Nogsteeds geen steek verder met endnotequote:
Heb eigenlijk best een goed jaar tot nu toe. Ja, quarantaine is vervelend maar voor de rest ben ik best tevreden!quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha las dat festivals ook 2021 misschien afgelast zijn omdat veel evenementen organisatoren het niet overleven, door het missen van een compleet seizoen.
En toen dacht ik aan begin januari waar erg veel mensen klaagden dat 2019 zo’n rukjaar was en 2020 hun jaar ging worden.
Fucked by een griepje.
Liefde maakt een hoop goedquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb eigenlijk best een goed jaar tot nu toe. Ja, quarantaine is vervelend maar voor de rest ben ik best tevreden!![]()
Ik heb nog nooit zoveel stress gehad als nu, anders.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk dat als we een paar jaar later terugkijken dit een fijne tijd was met weinig stress en lege straten
Oh ik niet, zo relaxt heb ik het tijden niet gehad.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel stress gehad als nu, anders.
probeer maar eens werk te vinden in deze tijd..quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ik niet, zo relaxt heb ik het tijden niet gehad.
Zat altijd in een ratrace met deadlines de laatste jaren. En nu is er het magische woord: ja jammer corona he?
Komt dat niet door je verhuizing, relatie en baan zoektocht?quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liefdequote:
Ze nam zelf ontslag tochquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
probeer maar eens werk te vinden in deze tijd..
Ja maar het is niet alsof je dan plant om maanden op je reet te gaan zitten...quote:
Als je werk hebt, en gewoon nog een beetje je routine zal dat inderdaad best even lekker voelen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ik niet, zo relaxt heb ik het tijden niet gehad.
Zat altijd in een ratrace met deadlines de laatste jaren. En nu is er het magische woord: ja jammer corona he?
Ook. Relatie loopt echt super, maar ik heb inderdaad geen werk en kan niet meer paardrijden, niet met de honden werken, vriendinnen achtergelaten in Zeeland. Ik kan mijn moeder, die in het ziekenhuis ligt, niet bezoeken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt dat niet door je verhuizing, relatie en baan zoektocht?
Hoe komt het?quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar het was niet het plan om voor onbepaalde tijd thuis te zitten niksenquote:
Mag ook wel toch in deze tijd genieten van de mooie dingen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Liefde![]()
Promoveren![]()
Soort van contact met familie en dat loopt best goed....
Ik klaag niet
quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je werk hebt, en gewoon nog een beetje je routine zal dat inderdaad best even lekker voelen.
[..]
Ook. Relatie loopt echt super, maar ik heb inderdaad geen werk en kan niet meer paardrijden, niet met de honden werken, vriendinnen achtergelaten in Zeeland. Ik kan mijn moeder, die in het ziekenhuis ligt, niet bezoeken.
Dus ja. Ik vind het best wel een kuttijd, ondanks mooie dingen. En ik heb het er moeilijk mee.
Sterkte met je ma.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je werk hebt, en gewoon nog een beetje je routine zal dat inderdaad best even lekker voelen.
[..]
Ook. Relatie loopt echt super, maar ik heb inderdaad geen werk en kan niet meer paardrijden, niet met de honden werken, vriendinnen achtergelaten in Zeeland. Ik kan mijn moeder, die in het ziekenhuis ligt, niet bezoeken.
Dus ja. Ik vind het best wel een kuttijd, ondanks mooie dingen. En ik heb het er moeilijk mee.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |