Wetenschap heeft nogal de neiging complotdenkers angst aan te jagen.quote:
Ik vraag me ook af op basis van welke wetenschap Etto bepaald heeft dat de lockdowns terecht zijn.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:16 schreef koosbasterd het volgende:
Wetenschap neem ik alleen serieus als ik het zelf kan zien of meten.
Ik hoorde laatst het woord 'compleetdenkers'quote:Op donderdag 23 april 2020 00:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wetenschap heeft nogal de neiging complotdenkers angst aan te jagen.
quote:Op donderdag 23 april 2020 00:19 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst het woord compleetdenkers'
vind je dat nou niet mooi? Ik wel
Waarschijnlijk via zijn msmquote:Op donderdag 23 april 2020 00:19 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af op basis van welke wetenschap Etto bepaald heeft dat de lockdowns terecht zijn.
Ofwel denk je dus niet compleet...quote:Op donderdag 23 april 2020 00:16 schreef koosbasterd het volgende:
Wetenschap neem ik alleen serieus als ik het zelf kan zien of meten.
Prachtig die gaan we erin houdenquote:Op donderdag 23 april 2020 00:19 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst het woord 'compleetdenkers'
vind je dat nou niet mooi? Ik wel
Juist wel, ik neem niet zomaar aan wat ze ons wijsmaken.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ofwel denk je dus niet compleet...
Gek he?quote:Op donderdag 23 april 2020 00:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Compleet denken door bewust bepaalde informatie niet tot je te willen nemen...
Makes sense, yo.
Welnee, je zegt zelf al dat je enkel gelooft wat je zelf ziet en zelf meet...quote:Op donderdag 23 april 2020 00:23 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Juist wel, ik neem niet zomaar aan wat ze ons wijsmaken.
ik werk ookquote:Op donderdag 23 april 2020 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welnee, je zegt zelf al dat je enkel gelooft wat je zelf ziet en zelf meet...
Dat is het tegendeel van compleet denken... in het woord "alleen" zit namelijk al een exclusivisme.
Maar affijn, ik moet morgen gewoon werken, dus ik wens jullie alvast een fijne nacht.
Haha echt he dat je meteen dood mag vallen , als ik over vrijheid begin is de eerste (geconditioneerde) reactie dat ik dan meteen vermoord word alsof vrijheid gelijk staat aan de helquote:
Enig idee wie veel van de topics gemaakt heeft waarin jij reageert..quote:Op donderdag 23 april 2020 00:04 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Niemand leest jouw posts buddy. Heb je dat nu nog niet door?
Deze vind ik wel nais.quote:
Ik zag een filmpje van china en je ging al in krediet omlaag als je teveel alcohol kocht in de supermarkt want dat was niet verstandig .quote:
Nee, dit is het klembord waar alles wat Summers op haar favoriete Facebook groepjes vindt naartoe plakt.quote:
Het lijkt inderdaad wel of dat er een sterk verband is tussen ver-rechts en complotshit.quote:
Zit Clinton al vast tegenwoordig? Want ondanks dat ons dat al vele malen beloofd is loopt ze nog steeds vrij rond.quote:
ik heb het niet in de handquote:Op donderdag 23 april 2020 15:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zit Clinton al vast tegenwoordig? Want ondanks dat ons dat al vele malen beloofd is loopt ze nog steeds vrij rond.
En weer een quote die uit z'n verband is getrokken, en verkeerd is overgenomen. Ze zei het niet zo, en ze refereerde aan Trump. Maar dat zal je wel niet begrijpen.quote:
En nog een fake. "Former banker to the elite"quote:
Ironisch...quote:Op donderdag 23 april 2020 19:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aldus de hoofd-propagandist en verspreider van nepnieuws.quote:
Mensen laten sterven aan ziektes die voorkomen kunnen worden met vaccinaties.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Ben![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat dat moet van je meesters.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:19 schreef controlaltdelete het volgende:
I like Ben![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie Etto gaan misschien een idee om je plaatjes in 1 post te verzamelen? Succes met de missie kerel ik ben eten
Kan jij dat dan ook doen? Ik zie die onzin van je ook keer op keer verschijnen.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Zie Etto gaan misschien een idee om je plaatjes in 1 post te verzamelen? Succes met de missie kerel ik ben eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |