Ik wel, viezerikquote:
Huh wat lul jij nou weer zijn nummers zijn vaak urduquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:35 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
ja, helaas praat Abid liever punjabi dan urdu.
@Kluun1985 wat FC zegt. En Abid ziet er niet uit als iemand die punjabi spreekt. Dan zou hij ook punjabiaans bloed in zich hebben en dus ook van sikh afkomstig zijn in plaats van Islam.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Huh wat lul jij nou weer zijn nummers zijn vaak urdu
Ja nu valt die even hard door de man jezusquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:41 schreef stokj het volgende:
[..]
@:kluun1985 wat FC zegt. En Abid ziet er niet uit als iemand die punjabi spreekt. Dan zou hij ook punjabiaans bloed in zich hebben en dus ook van sikh afkomstig zijn in plaats van Islam.
Dat is niet waar. Heel veel nummers zijn punjabi, ook veel Urdu (dat is voor het bredere publiek).quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Huh wat lul jij nou weer zijn nummers zijn vaak urdu
Hij woont in mahajdjar hoor tsjongejonge je loopt al weer 3 jaar achter.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:45 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Heel veel nummers zijn punjabi, ook veel Urdu (dat is voor het bredere publiek).
Hij woont trouwens in Faisalabad, dat is in Punjab.
Hij spreekt urdu en punjabi. maar punjabi is zijn moedertaal, dat spreekt die tegen zijn familie en vrienden. Zie rond 1:20
https://www.facebook.com/mohsankhanmusic/videos/195144494936659/
En toch spreekt die punjabi.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:41 schreef stokj het volgende:
[..]
@:kluun1985 wat FC zegt. En Abid ziet er niet uit als iemand die punjabi spreekt. Dan zou hij ook punjabiaans bloed in zich hebben en dus ook van sikh afkomstig zijn in plaats van Islam.
Hij woont in Faisalabad naast zijn vader.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij woont in mahajdjar hoor tsjongejonge je loopt al weer 3 jaar achter.
Daar woonde die ja, hij is daar na zijn internationale succes weggegaan. Heeft die zelfs nog een nummer over gemaakt dat zijn vader altijd dicht bij hem blijft.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Hij woont in Faisalabad naast zijn vader.
dat heeft die niet. Sher en Mehr Ali (oom en vader van mooierd) komen uit Lahore, maar zijn verhuisd naar Faisalabad, en daar is mooierd geboren, en daardoor spreekt die punjabi.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar wow.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:52 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
dat heeft die niet. Sher en Mehr Ali (oom en vader van mooierd) komen uit Lahore, maar zijn verhuisd naar Faisalabad, en daar is mooierd geboren, en daardoor spreekt die punjabi.
Ik negeer je vanaf nu. Ik ben vrienden met zijn hele familie en hemzelf op facebook. Tig filmpjes gezien waarin hij gezellig met zijn matties zit te beesten en puur punjabi praat.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Daar woonde die ja, hij is daar na zijn internationale succes weggegaan. Heeft die zelfs nog een nummer over gemaakt dat zijn vader altijd dicht bij hem blijft.
Jaja een vroom moslim en voorbeeld voor velen die gaat beesten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:55 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ik negeer je vanaf nu. Ik ben vrienden met zijn hele familie en hemzelf op facebook. Tig filmpjes gezien waarin hij gezellig met zijn matties zit te beesten en puur punjabi praat.
hij eet rund ja.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jaja een vroom moslim en voorbeeld voor velen die gaat beesten.![]()
Straks zeg je nog dat die koe en varken eet.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:55 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
bewijs
https://tribune.com.pk/st(...)khan-meher-ali-khan/
Hier eerst zin mannetje makker.quote:Ustad Sher Ali Khan and Ustad Meher Ali Khan are two of the most prominent names in Urdu qawwali.
Alsjeblieft hou op.quote:
Ja daar slacht die schapen en geiten zoals normaal.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:01 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
? Hij gaat toch echt slachtfeest vieren. Sterker nog dat gebeurt voor zijn deur.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:09 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
als je lef hebt mail je die foto naar zijn broer (tevens zijn manager)
Gaat hij ook vasten?quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:01 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
? Hij gaat toch echt slachtfeest vieren. Sterker nog dat gebeurt voor zijn deur.
Kluum weet er echt niks van af die heeft even 5 seconden op google gezocht of zo.quote:
nee. Goed voorbeeld trouwens.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:01 schreef stokj het volgende:
Voor mera Kluun zindagi:
Zijn dit liedjes die je ook leuk vindt?
Nee, een koe (deed die vorig jaar ook)quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja daar slacht die schapen en geiten zoals normaal.
Jawel, maar hij vast natuurlijk...alhoewel kan me best voorstellen dat de lieverd stiekem toch snoeptquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kluum weet er echt niks van af die heeft even 5 seconden op google gezocht of zo.
Het is geen zondaar kluun kappe!quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:08 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Jawel, maar hij vast natuurlijk...alhoewel kan me best voorstellen dat de lieverd stiekem toch snoept
Haha ja ik heb daar wel zin in!quote:Op woensdag 22 april 2020 07:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]![]()
Het wordt tijd voor een breedbekpakipainttopic.
Wat een woord, trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |