Maar dan mogen we er zes weken niet op. En voor dat het graszaad wat kan doen, zal ik dan eerst aan de bak moeten met frezen oid.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:24 schreef SQ het volgende:
[..]
Kun je er niet gewoon nu even een zak graszaad in flikkeren dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit, ik ben gewoon al te lang thuis. Veel teveel tijd om me aan dit soort zaken te ergeren.
Hoi Juf Lquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zitten jouw kinderen bij mij op school?!?!?
Hier ook.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:07 schreef Declan-Harp het volgende:
Wij horen net van juf dat onze kinderen na de vakantie 2 hele dagen gaan, ze groep wordt opgesplitst. Je gaat óf maandag en donderdag óf dinsdag en vrijdag. Mooi opgelost zo.
Vragen staat vrijquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:14 schreef BE het volgende:
[..]
Hier ook.
Nu nog even zien te regelen dat beide kinderen op dezelfde dagen gaan.![]()
(Binnen scholen gaan ze dat proberen te regelen, maar die van ons zitten op verschillende scholen. Toch ga ik wel een poging doen. De jongste is liever niet alleen thuis en als ik dan aan het werk ben en mijn lieftallige zou toevallig ook weg moeten hebben we gelijk een probleem. Maar goed, is het zo, dan is het zo hoor... komen we ook wel weer overheen op de een of andere manier.)
Haha toch niet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:04 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Hoi Juf L![]()
Grootste dorp van Fryslân
Gelukkig maarquote:
Wij zijn heel flauw als school. Maar we hebben gezegd. Dit is het rooster en er wordt NIET geruild. Gaan we dus niet aan beginnen...quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:22 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Vragen staat vrijIk heb gevraagd of wij di/vr mogen, omdat kind normaal op die dagen ook BSO heeft (en er dan weer recht op heeft).
Oeps.. ik weet niet of ze de roosters al klaar hebben, juf heeft alleen medegedeeld dat ze het zó gaan doen. Als ik een ''nee'' krijg is het ook goed hoor, ik ga er geen gedoe van maken.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij zijn heel flauw als school. Maar we hebben gezegd. Dit is het rooster en er wordt NIET geruild. Gaan we dus niet aan beginnen...
Dat is ook wel belachelijk laatquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:26 schreef Vlinder het volgende:
Hier krijgen we pas na 8 mei bericht![]()
Vet stom.
Weet je, het is al aanpassen genoeg voor iedereen. En als elke ouder gaat vragen... ja maar dit schikt mij beter...dan blijf je schuiven als schoolquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:25 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Oeps.. ik weet niet of ze de roosters al klaar hebben, juf heeft alleen medegedeeld dat ze het zó gaan doen. Als ik een ''nee'' krijg is het ook goed hoor, ik ga er geen gedoe van maken.
BSO krijg je toch gewoon op de dagen dat je kind naar school gaat nu?quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:22 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Vragen staat vrijIk heb gevraagd of wij di/vr mogen, omdat kind normaal op die dagen ook BSO heeft (en er dan weer recht op heeft).
Het zit hier iets anders, maar dat is te privé.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
BSO krijg je toch gewoon op de dagen dat je kind naar school gaat nu?
Dus als je kind normaal op maandag en dinsdag naar de BSO gaat, en nu op dinsdag en donderdag naar school moet, krijg je op die twee schooldagen BSO.
Dat is hier niet hoor. Je krijgt recht op je reguliere bso uren hier, mits je kind dan ook op school is die dag.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
BSO krijg je toch gewoon op de dagen dat je kind naar school gaat nu?
Dus als je kind normaal op maandag en dinsdag naar de BSO gaat, en nu op dinsdag en donderdag naar school moet, krijg je op die twee schooldagen BSO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |