Verhaal van van Dissel gisteren was helder genoeg vind ik.quote:Op woensdag 22 april 2020 14:02 schreef VacaLoca het volgende:
Blijf het maar wat onduidelijk gebazel vinden wat betreft besmettelijkheid kinderen.
Enige wat ze hard lijken te kunnen maken is dat een onevenredig klein deel van de kinderen symptomen heeft van Covid-19.
Maar ik heb nog niet hard gemaakt zien worden dat:
- kinderen onevenredig minder drager zijn van het virus
- de R0 bij kinderen lager ligt
Bevestigdquote:
quote:
Actuele cijfers COVID-19: 21 april 2020quote:
Bij mij ook, maar ik had verder gekeken dan mijn neus lang isquote:Op woensdag 22 april 2020 14:04 schreef pussycatdoll het volgende:
Ah op de site van RIVM staat nog steeds 21 april bij mij vandaar, mijn excuus.
En ic?quote:Op woensdag 22 april 2020 14:04 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
[..]
Actuele cijfers COVID-19: 21 april 2020
Positief geteste personen
34.842* (+708)
Ziekenhuisopnames 10.021
(+124)
Overleden personen
4.054** (+138
Ah op de site van RIVM staat nog steeds 21 april bij mij vandaar, mijn excuus.
Zijn sterke indicaties voor. Slechts 1% in deze categorie heeft antistoffen. Tegenover veel meer bij volwassenen.quote:Op woensdag 22 april 2020 14:02 schreef VacaLoca het volgende:
- kinderen onevenredig minder drager zijn van het virus
Volwassenen besmetten kinderen, nauwelijks andersom.quote:
Het is dan ook gewoon een levensgevaarlijke gok.quote:Op woensdag 22 april 2020 14:02 schreef VacaLoca het volgende:
Blijf het maar wat onduidelijk gebazel vinden wat betreft besmettelijkheid kinderen.
Enige wat ze hard lijken te kunnen maken is dat een onevenredig klein deel van de kinderen symptomen heeft van Covid-19.
Precies dit.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Verschillende leraren hebben verschillende meningen. "Ze" willen niet allemaal hetzelfde.
Nee vind ik niet. Hoorde alleen cijfermatig onderbouwd worden dat kinderen minder ziek worden, dat wisten we al. Onderbouwing voor dat ze geen drager zouden zijn of minder anderen besmetten vond ik vrij dunnetjesquote:Op woensdag 22 april 2020 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Verhaal van van Dissel gisteren was helder genoeg vind ik.
Blijkt uit wat haastige Nederlandse onderzoeken die nog niet eens afgerond zijn.quote:Op woensdag 22 april 2020 14:07 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zijn sterke indicaties voor.
[..]
Volwassenen besmetten kinderen, nauwelijks andersom.
Er is dan ook toegegeven dat ze nu een gok nemen en er bovenop zitten als blijkt dat na 11 mei er weer een toename zal zijn. Er wordt hier veel geschreeuwd om de economie etc, nu nemen ze een (op te vangen) risico en dan is het weer niet goed.quote:Op woensdag 22 april 2020 14:07 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Hoorde alleen cijfermatig onderbouwd worden dat kinderen minder ziek worden, dat wisten we al. Onderbouwing voor dat ze geen drager zouden zijn of minder anderen besmetten vond ik vrij dunnetjes
Uhh nee, als het "levensgevaarlijke" (whatever that may mean) risico's met zich mee brengt, was de keuze niet genomen. Daarnaast zien we ook in Zweden dat er geen sprake is van een onbeheersbare verspreiding.quote:Op woensdag 22 april 2020 14:07 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon een levensgevaarlijke gok.
Kan leiden tot een onbeheersbare verspreiding van het virus.
Wat had ie dan moeten doen? Er is toch ook nog geen ander bewijs dan empirisch bewijs voor deze situatie?quote:Op woensdag 22 april 2020 14:07 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Hoorde alleen cijfermatig onderbouwd worden dat kinderen minder ziek worden, dat wisten we al. Onderbouwing voor dat ze geen drager zouden zijn of minder anderen besmetten vond ik vrij dunnetjes
Een gok is wat overdreven gesteld.quote:Op woensdag 22 april 2020 14:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er is dan ook toegegeven dat ze nu een gok nemen en er bovenop zitten als blijkt dat na 11 mei er weer een toename zal zijn. Er wordt hier veel geschreeuwd om de economie etc, nu nemen ze een (op te vangen) risico en dan is het weer niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |