Dit heeft 0 invloed op de IC cijfers, hier in Zwitserland is 5 gewoon toegestaan.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:09 schreef Kimchi het volgende:
[..]
Ik liep net boodschappen te doen en zag 5-6 jongeren dicht op elkaar van het weer te genieten met fiets en al.
Dat was een groepje en je ziet dit ook meerdere keren als je naar buiten gaat.
Wat?quote:Op woensdag 22 april 2020 17:14 schreef MichaelScott het volgende:
Demonstratierecht opgeschort?
Aldus Baudet net. Iemand iets over gelezen?
60% van de besmetten zijn vrouwen. Dan mag ik aannemen dat dat komt door de vele testen die gedaan worden in de ziekenhuizen. Veelal verpleegsters. Leeftijd jong 30-40quote:Op woensdag 22 april 2020 17:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Is daar al solid wetenschappelijk bewijs voor, btw? Oprechte vraag, want ik ben benieuwd. Sommige observaties lijken er wel op te wijzen (zoals idd het grote aantal medewerkers in de zorg dat ernstige klachten krijgt), maar het laatste dat ik las was dat ze het nog niet wisten.
Prima zolang als ze redelijke afstand kunnen houden en de kroegen dicht blijven. Die opendoen heeft het zelfde effect als carnaval.quote:De horeca zou, als het aan Wilders ligt, wel zo snel mogelijk open kunnen, in ieder geval voor 20 mei. "Liever over drie dagen, dan over drie weken."
Zei hij weken geleden ook al. Was toen niks van waar en nu dus ook niet.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:14 schreef MichaelScott het volgende:
Als je geen evenementen mag organiseren, en je mag niet met meer dan drie mensen bij elkaar zijn, dan lijkt demonstreren niet mogelijk ja.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:14 schreef MichaelScott het volgende:
Ik denk dat 99 % van de bevolking zich even geen reet bekommerd om demonstratierecht.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:19 schreef Freudie het volgende:
[..]
Als je geen evenementen mag organiseren, en je mag niet met meer dan drie mensen bij elkaar zijn, dan lijkt demonstreren niet mogelijk ja.
Ik denk dat dit een situatie projecteren is die je (ook ik) probeert in te schatten maar ook niet weer moet overwaarderen. Het is wel een historisch gegeven dat elk land en bedrijf, de leider heeft die het verdient.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:02 schreef Simmertje het volgende:
Rutte heeft geen vrouw en geen kinderen. Ik denk serieus dat dit enorm veel scheelt aan stress tijdens het werk.
Dit vind ik wel lachwekkend. Ik kan mij nog herinneren dat Wilders per se een complete lockdown wilde en schreeuwde/twitterde dat Rutte Russische roulette met de bevolking speelde....quote:Op woensdag 22 april 2020 17:18 schreef deedeetee het volgende:
NOS
[..]
Prima zolang als ze redelijke afstand kunnen houden en de kroegen dicht blijven. Die opendoen heeft het zelfde effect als carnaval.
Sterfte voor die leeftijd, 30-40?quote:Op woensdag 22 april 2020 17:17 schreef Solingjan het volgende:
[..]
60% van de besmetten zijn vrouwen. Dan mag ik aannemen dat dat komt door de vele testen die gedaan worden in de ziekenhuizen. Veelal verpleegsters. Leeftijd jong 30-40
Echter als je naar de sterfte kijkt zie je dat het sterfte cijfer rond de 1 - 2 procent ligt.
quote:Op woensdag 22 april 2020 17:26 schreef Anton91 het volgende:
Ik zag dit toevallig op facebook. Weet niet of het echt waar is, maar vond het wel erg slim eigenlijk.
[ afbeelding ]
Dat had ik al aangepast.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:27 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Sterfte voor die leeftijd, 30-40?
Daar moet je nog een 0tje voorzetten.
[ afbeelding ]
https://allecijfers.nl/ni(...)na-virus-en-covid19/
quote:Op woensdag 22 april 2020 17:26 schreef Anton91 het volgende:
Ik zag dit toevallig op facebook. Weet niet of het echt waar is, maar vond het wel erg slim eigenlijk.
[ afbeelding ]
Zeker! Ook binnen het nieuwe normaal zijn er natuurlijk echt wel mogelijkheden.quote:
Ja heel normaal dit..quote:Op woensdag 22 april 2020 17:35 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Zeker! Ook binnen het nieuwe normaal zijn er natuurlijk echt wel mogelijkheden.
Nou ja, nog niet echt natuurlijk. Dat mensen even tijd nodig hebben om te wennen aan dit soort oplossingen is wel logisch.quote:
Zal we iets zijn dat je nu geen grote groepen mag formeren en/of anderen daarmee in gevaar brengt. En het klopt dat tal van maatregelen haaks staan op de normale vrijheden.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:14 schreef MichaelScott het volgende:
Voor nu even wel ja. Je kan in een hoekje zitten janken dat je je werk niet meer kan doen en je huur/hypotheek niet meer kan betalen, of je kan creatief proberen te zijn en met oplossingen komen. Vooral als je accepteert dat dit nog wel even gaat duren.quote:
En gelijk afrekenen.......quote:
Ook oplossing voor kapper?quote:Op woensdag 22 april 2020 17:26 schreef Anton91 het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |