Over wie heeft ze het? Weet jij het?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Voor complotdenkers zijn er ook geen menselijke emoties, niets... enkel een soort metaalachtige boosaardigheid die ze bedreigt.
Lees dit:
https://www.essexlive.new(...)edical-staff-3968796
Legt precies uit waarom er soms ondanks alles gedanst wordt.
En nee, dat is juist NIET omdat er niets te doen is.
Lyn explained how her team are always up for having fun and like to make people's experience in hospital as positive as posible. She said: "We are always doing stuff like that to try and cheer people up. "We probably get a bit sillier when we are tired."When they made the video, Lyn said they just wanted to make people smile - and that's exactly what they achieved. She said: "We just wanted to make people smile. "Everyone was smiling even the people who are really stressed at the moment. "It was awesome, we were all smiling. We got something out of it as well. "I would like to do something like this at every shift handover."
Maar goed, misschien moet je zelf ooit het gevoel van moeheid hebben ervaren om dat te snappen, en gezien de luiheid die hoogtij viert bij complotdenkers, vermoed ik dat dat niet het geval is.
zuchtquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Over wie heeft ze het? Weet jij het?
Tegen zoveel stupiditeit kan ik ook niet op.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zucht
[ afbeelding ]
Hij is voor jou, @:Illusions
Ik heb Jensen nooit gekeken.Wat heeft Jensen mee te maken?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:17 schreef illusions het volgende:
[..]
Van griep zijn de cijfers sowieso een schatting, dat ontkent ook niemand. Lijkt me ook normaal, want voor griep gaan de meeste mensen niet naar het ziekenhuis. Dat het dodencijfer ineens vergeleken wordt, is iets waar schreeuwlelijk Jensen gelijk over had - je kan geen dodencijfer gebaseerd op een schatting, vergelijken met een cijfer gebaseerd op bevestigde gevallen - of die tests nou kloppen of niet, er wordt nauwelijks getest. De rest van de onzin die Jensen zegt is imho overigens precies dat, onzin.
Waarom China? Omdat het imho daar op een rare manier verspreid is, je zou de cijfers gelijkmatiger verwachten, er zijn grote steden waar geen enkel geval is, en de cijfers zijn sowieso al heel anders als andere landen.
Maar dit is natuurlijk weer nep ofzo? Weet je zelf wel wat je bedoelt?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Misschien dat ze voor deze mensen nog een dansje kunnen doen?
Nee, niet eating bats, de cijfers zijn onlogisch verdeeld.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb Jensen nooit gekeken.Wat heeft Jensen mee te maken?
Er is al maanden geleden heel veel over 'twijfels met de cijfers' te vinden.Ook veel hier gepost.
Welke rare manier? Eating bats?
US,UK,Italy zo ver. Wie weet 't - misschien 'n soort international corona dance competition/ festival from hospital staff all around the globe organiseren.soort Eurovision maar dan met medische staff. We can all tune in, dance along and be happy from the safety of our own homes.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Polonaise en dansjes doen op ic's, waar het een warzone is, tussen mensen die (dood)ziek zijn, naar adem liggen te happen onder de hallucinaties mensen overlijden.. dat vind jij volkomen normaal om zo stoom af te blazen? Ik vind het totaal ongepast en onprofessioneel.
Ja hoor dat weet ik goed, dat het ongepast en onprofessioneel gedrag is van artsen en verpleging om in dit soort omgeving waar de dood om je heen is een dansje met zijn allen te doen om zo stoom af te blazen. Dan ook nog op internet slingeren tussen alle ellende door leren we nog pasjes ook.. look at us!quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:45 schreef illusions het volgende:
[..]
Maar dit is natuurlijk weer nep ofzo? Weet je zelf wel wat je bedoelt?
Priceless.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
US,UK,Italy zo ver. Wie weet 't - misschien 'n soort international corona dance competition/ festival from hospital staff all around the globe organiseren.soort Eurovision maar dan met medische staff. We can all tune in, dance along and be happy from the safety of our own homes.
Sorry hoor, but if you get that silly when you're a bit tired after those mega-long, high-stress shifts then you can better go home, get some sleep and then be able to perform (as a nurse or whatever) in a professional manner the next day.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Voor complotdenkers zijn er ook geen menselijke emoties, niets... enkel een soort metaalachtige boosaardigheid die ze bedreigt.
Lees dit:
https://www.essexlive.new(...)edical-staff-3968796
Legt precies uit waarom er soms ondanks alles gedanst wordt.
En nee, dat is juist NIET omdat er niets te doen is.
Lyn explained how her team are always up for having fun and like to make people's experience in hospital as positive as posible. She said: "We are always doing stuff like that to try and cheer people up. "We probably get a bit sillier when we are tired." When they made the video, Lyn said they just wanted to make people smile - and that's exactly what they achieved. She said: "We just wanted to make people smile. "Everyone was smiling even the people who are really stressed at the moment. "It was awesome, we were all smiling. We got something out of it as well. "I would like to do something like this at every shift handover."
Maar goed, misschien moet je zelf ooit het gevoel van moeheid hebben ervaren om dat te snappen, en gezien de luiheid die hoogtij viert bij complotdenkers, vermoed ik dat dat niet het geval is.
They're cartoons.quote:Op woensdag 22 april 2020 00:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sorry hoor, but if you get that silly when you're a bit tired after those mega-long, high-stress shifts then you can better go home, get some sleep and then be able to perform (as a nurse or whatever) in a professional manner the next day.
The dancing nurses vids are just surreal.They are not funny. There is no good explanation for them.
Maar je denkt dat als het allemaal nep en georchestreerd is, dat ze dit soort filmpjes wel naar buiten laten brengen?quote:Op woensdag 22 april 2020 00:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sorry hoor, but if you get that silly when you're a bit tired after those mega-long, high-stress shifts then you can better go home, get some sleep and then be able to perform (as a nurse or whatever) in a professional manner the next day.
The dancing nurses vids are just surreal.They are not funny. There is no good explanation for them.
Zoals ik vaker heb geschreven: Much of the panic, hysteria, fear etc. is very 'real', but it is created by the media/polticians/anyone who is really pulling which strings.quote:Op woensdag 22 april 2020 00:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Maar je denkt dat als het allemaal nep en georchestreerd is, dat ze dit soort filmpjes wel naar buiten laten brengen?
slecht bereik je batterij is bijna leeg en je zit op 4g.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:57 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Mortality rate van 0.1 tot 0.3 procent. Een goede griep is nog dodelijker.![]()
Overbelasting van de zorg:
[ afbeelding ]
You should see the predictive programming which they performed at the opening ceremony of the olympic games of 2012 in London. It will blow your mind. At some point you see the nurses behaving like mindless bots all at once and at another you see them perform a silly dance. The stadium is loaded with hospital beds (exactly what we see now in many cities). They show the stadium from above and you will see the coronavirus covering the entire stadium and much more. It's quite bizarre.quote:Op woensdag 22 april 2020 02:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zoals ik vaker heb geschreven: Much of the panic, hysteria, fear etc. is very 'real', but it is created by the media/polticians/anyone who is really pulling which strings.
I also wonder why those vids were even made, never mind actually shown.
Is it some kind of joke which the nurses are (unwittingly) taking part in?
There is no good explanation is there?
'allemaal nep en georchestreerd' is het wel,ja.
Ik zeg niet dat ze fake zijn, maar het ZOU KUNNEN. Ik zou dat niet meteen uit willen sluiten.quote:
Ik acht de kans ook groter dat het een biowapen is dan een niet bestaande virus.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)in-tilburg~b7d786a0/
geschiedenis lesje voor je
Trouwens ik hoor rutte inderdaad de hele tijd roepen dat iedereen vooral heel bang moet zijnen dat we vooral niet gewoon rustig en voorzichtig moeten zijn...
Wel bijzonder dat alle landen dan in het complot zittenquote:Op woensdag 22 april 2020 10:04 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze fake zijn, maar het ZOU KUNNEN. Ik zou dat niet meteen uit willen sluiten.
Voor mij is het zonder onderzoek gewoon een stuk papier met wat tekst en foto's. Meer niet.
Zie hier mogelijke scenarios die op psyops van toepassing kunnen zijn:
[ afbeelding ]
Misschien zitten er overal ter wereld wel puppets op cruciale posities die door een puppeteer of een groep van puppeteers worden aangestuurdquote:Op woensdag 22 april 2020 11:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat alle landen dan in het complot zitten
Nou dat vind ik niet meer bijzonder gezien alle vorige gebeurtenissen die braaf werden gekopieerd en nagepraat wereldwijd in een wereld waar een new world order op de agenda staat . In nederland heb je genoeg aan rutte en de jong en het rivm die als expert word aangewezen . Censureer de rest , demoniseer alle tegengeluiden . En in andere landen ook weer puppets .quote:Op woensdag 22 april 2020 11:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat alle landen dan in het complot zitten
Ik denk dat je de internationale politiek qua organisatie wat overschat.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:11 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Misschien zitten er overal ter wereld wel puppets op cruciale posities die door een puppeteer of een groep van puppeteers worden aangestuurd
Dit is BNW. Wil je een discussie over hoe de politiek er voor het grote publiek uitziet, dan heb je daar POL of wellicht NWS voor.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk dat je de internationale politiek qua organisatie wat overschat.
Maar als je andere mogelijkheden bij voorbaat al wegwuift en uitgaat van een complot, dan wordt het een korte discussie hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |