Daagquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gast, what the fuck. Jij kijkt zeker SBS6?
Denk dat dat inderdaad het laatste is wat mee zou moeten tellen, ze zien iig alweer veel meer kinderen dan ze nu doen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af. Wel zielig als ze dan niet tegelijkertijd met hun vriendjes mogen. Van de andere kant, als dat het ergste is...
jij woonde toch op een bankje?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:47 schreef essnhills het volgende:
Hey Foqueville in de OP.
Waar woonde ik ook al weer? In de ambtswoning van de burgemeester toch?
Huh? Ik weet van niksquote:
geloof dat ik heb gelezen dat die open gaatquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom vraagt niemand of de IKEA weer opengaat, dit is van levensbelang voor me.
jij zou toch uitkeringtrekken?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huh? Ik weet van niks
Ik was geclaimd dacht ik
Dacht ergens gelezen te hebben dat ze weer open zouden gaan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom vraagt niemand of de IKEA weer opengaat, dit is van levensbelang voor me.
Volgende week waren ze van plan toch?quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
Nee joh, ik ben de adviseur van de burgemeesterquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:47 schreef essnhills het volgende:
Hey Foqueville in de OP.
Waar woonde ik ook al weer? In de ambtswoning van de burgemeester toch?
Mental image.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:49 schreef kwiwi het volgende:
Lol, "dat virus pakt ook niet z'n rugzakje en loopt boos weg"
Was onder voorbehoud. Op basis van deze persconferentie. Daaromquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof dat ik heb gelezen dat die open gaat
ikea mag gewoon open zijn van markiemarkquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
oh dat heb ik gemist :pquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was onder voorbehoud. Op basis van deze persconferentie. Daarom.
Was hun eigen keuze he.quote:Op dinsdag 21 april 2020 19:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was onder voorbehoud. Op basis van deze persconferentie. Daarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |