Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:49 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik ga mijn leeftijd hier niet verklappen. Maar als ik de busschauffeur ben, dan is de busschauffeur dus zo oud als ik.
Misschien ben ik gewoon zo intelligent dat de meeste mensen mij niet kunnen begrijpen?
En zo bescheiden ook!quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:49 schreef RetepV het volgende:
Misschien ben ik gewoon zo intelligent dat de meeste mensen mij niet kunnen begrijpen?
De "hij" die de politie gemeld had zal zeker niet fout zijn, er zijn ook foto's waarop duidelijk te zien is dat een van die mannen op een brancard lag.quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:29 schreef RetepV het volgende:
[..]
Er zaten 3 mensen in de auto, waarvan eentje Barbie was. Op foto's zie ik twee mannen op de grond zitten met hun rug tegen de railing. Als je zwaargewond bent, zul je niet bepaald zitten maar eerder liggen. Dus de 'Hij' zal wel fout zijn.
Naar mijn weten val je in de categorie 'zwaargewond' als je in het ziekenhuis moet blijven.Ongeacht of je lichte of zware verwondingen hebt. Ook al is het maar een dag. En val je als je naar het ziekenhuis gebracht wordt maar gelijk na behandeling naar huis mag in de categorie 'lichtgewond'.quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
De "hij" die de politie gemeld had zal zeker niet fout zijn, er zijn ook foto's waarop duidelijk te zien is dat een van die mannen op een brancard lag.
Zodra je per ambulance afgevoerd wordt naar het ziekenhuis val je al in de catagorie "zwaargewond", ook als je uiteindelijk helemaal niet opgenomen wordt, je kunt voor die tijd dus prima ergens tegenaan zitten.
Verder acht ik de kans groter dat ze de situatie van Samantha bewust buiten de berichtgeving hebben gehouden.
Maar goed, we zijn niet allemaal hoogbegaafd natuurlijk.
Ik ben vast heel erg dom,maar ik zou het antwoord niet wetenquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:40 schreef maily het volgende:
[..]
Dit lijkt op die ene mop.
"Jij bent buschauffeur.
Eerste halte stappen er vier mensen in.
De tweede halte stappen er drie mensen in en een uit.
De derde halte stappen er twee mensen in en vier uit.
Hoe oud is de buschauffeur?"
Jij bent de buschauffeur.quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:37 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik ben vast heel erg dom,maar ik zou het antwoord niet weten
Is hij niet gewoon een kasthomo?quote:Op donderdag 23 april 2020 19:57 schreef Pippi het volgende:
Meeeek is vooral met zijn uiterlijk bezig.
Haarimplantaten, vet wegzuigen, permanent zonnebankbruin, tatoeages, botox in het gezicht, lichtgevend witte tanden, corset.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al hou ik in mijn achterhoofd dat het de Telegraaf is. Het kan ook gewoon niet waar zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:34 schreef Messina het volgende:
Ik ben verdomme tien jaar bezig geweest voor een tweede, en iemand als Barbie blijft maar links en rechts zwanger worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |