En was het druk? Ik zat eraan te denken om vandaag mijn Blije Doos op te halen maar ik kan me zo voorstellen dat meer mensen vandaag het idee hebben om naar de Prenatal te gaanquote:Op maandag 27 april 2020 13:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Weet iemand of de grote Prénatal winkels vandaag open zijn? Op de site staan er maar 3 stores vermeld. Zou de rest dan gewoon dicht zijn?
Hij was dus open![]()
Wat vinden jullie hiervan? Baby komt bij ons op de kamer te liggen vanwege ruimtegebrek. We hebben geen kamer meer over om een babykamer te creëren. Ledikantje op onze kamer kan prima, maar commode wordt een beetje een ander verhaal. Het zou wel passen tegen een muur, maar de kamer wordt zo best vol. Nu zat ik te denken.... Noor (mijn dochter) heeft een grote kamer. De vorige bewoners vonden het nodig om van 2 kleinere kamers één grote te maken. In principe heeft zij ruimte zat op haar kamer. Zou het wat zijn als ik de commode op haar kamer zet. Tijdelijk (misschien een jaartje ofzo), want we gaan wel op zoek naar een ander huis. Wat vinden jullie?
Nee, het viel prima mee! Ik vond het eerder stil dan druk.quote:Op maandag 27 april 2020 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
En was het druk? Ik zat eraan te denken om vandaag mijn Blije Doos op te halen maar ik kan me zo voorstellen dat meer mensen vandaag het idee hebben om naar de Prenatal te gaan
Wat jouw vraag betreft, ik denk niet dat Noor daar last van heeft toch?
Dan verschoon je nachtluiers gewoon op je bed, heb ik ook altijd gedaanquote:Op maandag 27 april 2020 15:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee, het viel prima mee! Ik vond het eerder stil dan druk.
Nee, ze vindt het hartstikke leuk. Maar meer of het praktisch ok is. Ik ben nogal een tijdje uit de babytijd en ik weet bijvoorbeeld echt niet meer of ik snachts luiers aan het verversen was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig zitten er een paar tussen die oké zijn en morgen na een goede echo online gaan.
De afgelopen weken ben ik afwezig geweest hier. Het ging echt heel erg slecht met me. Dusdanig slecht dat ik me heb moeten ziek melden op werk. Gelukkig gaat het nu steeds iets beter.Protège moi de mes désirs.
Ben morgen 10+4quote:Op maandag 27 april 2020 16:07 schreef SQ het volgende:
Ben jij alweer aan je termijnecho toe D.U.M.A.N?
Het gaat zó snel. Ik blijk ineens ook al 17 weken te zijn. Wtf man.
Wat vervelend dat je je zo ziek voelt. Hopelijk gaat het snel beter!
quote:Op maandag 27 april 2020 16:02 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Nachtluiers gingen hier ook altijd op bed. Gewoon een mandje op/in je nachtkastje met een paar luiers en doekjes.
Ik wilde vandaag foto’s maken als aankondiging van de zwangerschap. Deze foto zegt alles wel.
Haha geweldige fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig zitten er een paar tussen die oké zijn en morgen na een goede echo online gaan.
De afgelopen weken ben ik afwezig geweest hier. Het ging echt heel erg slecht met me. Dusdanig slecht dat ik me heb moeten ziek melden op werk. Gelukkig gaat het nu steeds iets beter.Ik zit ook nog na te denken over een aankondiging maar ik kom er maar niet uit. Misschien een foto van mijn buik maar ik zie er de laatste tijd niet uit met mijn haar en bril
De tijd gaat echt snel hè? Ik ben morgen alweer 14 wekenquote:Op maandag 27 april 2020 16:07 schreef SQ het volgende:
Ben jij alweer aan je termijnecho toe D.U.M.A.N?
Het gaat zó snel. Ik blijk ineens ook al 17 weken te zijn. Wtf man.
Wat vervelend dat je je zo ziek voelt. Hopelijk gaat het snel beter!
5 - 28 februari Thailand O+
Ja, daar zat ik later ook al aan te denken. Kleding heb ik toch niet super veel, gewoon wat we nodig denken te hebben, dus we hoeven geen kledingkast. Alleen een commodequote:Op maandag 27 april 2020 15:54 schreef SQ het volgende:
[..]
Dan verschoon je nachtluiers gewoon op je bed, heb ik ook altijd gedaan
quote:Op maandag 27 april 2020 16:02 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Nachtluiers gingen hier ook altijd op bed. Gewoon een mandje op/in je nachtkastje met een paar luiers en doekjes.
Ik wilde vandaag foto’s maken als aankondiging van de zwangerschap. Deze foto zegt alles wel.
Toch veel liefde voor de fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig zitten er een paar tussen die oké zijn en morgen na een goede echo online gaan.
De afgelopen weken ben ik afwezig geweest hier. Het ging echt heel erg slecht met me. Dusdanig slecht dat ik me heb moeten ziek melden op werk. Gelukkig gaat het nu steeds iets beter.![]()
Hoop dat je je vlug nog weer beter voelt..![]()
Och jeetje, dan zou ik ook niet rustig zijn! Wat gaf de VK als verklaringen? Nog naar het hartje kunnen luisteren? Als je er echt niet gerust op bent zou ik toch gewoon vragen of jullie langs mogen komen, al is het maar om jullie gerust te stellenquote:Op maandag 27 april 2020 22:47 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier een nuttige dag achter de rug (de kamer van de dreumes hier verder afgemaakt, maar ook de babykamer eindelijk wandplankjes opgehangen die we 2 jaar terug al gekocht hadden)
maar zitten sinds een paar uur met een minder lekker gevoel op de bank.
M'n vriendin heeft bloedverlies. Echt behoorlijk natte onderbroek zeg maar. Contact gehad met de verloskundige, gerustgesteld wel, maar je zit toch niet lekker. Kennen dit niet van de eerste zwangerschap. Hopelijk nu gewoon even niet meer en incidenteel geweest.
Agos, wat sneu, volgens mij schrik je je een ongeluk als zoiets gebeurt. Fingers crosses voor jullie!quote:Op maandag 27 april 2020 22:47 schreef NicolasJoy het volgende:
Hier een nuttige dag achter de rug (de kamer van de dreumes hier verder afgemaakt, maar ook de babykamer eindelijk wandplankjes opgehangen die we 2 jaar terug al gekocht hadden)
M'n vriendin heeft bloedverlies. Echt behoorlijk natte onderbroek zeg maar. Contact gehad met de verloskundige, gerustgesteld wel, maar je zit toch niet lekker. Kennen dit niet van de eerste zwangerschap. Hopelijk nu gewoon even niet meer en incidenteel geweest.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 00:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Och jeetje, dan zou ik ook niet rustig zijn! Wat gaf de VK als verklaringen? Nog naar het hartje kunnen luisteren? Als je er echt niet gerust op bent zou ik toch gewoon vragen of jullie langs mogen komen, al is het maar om jullie gerust te stellen
Wij zouden dit weekend ook aan de babykamer beginnen maar we waren lui
Oh, wat schrikken! Wat zei de vk? Jullie hebben een doppler, toch? Hebben jullie die gebruikt?quote:Op maandag 27 april 2020 22:47 schreef NicolasJoy het volgende:
Waarom had ik dit niet zelf bedacht!quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:42 schreef SQ het volgende:
Als je het bed alleen maar weg zou halen omdat je bang bent voor gezeur van de kraamhulp zou ik het dus laten staan. Je bent echt niet de enige met een familiebed, je zou bij de intake kunnen vragen om een hulp die daar open minded mee om gaat.
Zo ging het bij ons ook, dat ze het officieel moest afraden bedoel ikquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:51 schreef Mariposas het volgende:
Dat bed is toch voor jullie dan 4-jarige? Daar heeft de kraamverzorgster toch helemaal niets mee te maken?
Zo lang je maar een bedje voor de baby hebt is er weinig aan de hand. Dat je er vervolgens niets mee doet... tja, de kraamverzorgster is er ‘s-nachts niet dus dan valt dan ook niet onder haar verantwoordelijkheid. Hier stond het ledikantje en de cosleeper er de eerste maand ook alleen voor de sier. De kraamverzorgster zei alleen tegen ons: officieel moet ik het afraden dat de baby in jullie bed slaapt. Maar slaap lekker. 😉
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |