Zo groot is 65 inch niet meer hoor.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:00 schreef cempexo het volgende:
Een beeld van -diagonaal- 1,65 mtr...je mag wel bij gaan bouwen
De laatste keer dat ik TV heb gekeken is in 2015 geweest.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo groot is 65 inch niet meer hoor.
Ik baal eigenlijk dat we 2 jaar terug geen 75 inch gepakt hebben.
Volgende tv wordt zeker 75+ inch
Je zou nu eens moeten kijken. Zijn allemaal dingen op. En alles. Soms best leuk. Soms ook niet. Maar dan kijk je andere dingen. Die wel leuk zijn.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:42 schreef cempexo het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik TV heb gekeken is in 2015 geweest.
Da's toch harstikke groot joh. Zit je altijd tegen zo'n joekel van een tv aan te kijkenquote:Op woensdag 22 april 2020 16:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo groot is 65 inch niet meer hoor.
Ik baal eigenlijk dat we 2 jaar terug geen 75 inch gepakt hebben.
Volgende tv wordt zeker 75+ inch
en toevallig genoeg was dat ook de laatste keer dat je te harden was.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:42 schreef cempexo het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik TV heb gekeken is in 2015 geweest.
ik lees hier uit dat ik grote sprongen heb gemaakt door me los te maken van klassieke mensen met geprogrammeerde behoeftes, want iedereen kijkt televisie, dat hoort zo. Ik denk dat ik daardoor voorop loop met de kijk op de maatschappij en dat beoordeel op macro niveau.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:58 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
en toevallig genoeg was dat ook de laatste keer dat je te harden was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |