Ik hoop het wel. Tenminste, ik ga er maar van uit, anders stort ik in een depressie denk ikquote:Op woensdag 22 april 2020 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Betere dagen komen wel weer denk ik maar.
Waarom heb je een doodshoofd als je zo'n mooi en knap hoofd hebt?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh ja ik las zoiets ja.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Tenminste, ik ga er maar van uit, anders stort ik in een depressie denk ik.
Ik krijg morgen kipjes.
Omdat dat laatste niet waar is.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom heb je een doodshoofd als je zo'n mooi en knap hoofd hebt?
That's the spiritquote:Op woensdag 22 april 2020 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:48 schreef bitterbal het volgende: [..] zo een die in real life niks te zeggen heeft
Gaaf hequote:Op woensdag 22 april 2020 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh ja ik las zoiets ja.Dat is wel heel erg leuk! Mooi hok ook trouwens.
Wel moeilijk om soms echt te denken maar ja het is wel zo hehe.quote:
squatsquote:Op woensdag 22 april 2020 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
I threw my back into it.
Goed rossen met zo'n voegenborstel.
Hooikoorts year roundquote:Op woensdag 22 april 2020 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hooikoorts (gelukkig vooral bomen/vroeg in het jaar), zo'n beetje alles aan dieren, bepaald fruit en peulvruchten, noten en (teveel aan) lactose geeft me darmaids. Plus een hoop wasmiddel/afwasmiddel/zeep etc waar ik gruwelijke jeuk van krijg.
Nope. Maar het meeste zit niet enorm vast gelukkig, vooral wat tussen-de-tegels-graspollen die moeite kosten.quote:
Het kost me ook moeite, want standaard realist/negatieveling, maar als je er aan gaat toegeven wordt het helemaal niksquote:Op woensdag 22 april 2020 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel moeilijk om soms echt te denken maar ja het is wel zo hehe.
Kippenquote:Op woensdag 22 april 2020 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Tenminste, ik ga er maar van uit, anders stort ik in een depressie denk ik.
Ik krijg morgen kipjes.
Ja klopt wel.. Vroeger lukte mij dat echt niet maar kan tegenwoordig wel sneller het weer naast me neerleggen gelukkig (soms met de nodige tranen en frustratie maar beter als steeds blijven piekeren).quote:Op woensdag 22 april 2020 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het kost me ook moeite, want standaard realist/negatieveling, maar als je er aan gaat toegeven wordt het helemaal niks
Mother nature want's a word with you.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
squats?
[..]
Hooikoorts year round
stofallergie klasse 6 (zwaarste)
katten, klasse 6 (ook nakende en 'anti allergie' katten)
knaagdieren klasse 3
Mais kan ik niet hebben, dan poep ik popcornstyle
nog wat medicatie
en honden begint ook te komen.
En verse kip als ze van de leg zijnquote:
Uitermate atopischquote:Op woensdag 22 april 2020 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mother nature want's a word with you.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |