Moeders heeft een huis gekocht , boerderij is verkocht en ze gaat over 2 maanden verhuizen naar Cuijkquote:Op donderdag 23 april 2020 12:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh wat een tegenvaller en wat rotDan is lopen en de wind en de zon op je huid voelen misschien een fijn iets even. Hier werkt dat ook erg goed. sterkte
![]()
Is alles goed en gezond met de bbe en je moeder?
Ik ga op mijn dak zitten pics maken hoelaat komt die sateliet trein langs ?quote:Op donderdag 23 april 2020 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier een plaatje van de baan met tijden erbij:
[ afbeelding ]
De tijden zijn niet helemaal precies, kan een paar minuten schelen.
Allemaal veranderingen, positief en 'negatief'.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moeders heeft een huis gekocht , boerderij is verkocht en ze gaat over 2 maanden verhuizen naar CuijkDus slaap de laatste weken veel bij haar: helpen uitzoeken,opruimen/weggooien en inpakken
En tussendoor afscheid nemen van mijn ouderlijk huis. Met schoondochter en baby gaat alles goed
Helaas is mijn zoon ontslagen door die corona ellende
![]()
Ja lopen geeft enorme rust ..goede manier om het hoofd leeg te krijgen en te genieten van alles in die natoer![]()
Knuf voor jou![]()
Jij bent een schat!!quote:Op donderdag 23 april 2020 15:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Allemaal veranderingen, positief en 'negatief'.Je zal vast een grote hulp voor je moeder zijn
Afscheid nemen van ouderlijk huis is een heel proces ook wel. Ik was weinig betrokken bij de hele verkoop toen. Voor jullie samen zal het wel tal van herinneringen ook oproepen bij het door al die spullen gaan --> is mooi.
Fijn dat ze allemaal gezond zijn, en hoop dat je zoon gauw iets anders kan vinden!
Ja, net ook een ronde gedaan en hoofd leeg maken zo is heerlijk. En alles is nu zo mooi!
thx, jij ook ene knuf!
*duikt tuin in*
Sterktequote:Op donderdag 23 april 2020 12:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan momenteel van weinig genieten , het loopt hier allemaal ff heel anders![]()
Mijn schildklier(en daardoor ook mijn gezondheid) laat mij voor de 2e keer gigantisch in de steek![]()
Om toch weer wat positieve gevoelens en een beetje fijne beleving te ervaren ga ik mezelf zo maar forceren en een stuk lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Sterkte met jou, heel veel succes met helpen met je moeder en daarna mooie nieuwe herinneringen makenquote:Op donderdag 23 april 2020 15:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moeders heeft een huis gekocht , boerderij is verkocht en ze gaat over 2 maanden verhuizen naar CuijkDus slaap de laatste weken veel bij haar: helpen uitzoeken,opruimen/weggooien en inpakken
En tussendoor afscheid nemen van mijn ouderlijk huis. Met schoondochter en baby gaat alles goed
![]()
Ja lopen geeft enorme rust ..goede manier om het hoofd leeg te krijgen en te genieten van alles in die natoer![]()
Knuf voor jou![]()
Wat een verandering voor je moeder, maar wel beter zo. Veel sterkte met afsluiten van dit hoofdstukquote:Op donderdag 23 april 2020 15:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
![]()
Knuf voor jou![]()
quote:Op donderdag 23 april 2020 16:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Sterkte met jou, heel veel succes met helpen met je moeder en daarna mooie nieuwe herinneringen maken
Dankjewel lieverds!!quote:Op donderdag 23 april 2020 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een verandering voor je moeder, maar wel beter zo. Veel sterkte met afsluiten van dit hoofdstuk
Vandaag op kraamvisite/raamvisite geweest. Pal in de zon. Ben bijna gesmolten, door zowel de baby als de zon.quote:
`quote:
wat staat er in de fik?quote:Op donderdag 23 april 2020 17:15 schreef drakin het volgende:
[..]
`
Er hangt hier een dikke zwarte wolk
Baby ook in de zon?quote:Op donderdag 23 april 2020 17:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Vandaag op kraamvisite/raamvisite geweest. Pal in de zon. Ben bijna gesmolten, door zowel de baby als de zon.
quote:Op donderdag 23 april 2020 12:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan momenteel van weinig genieten , het loopt hier allemaal ff heel anders![]()
Mijn schildklier(en daardoor ook mijn gezondheid) laat mij voor de 2e keer gigantisch in de steek![]()
Om toch weer wat positieve gevoelens en een beetje fijne beleving te ervaren ga ik mezelf zo maar forceren en een stuk lopen
Sterkte met alles. Jammer van je zoon.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
![]()
Knuf voor jou![]()
Nee er kwam voor mijn dochter een werkdingetje wat meteen opgepakt moest worden, dus uitgeteld naar het weekend, maar vanavond met zoon wandelenquote:
Toch nog wandelen met een kind dan vandaagquote:Op donderdag 23 april 2020 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee er kwam voor mijn dochter een werkdingetje wat meteen opgepakt moest worden, dus uitgeteld naar het weekend, maar vanavond met zoon wandelen
Een winkel, oude platenzaakquote:
In een platenzaak geweest?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |