abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Eindredactie Games woensdag 27 juli 2022 @ 17:47:17 #51
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_205473465
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 17:28 schreef Hathor het volgende:
Gisteren besloot ik om een van mijn ouwe klassiekers weer eens te installeren, Vampire the Masquerade-Bloodlines, een gouwe ouwe uit 2004. Het installeren ging allemaal prima, maar in het opstartscherm gebeurt er helemaal niks als je de game wil starten. Nou begrijp ik dat het allemaal wat anders is in deze tijd met andere stuursystemen en dergelijke, maar zijn voorloper VTM-Redemption, die dus nog ouder is, krijg ik wel zonder problemen aan de praat op mijn comp die op Win 10 draait, vandaar dus de vraag waarom VTM Bloodlines dat niet doet.

Is er iemand die hier ervaring mee heeft en/of mij een handige tip kan geven hoe ik dit spel alsnog aan de praat kan krijgen? Ik heb het originele spel met de discs, dus geen Steamversie of illegale kopie.
Hey Hathor, wat ik zo snel zie is dat je de "Unofficial patch" nodig hebt, die raden mensen sowieso aan ongeacht besturingssysteem en eventuele compatibilitetsissues. Zie deze Steam thread.

Mocht je daarmee niet geholpen zijn, wil je dan ff een nieuw topic hiervoor aanmaken? Dit is eigenlijk GAM FB (en ja ik zie hierboven ook een ontstane discussie n.a.v. een vraag die her eigenlijk niet hoort :P), denk ook dat je met een nieuw topic meer/sneller reacties krijgt dan hier
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_205473478
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2022 17:47 schreef 2dope het volgende:

[..]
Hey Hathor, wat ik zo snel zie is dat je de "Unofficial patch" nodig hebt, die raden mensen sowieso aan ongeacht besturingssysteem en eventuele compatibilitetsissues. Zie deze Steam thread.

Mocht je daarmee niet geholpen zijn, wil je dan ff een nieuw topic hiervoor aanmaken? Dit is eigenlijk GAM FB (en ja ik zie hierboven ook een ontstane discussie n.a.v. een vraag die her eigenlijk niet hoort :P), denk ook dat je met een nieuw topic meer/sneller reacties krijgt dan hier
Ok als het allemaal niet gaat lukken zal ik een topic openen, thnx. ^O^
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')