Eensquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:17 schreef GGMM het volgende:
Walgelijke OP, hypocriete TS, onleesbare TT.
Ja.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het is weer een zware avond voor @:KingRoland
Ik ben gestopt met het puntje achter de mention, maar elke keer als ik dat doe (dus bewust het puntje weglaten zodat de mention werkt) gaat er iets dood van binnen. Is dat autisme?
Ja.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ben gestopt met het puntje achter de mention, maar elke keer als ik dat doe (dus bewust het puntje weglaten zodat de mention werkt) gaat er iets dood van binnen. Is dat autisme?
Mij kan je gewoon mentionen met een punt op het eindequote:Op dinsdag 21 april 2020 22:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hij komt uit Den Bosch. Hier staan wij NIET van te kijken.twitter:PSVEreNoord twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 16:33:03Per ongeluk De prachtige Eredivisie Shirtbijbel van @SANTOS_Magazine dubbel ontvangen. Ik mag dit exemplaar schenken aan een liefhebber of iemand die dit mooie boekwerk verdient.
Ken jij ienand die ik hiermee blij kan maken, laat het dan weten. De portokosten zijn voor mij 📖👚 https://t.co/QwOffFpFkw reageer retweet
Construeer de zin dan anders.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat fijn dat jij meedenkt met de autistische medemens @Coco. < GENOT GENOT GENOTquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mij kan je gewoon mentionen met een punt op het einde
Ik ben bereid te sterven voor @Jojoortjequote:Op dinsdag 21 april 2020 22:27 schreef GGMM het volgende:
Oei, Rens en Scrummie hebben ruzie
Dat wordt krabben
quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:27 schreef GGMM het volgende:
Oei, Rens en Scrummie hebben ruzie
Dat wordt krabben
Rens komt wel degelijk uit Frieslandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |