Nee.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:21 schreef Kluun1985 het volgende:
Iedereen ziet ook gelijk dat deze 2 weerzinwekkende walgelijke bullebakken hierboven mij stalken.
Wij weten waar Kluuns tandarts woont.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
We houden je inderdaad overal in de gaten. Eén misstap en...
TS post wel vaker op foraquote:Op woensdag 22 april 2020 15:23 schreef Nine. het volgende:
Posten op het Viva forum. Ieder zo zijn fetisj moet je maar denken.
en Kluun1985 zal verbannen worden naar de Viva-forum.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
We houden je inderdaad overal in de gaten. Eén misstap en...
quote:Op woensdag 22 april 2020 15:17 schreef Kluun1985 het volgende:
Ik schrijf een topic over mijn tandprobleem, dan krijg ik terug van die Mean Girls dat ik beter naar de psycholoog kan.
is al gebeurt. Stomme mean girls.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:24 schreef Ifrane het volgende:
[..]
en Kluun1985 zal verbannen worden naar de Viva-forum.
Al zag ik dat liever per direct dan later.
niet waar, ze gooien mijn topics weg.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:30 schreef Ezio het volgende:
TS liegt, dit is zijn enige topic daar
Edit: Blijkbaar niet maar ik heb geen zin om daar een acc te maken om het verder uit te pluizen
Daar kan de KLB regie nog wat van leren.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:34 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
niet waar, ze gooien mijn topics weg.
Voor de gein net gedaan hahaha; ik ga stukquote:Op woensdag 22 april 2020 15:30 schreef Ezio het volgende:
TS liegt, dit is zijn enige topic daar
Edit: Blijkbaar niet maar ik heb geen zin om daar een acc te maken om het verder uit te pluizen
Dit vraagt om voorbeeldenquote:Op woensdag 22 april 2020 15:37 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Voor de gein net gedaan hahaha; ik ga stuk![]()
![]()
Hahaha nou het is meer dat Kluun daar precies hetzelfde lult als hier hoor...deze man is onverbeterlijk.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2020 15:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Smerige piranha dat je dr bij loopt
Soyboy bully'squote:Op woensdag 22 april 2020 15:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maar, waarom doe je dit nou al zo lang? Daar zijn we zo benieuwd naar!
Dit dus. Als hij zich daar net zo gedraagt als hier dan snap ik wel dat ze vol verbijstering die posts lezen. Dat hij daar niet horizontaal er uit geleild is...quote:Op woensdag 22 april 2020 15:39 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Hahaha nou het is meer dat Kluun daar precies hetzelfde lult als hier hoor...deze man is onverbeterlijk.
Kluun is dus net zo'n grote josti als we allemaal al vermoeddenquote:Op woensdag 22 april 2020 15:42 schreef Bill_Hillie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kluun1985
donderdag 27 april 2017 om 00:35
Ik heb echt geen verstand van werken en alles wat ermee te maken heeft O_O
Dus bij loonheffingskorting 'vanaf' de verkeerde datum ingevuld! Ik begin en teken het contract 1 mei 2017, maar heb 24-4-2017 ingevuld :moe:
Om het nog erger te maken heb ik hier mijn VOORLETTER(s) niet ingevuld, ik begrijp uberhaupt niet hoe dat moest. Hoezo naam en voorletters. Als je dus Kluun Vaak heet....moet je dan 'Kluun Vaak K' invullen of 'Kluun Vaak, K' als K de enige voorletter is?
[ afbeelding ]
http://i.imgur.com/uRDbUCu.jpg
O_o
Klopt wij zijn geen honden hoe wist je datquote:Op woensdag 22 april 2020 15:44 schreef Sub4ethnicmale het volgende:
[..]
[..]
Soyboy bully's
[ link | afbeelding ]
If you can't be a dog then you're weak.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Klopt wij zijn geen honden hoe wist je dat
Zeg staak je exotisch taalgebruik is eventjes mannekequote:Op woensdag 22 april 2020 15:50 schreef Sub4ethnicmale het volgende:
[..]
If you can't be a dog then you're weak.
..
You'd be phony like a sideshow freak!
..
Geen idee wat dat betekent. Maar die hotdog ziet er niet smakelijk uit. Ben jij @osodevo trouwens?quote:Op woensdag 22 april 2020 15:44 schreef Sub4ethnicmale het volgende:
[..]
[..]
Soyboy bully's
[ link | afbeelding ]
Ff serieus..quote:Op woensdag 22 april 2020 15:42 schreef Bill_Hillie het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kluun1985
donderdag 27 april 2017 om 00:35
Ik heb echt geen verstand van werken en alles wat ermee te maken heeft O_O
Dus bij loonheffingskorting 'vanaf' de verkeerde datum ingevuld! Ik begin en teken het contract 1 mei 2017, maar heb 24-4-2017 ingevuld :moe:
Om het nog erger te maken heb ik hier mijn VOORLETTER(s) niet ingevuld, ik begrijp uberhaupt niet hoe dat moest. Hoezo naam en voorletters. Als je dus Kluun Vaak heet....moet je dan 'Kluun Vaak K' invullen of 'Kluun Vaak, K' als K de enige voorletter is?
[ afbeelding ]
http://i.imgur.com/uRDbUCu.jpg
O_o
Dat hij trolt met z'n gimmick op 1 forum a la. Maar op twee fora gaat wel te ver man @Kluun1985 en dat al 3 jaar...quote:Op woensdag 22 april 2020 15:54 schreef Bill_Hillie het volgende:
Nog zo'n parel...had ik dit forum maar eerder bezocht![]()
![]()
Kluun1985
woensdag 16 januari 2019 om 21:20
Vandaag van 12:30 tot 20:30 bezig geweest. Online bij alle uitzendbureau's ingeschreven, en bij monsterboard.
Ook mijn eerste open sollicitatie ooit naar een detacheringsbureau verstuurd.
Benieuwd of mijn telefoon morgen stil blijft.
Morgen ga ik naar buiten (zit al weken gevangen, sinds ik in de armoede verkeer), moet nog kijken of ik tijd heb om te solliciteren. Dan nog 1 dag ellende en daarna FEEST, want weekend!
Vraagje aan jullie: Wat is er zo bijzonder aan dat LinkedIn? Is het echt nodig om dat te hebben? Mijn halve CV is namelijk verzonnen, en ik vrees dat werkgevers stappen gaan ondernemen als ik neerzet dat ik bijv bij:
Kldfchbrhb Firma als boekhouder heb gewerkt....
Help!
De ggz is niet meer wat deze geweest is.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:01 schreef Plots het volgende:
[..]
Dat hij trolt met z'n gimmick op 1 forum a la. Maar op twee fora gaat wel te ver man @:kluun1985 en dat al 3 jaar...
sterker nog, Kluun werkt nu ook tot 18:00quote:Op woensdag 22 april 2020 16:12 schreef herverwijderd het volgende:
Verbaast me nog meer dat hij kennelijk een werkverleden heeft. Alhoewel, staat met iets bij van callcenters, dat snap ik dan weer wel.
Gelukkig staat Fok! niet in dat rijtje ... fieuw ....quote:Op woensdag 22 april 2020 16:18 schreef Kluun1985 het volgende:
Beste forums:
india-forums = 0 bullebakken
thestudentroom = slimme studenten die serieus zijn
forum.scholieren = veel bullebakken, maar het zijn kinderen en veelal weten ze meer dan de mensen hier.
Het forum dat mij het beste helpt mag binnenkort ook kennismaken met Abid.
Kluun, zoek hulp en een leven. Zo kan je toch niet leven man.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:18 schreef Kluun1985 het volgende:
Beste forums:
india-forums = 0 bullebakken
thestudentroom = slimme studenten die serieus zijn
forum.scholieren = veel bullebakken, maar het zijn kinderen en veelal weten ze meer dan de mensen hier.
Het forum dat mij het beste helpt mag binnenkort ook kennismaken met Abid.
geregistreerd op: dinsdag 17 januari 2006 @ 19:46quote:Op woensdag 22 april 2020 16:20 schreef Plots het volgende:
[..]
Kluun, zoek hulp en een leven. Zo kan je toch niet leven man.
Lol mooi kut voor je, ik ben al bijna klaarquote:Op woensdag 22 april 2020 16:19 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
sterker nog, Kluun werkt nu ook tot 18:00
Nog 2 dagen, dan lang weekend!quote:Op woensdag 22 april 2020 16:22 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Lol mooi kut voor je, ik ben al bijna klaar
Dit is dan weer iets waarin ik het helemaal met je eens kan zijn, Kluun. Het is eng, maar het is wel waar. Laten we zorgen dat dit soort dingen niet vaker voorkomen in de toekomst.quote:
Wat is er? Heb ik niet genoeg posts, omdat ik wel een leven heb buiten fok!?quote:Op woensdag 22 april 2020 16:22 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 1.456 (gemiddeld 1 per dag)
sinds 2006quote:Op woensdag 22 april 2020 16:26 schreef Plots het volgende:
[..]
Wat is er? Heb ik niet genoeg posts, omdat ik wel een leven heb buiten fok!?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |