Ik hoop het wel. Tenminste, ik ga er maar van uit, anders stort ik in een depressie denk ikquote:Op woensdag 22 april 2020 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Betere dagen komen wel weer denk ik maar.
Waarom heb je een doodshoofd als je zo'n mooi en knap hoofd hebt?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh ja ik las zoiets ja.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Tenminste, ik ga er maar van uit, anders stort ik in een depressie denk ik.
Ik krijg morgen kipjes.
Omdat dat laatste niet waar is.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom heb je een doodshoofd als je zo'n mooi en knap hoofd hebt?
That's the spiritquote:Op woensdag 22 april 2020 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:48 schreef bitterbal het volgende: [..] zo een die in real life niks te zeggen heeft
Gaaf hequote:Op woensdag 22 april 2020 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh ja ik las zoiets ja.Dat is wel heel erg leuk! Mooi hok ook trouwens.
Wel moeilijk om soms echt te denken maar ja het is wel zo hehe.quote:
squatsquote:Op woensdag 22 april 2020 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
I threw my back into it.
Goed rossen met zo'n voegenborstel.
Hooikoorts year roundquote:Op woensdag 22 april 2020 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hooikoorts (gelukkig vooral bomen/vroeg in het jaar), zo'n beetje alles aan dieren, bepaald fruit en peulvruchten, noten en (teveel aan) lactose geeft me darmaids. Plus een hoop wasmiddel/afwasmiddel/zeep etc waar ik gruwelijke jeuk van krijg.
Nope. Maar het meeste zit niet enorm vast gelukkig, vooral wat tussen-de-tegels-graspollen die moeite kosten.quote:
Het kost me ook moeite, want standaard realist/negatieveling, maar als je er aan gaat toegeven wordt het helemaal niksquote:Op woensdag 22 april 2020 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel moeilijk om soms echt te denken maar ja het is wel zo hehe.
Kippenquote:Op woensdag 22 april 2020 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Tenminste, ik ga er maar van uit, anders stort ik in een depressie denk ik.
Ik krijg morgen kipjes.
Ja klopt wel.. Vroeger lukte mij dat echt niet maar kan tegenwoordig wel sneller het weer naast me neerleggen gelukkig (soms met de nodige tranen en frustratie maar beter als steeds blijven piekeren).quote:Op woensdag 22 april 2020 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het kost me ook moeite, want standaard realist/negatieveling, maar als je er aan gaat toegeven wordt het helemaal niks
Mother nature want's a word with you.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
squats?
[..]
Hooikoorts year round
stofallergie klasse 6 (zwaarste)
katten, klasse 6 (ook nakende en 'anti allergie' katten)
knaagdieren klasse 3
Mais kan ik niet hebben, dan poep ik popcornstyle
nog wat medicatie
en honden begint ook te komen.
En verse kip als ze van de leg zijnquote:
Uitermate atopischquote:Op woensdag 22 april 2020 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mother nature want's a word with you.
Doe in mei, dan is de tuin ook klaarquote:Op woensdag 22 april 2020 21:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga binnenkort wel naar Samzz toe voor een verse omelet.
Whut werkt dat echt?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
nog een speciaal ras? ga je ze ook bieten voeren voor rode eieren enzo ?
Hey Amaquote:Op woensdag 22 april 2020 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is goed.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe in mei, dan is de tuin ook klaar!
Question... kan je dan ook net als met flamingo's een roze kip maken?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
cocq au vin
[..]
nog een speciaal ras? ga je ze ook bieten voeren voor rode eieren enzo?
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mother nature want........................laat maar.
Heeyquote:
naar het schijntquote:
Wut, werkt dat?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
cocq au vin
[..]
nog een speciaal ras? ga je ze ook bieten voeren voor rode eieren enzo?
beetje verfquote:Op woensdag 22 april 2020 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Question... kan je dan ook net als met flamingo's een roze kip maken?
Wow als ik kippen had ging ik het nu meteen proberen haha.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naar het schijntheb zelf nooit kippen gehad om te proberen.. en kameraad met struisvogels wil t niet proberen
neequote:Op woensdag 22 april 2020 21:57 schreef CherryLips het volgende:
Beginnen aan Walking Dead ja of nee?
Peachy billen, jeweetz.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
squats?
[..]
Hooikoorts year round
stofallergie klasse 6 (zwaarste)
katten, klasse 6 (ook nakende en 'anti allergie' katten)
knaagdieren klasse 3
Mais kan ik niet hebben, dan poep ik popcornstyle
nog wat medicatie
en honden begint ook te komen.
Ik dacht, jij weet dit.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
beetje verf
goed fokken, vast wel.
Ja dit.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow als ik kippen had ging ik het nu meteen proberen haha.
Ik vind rode bieten of kool echt smerig.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Probeer het dan eerst op jezelf uit dierenbeulen.
Laten we dan witte gerbils nemen voor dit experimentquote:Op woensdag 22 april 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb serieus een bietenallergiequote:Op woensdag 22 april 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laten we dan witte gerbils nemen voor dit experiment
De eerste paar seizoenen waren tof, de laatste paar zijn meer een soort GTST met zombies.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:57 schreef CherryLips het volgende:
Beginnen aan Walking Dead ja of nee?
ja bij mij is het vlagerig. Ik slik elke dag preventief 1 reactine tabletje en dan heb ik af en toe even een niesbui. en voor de rest nergens last van. En op zee sowieso nergens last van.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Peachy billen, jeweetz.![]()
Goeie collectie.De katten klinkt als een boks, het zijn bij mij in ieder geval de huidschilfers die het triggeren.
Mais heb ik ook inderdaad.
![]()
Maar ik heb mazzel, het meeste is vooral irritant en ik ga nergens dood aan ofzo. Meeste duurt ook even voor ik er überhaupt last van krijg.
Witte kool met gehakt en Chilisaus is echt wel de hemel meisje.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind rode bieten of kool echt smerig.
Verse?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:59 schreef Samzz het volgende:
Ik vind bietjes wel lekker. Alleen t klaarmaken.
Witte kool is toch geen rode kool.. Witte kool lust ik wel.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Witte kool met gehakt en Chilisaus is echt wel de hemel meisje.
Ja!!quote:Op woensdag 22 april 2020 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
als ik rooie bieten eet dan wordt mn pis rood. dus zou goed kunnen dat 't met ei ook werkt.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:58 schreef UitStraling het volgende:
Fluticason.... bohhhh jonguh... ademen als een mallequote:Op woensdag 22 april 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja bij mij is het vlagerig. Ik slik elke dag preventief 1 reactine tabletje en dan heb ik af en toe even een niesbui. en voor de rest nergens last van. En op zee sowieso nergens last van.
Zolang ik blijf opletten met chemicaliën
de Genetisch Geteste Gerbilquote:Op woensdag 22 april 2020 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:59 schreef Bos81 het volgende:
Lekker tempo weer vanavond.
Even Sjefke uitlaten..
Sorry woordkleurenblindquote:Op woensdag 22 april 2020 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Witte kool is toch geen rode kool.. Witte kool lust ik wel.
In het zombiegootje gobbelen?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De eerste paar seizoenen waren tof, de laatste paar zijn meer een soort GTST met zombies.
JA!quote:Op woensdag 22 april 2020 22:01 schreef Amarantha het volgende:
Kijken jullie er ook zo naar uit dat je weer gewoon de winkel in kan wandelen zonder steeds een winkelwagentje te moeten pakken.
Ik mag lekker winkelen zonder winkelwagenquote:Op woensdag 22 april 2020 22:01 schreef Amarantha het volgende:
Kijken jullie er ook zo naar uit dat je weer gewoon de winkel in kan wandelen zonder steeds een winkelwagentje te moeten pakken.
Ik laat alles bezorgenquote:Op woensdag 22 april 2020 22:01 schreef Amarantha het volgende:
voorgekookt gevacumeerd kopen. 100% vers is niet te doen.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:59 schreef Samzz het volgende:
Ik vind bietjes wel lekker. Alleen t klaarmaken.
Ja jij woont niet in NL toch.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik mag lekker winkelen zonder winkelwagen
Dat scheelt.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja bij mij is het vlagerig. Ik slik elke dag preventief 1 reactine tabletje en dan heb ik af en toe even een niesbui. en voor de rest nergens last van. En op zee sowieso nergens last van.
Zolang ik blijf opletten met chemicaliën
bij mij is de salbutamol wat dat betreft wat beterquote:Op woensdag 22 april 2020 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Fluticason.... bohhhh jonguh... ademen als een malle
Ja, mocht ik weer bietjes willen dan ga ik voor zoiets of voor potjesprutquote:Op woensdag 22 april 2020 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
voorgekookt gevacumeerd kopen. 100% vers is niet te doen.
granaatappel is ook zo'n rooie hel
Klopt.quote:
Nu zie ik een zombieLudo voor me. Met aangevroten neus.quote:
brr ja klinkt goed.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat scheelt.Mijn grootste uitdaging is dus het vegetarische deel, ik ontdekte dat peulvruchten een nope waren sinds ik vaker met mijn vriend mee at. Schijtsoja. Letterlijk.
Die hoef ik (nog) nietquote:Op woensdag 22 april 2020 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij mij is de salbutamol wat dat betreft wat beter
hoe zou een Meta zombie er uit zien?quote:Op woensdag 22 april 2020 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu zie ik een zombieLudo voor me. Met aangevroten neus.
JA.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:01 schreef Amarantha het volgende:
Slierterig zwart haar tot op der kont... pruik scheef.... dattumquote:Op woensdag 22 april 2020 22:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe zou een Meta zombie er uit zien?
ja die heb ik als nood.. heb nu een ineffectieve fluticason/salmeterol omdat ik de goeie stuff van de verzekering niet meer krijgquote:
Met stukjes vinger nog aan de plaknagel in het haar?quote:Op woensdag 22 april 2020 22:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe zou een Meta zombie er uit zien?
Maar da's standaard al.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Slierterig zwart haar tot op der kont... pruik scheef.... dattum
Limburgquote:Op woensdag 22 april 2020 22:03 schreef Koen66 het volgende:
Best internationaal gezelschap hier, Noorwegen, Frankrijk, Zwitserland, België
quote:Op woensdag 22 april 2020 22:01 schreef Amarantha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |