei grappig hè dat iemand tien flessen van dat koopt, geen reactie.
Dat krijg ik maar van en ding en dat is van Japanse paddenstoelenquote:Op woensdag 22 april 2020 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Nu we onder ons zijn kan ik wel bekennen dat ik de douchegel van Old Spice erg lekker vond ruiken. Maar daar kreeg ik enorme uitslag van
Wat wat wat... neeeee de horror dat geluid.... beter verzout je zequote:Op woensdag 22 april 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kapot trappen op je blote voeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |