9 maand na jullie eerste ontmoeting:quote:Op woensdag 22 april 2020 12:55 schreef Kluun1985 het volgende:
Wat een leuke knappe snoezige man is het toch. Hoe je zijn afbeeldingen ook bewerkt, hij blijft lang, slank, sexy en knap
Check.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:30 schreef ToT het volgende:
Kan trouwens ff [Paint] in de TT gezet worden? En kan hij in de lijst toegevoegd worden? ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
quote:
Toftof!quote:Op donderdag 23 april 2020 00:32 schreef mr.klojo het volgende:
Lolz als ik morgen tijd heb maak ik er er ook wel van abiet
Haha ja op de Facebookpagina van die knakker zijn natuurlijk ladingen meer foto's te vinden, maar ik gebruik zelf liever zo veel mogelijk foto's die Kluun hier in de loop der tijd geplaatst heeft; die vent heeft hier natuurlijk ook niet om gevraagd en om dan zijn Facebook door te snuffelen voor meer materiaal vind ik zelf niet zo netjes. (Heb 1 fotootje daar gebruikt, maar besloot het daar bij te laten.)quote:
Ooh... Ik heb gewoon Abid Meher ingetikt bij Flickr Zijn overigens foto's die al eens voorbij zijn gekomen op FOK! Trouwens, die FB pagina is gewoon zn artiestenpagina niet zn prive, dat lijkt mij niet zo'n ramp toch als het daar dan wel vandaan komt.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja op de Facebookpagina van die knakker zijn natuurlijk ladingen meer foto's te vinden, maar ik gebruik zelf liever zo veel mogelijk foto's die Kluun hier in de loop der tijd geplaatst heeft; die vent heeft hier natuurlijk ook niet om gevraagd en om dan zijn Facebook door te snuffelen voor meer materiaal vind ik zelf niet zo netjes. (Heb 1 fotootje daar gebruikt, maar besloot het daar bij te laten.)
Dat Kluun bij het zien van een shopje meteen z'n Facebookpagina publiceerde, is aan de andere kant natuurlijk ook wel overduidelijke uitlokking.
Ah, de beruchte dickpic!quote:Op donderdag 23 april 2020 09:13 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ooh... Ik heb gewoon Abid Meher ingetikt bij Flickr Zijn overigens foto's die al eens voorbij zijn gekomen op FOK! Trouwens, die FB pagina is gewoon zn artiestenpagina niet zn prive, dat lijkt mij niet zo'n ramp toch als het daar dan wel vandaan komt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 19:53 schreef ToT het volgende:
Tja, hij moest in oubollige klederdracht komen....
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |