Nee.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:21 schreef Kluun1985 het volgende:
Iedereen ziet ook gelijk dat deze 2 weerzinwekkende walgelijke bullebakken hierboven mij stalken.
Wij weten waar Kluuns tandarts woont.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
We houden je inderdaad overal in de gaten. Eén misstap en...
TS post wel vaker op foraquote:Op woensdag 22 april 2020 15:23 schreef Nine. het volgende:
Posten op het Viva forum. Ieder zo zijn fetisj moet je maar denken.
en Kluun1985 zal verbannen worden naar de Viva-forum.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
We houden je inderdaad overal in de gaten. Eén misstap en...
quote:Op woensdag 22 april 2020 15:17 schreef Kluun1985 het volgende:
Ik schrijf een topic over mijn tandprobleem, dan krijg ik terug van die Mean Girls dat ik beter naar de psycholoog kan.
is al gebeurt. Stomme mean girls.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:24 schreef Ifrane het volgende:
[..]
en Kluun1985 zal verbannen worden naar de Viva-forum.
Al zag ik dat liever per direct dan later.
niet waar, ze gooien mijn topics weg.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:30 schreef Ezio het volgende:
TS liegt, dit is zijn enige topic daar
Edit: Blijkbaar niet maar ik heb geen zin om daar een acc te maken om het verder uit te pluizen
Daar kan de KLB regie nog wat van leren.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:34 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
niet waar, ze gooien mijn topics weg.
Voor de gein net gedaan hahaha; ik ga stukquote:Op woensdag 22 april 2020 15:30 schreef Ezio het volgende:
TS liegt, dit is zijn enige topic daar
Edit: Blijkbaar niet maar ik heb geen zin om daar een acc te maken om het verder uit te pluizen
Dit vraagt om voorbeeldenquote:Op woensdag 22 april 2020 15:37 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Voor de gein net gedaan hahaha; ik ga stuk![]()
![]()
Hahaha nou het is meer dat Kluun daar precies hetzelfde lult als hier hoor...deze man is onverbeterlijk.quote:
quote:Op woensdag 22 april 2020 15:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Smerige piranha dat je dr bij loopt
Soyboy bully'squote:Op woensdag 22 april 2020 15:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maar, waarom doe je dit nou al zo lang? Daar zijn we zo benieuwd naar!
Dit dus. Als hij zich daar net zo gedraagt als hier dan snap ik wel dat ze vol verbijstering die posts lezen. Dat hij daar niet horizontaal er uit geleild is...quote:Op woensdag 22 april 2020 15:39 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Hahaha nou het is meer dat Kluun daar precies hetzelfde lult als hier hoor...deze man is onverbeterlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |