abonnement Unibet Coolblue
pi_192760212
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 23:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar ga je de fout al in.
Ik zou de fout in gaan als er stond "Trump is een persoon".

Ik geef mijn mening over wat me niet zou verbazen. HIj heeft sowieso geen respect voor vrouwen, dat heeft hij wel al laten zien met z'n uitspraken.
  Beste debater 2022 woensdag 22 april 2020 @ 23:49:45 #252
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192760224
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 23:45 schreef Summers het volgende:

[..]

Etto haat conspiracy theoristen dus hij hoopt dat we allemaal onzeker zijn en hij iedereen kan wegjagen denk ik . Hij heeft 10 keer meer kans om een moslim te overtuigen dat Allah niet bestaat maar dat zeggen we hem niet dus we laten hem maar aanmodderen in zijn valse hoop .
Ik haat niemand. Ik haat pseudo-wetenschap en gerotzooi met bronnen.

Jullie 'bekeren' is ook mijn doel niet hoor; het dient vooral als materiaal voor lezers die hier voorbij komen en wellicht denken dat jullie 'bronnen' valide zijn. Als dat werkt ben ik al tevreden. Wat jullie verder allemaal nog voor moois verzinnen met elkaar: more power to you. En zo lang je daar geen bronnen bij perverteert, leugens verspreidt of mensen van alles in de schoenen schuift zonder enige onderbouwing, zul je mij niet horen.

Carry on.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192760230
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 23:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja. Begrijp eigenlijk niet wat sommige mensen op BNW doen terwijl ze eigenlijk tegen alles hier aantrappen. Post dan op NWS. Daar zijn meer gelijkgestemden.
BNW is geen circlejerk van gelijkgestemden, het is een discussieforum en je mag best van elkaar vragen om met onderbouwde argumenten te komen of je bronnen te checken.

Bij sommige opmerkingen flapperen m'n oren hier wel maar ik hou me redelijk in, volgens mij heb ik in dit subforum nog nooit een note opgelopen.

edit: blijkbaar 1 note, was overigens niet gerelateerd aan een discussie
  Moderator woensdag 22 april 2020 @ 23:52:52 #254
249559 crew  Lavenderr
pi_192760256
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 23:50 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

BNW is geen circlejerk van gelijkgestemden, het is een discussieforum en je mag best van elkaar vragen om met onderbouwde argumenten te komen of je bronnen te checken.

Bij sommige opmerkingen flapperen m'n oren hier wel maar ik hou me redelijk in, volgens mij heb ik in dit subforum nog nooit een note opgelopen.
Vanzelfsprekend mag dat en dat gebeurt ook, maar sommige mensen willen die bronnen niet geloven en dat staat ze vrij. Net zoals het de mensen vrij staat om die wel te geloven.
  woensdag 22 april 2020 @ 23:53:42 #255
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192760264
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 23:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik haat niemand. Ik haat pseudo-wetenschap en gerotzooi met bronnen.

Jullie 'bekeren' is ook mijn doel niet hoor; het dient vooral als materiaal voor lezers die hier voorbij komen en wellicht denken dat jullie 'bronnen' valide zijn. Als dat werkt ben ik al tevreden. Wat jullie verder allemaal nog voor moois verzinnen met elkaar: more power to you. En zo lang je daar geen bronnen bij perverteert, leugens verspreidt of mensen van alles in de schoenen schuift zonder enige onderbouwing, zul je mij niet horen.

Carry on.
Zoals ik al zei je bent nog erger dan een jeh.... en jij wilt mensen met geweld bekeren wat je nooit gaat lukken bij free thinkers . Dat gaat je alleen lukken bij main streamers .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 22 april 2020 @ 23:55:17 #256
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192760280
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 23:35 schreef Summers het volgende:

[..]

Hij red de kinderen uit de tengels van vieze pedos en satanisten en rolt pedonetwerken op ongeacht hoe hoog de positie is van de daders dus ja hij is mijn held :Y

De rest van de zogenaamde leiders op deze wereld hebben het te druk met zichzelf , met graaien , hun volk te onderdrukken , zichzelf boven de wet te plaatsen , corruptie , het volk arm te maken , het volk slaaf te maken en met het uitrollen van de NWO . })
Trump rolt pedo netwerken op? Met mensen in hoge posities daarin?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Beste debater 2022 woensdag 22 april 2020 @ 23:56:32 #257
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192760295
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 23:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend mag dat en dat gebeurt ook, maar sommige mensen willen die bronnen niet geloven en dat staat ze vrij. Net zoals het de mensen vrij staat om die wel te geloven.
Dat staat ze vrij in zoverre dat ze daarbij anderen niet beschuldigen, zeker niet wanneer blijkt dat die bronnen niet kloppen.

Dan geloof je niet in bronnen, maar in sprookjes. Allemaal prima: maar pretendeer niet dat het iets anders is dan dat.

Hoe zou jij het vinden als men onder jouw naam van alles en nog wat beweert, terwijl je dat helemaal niet doet? En dat dat vervolgens wel 'als bron' gebruikt wordt?
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 23:53 schreef Summers het volgende:

[..]

Zoals ik al zei je bent nog erger dan een jeh.... en jij wilt mensen met geweld bekeren wat je nooit gaat lukken bij free thinkers . Dat gaat je alleen lukken bij main streamers .
Geweld?

Nou ja, ik kan me voorstellen dat pure, harde feiten hard aan kunnen komen...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192760307
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 23:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Trump rolt pedo netwerken op? Met mensen in hoge posities daarin?
Trump was een vriendje van Epstein, en Epstein wist teveel.
1+1=2

Maar helaas alleen een sterk vermoeden, dat komt nooit meer boven tafel.

Nogmaals: plaats geen mensen op een voetstuk, ze stellen je vaak teleur ;)

quote:
Trump: "I'll go backstage before a show and everyone's getting dressed and ready and everything else. And you know, no men are anywhere. And I'm allowed to go in because I'm the owner of the pageant. And therefore, I'm inspecting it. You know I'm inspecting it. I want to make sure everything is good."

Stern: "You're like a doctor."

Trump: "Is everyone OK? You know they're standing there with no clothes. Is everybody OK? And you see these incredible looking women. And so I sort of get away with things like that."



But it turns out while that was true,it wasn't just the Miss Universe Pageant he pulled this sick move on. He also did it with his related Miss Teen USA Pageant on girls as young as 15 years old:

Separately, BuzzFeed News reported Wednesday that four women in the 1997 Miss Teen USA beauty pageant said Trump walked into their dressing room while they were changing. Some were as young as 15, BuzzFeed reported.

Three spoke anonymously, and one allowed her name to be used. "I remember putting on my dress really quick because I was like, 'Oh my god, there's a man in here,'" Mariah Billado, a former Miss Vermont Teen USA, told BuzzFeed.

Trump, she told BuzzFeed News, said "something like 'Don't worry, ladies, I've seen it all before.'"

bron: https://247sports.com/college/kansas/board/103734/Contents/Donald-Trump-as-Pedophile-Peeping-Tom-in-Chief-72630286/

bron: https://www.politifact.com/article/2016/oct/18/allegations-about-donald-trump-and-miss-teen-usa-c/
  donderdag 23 april 2020 @ 00:07:45 #259
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192760445
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat staat ze vrij in zoverre dat ze daarbij anderen niet beschuldigen, zeker niet wanneer blijkt dat die bronnen niet kloppen.

Dan geloof je niet in bronnen, maar in sprookjes. Allemaal prima: maar pretendeer niet dat het iets anders is dan dat.

Hoe zou jij het vinden als men onder jouw naam van alles en nog wat beweert, terwijl je dat helemaal niet doet? En dat dat vervolgens wel 'als bron' gebruikt wordt?
[..]

Geweld?

Nou ja, ik kan me voorstellen dat pure, harde feiten hard aan kunnen komen...
Je roept maar wat woorden om interessant te klinken , meer zie ik niet maar zoals ik al zei mainstreamers zijn misschien nog onder de indruk van gebakken lucht met een strikje eromheen .

Je bent pas echt stoer als je je eigen wereldbeeld aan de kaak durft te stellen net zoals al die conspiracy theoristen hebben gedaan .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192760486
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 00:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Je roept maar wat woorden om interessant te klinken , meer zie ik niet maar zoals ik al zei mainstreamers zijn misschien nog onder de indruk van gebakken lucht met een strikje eromheen .

Je bent pas echt stoer als je je eigen wereldbeeld aan de kaak durft te stellen net zoals al die conspiracy theoristen hebben gedaan .
Als je je wereldbeeld aan de kaak stelt, betekent dat niet dat je beeld correct is.
  Beste debater 2022 donderdag 23 april 2020 @ 00:11:13 #261
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192760498
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 00:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Je roept maar wat woorden om interessant te klinken , meer zie ik niet maar zoals ik al zei mainstreamers zijn misschien nog onder de indruk van gebakken lucht met een strikje eromheen .

Je bent pas echt stoer als je je eigen wereldbeeld aan de kaak durft te stellen net zoals al die conspiracy theoristen hebben gedaan .
Natuurlijk zie je meer niet; ik kan bronnen posten tot ik een ons weeg. Ik heb je zelfs letterlijk laten zien dat je Chisholm compleet verkeerd geciteerd hebt. Gisteren zelfs nog.

Maar nee hoor, gewoon stug door blijven posten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 23 april 2020 @ 00:14:22 #262
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192760544
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 00:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Natuurlijk zie je meer niet; ik kan bronnen posten tot ik een ons weeg. Ik heb je zelfs letterlijk laten zien dat je Chisholm compleet verkeerd geciteerd hebt. Gisteren zelfs nog.

Maar nee hoor, gewoon stug door blijven posten.
kijk een keer naar jezelf als je durft , evalueer je eigen kennis vanaf de wieg . Dan ben je pas sterk en kritisch . Het kost niks om tegen anderen aan te trappen . Dat is de makkelijkste weg die nergens naartoe leid .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste debater 2022 donderdag 23 april 2020 @ 00:14:58 #263
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192760554
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 00:14 schreef Summers het volgende:

[..]

kijk een keer naar jezelf als je durft , evalueer je eigen kennis vanaf de wieg . Dan ben je pas sterk en kritisch . Het kost niks om tegen anderen aan te trappen . Dat is de makkelijkste weg die nergens naartoe leid .
Ik trap niet tegen jou aan, ik wijs je erop dat je een bron gebruikt die niet deugt. Die aantoonbaar vals is.

Doe er wat mee.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 23 april 2020 @ 00:16:31 #264
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192760583
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 00:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik trap niet tegen jou aan, ik wijs je erop dat je een bron gebruikt die niet deugt. Die aantoonbaar vals is.

Doe er wat mee.
Je bent dus laf . Veel plezier met de kennis die je daaruit denkt te krijgen . :N
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste debater 2022 donderdag 23 april 2020 @ 00:17:09 #265
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192760596
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 00:16 schreef Summers het volgende:

[..]

Je bent dus laf . Veel plezier met de kennis die je daaruit denkt te krijgen . :N
Spreek ik Chinees?

Je
gebruikt
een
bron
die
aantoonbaar
vals
is.

Dat
is
niet
bevorderlijk
voor
je
geloofwaardigheid
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 23 april 2020 @ 00:35:38 #266
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192760802
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 00:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Spreek ik Chinees?

Je
gebruikt
een
bron
die
aantoonbaar
vals
is.

Dat
is
niet
bevorderlijk
voor
je
geloofwaardigheid
Geloofwaardigheid is een illusie gebaseerd op ego , ik geef niks om illusies en ook niet om de schil , ik geef alleen om de
w
a
a
r
h
e
i
d
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 23 april 2020 @ 00:42:24 #267
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192760861
ZEER belangrijke info van de MSM:

Pure "double speak" van de media die totale verwarring zaait.

EDIT:

YT link:



[ Bericht 11% gewijzigd door kontkapje op 23-04-2020 00:52:02 ]
pi_192760943
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 00:42 schreef kontkapje het volgende:
ZEER belangrijke info van de MSM:

Is dat een bekend iemand? Die worden bijna allemaal ingezet om de leugen in stand te houden.
Ze moeten wel..
Duistere shit daar

Het is een spel mensen.Denk voor jezelluf
Speel het mee en win. wees niet afhankelijk van wat ze je wijsmaken.
Je lichaam is perfect. je hebt niets nodig.
Dus zeker geen vaccin met bende wat je niet weet hoe en wat voor zooi en andere shit er inzit.
Dat verzwakt je.
Waarvoor heb je anders een immuunsysteem? voor de lol?
  donderdag 23 april 2020 @ 01:44:40 #269
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_192761183
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 00:42 schreef kontkapje het volgende:
ZEER belangrijke info van de MSM:

Pure "double speak" van de media die totale verwarring zaait.

EDIT:

YT link:

_O_ _O_ _O_
Huig
  donderdag 23 april 2020 @ 06:35:23 #270
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192761807
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 00:42 schreef kontkapje het volgende:
ZEER belangrijke info van de MSM:

Pure "double speak" van de media die totale verwarring zaait.

EDIT:

YT link:

Dat is dan ook weer opgehelderd _O-


idaho-protesters-surround-cops-home-who-arrested-mom-in-front-of-children/

https://prepforthat.com/i(...)s6h1Vn9CJeizARtVQPYk

[ Bericht 7% gewijzigd door Summers op 23-04-2020 07:22:08 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 23 april 2020 @ 08:43:11 #271
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192762325
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 01:44 schreef Orwell het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_
Ik denk dat iedereen deze video leuk zal vinden, behalve dan diegenen die hem niet leuk zullen vinden.
  donderdag 23 april 2020 @ 10:14:55 #272
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192763409
talialikeitis twitterde op donderdag 23-04-2020 om 02:59:15 THE FAKE NEWS MEDIA STRIKES AGAIN!

VIRGINIA!

A protester, Jess Lynne Black, catches a STAGED nurse, cameramen, and car that just so happens to be at a stop light with an American flag with TRUMP splashed across it.. #agenda

They are LYING TO YOU! https://t.co/poxdVAZhtl reageer retweet
Paar dagen geleden doken er filmpjes en foto's op van "zorgmedewerkers" in Denver die opstonden tegen mensen die protesteerden tegen de lockdown.

Dit filmpje is gisteren in Virginia gemaakt. Je ziet dat de gluiperige media de boel in scène zet met nep zorgmedewerkers en gestagede foto's.

:N
  donderdag 23 april 2020 @ 10:24:21 #273
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192763552
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 10:14 schreef kontkapje het volgende:
talialikeitis twitterde op donderdag 23-04-2020 om 02:59:15 THE FAKE NEWS MEDIA STRIKES AGAIN!

VIRGINIA!

A protester, Jess Lynne Black, catches a STAGED nurse, cameramen, and car that just so happens to be at a stop light with an American flag with TRUMP splashed across it.. #agenda

They are LYING TO YOU! https://t.co/poxdVAZhtl reageer retweet
Paar dagen geleden doken er filmpjes en foto's op van "zorgmedewerkers" in Denver die opstonden tegen mensen die protesteerden tegen de lockdown.

Dit filmpje is gisteren in Virginia gemaakt. Je ziet dat de gluiperige media de boel in scène zet met nep zorgmedewerkers en gestagede foto's.

:N
the worlds a stage :N
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192763938
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 10:14 schreef kontkapje het volgende:
talialikeitis twitterde op donderdag 23-04-2020 om 02:59:15 THE FAKE NEWS MEDIA STRIKES AGAIN!

VIRGINIA!

A protester, Jess Lynne Black, catches a STAGED nurse, cameramen, and car that just so happens to be at a stop light with an American flag with TRUMP splashed across it.. #agenda

They are LYING TO YOU! https://t.co/poxdVAZhtl reageer retweet
Paar dagen geleden doken er filmpjes en foto's op van "zorgmedewerkers" in Denver die opstonden tegen mensen die protesteerden tegen de lockdown.

Dit filmpje is gisteren in Virginia gemaakt. Je ziet dat de gluiperige media de boel in scène zet met nep zorgmedewerkers en gestagede foto's.

:N
Lijkt me eerder een geplande actie om zorgmedewerkers en de media in een kwaad daglicht te stellen. Wel heel toevallig dat zij er net stond te filmen.

En dan met z'n allen verontwaardigd kunnen zijn.

Ofwel: duidelijk een faked fake staging.
pi_192764102
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 10:55 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Lijkt me eerder een geplande actie om zorgmedewerkers en de media in een kwaad daglicht te stellen. Wel heel toevallig dat zij er net stond te filmen.

En dan met z'n allen verontwaardigd kunnen zijn.

Ofwel: duidelijk een faked fake staging.
Zou goed kunnen inderdaad. Dat soort dingen zou zeker niet de eerste keer zijn... doet me denken aan:
- A Pro-Trump Conspiracy Group Planted A Fake Climate Activist Who Suggested “Eating Babies” At An AOC Town Hall Meeting
- Washington Post uncovers fake Roy Moore story 'sting'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')