quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:14 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje haastklusje zo voor het eten.
Kan je er nog een paar maken aub? Dat die in Nederland ergens staat? Die met HAK vonden ze leuk.quote:
quote:
Heb je een foto van hem dat je hem volledig ziet zitten? In kleermakerszit als t kanquote:Op vrijdag 24 april 2020 18:21 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Kan je er nog een paar maken aub? Dat die in Nederland ergens staat? Die met HAK vonden ze leuk.
Met photoshopquote:Op vrijdag 24 april 2020 18:22 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ik zou het zelf doen, maar ik begrijp niet hoe jullie die afbeeldingen maken?
Zonder muis had ik meer van zijn eigen gezicht er voor kunnen gebruiken, maar dit vond ik grappiger zo!quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:30 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Heb je een foto van hem dat je hem volledig ziet zitten? In kleermakerszit als t kan
Kleermakerzit foto pakt niet. Nikon moet dan even scrollen. Als ze niet wil, kan ze opslaan.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:29 schreef Kluun1985 het volgende:
Zijn neefje Ejaz keurt deze goed:
[ afbeelding ]
was die van jou? Die vinden ze leuk. Je hebt goedkeuring van de grote (saaie) Ejazquote:
Nee was niet van mij!quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:41 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
was die van jou? Die vinden ze leuk. Je hebt goedkeuring van de grote (saaie) Ejaz
saaie knul....
quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:44 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
als jullie meer leuke maken stuur ik die ook door.
al gestuurd. Reactie "daddy cool"quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee was niet van mij!
[..]Top! Ben benieuwd naar de reactie!
MAAR: laat z'n zoontje wel met rust, man.
Wat een onzin! Die zoontje komt ook gewoon in beeld overal hoor. Als die Abid een prive persoon was zou ik natuurlijk niet hier posten. En dat kindje kan engels, hij gaat naar school.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]Hij spreekt geen Arabisch?
Maar laat hen verder met rust man. Dit is gewoon eng!
Foto's maken is wat anders dan hen persoonlijk lastig vallen natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:57 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Wat een onzin! Die zoontje komt ook gewoon in beeld overal hoor. Als die Abid een prive persoon was zou ik natuurlijk niet hier posten. En dat kindje kan engels, hij gaat naar school.
Ik hoor je niet tegen oranje fans zeggen dat ze geen foto's van Amalia en die 2 andere snotneuzen mogen maken.
Die snotneus gaat zelf achter zijn bloedmooie pa zitten tijdens optredens:
Laten we dat maar niet doen en het gewoon in dit topic houden.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:44 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
als jullie meer leuke maken stuur ik die ook door.
Genoeg bullebakken die Amalia dik noemen.quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Foto's maken is wat anders dan hen persoonlijk lastig vallen natuurlijk.
Lovende reacties tot nu toe anders? Bovendien denken ze dat ik het maak. Kluun trots.quote:Op zaterdag 25 april 2020 10:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen en het gewoon in dit topic houden.
Leuk voor je.quote:Op zaterdag 25 april 2020 11:23 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Lovende reacties tot nu toe anders? Bovendien denken ze dat ik het maak. Kluun trots.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |