Nee maar het duurde wel langquote:Op woensdag 22 april 2020 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar ik ging niet door het slotje heen
Ik heb niet bijgelezen dus als er aanpassingen gedaan moeten worden kan ik wel even een samenvatting gebruikenquote:
ja en je krijgt er nog voor betaald ookquote:
als er nog meer bewoners komen wordt het tijd voor een flatquote:Op woensdag 22 april 2020 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb niet bijgelezen dus als er aanpassingen gedaan moeten worden kan ik wel even een samenvatting gebruiken
quote:
Geen medelijden.quote:geregistreerd op: woensdag 12 september 2001 @ 15:02
laatste bezoek: nooit
aantal posts: 0 (gemiddeld 0 per dag)
zekerquote:Op woensdag 22 april 2020 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en je krijgt er nog voor betaald ook
quote:Op woensdag 22 april 2020 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Een paar lederhosen zouden me best staan.
quote:
Geen medelijdenquote:geregistreerd op: vrijdag 1 februari 2008 @ 10:35
laatste bezoek: 3991 dagen, 20 uur geleden.
aantal posts: 126 (gemiddeld 1 per dag)
quote:geregistreerd op: donderdag 30 januari 2003 @ 10:35
laatste bezoek: nooit
aantal posts: 3 (gemiddeld 1 per dag)
quote:Op woensdag 22 april 2020 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je in het bezit van een dwirndl?
quote:Op woensdag 22 april 2020 16:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee heb er geenMoet ik dan nog even aanschaffen
Nee? Wat moet ik me daar sowieso bij voorstellen?quote:Op woensdag 22 april 2020 16:13 schreef RockNijntje het volgende:
Hebben jullie op FOK! desktop/laptop ook dat de typrichting soms van rechts naar links veranderd? Heel irritant.
quote:Op woensdag 22 april 2020 16:13 schreef RockNijntje het volgende:
Hebben jullie op FOK! desktop/laptop ook dat de typrichting soms van rechts naar links veranderd? Heel irritant.
Alleen als ik Jahweh of Allah aanroep.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:13 schreef RockNijntje het volgende:
wut?quote:Op woensdag 22 april 2020 16:13 schreef RockNijntje het volgende:
Dat een letter vooraan aan het woord aansluit als je deze typt.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee? Wat moet ik me daar sowieso bij voorstellen?
quote:Op woensdag 22 april 2020 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat een letter vooraan aan het woord aansluit als je deze typt.
Die zin zou er dan dus zo uit komen zien:
.tpyt ezed ej sla tiulsnaa droow teh naa naaroov rettel nee taD
Op de een of andere manier schakelt je pc dus over op Hebreeuws of Arabische tekstpositionering.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 april 2020 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is na refreshen trouwens altijd weer weg (gelukkig).
Ja precies. Maar alleen in het typvak van topics op FOK!quote:Op woensdag 22 april 2020 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op de een of andere manier schakelt je pc dus over op Hebreeuws of Arabische tekstpositionering.
geen last vanquote:Op woensdag 22 april 2020 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is na refreshen trouwens altijd weer weg (gelukkig).
1: "Wat betekent het wat die gast zegt?"quote:
quote:Op woensdag 22 april 2020 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1: "Wat betekent het wat die gast zegt?"
2: "Ik weet het niet"
4: "Perestrojka"
B&B waar ik meestal blijf is rond de 100 EUR per nacht (tweepersoonskamer + eigen badkamer), voor 3-sterrenhotel ben je al snel 150-200 kwijt even uit m'n hoofd.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat betaal je gemiddeld voor een overnachting in die regio? B&B of een 3-sterrenhotel?
Als je op een stoel gaat zitten die wat verder naar het westen staat?quote:Op woensdag 22 april 2020 16:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja precies. Maar alleen in het typvak van topics op FOK!.
quote:Op woensdag 22 april 2020 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je op een stoel gaat zitten die wat verder naar het westen staat?
Ja of op het zuidelijk halfrond! Kan best het Coriolis-effect zijnquote:Op woensdag 22 april 2020 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 april 2020 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
B&B it isquote:Op woensdag 22 april 2020 16:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
B&B waar ik meestal blijf is rond de 100 EUR per nacht (tweepersoonskamer + eigen badkamer), voor 3-sterrenhotel ben je al snel 150-200 kwijt even uit m'n hoofd.
Heerlijk. Ik heb er nu al zin inquote:Op woensdag 22 april 2020 16:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En die hebben ook lekkere broodjes en verse jam
Ik heb hier ooit 400 EUR per nacht betaald voor een lang weekend in een spa hotel in de bergen, als verrassing voor m'n toenmalige vriend. Later bleek dat ie me sinds dat we samen waren bedrogen had, godverquote:
hoe kwam je daar achter?quote:Op woensdag 22 april 2020 16:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb hier ooit 400 EUR per nacht betaald voor een lang weekend in een spa hotel in de bergen, als verrassing voor m'n toenmalige vriend. Later bleek dat ie me sinds dat we samen waren bedrogen had, godver![]()
Jezusquote:Op woensdag 22 april 2020 16:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb hier ooit 400 EUR per nacht betaald voor een lang weekend in een spa hotel in de bergen, als verrassing voor m'n toenmalige vriend. Later bleek dat ie me sinds dat we samen waren bedrogen had, godver![]()
Wat een schoftquote:Op woensdag 22 april 2020 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze in bed gevonden. Volgende onderwerp
Veel plezier!quote:Op woensdag 22 april 2020 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen maar wachten op mensen. De mazzel, het zonnetje in
quote:Op woensdag 22 april 2020 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze in bed gevonden. Volgende onderwerp
Oh doeiquote:Op woensdag 22 april 2020 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen maar wachten op mensen. De mazzel, het zonnetje in
Mannenquote:Op woensdag 22 april 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat een schoft
Ik hebook zon vriendje ooit gehad. Had meerdere vriendinnen tegelijk en was nog illegaal ook
Nee nog steeds nietquote:Op woensdag 22 april 2020 16:25 schreef RockNijntje het volgende:
Zeg Fles, heb jij je geld eigenlijk nog ontvangen van de reisorganisatie?
Daarom niet achter de sjappies uit de goot aan vangen, nu heb je aan LTVFD een trouwe lieve man.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat een schoft
Ik hebook zon vriendje ooit gehad. Had meerdere vriendinnen tegelijk en was nog illegaal ook
Ja wie dan?quote:
Ditquote:Op woensdag 22 april 2020 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom niet achter de sjappies uit de goot aan vangen, nu heb je aan LTVFD een trouwe lieve man.
Budaquote:Op woensdag 22 april 2020 16:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 21-04-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 195 Budapestenaar
02 186 bitterbal
03 179 FranticDJ
04 135 haags_kwartiertje
05 124 UitStraling
06 083 kwiwi
07 069 Dr_Flash
08 050 IJsdraakje
08 050 liesje1979
08 050 LTVDK
11 042 RockNijntje
12 038 Koen66
13 036 Lospedrosa
14 035 Karzai
15 034 gianni61
16 032 Bos81
17 027 essnhills
18 023 crv
19 019 Ygritte
20 012 Muck
21 006 mschol
21 006 TheVoice4ever
23 005 goldfinger1963
24 004 Faxie
25 001 Molo
25 001 Nick1975
klik hier voor meer stats
3 op een rijquote:
Rockyquote:
heb je een bruidje gekocht ja? Of geleased, gewoon voor de show?quote:
Toch maar even gemaild. Iets minder vriendelijk dan de vorige keer.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wie dan?![]()
Ik kan wel mailen maar dan? Gaat het daar sneller van?Krijg ik weer zo'n zelfde antwoord "ja ja het duurt langer als [sic] normaal want drukte, je kunt het geld op $datum verwachten".
Ja, je kunt je helemaal kleurenblind verwachten, maar hier staat dus gewoon "Hou je bek en laat me met rust tot $datum".
Hoeveel kratjes heb je ervan gekocht?quote:
Nee serieus gevraagd, voor de quarantainetijd, compleet met kitscherige plastic ringen en bruidskleding, twee honden als getuigen en goedkope champagne om het te vierenquote:Op woensdag 22 april 2020 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb je een bruidje gekocht ja? Of geleased, gewoon voor de show?
Een beller is snellerquote:Op woensdag 22 april 2020 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch maar even gemaild. Iets minder vriendelijk dan de vorige keer.
quote:
Dit is zeeeer waarschijnlijk een betere investeringquote:Op woensdag 22 april 2020 16:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Hoeveel kratjes heb je ervan gekocht?
Scheiden op de dag van de intelligente versoepeling.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Vraag buuf gewoon gelijk voor het echie
"Wil jij met mij in quarantaine, tot de dood ons scheidt?"
Telefonisch zijn ze vanwege de drukte al een maand niet te bereiken. Staat gewoon op de sitequote:
oh, inmiddels niet meer. Morgen maar eens bellen dan. Nu geen zin meer in.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Telefonisch zijn ze vanwege de drukte al een maand niet te bereiken. Staat gewoon op de site
uit het raam?quote:Op woensdag 22 april 2020 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga mijn werklaptop uitkwakken. Mooi geweest.
Wat zijn de plannen voor vanavond?quote:Op woensdag 22 april 2020 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga mijn werklaptop uitkwakken. Mooi geweest.
Ik had ooit de volgende sig:quote:
quote:Op woensdag 22 april 2020 16:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had ooit de volgende sig:
" Geef me een joint, zei de Goudvis, dan word ik haai"![]()
![]()
Na het eten ga ik aan de wandel. En een vuilniszak in de container dumpen. Best wel spannende plannen, dacht ik zoquote:
zoek een hobby danquote:Op woensdag 22 april 2020 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb de halve ochtend zitten miepen dat ik te weinig werk heb.
en die andere functie?quote:Op woensdag 22 april 2020 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb de halve ochtend zitten miepen dat ik te weinig werk heb.
Spannender dan mijn plannenquote:Op woensdag 22 april 2020 16:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na het eten ga ik aan de wandel. En een vuilniszak in de container dumpen. Best wel spannende plannen, dacht ik zo
En jij?
die komt morgen? heb je daarmee genoeg?quote:Op woensdag 22 april 2020 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu wachten op de nieuwe olie
is de andere helft van terras
hoop het. dit was 2.5 liter. morgen komt 1.5 liter maar zit een deel met kortere planken bijquote:Op woensdag 22 april 2020 16:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die komt morgen? heb je daarmee genoeg?
klysma'tje doenquote:Op woensdag 22 april 2020 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zit ergens vast in de verstopte coronapijpleiding, net als de rest van het leven.
ah..quote:Op woensdag 22 april 2020 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop het. dit was 2.5 liter. morgen komt 1.5 liter maar zit een deel met kortere planken bij
Maar jij hebt al lekker gewandeld. En in een fijne omgevingquote:Op woensdag 22 april 2020 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Spannender dan mijn plannenIk hoef alleen nog maar een vuilniszak weg te gooien
Al mee bezigquote:Op woensdag 22 april 2020 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar jij hebt al lekker gewandeld. En in een fijne omgeving![]()
Jij hebt dus recht op een ontspannend avond met de benen omhoog
quote:Op woensdag 22 april 2020 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar jij hebt al lekker gewandeld. En in een fijne omgeving![]()
Jij hebt dus recht op een ontspannend avond met de benen omhoog
Is mijn standaard behandeling aan boordquote:Op woensdag 22 april 2020 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaak voorgeschreven, eigenlijk beetje standaard zette ik dat in het medisch dossier.
Komt patient met hoofdpijnquote:Op woensdag 22 april 2020 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vaak voorgeschreven, eigenlijk beetje standaard zette ik dat in het medisch dossier.
waarom dan niet op safe gespeeldquote:Op woensdag 22 april 2020 16:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar het wordt kantje boord denk ik :p
money to blow jij :pquote:Op woensdag 22 april 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat dat spuk zo gruwelijk duur is :p
Daar kwam het wel op neer jaquote:Op woensdag 22 april 2020 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Komt patient met hoofdpijn
Dokter Uitstraling; doet u maar een klysma
Of “Doet u de BH maar even uit.”quote:Op woensdag 22 april 2020 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Komt patient met hoofdpijn
Dokter Uitstraling; doet u maar een klysma
Mooi woord vind ik dit, spuk.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat dat spuk zo gruwelijk duur is :p
Ik had een dermatoloog die zo te werk gingquote:Op woensdag 22 april 2020 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of “Doet u de BH maar even uit.”
Ja hoorquote:Op woensdag 22 april 2020 16:58 schreef bitterbal het volgende:
pvv
4 MINUTEN GELEDEN
PVV: houd basisscholen nog dicht, horeca mogelijk snel open
PVV-leider Wilders vindt het te vroeg om de basisscholen weer op te starten. "Er zijn nog te veel onzekerheden", zei Wilders in het Kamerdebat. Hij hamert erop dat deskundigen verdeeld zijn en ouders en leerkrachten nog veel vragen hebben.
De horeca zou, als het aan Wilders ligt, wel zo snel mogelijk open kunnen, in ieder geval voor 20 mei. "Liever over drie dagen, dan over drie weken." Veel horecabedrijven staan aan de rand van de afgrond, benadrukt de PVV. Er liggen allerlei creatieve en innovatieve plannen om de deuren in de coronatijd weer te openen. "De horeca is er heel erg mee geholpen als ze zo snel mogelijk open kunnen", aldus Wilders, die wel benadrukt dat het verantwoord moet zijn.
GODSALLEMACHTIG
Regelmatig ook ongevraagdquote:Op woensdag 22 april 2020 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of “Doet u de BH maar even uit.”
Heb ik ook gehad hoor. zo zijn er ook nog een paar dubieuze extra ontdekt en verwijderd.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had een dermatoloog die zo te werk gingMaar 1x geweest en daarna nooit meer. Ik kwam er voor een huidprobleem op m'n hand, en toen hij dat bekeken had zei hij dat ik me maar even helemaal moest uitkleden, dan kon hij m'n moedervlekken even bekijken
Terwijl ik daar uberhaupt niet voor kwam en ook nooit last van heb gehad.
Lekker tegenstrijdig ook. Te vroeg voor scholen maar horeca primaquote:Op woensdag 22 april 2020 16:58 schreef bitterbal het volgende:
pvv
4 MINUTEN GELEDEN
PVV-leider Wilders vindt het te vroeg om de basisscholen weer op te starten. "Er zijn nog te veel onzekerheden", zei Wilders in het Kamerdebat. Hij hamert erop dat deskundigen verdeeld zijn en ouders en leerkrachten nog veel vragen hebben.
De horeca zou, als het aan Wilders ligt, wel zo snel mogelijk open kunnen, in ieder geval voor 20 mei. "Liever over drie dagen, dan over drie weken." Veel horecabedrijven staan aan de rand van de afgrond, benadrukt de PVV. Er liggen allerlei creatieve en innovatieve plannen om de deuren in de coronatijd weer te openen. "De horeca is er heel erg mee geholpen als ze zo snel mogelijk open kunnen", aldus Wilders, die wel benadrukt dat het verantwoord moet zijn.
GODSALLEMACHTIG
quote:Op woensdag 22 april 2020 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had een dermatoloog die zo te werk gingMaar 1x geweest en daarna nooit meer. Ik kwam er voor een huidprobleem op m'n hand, en toen hij dat bekeken had zei hij dat ik me maar even helemaal moest uitkleden, dan kon hij m'n moedervlekken even bekijken
quote:Op woensdag 22 april 2020 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ik keur dit gedrag af hequote:Op woensdag 22 april 2020 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]We hebben bij deze vastgesteld dat je een knappe vrouw bent.
leraren zijn bang dus scholen niet. horeca is boos dus horeca welquote:Op woensdag 22 april 2020 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker tegenstrijdig ook. Te vroeg voor scholen maar horeca prima
maar ik begrijp het welquote:Op woensdag 22 april 2020 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar ik keur dit gedrag af he
Ja maar als je voor je hand komt, waarom dan ineens helemaal moeten uitkleden? Ik vond die hele vent onprettig. Zat ook de hele aan me en in plaats van gewoon normaal aan iemand zitten als een arts was het meer aaienquote:Op woensdag 22 april 2020 16:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad hoor. zo zijn er ook nog een paar dubieuze extra ontdekt en verwijderd.
snap dat t niet prettig is..
Genoeg Hagenezen die aankomend weekend op de terrassen gaan zitten want Willerders heb dat gezegd gehad.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
leraren zijn bang dus scholen niet. horeca is boos dus horeca wel
Hij roept alleen het volk na
Quote je jezelf nou?quote:Op woensdag 22 april 2020 17:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar ik keur dit gedrag af he
ja steekt die er wat inquote:Op woensdag 22 april 2020 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw arts vraagt steeds of hij je ragout mag checken?
Triest ja.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
leraren zijn bang dus scholen niet. horeca is boos dus horeca wel
Hij roept alleen het volk na
Soms en dan kijkt hij mij verlekkerd aanquote:Op woensdag 22 april 2020 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n stokje met een vlaggetje?
------------------------->
Valt me nu pas op hoe Rutte reageertquote:Op woensdag 22 april 2020 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7896573_f07777e0
hier dé vraag..
Ik begreep wel dat je het niet goedkeurde hoorquote:Op woensdag 22 april 2020 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja ja, ik wilde een serieuze noot toevoegen aan mijn grapje
niet alleen hagenezen hoorquote:Op woensdag 22 april 2020 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg Hagenezen die aankomend weekend op de terrassen gaan zitten want Willerders heb dat gezegd gehad.
quote:Op woensdag 22 april 2020 17:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik was vorig jaar bij een cardioloog ( in opleiding). Best mooie vrouw, mijn pa was mee, zei hij,na afloop tegen mij. Bij haar wil ik best wel een hartaanval krijgen...
quote:Op woensdag 22 april 2020 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik begreep wel dat je het niet goedkeurde hoorJe bent een nette man
Ik had toen ik in het ziekenhuis lag en nog helemaal kreupel was een zuster die altijd net iets te enthousiast mijn piemel kwam wassenquote:Op woensdag 22 april 2020 17:04 schreef Bos81 het volgende:
Ik was vorig jaar bij een cardioloog ( in opleiding). Best mooie vrouw, mijn pa was mee, zei hij,na afloop tegen mij. Bij haar wil ik best wel een hartaanval krijgen...
wilders de clownquote:Op woensdag 22 april 2020 16:58 schreef bitterbal het volgende:
pvv
4 MINUTEN GELEDEN
GODSALLEMACHTIG
Plotseling mayonaise over je heenquote:Op woensdag 22 april 2020 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Soms en dan kijkt hij mij verlekkerd aan
Hij komt als Budadonis, hij vertrekt als Bludaquote:Op woensdag 22 april 2020 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik begreep wel dat je het niet goedkeurde hoorJe bent een nette man
Ik snap die journalist ergens wel. Hij probeerde namens heel Nederland de vraag te stellen.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7896573_f07777e0
hier dé vraag..
de beste man trapt bij iedere perscon open deuren in. vragen wat net verteld is etc.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik snap die journalist ergens wel. Hij probeerde namens heel Nederland de vraag te stellen.
En ik snap wel dat er figuren zijn die die vraag of dat gevoel ook haddden.
Zelf vind ik het ook logisch dat de maatregelen nog even blijven
Dat lijkt me...ongemakkelijk.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had toen ik in het ziekenhuis lag en nog helemaal kreupel was een zuster die altijd net iets te enthousiast mijn piemel kwam wassen
quote:Op woensdag 22 april 2020 17:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hij komt als Budadonis, hij vertrekt als Bluda
wat een echte hongaar drinkt verse goulash
Zo was er een zuster Hester die ik wel eens mee nam op mijn patiëntenronde, was nog een echte middelbare leeftijd-mannenafdeling ook, Neurologie, zuster Hester was vrij aantrekkelijk, ik kon alles drie keer herhalen wat ik had te vertellen aan de patiëntquote:Op woensdag 22 april 2020 17:04 schreef Bos81 het volgende:
En mijn pa heeft 4 jaar geleden een tijd in (kunstmatige) coma gelegen na een hartaanval, dus ik even iets van ehhh, maar kon er later wel om lachenquote:
Maar ik heb het idee dat de meeste journalisten dat doen tijdens de persco's. Dat ze hun vragen van tevoren al bedacht hebben, vervolgens niet echt luisteren naar wat er gezegd wordt (of gewoon geen andere vragen voorbereid hebben) en dan alsnog inderdaad een vraag stellen die al beantwoord is.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de beste man trapt bij iedere perscon open deuren in. vragen wat net verteld is etc.
Nou ja mijn lichaam lag zo in puin en vol met pijnstillers en er hing nog een katheter in dat het bloed daar niet echt rijkelijk naartoe stroomde, terwijl het toch best een aantrekkelijke zuster was.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me...ongemakkelijk.
Wat is je specialisatie, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 22 april 2020 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo was er een zuster Hester die ik wel eens mee nam op mijn patiëntenronde, was nog een echte middelbare leeftijd-mannenafdeling ook, Neurologie, zuster Hester was vrij aantrekkelijk, ik kon alles drie keer herhalen wat ik had te vertellen aan de patiënt
Moeten ze ander werk zoeken danquote:Op woensdag 22 april 2020 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ik heb het idee dat de meeste journalisten dat doen tijdens de persco's. Dat ze hun vragen van tevoren al bedacht hebben, vervolgens niet echt luisteren naar wat er gezegd wordt (of gewoon geen andere vragen voorbereid hebben) en dan alsnog inderdaad een vraag stellen die al beantwoord is.
Soms doen ze het omdat programma’s in de uitzending een vraag willen die gesteld is door hun eigen verslaggever.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ik heb het idee dat de meeste journalisten dat doen tijdens de persco's. Dat ze hun vragen van tevoren al bedacht hebben, vervolgens niet echt luisteren naar wat er gezegd wordt (of gewoon geen andere vragen voorbereid hebben) en dan alsnog inderdaad een vraag stellen die al beantwoord is.
Slecht hoor. Heb je kans om goede vragen te stellen, laat je het schieten om zo'n reden.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soms doen ze het omdat programma’s in de uitzending een vraag willen die gesteld is door hun eigen verslaggever.
Ja, toen mijn moeder in het ziekenhuis lag, heb ik ook weleens de grap gemaakt dat bepaalde verpleegsters best even met hun spons en een emmertje water langs mochten komenquote:Op woensdag 22 april 2020 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja mijn lichaam lag zo in puin en vol met pijnstillers en er hing nog een katheter in dat het bloed daar niet echt rijkelijk naartoe stroomde, terwijl het toch best een aantrekkelijke zuster was.
Ik ben destijds gestopt als Neuroloog met Contusio Cerebri als specialisme.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is je specialisatie, als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 22 april 2020 17:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Slecht hoor. Heb je kans om goede vragen te stellen, laat je het schieten om zo'n reden.
hopelijk niets ernstigsquote:Op woensdag 22 april 2020 17:15 schreef UitStraling het volgende:
Nu eerst maar mijn jongste zusje bellen want die is vanmiddag met spoed door een CT scanner heengegaan en heeft een punctie laten doen, plotseling opkomende bulten in haar nek, bah dat arme meisje krijgt medische klap op klap.
quote:Op woensdag 22 april 2020 17:15 schreef UitStraling het volgende:
Nu eerst maar mijn jongste zusje bellen want die is vanmiddag met spoed door een CT scanner heengegaan en heeft een punctie laten doen, plotseling opkomende bulten in haar nek, bah dat arme meisje krijgt medische klap op klap.
Snel weggekliktquote:Op woensdag 22 april 2020 17:16 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7894693_1a70762f
HAHAHAHAHA
Die heeft inmiddels al zo'n dik medisch dossier op vrij jonge leeftijd dat is echt abnormaal, even aanhoren hoe de vlag erbij staat en dankjewel.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2020 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik trek het niet tot het einde
quote:Op woensdag 22 april 2020 17:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die zag je wel van mijlenver aankomen
Die mensen hebben wel echt wat te eten nodigquote:Op woensdag 22 april 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
op het thaise eiland voor voedselhulp
[ afbeelding ]
jeps.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die mensen hebben wel echt wat te eten nodig
Waar kijk ik naar?quote:Op woensdag 22 april 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
op het thaise eiland voor voedselhulp
[ afbeelding ]
Gewoon letterlijk vergaan van de honger.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die mensen hebben wel echt wat te eten nodig
Die bijten in je tong.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:38 schreef kwiwi het volgende:
Nu voor het eerst in 20 jaar weer eens Pombar chips aan het eten, omdat ze geen andere zoute chips meer hadden in de kiosk
[ afbeelding ]
kan niet wachtenquote:Op woensdag 22 april 2020 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hopelijk ooit weer gebruiken om op je geliefde eiland te komen.
valt meequote:Op woensdag 22 april 2020 17:43 schreef Karzai het volgende:
De auto is ook weer door de apk, moesten wel wat dingetjes vervangen worden 220 euro
Dit klinkt niet okquote:Op woensdag 22 april 2020 17:38 schreef UitStraling het volgende:
Zo gesprek achter de rug, ik pak nu toch echt een whisky ook al drink ik doordeweeks niet.
Wait wut....quote:Op woensdag 22 april 2020 17:50 schreef UitStraling het volgende:
En coronabruiloftskleding uitzoeken
Laat gaan, zijn fantasie gaat weer even met hem op de loopquote:
26e hier, maar aangezien dat een zondag is hoop ik ook op overmorgenquote:
Ah... klinkt ieder geval niet leuk. Hopelijk valt het mee.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezondheidsperikelen jongste zusje wederom maar ze klinkt nog zo sterk als Hatsjepsoet.
Je weet dat je bepaalde plichten te vervullen hebt dan he.....quote:Op woensdag 22 april 2020 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw wil voor de nep trouwen voor de duur van de quarantaine
Zo lang we er allemaal maar plezier van hebbenquote:Op woensdag 22 april 2020 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat gaan, zijn fantasie gaat weer even met hem op de loop
Klonk niet best naar mijn idee en ze kregen ineens erge haast in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah... klinkt ieder geval niet leuk. Hopelijk valt het mee.
Zoals stofzuigen, haar auto wassen, de vuilniszakken buiten zetten, creditcard afgeven?quote:Op woensdag 22 april 2020 18:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je weet dat je bepaalde plichten te vervullen hebt dan he.....
Veel sterkte in ieder geval, wachten sucks. Hopen op goede uitslagenquote:Op woensdag 22 april 2020 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klonk niet best naar mijn idee en ze kregen ineens erge haast in het ziekenhuis.
Plotselinge bulten in haar nek en eentje op een CT scan op haar schildklier, uitslagen afwachten maar weer.
Dankie.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Veel sterkte in ieder geval, wachten sucks. Hopen op goede uitslagen
Oh die kunnen er ook heel goed bijquote:Op woensdag 22 april 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals stofzuigen, haar auto wassen, de vuilniszakken buiten zetten, creditcard afgeven?
Hier al weer binnenquote:Op woensdag 22 april 2020 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
Salaris zal bij mij nog wel een week duren.
Ik doe niet aan nageslachtelijke bedoelingenquote:Op woensdag 22 april 2020 18:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh die kunnen er ook heel goed bij![]()
Straks wil ze 'voor de gein' nog nageslacht van je.... Ken je al je fortuin in de alimentatie steken
Dan hoop ik dat je de boel door hebt laten knippenquote:Op woensdag 22 april 2020 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe niet aan nageslachtelijke bedoelingen
.. en de corona ging nooit meer weg...quote:Op woensdag 22 april 2020 18:11 schreef Ygritte het volgende:
'ja ik dacht dat het voor de grap was' , 'alleen tijdens corona zei ze'
Zeker wel, ik was de jongste ooit met zijn ballen bloot op de snijtafel van de toch vrij ervaren uroloog.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je de boel door hebt laten knippen
Ik ga voor 'Corolien' voor een meisje 'Corold' voor een jongenquote:Op woensdag 22 april 2020 18:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
.. en de corona ging nooit meer weg...
quote:Op woensdag 22 april 2020 18:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga voor 'Corolien' voor een meisje 'Corold' voor een jongen
Dat schijnt trouwens serieus vrij lastig te zijn als je als vrij jong persoon zonder nageslacht dit wil.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker wel, ik was de jongste ooit met zijn ballen bloot op de snijtafel van de toch vrij ervaren uroloog.
Hoiiiiii, nou dit zijn dus Hoest, Japie en Pangolin.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga voor 'Corolien' voor een meisje 'Corold' voor een jongen
quote:Op woensdag 22 april 2020 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoiiiiii, nou dit zijn dus Hoest, Japie en Pangolin.
dat klinkt niet fijn, sterktequote:Op woensdag 22 april 2020 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klonk niet best naar mijn idee en ze kregen ineens erge haast in het ziekenhuis.
Plotselinge bulten in haar nek en eentje op een CT scan op haar schildklier, uitslagen afwachten maar weer.
Vijf gesprekken, huisarts, psycholoog, uroloog, iemand van de poli en de uroloog vraagt een seconde voor de incisie nog een keer, zeker weten?quote:Op woensdag 22 april 2020 18:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat schijnt trouwens serieus vrij lastig te zijn als je als vrij jong persoon zonder nageslacht dit wil.
Da's minder, sterkte!quote:Op woensdag 22 april 2020 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier ookquote:Op woensdag 22 april 2020 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net even gechecked maar hier nog niet.. Vrijdag denk ik.
Er is een vrouw op Fok! en die kreeg het maar niet voor elkaar om zich te laten steriliseren, ze is inmiddels zwanger.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:19 schreef bitterbal het volgende:
bij vrouwen doen ze het meestal niet eens
quote:Op woensdag 22 april 2020 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is een vrouw op Fok! en die kreeg het maar niet voor elkaar om zich te laten steriliseren, ze is inmiddels zwanger.
Moet je maar geen seks hebben.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar das ook dan haar eigen schuld
Dat is ook geen 100%, schijntquote:Op woensdag 22 april 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja pil plus condoom.
Is niet zo ingewikkeld toch?
US wilde geen condoom denk ikquote:Op woensdag 22 april 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja pil plus condoom.
Precies, gewoon benen stijf tegen elkaar houden als een vrome dame.quote:
Volgens mij keek ze niet echt op een preiquote:Op woensdag 22 april 2020 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja pil plus condoom.
ja sorry maar vind het echt dom. als vrouw is het serieus je eigen verantwoording om te zorgen niet zwanger te raken als je dat niet wiltquote:Op woensdag 22 april 2020 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij keek ze niet echt op een prei
Jezus maak me gekquote:Op woensdag 22 april 2020 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ken jij vrij goed maar ik ga echt niet zeggen wie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |