daar pas ik voor.. veels te agressiefquote:Op zondag 1 november 2020 00:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
We zijn alweer eitjes gaan schieten babe.
Inderdaad, zo agressief heb ik @moemoe nog nooit meegemaakt. En ze lijkt zo een lieve meid.quote:Op zondag 1 november 2020 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
daar pas ik voor.. veels te agressief
quote:Op zondag 1 november 2020 02:03 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Inderdaad, zo agressief heb ik @:moemoe nog nooit meegemaakt. En ze lijkt zo een lieve meid.
quote:
Ik sliep helaas alquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:46 schreef moemoe het volgende:
@:moemoe
@:DeHovenier
@:Flippiee
@:RensAjacied
@:FlippingCoin
@:GGMM
@:Koen66
@:skysherrif
@:Moira
@:BasEnAad
@:FL_Freak
@:phoenyx
@:Kopjechino
@:Parafernalia
@:Already_in_use
@:madam-april
@:devzero
@:Tjacka
@:FreshFruit
@:tonja
@:Jippie
@:00wildchild
@:stokj
@:SuperwormJim
@:Filosoofert
Gewoon samen met @blackmirror het biertje achterover slaan en meetekenenquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:03 schreef chufi het volgende:
misschien, maar ik moet eerst bierproeven
quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:04 schreef phoenyx het volgende:
Oke ik ben erbij, 21:00 is een wat normale tijd
Zou leuk zijn!quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:07 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik zal even kijken of ik mee kan doen
Kan toch gewoon aan op de achtergondquote:Op vrijdag 6 november 2020 19:09 schreef Moira het volgende:
Miss ben ik erbij, maar kans is ook dat ik lekker de Amerikaanse shitshow blijf volgen
achtergond heh... volgens mij ben jij al begonnen met een voorsprong nemen op de bierproeverij.quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zou leuk zijn!
[..]
Kan toch gewoon aan op de achtergond.
quote:Op vrijdag 6 november 2020 19:52 schreef blackmirror het volgende:
[..]
achtergond heh... volgens mij ben jij al begonnen met een voorsprong nemen op de bierproeverij.
Stokj begon slaap te krijgenquote:Op vrijdag 6 november 2020 22:18 schreef moemoe het volgende:
Ronde 3 is net in gegaan!
@:stokj heeft pas 2 keer gewonnen, hij kan niet een derde keer winnen![]()
.
Jij wint altijd ... misschien volgend jaar weer eens.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:56 schreef moemoe het volgende:
De winnaars van de avond: @:borrelnootje00 en moi.
Tot een volgende keer.
Tenzij @Moira er isquote:Op donderdag 31 december 2020 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij wint altijd ... misschien volgend jaar weer eens.
Fijn uiteinde
Alleen omdat ik er niet was wonnen julliequote:Op woensdag 30 december 2020 23:56 schreef moemoe het volgende:
De winnaars van de avond: @:borrelnootje00 en moi.
Tot een volgende keer.
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Alleen omdat ik er niet was wonnen jullie![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:10 schreef moemoe het volgende:
23.00 uur gaan we weer tekenen.
Tot zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |