Interesseert me in dit geval niet heel veel. Al is 30 wel wat weinig idd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:11 schreef Sjemmert het volgende:
30fps is wel behoorlijk kut maarja heb toch gamepass dus zal het wel proberen maar ben niet zo hyped als anderen voorlopig na wat ik tot nu toe gezien heb.
Hoop het.quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:52 schreef Jimbo het volgende:
Zal er toch netjes uitzien op een 7900XTx zou je zeggen
Fixed.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:54 schreef ems. het volgende:
Zin in. Wel jammer dat het de performance weer beperkt wordt door voor console peasants
Ha, ik zie net dat de frames unlocked zijn voor PC. Ben benieuwd of ik dan in 200+ fps kan spelen. Bij andere creation engine games brak dat de game helaas, hopelijk zijn ze iets geavanceerder tegenwoordigquote:Op maandag 21 augustus 2023 19:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Fixed.
En hoezo jammer? Gaan wij als PC-gamers geen last van hebben
Hoezo op de PS5 ? Is een MS exclusive. En ik denk dat je blij mag zijn met 60fps als je 4k speelt. Er is natuurlijk een reden dat xbox 30fps only is. Spel zal wel zwaar draaien. Fallout games hadden ook vrij matige performance.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Ha, ik zie net dat de frames unlocked zijn voor PC. Ben benieuwd of ik dan in 200+ fps kan spelen. Bij andere creation engine games brak dat de game helaas, hopelijk zijn ze iets geavanceerder tegenwoordig
Maar Starfield moet natuurlijk ook op een eenvoudige PS5 kunnen runnen. Dus wat dat betreft zijn we alsnog beperkt door de consoles
Oh jezus dat ging altijd lekker in Fallout jaquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Ha, ik zie net dat de frames unlocked zijn voor PC. Ben benieuwd of ik dan in 200+ fps kan spelen. Bij andere creation engine games brak dat de game helaas, hopelijk zijn ze iets geavanceerder tegenwoordig
Maar Starfield moet natuurlijk ook op een eenvoudige PS5 kunnen runnen. Dus wat dat betreft zijn we alsnog beperkt door de consoles
Volgens mij wil Todd de gameplay enjoyable houden en is het daarom gecapped om 30fps. Maar er zal later vast wel een 60fps patch voor Series X komenquote:Op maandag 21 augustus 2023 21:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hoezo op de PS5 ? Is een MS exclusive. En ik denk dat je blij mag zijn met 60fps als je 4k speelt. Er is natuurlijk een reden dat xbox 30fps only is. Spel zal wel zwaar draaien. Fallout games hadden ook vrij matige performance.
Same difference.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hoezo op de PS5 ? Is een MS exclusive.
Ik heb liever 200 fps dan 4k eerlijk gezegd. En de performance van de fallout games was dus meer engine-technisch dan daadwerkelijke bottlenecks van het systeem.quote:En ik denk dat je blij mag zijn met 60fps als je 4k speelt. Er is natuurlijk een reden dat xbox 30fps only is. Spel zal wel zwaar draaien. Fallout games hadden ook vrij matige performance.
30 fps is alles behalve enjoyable wmb. Ik ben er nog niet gerust op wat betreft de performance. Review embargo die slechts enkele uren voor release afloopt helpt ook niet mee, al schijnt Bethesda dat vaker te doen. Hoop dat het meevalt en een 60fps patch zou mooi zijn op de xbox. Het thema spreekt me wel onwijs aan, heb ook vele uren in NMS gestoken, een NMS achtige wereld gevuld met Bethesda level quests zou een flinke hit zijn als het aan mij ligt.quote:Op maandag 21 augustus 2023 21:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh jezus dat ging altijd lekker in Fallout ja![]()
[..]
Volgens mij wil Todd de gameplay enjoyable houden en is het daarom gecapped om 30fps. Maar er zal later vast wel een 60fps patch voor Series X komen
4k 60fps op PC moet makkelijk kunnen als je de specs hebt. Maar ik wacht even de Digital Foundry video af
NMS werd gepresenteerd als een 'space explorer' en na heel veel patches, werd het dat een heel klein beetje.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:02 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
30 fps is alles behalve enjoyable wmb. Ik ben er nog niet gerust op wat betreft de performance. Review embargo die slechts enkele uren voor release afloopt helpt ook niet mee, al schijnt Bethesda dat vaker te doen. Hoop dat het meevalt en een 60fps patch zou mooi zijn op de xbox. Het thema spreekt me wel onwijs aan, heb ook vele uren in NMS gestoken, een NMS achtige wereld gevuld met Bethesda level quests zou een flinke hit zijn als het aan mij ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |