Nou het aantal virus gevallen is vele malen hoger in het zuiden dan in het noorden, Nederland scheid zich daarin af door een aantal grote rivieren die dwars door Nederland stromen.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Grote rivieren? Ik snap je niet.
Die grote tenten met 16,000 IC bedden ook leeg zijn. Gewoon nog 'n deel van de Corona media Circus is.
Er is bijna altijd, de hele jaar rond, 'n lange baan voor 'operaties die geen spoed hebben'.
Ja daaag....quote:Op woensdag 22 april 2020 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Overeenstemming...
En die overeenstemming, hoe komt die tot stand, volgens jou?
Rivier om jezelf heen graven en dan ben je immuunquote:Op woensdag 22 april 2020 21:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou het aantal virus gevallen is vele malen hoger in het zuiden dan in het noorden, Nederland scheid zich daarin af door een aantal grote rivieren die dwars door Nederland stromen.
Je weet het dus niet.quote:
Heb je die video nou gezien of niet?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je weet het dus niet.
En dus doe je wat ik allang verwachtte dat je zou doen.
Je weet dat consensus verder geen heilig gegeven is, en veranderlijk? In de zin dat een consensus vervalt en wordt aangepast wanneer nieuwe feiten aantonen dat de oude visie niet langer strookt met de feiten?
Dat is het mooie van wetenschap: i.t.t. geloof, ja ook jullie complotreligie, hanteert wetenschap geen absolute waarheden en corrigeert het zichzelf wanneer de bewijzen daar om vragen.
Echt waar joh? Heb ik dat net allemaal gedaan?quote:Roepen dat wetenschappers niet deugen, universiteiten niet deugen, educatie niet deugt, professoren niet deugen... want ze komen tot een overeenstemming die niet overeenkomt met je zelf bij elkaar geplukte visie op dingen.
Etto is losing it.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:10 schreef Harvest89 het volgende:
Etto wat doe je hier in dit topic man?
Ik kom af en toe een vlogje posten maar jij bent hartstikke actief hier.
Je zit in een subforum vol met complotdenkers en daarna ga jij als niet complot denker ruzie maken of de discussie met ze aan. lol.
Kom gewoon terug naar NWS of POL.
Dat verandert de vraagstelling verder niet hoor.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:32 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Heb je die video nou gezien of niet?
Ik ben nog niet zó ver heen dat ik geloof dat de paus samen met Bill Gates en Hillary Clinton mijn ondergang aan het plotten is, so I'm good for now.quote:
Kaufman zijn conclusie is pas twee dagen oud.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat verandert de vraagstelling verder niet hoor.
Er zijn ook hier opnieuw maar twee mogelijkheden:
1. Kaufman heeft het correct en bij het rechte eind, maar de wetenschappelijke wereld wil dat niet toegeven omdat er teveel vooral economische belangen mee zijn gemoeid;
of
2. Kaufman heeft een theorie ontwikkeld die tot op heden niet tot nauwelijks wordt onderschreven door de wetenschappelijke disciplines die zich erover buigen.
Is het nummer 1: waarom staat de oppermachtige elite toe dat deze gruwelijke waarheid die niet gehoord mag worden toch wordt gehoord? De elite is even vergeten dat we tegenwoordig filmpjes kunnen uploaden, opslaan, delen, kopiëren? De elite is even vergeten dat we internet hebben en iedereen van alles online kan zetten? En hoe weet de elite verder dat de wetenschappers die nu nog op hun loonlijst staan niet overlopen? De zaak verklappen?
Is het nummer 2: de wetenschappelijke wereld ziet op dit moment geen empirische data die de theorie van Kaufman onderschrijft, en verwerpt deze aldus.
Welke van deze twee zou nu het meest schappelijk zijn, denk je?
Als Kaufman's theorie klopt, dan wordt Kaufman's theorie de nieuwe consensus.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:43 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Kaufman zijn conclusie is pas twee dagen oud.
Verder zal zijn conclusie nogal controversieel zijn omdat het nogal wat implicaties zal hebben voor de wereld. Geen enkel medisch vakblad zal hem een podium geven want ze onderkennen daarmee hun eigen falen. Tevens druist het in tegen het handelen van overheden wereldwijd. Lockdowns die niet nodig blijken te zijn (met alle gevolgen van dien) etc.. Denk jij dat zo iemand ooit een podium gaat krijgen in de totaal gecontroleerde mainstream media en vakbladen?
Wat begrijp jij daar niet aan?
David Icke heeft Kaufman omarmt..... meteen al.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als Kaufman's theorie klopt, dan wordt Kaufman's theorie de nieuwe consensus.
Zo werkt dat.
Punt is, de onderzoeken die tot nu toe zijn gedaan sluiten niet aan bij de theorie dat corona geen virus zou zijn.
Verder zeg je dus ook hier weer dat wetenschappers allemaal bange baantjesjagers zijn die niet echt geïnteresseerd zijn in wetenschap... kun je 1 post schrijven zonder te lasteren?
Omdat David Icke Kaufman omarmt, is de theorie van Kaufman de juiste?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:47 schreef kontkapje het volgende:
[..]
David Icke heeft Kaufman omarmt..... meteen al.
Dat betekent dat Kaufman klaar is. Snapt u dit?
Zo werkt het.
Je pretendeert heel slim te zijn maar je bent alleen maar geïndoctrineerd.Je kunt vast ook heel goed leren en stof tot je nemen.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat David Icke Kaufman omarmt, is de theorie van Kaufman de juiste?
En is iedereen die de theorie niet onderschrijft een 'mainstream baantjesjagende charlatan'?
Logica is weer om te janken hier.
Dat is niet uit je zinsconstructie op te maken hoor.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:52 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Je pretendeert heel slim te zijn maar je bent alleen maar geïndoctrineerd.Je kunt vast ook heel goed leren en stof tot je nemen.
Ik zeg dus dat Kaufman KLAAR is omdat Icke hem omarmt heeft. Hoe moeilijk is dit te begrijpen?
Icke is de idioot. Kaufman wordt geassocieerd met de idioot. Niemand wil nog wat met Kaufman te maken hebben, laat staan met zijn kritiek op wetenschappelijke papers.
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh, en aangezien David Icke de Protocollen van de Ouderen van Zion als een authentiek document ziet, is verre van goede reclame voor Kaufman.
Vraag jezelf even af:quote:
Geen idee of hij dat niet doet. Ik heb het teringdruk met jouw vragenvuur.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is niet uit je zinsconstructie op te maken hoor.
Maar als dat zo is: waarom ageert kaufman daar niet tegen?
quote:Op woensdag 22 april 2020 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vraag jezelf even af:
Hordes wetenschappers omarmen Kaufman niet. Terwijl als zijn theorie klopt, men deze direct zou toepassen. Ook na twee dagen.
[b]Een Protocollen-gelovende complotdenker omarmt hem meteen.[/b]
Waarom?
Nou nee, want we zijn nog verre van klaar. Dit is ook wel een pareltje:quote:Op woensdag 22 april 2020 21:56 schreef kontkapje het volgende:
Ok, vanaf nu ga ik Etto negeren. Ben klaar met die volidioot.
Aha! the good old discredit-by-assocaition tactiek weer?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:52 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Je pretendeert heel slim te zijn maar je bent alleen maar geïndoctrineerd.Je kunt vast ook heel goed leren en stof tot je nemen.
Ik zeg dus dat Kaufman KLAAR is omdat Icke hem omarmt heeft. Hoe moeilijk is dit te begrijpen?
Icke is de idioot. Kaufman wordt geassocieerd met de idioot. Niemand wil nog wat met Kaufman te maken hebben, laat staan met zijn kritiek op wetenschappelijke papers.
Uhm, dat doet Kontkap dus nu zelf he... Hij noemt Icke zelf een onfris sujet.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Aha! the good old discredit-by-assocaition tactiek weer?
Icke is a fraud...ala Alex Jones en vrienden.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm, dat doet Kontkap dus nu zelf he... Hij noemt Icke zelf een onfris sujet.
En die Jensen heb ik ook niets mee. Half truthers for fortune and fame. Ik heb die lui niet nodig om mij te vertellen hoe het zit dit kan ik goed zelf.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Icke is a fraud...ala Alex Jones en vrienden.
quote:Op woensdag 22 april 2020 22:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Icke is a fraud...ala Alex Jones en vrienden.
Ik denk dat ieder land zo zijn Icke, Jones, Ventura, en nu wij dus ook Jensen heeft. Controlled opposition / half-truth. Meant to muddy the water.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En die Jensen heb ik ook niets mee. Half truthers for fortune and fame. Ik heb die lui niet nodig om mij te vertellen hoe het zit dit kan ik goed zelf.
Je zelf in de rivier verzuipen ook.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:29 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Rivier om jezelf heen graven en dan ben je immuun
Ik ben nog steeds niet bekend met half truth!quote:Op woensdag 22 april 2020 22:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En die Jensen heb ik ook niets mee. Half truthers for fortune and fame. Ik heb die lui niet nodig om mij te vertellen hoe het zit dit kan ik goed zelf.
... omdat ze gevaarlijke onzin roepen.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:02 schreef kontkapje het volgende:
"600 people died 2 days ago. 500 people... those are reeeeaaaal deaths. That's real, that's a fact okay? 16000 people in hospitals... who tested positive for coronavirus... that is a fact. I don't care what you tttthhhhhink...or what your opinion is. That is a fact. So you can't say its a hoax, because that is a fact. Okay? Uuuuh... So that's a fact and I'll leave that with that."
![]()
Er zijn blijkbaar veel mensen die de shit wantrouwen dus krijg je burgermeesters die dit soort shit gaan uitkramen. Blijkbaar doen mensen die kritisch zijn er wel toe
Hij heeft het over feiten. Waar is het bewijs voor zijn feiten dan?quote:Op woensdag 22 april 2020 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... omdat ze gevaarlijke onzin roepen.
Hij klinkt alsof hij aan de drugs is , wat vallen ze toch heerlijk door de mandquote:Op woensdag 22 april 2020 23:02 schreef kontkapje het volgende:
"600 people died 2 days ago. 500 people... those are reeeeaaaal deaths. That's real, that's a fact okay? 16000 people in hospitals... who tested positive for coronavirus... that is a fact. I don't care what you tttthhhhhink...or what your opinion is. That is a fact. So you can't say its a hoax, because that is a fact. Okay? Uuuuh... So that's a fact and I'll leave that with that."
![]()
Er zijn blijkbaar veel mensen die de shit wantrouwen dus krijg je burgermeesters die dit soort shit gaan uitkramen. Blijkbaar doen mensen die kritisch zijn er wel toe
Kom op mensen. In blijven hakken op die leugenaars!
Met jullie aan de macht wordt het een grote puinzooi.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Hij klinkt alsof hij aan de drugs is , wat vallen ze toch heerlijk door de mandEN het volk heeft de macht
De illusie dat zij de macht hadden is aan het smelten
![]()
Het gaat nu lekker wil je zeggen?quote:Op woensdag 22 april 2020 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Met jullie aan de macht wordt het een grote puinzooi.
Dankzij die duistere 'elite' (lees: normale mensen van vlees en bloed; doktoren, verplegers, wetenschappers, politici, geestelijken) wordt ervoor gezorgd dat de wereld leefbaar blijft, ook voor jullie om je bagger te kunnen blijven spuwen.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:13 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Het gaat nu lekker wil je zeggen?
Heel de wereld gaat kapot om een griepje.
Er is niks wat je tegen vooruitgang kan doen en er is niks wat je kan doen aan het instorten van de valse matrixquote:Op woensdag 22 april 2020 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Met jullie aan de macht wordt het een grote puinzooi.
De Matrix?quote:Op woensdag 22 april 2020 23:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Er is niks wat je tegen vooruitgang kan doen en er is niks wat je kan doen aan het instorten van de matrix
Het dinosaurus systeem waarin we levenquote:
Uh-huh...quote:Op woensdag 22 april 2020 23:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Het dinosaurus systeem waarin we leven
Goed voorbeeld van de oude matrix , nooit ergens kritiek op hebben en alles slikken als een stoeph*er . "Ja maar in somalie " ALLES en eeuwig goedpratenquote:Op woensdag 22 april 2020 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uh-huh...
Vertel eens: hoe komt het dat je dan in dut verschrikkelijk systeem niet alleen voedsel en een dak boven je hoofd hebt, maar ook de vrijheid om 24/7 'gevaarlijke feiten' te plaatsen?
Leg uit wat er allemaal beter wordt straks.
Op welke burgemeester doel je?quote:Op woensdag 22 april 2020 23:02 schreef kontkapje het volgende:
![]()
Kom op mensen. In blijven hakken op die leugenaars!
Zoals jij nooit kritiek hebt op je held Trump?quote:Op woensdag 22 april 2020 23:21 schreef Summers het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van de oude matrix , nooit ergens kritiek op hebben en alles slikken als een stoeph*er . "Ja maar in somalie "
Gouverneur bedoel ikquote:Op woensdag 22 april 2020 23:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op welke burgemeester doel je?
Hij red de kinderen uit de tengels van vieze pedos en satanisten en rolt pedonetwerken op ongeacht hoe hoog de positie is van de daders dus ja hij is mijn heldquote:Op woensdag 22 april 2020 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals jij nooit kritiek hebt op je held Trump?
Ja. Begrijp eigenlijk niet wat sommige mensen op BNW doen terwijl ze eigenlijk tegen alles hier aantrappen. Post dan op NWS. Daar zijn meer gelijkgestemden.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:21 schreef Summers het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van de oude matrix , nooit ergens kritiek op hebben en alles slikken als een stoeph*er . "Ja maar in somalie " ALLES en eeuwig goedpraten
Etto haat conspiracy theoristen dus hij hoopt dat we allemaal onzeker zijn en hij iedereen kan wegjagen denk ik . Hij heeft 10 keer meer kans om een moslim te overtuigen dat Allah niet bestaat maar dat zeggen we hem niet dus we laten hem maar aanmodderen in zijn valse hoop .quote:Op woensdag 22 april 2020 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Begrijp eigenlijk niet wat sommige mensen op BNW doen terwijl ze eigenlijk tegen alles hier aantrappen. Post dan op NWS. Daar zijn meer gelijkgestemden.
Trump lijkt me juist zo'n persoon waar over 10 jaar ineens van bekend wordt dat hij zich heeft vergrepen aan minderjarige modellen. Juist narcistische personen hebben vaak geen normbesef.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Hij red de kinderen uit de tengels van vieze pedos en satanisten en rolt pedonetwerken op ongeacht hoe hoog de positie is van de daders dus ja hij is mijn held![]()
De rest van de zogenaamde leiders op deze wereld hebben het te druk met zichzelf , met graaien , hun volk te onderdrukken , zichzelf boven de wet te plaatsen , corruptie , het volk arm te maken , het volk slaaf te maken en met het uitrollen van de NWO .
Daar ga je de fout al in.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Trump lijkt me juist zo'n persoon waar over 10 jaar ineens van bekend wordt dat hij zich heeft vergrepen aan minderjarige modellen.
Plaats geen personen op een voetstuk, ze stellen je vaak teleur.
Om fake news en bronvervalsing tegen te gaan, vooral.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Begrijp eigenlijk niet wat sommige mensen op BNW doen terwijl ze eigenlijk tegen alles hier aantrappen. Post dan op NWS. Daar zijn meer gelijkgestemden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |