quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Terechte klacht wel hoor. Helemaal als het vrouwen van 40+ zijn die nog met die hondenfilters bezig gaan.quote:
Het overhemd gaf het al wel een beetje weg...quote:Op woensdag 22 april 2020 19:42 schreef itchycoo het volgende:
Deze man is volkser dan hij er op het eerste gezicht uit ziet.
Is het geen havenarbeider met zijn containers?quote:Op woensdag 22 april 2020 19:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
Het overhemd gaf het al wel een beetje weg...
Een gagbal en een voorbinddildo.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:43 schreef Oostblokkert het volgende:
Niet roken, geen toegevoegde suikers, whats next? Vegan?
Wel proseccoquote:Op woensdag 22 april 2020 19:43 schreef Oostblokkert het volgende:
Astrale tantra seks.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:43 schreef Oostblokkert het volgende:
Denk het. En dan is zo’n hemd met dubbele kraag en veel te veel knopen zijn opvatting van chique.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:43 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Is het geen havenarbeider met zijn containers?
Die staan ook niet echt bekend om hun geëxalteerde persoonlijkheden.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:44 schreef Mani89 het volgende:
Deze akkerbouwer komt ontiegelijk saai over.
Haha daar sloeg ik ook op aan, maar gaat over Lunteren blijkbaarquote:Op woensdag 22 april 2020 19:45 schreef Oostblokkert het volgende:
In Utrecht geen uitgaansgelegenheden.!
Ze zei Lunteren, niet Lunetten.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:45 schreef Oostblokkert het volgende:
In Utrecht geen uitgaansgelegenheden.!
Barneveld is waar ze werkt toch?quote:Op woensdag 22 april 2020 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze zei Lunteren, niet Lunetten.
Dorpje vlakbij Barneveld.
Geen idee, wel leuk kipjequote:Op woensdag 22 april 2020 19:46 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Barneveld is waar ze werkt toch?
Net zoals een oud-collega van mij. Niet zo fanatiek met religie hoor, maar wel elk jaar met de alfacursus meequote:Op woensdag 22 april 2020 19:45 schreef Nine. het volgende:
Ze is niet erg gelovig maar wel voorzitter van de kerkraad.
Dat was haar moederquote:Op woensdag 22 april 2020 19:45 schreef Nine. het volgende:
Ze is niet erg gelovig maar wel voorzitter van de kerkraad.
Soort Quasimodo-light.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:49 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Die tegenover de aardappelboer heeft echt een slechte rug.
quote:Op woensdag 22 april 2020 19:51 schreef KennyPowers het volgende:
Maartje: Lekker gegeten?![]()
Kelly: HIER DE REKENING
31quote:Op woensdag 22 april 2020 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Broekje prima, Spaans prima. Beetje oud gezicht wel voor 31. Maarja als het moet..
Waar gaat je sig over? Mag ook na de uitzendingquote:Op woensdag 22 april 2020 19:54 schreef RipCity het volgende:
JA MAN!
Doe je nek eens niet zo naar voren brrr.
https://www.mediacourant.(...)-meter-niet-zo-nauw/quote:Op woensdag 22 april 2020 19:55 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Waar gaat je sig over? Mag ook na de uitzending
Hij heeft wel het goede kapsel ervoor idd.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:55 schreef Poefbank het volgende:
Lars ziet eruit alsof hij nazi-sympathieën heeft.
In tegenstelling tot alle kandidaten die een date willen met blond haar en blauwe ogen?quote:Op woensdag 22 april 2020 19:55 schreef Poefbank het volgende:
'Al mijn vrienden zijn skinheads.'quote:Op woensdag 22 april 2020 19:55 schreef Poefbank het volgende:
You're doing it wrong.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:58 schreef NoCigar het volgende:
Als zelfs mensen uit Lunteren met 17 kerken en 1 café je afwijzen.
Dat ja!quote:
quote:
''Maar hij hoeft er niet aan te likken ofso haha''quote:
Zoals bijna alle homo's in dit programma.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:05 schreef Oostblokkert het volgende:
Een hele irritante overdreven nichterig figuur is dat.
Godallemachtigquote:Op woensdag 22 april 2020 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Trillen, super hoog in de energie. Net zeker sleutelpuntje pep gepakt.
Zou je zo niet zeggenquote:Op woensdag 22 april 2020 20:05 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik herkende die Jeff al, toen hij zei een kapper te zijn en in Rotterdam te wonen, wist ik het zeker.
Een hele irritante overdreven nichterig figuur is dat.
Moet ze met die druktemaker op vakantie gaanquote:Op woensdag 22 april 2020 20:06 schreef RipCity het volgende:
Zeuren om aardbeving.. Wees blij dat je op vakantie kon met je corona.
Elke avond een fles wijnquote:Op woensdag 22 april 2020 20:08 schreef Nine. het volgende:
Kan niet zeggen dat het heeft geholpen, geen toegevoegde suikers meer eten.
Welke? (Ik kijk vertraagd terug)quote:
Wat gebeurde er toen?quote:Op woensdag 22 april 2020 20:08 schreef Poefbank het volgende:
Ik heb ook een jaartje geen toegevoegde suikers gegeten
Veel op zichzelf geoefendquote:Op woensdag 22 april 2020 20:09 schreef Oostblokkert het volgende:
Een kale kapper, zijn die te vertrouwen?
Hee ja, horecabaasquote:Op woensdag 22 april 2020 20:11 schreef Oostblokkert het volgende:
Op de achtergrond zit Arend van een paar uitzendingen terug!
Serial-first-dater.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:11 schreef Oostblokkert het volgende:
Van die necrofiele dame.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:11 schreef Oostblokkert het volgende:
Investering voor de toekomstquote:Op woensdag 22 april 2020 20:13 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er over tien jaar nog hetzelfde uitziet.
Wie is Lars ook al weer?quote:Op woensdag 22 april 2020 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Die Lars is echt zo een jongen waar ik goed bevriend mee zou blijven. Leuke vagebol.
Jongen bij die Spaansequote:
Wel netjes dat ze het iig aanbod, genoeg dames die de man graag laten betalen terwijl ze daarna afkappenquote:Op woensdag 22 april 2020 20:15 schreef Mani89 het volgende:
Kom op doe nou 50/50. (want ik ga niet met je op vervolgdate)
Dat zeker ja, leuke meid.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:15 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wel netjes dat ze het iig aanbod, genoeg dames die de man graag laten betalen terwijl ze daarna afkappen
Inderdaad. Was ook een goed signaal geweest voor hem, alleen hij merkte het niet op.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:15 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wel netjes dat ze het iig aanbod, genoeg dames die de man graag laten betalen terwijl ze daarna afkappen
Half Nederland heeft (zonder corona) toch dit kapsel?quote:Op woensdag 22 april 2020 20:16 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ah, de neo-nazi. Hij is wel vriendelijk.
Het stond hem ook wel door het kleurverschil.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Half Nederland heeft (zonder corona) toch dit kapsel?
Ik zou hier echt een goeie vriendschappelijke klik mee hebben. Matties for life
Ah, oké.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het stond hem ook wel door het kleurverschil.
Hij lijkt mij dan wel iemand die altijd zal hopen op meerquote:Op woensdag 22 april 2020 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Half Nederland heeft (zonder corona) toch dit kapsel?
Ik zou hier echt een goeie vriendschappelijke klik mee hebben. Matties for life
Zo leven we al wekenquote:
Geeft niets. Kan ik wel mee leven.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:22 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Hij lijkt mij dan wel iemand die altijd zal hopen op meer
Ja dat is dan momenteel het hoogtepunt van de week dag.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
U kijkt naar Corona Dates op NPO3 zonder 1,5 meter afstand
Club Seventeen.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:29 schreef Poefbank het volgende:
Dit is een herhaling uit de jaren 90’
quote:
quote:
quote:
Rustig aan jongensquote:Op donderdag 23 april 2020 19:32 schreef Oostblokkert het volgende:
Vrouwen met de naam Veerle zijn vaak prachtig.
Slim dat hij om een hockey-type meid vroeg.quote:
Wat een leugenaar is zequote:Op donderdag 23 april 2020 19:35 schreef Oostblokkert het volgende:
Zouden jullie haar in de kroeg aanspreken?
Misschien in een gehucht waar de mannen geen gezichtsverlies willen lijden, dat na een blauwtje het hele dorp het weet.quote:
Zal eerder ontdekkingsangst zijn.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:36 schreef DKUp het volgende:
Ze trekt getrouwde mannen mannen met bindingsangst aan
Het hoeft maar net d'r type te zijn, ze zei al dat van alternatief hield.quote:
Nee, hoewel dat nog nooit voorgekomen is.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:39 schreef itchycoo het volgende:
Zouden jullie iets anders nemen omdat je date precies hetzelfde wilt nemen?
quote:
Ben ik ookquote:Op donderdag 23 april 2020 19:39 schreef Oostblokkert het volgende:
Het hoeft maar net d'r type te zijn, ze zei al dat van alternatief hield.
Leuk Nine en ik wil je nog wel een keer zien! Alleen wel in een andere setting.quote:
jij woont ook in den haag tochquote:Op donderdag 23 april 2020 19:39 schreef DKUp het volgende:
Administratief medewerker 67
Oh ik moet nog 42 jaar
Ouwe kaas, lekker manquote:Op donderdag 23 april 2020 19:41 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
jij woont ook in den haag toch
Na een wedstrijdquote:Op donderdag 23 april 2020 19:42 schreef itchycoo het volgende:
Hij heeft een beetje het hoofd van Rico Verhoeven
Ja......quote:Op donderdag 23 april 2020 19:41 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
jij woont ook in den haag toch
Coincidence? I think not.quote:
Als je een leuke dame bent, prima.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:41 schreef Oostblokkert het volgende:
Leuk Nine en ik wil je nog wel een keer zien! Alleen wel in een andere setting.
Zij heeft idd een knap koppiequote:Op donderdag 23 april 2020 19:43 schreef DKUp het volgende:
Veerle is echt knap, dat is wel mijn type.
Victor heeft geen zin in concurrentie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |