abonnement Unibet Coolblue
pi_192729500

Na het legendarische OH OH CHERSO was haar naam voorgoed gevestigd en maakte Haagse realityster BARBIE samen met haar MICHAEL een tv-carrière op eigen benen. Jarenlang volgden honderdduizenden RTL-kijkers hun bizarre leven, dat door hun scheiding nu compleet op zijn kop staat…


Het Laatste nieuws (April 2020): Barbie betrokken bij ernstig ongeval:


Oud nieuws
SPOILER: September 2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: November 2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Augustus 2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Augustus 2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: April 2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Juli & Augustus 2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: December 2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De diverse Instagrams:
Samantha: https://www.instagram.com/samantha_de_jong29/
Michael: https://www.instagram.com/michaelvanderplas/
Michaels vriendin Naomi: https://www.instagram.com/naomicollinda/

Samantha's Vriendje van dienst
Maart 2020: Het is Gerrit, Gerrit is hét.

SPOILER: Exen aka de ware
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: I'm a Barbie girl, in a Barbie world
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Messina op 21-04-2020 14:22:48 ]
Je raekt an de dinge geweun.
pi_192729506
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 10:06 schreef Didala het volgende:
Ik zie diverse mensen RIP schrijven her en der. We wachten de officiële berichten maar af...
Meh, Mike zit nog gewoon vrolijk te posten op z'n Facebook, dus zal wel (weer) bullshit zijn.
Je raekt an de dinge geweun.
  † In Memoriam † dinsdag 21 april 2020 @ 11:03:34 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_192729558
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 10:52 schreef kleinvogelijn het volgende:
Door mee te doen aan die shows is er wel een klimaat geschapen om een publiek figuur te worden. Dat legt druk op mensen, zeker als je al niet zo snugger bent.
Als Samantha niet 'bekend' was geworden door oh oh Cherso, had zij nooit de exposure gehad en ook niet door de real life shows met Mike die volgden.
Je kunt een programmamaker er niet voor verantwoordelijk houden dat een kandidaat later volledig ontspoort. Dan kun je geen programma meer maken. Eens dat ze toen ook al niet al te snugger leek, maar dat geldt w.m.b. voor 50% van de BN-ers.

Bovendien is Oh oh Cherso al weer bijna 10 (!) jaar geleden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 21 april 2020 @ 11:06:23 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_192729620
Ze is sowieso niet de zwaargewonde waarover gesproken wordt, want dat was een 'hij'. Niettemin zal ze gewond zijn als ze echt vanaf de achterbank tegen de voorruit aan knalde. Wel raar dat je dan een 'gezwollen' hoofd hebt. Je zou eerder een schedelbreuk verwachten.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_192729673
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:00 schreef Messina het volgende:

[..]

Meh, Mike zit nog gewoon vrolijk te posten op z'n Facebook, dus zal wel (weer) bullshit zijn.
Hoezo meh?
pi_192729720
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hoezo meh?
Omdat het weer bullshit zal zijn. Na de vorige keer geloof ik niks meer tot er bevestiging komt vanuit een eerste lijn (ouders, Michael, dat soort mensen).
Je raekt an de dinge geweun.
pi_192729741
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:03 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Je kunt een programmamaker er niet voor verantwoordelijk houden dat een kandidaat later volledig ontspoort. Dan kun je geen programma meer maken. Eens dat ze toen ook al niet al te snugger leek, maar dat geldt w.m.b. voor 50% van de BN-ers.

Bovendien is Oh oh Cherso al weer bijna 10 (!) jaar geleden.
Daarbij: hoe verklaar je dan dat er volledig onbekende mensen ook zichzelf de tering in helpen met drugs, foute types en zelfmoordpogingen. :')
pi_192729768
Gevonden nvm :P

[ Bericht 34% gewijzigd door Messina op 21-04-2020 11:21:36 ]
Je raekt an de dinge geweun.
pi_192730040
Ik was benieuwd waar de RIP-uitingen stonden, dus ben naar het mij bekende afvoerputje gegaan: de Facebook van Telegraaf. Ik zag er geen RIP's maar wel "sterkte voor de nabestaanden". :')

Er hoeft natuurlijk ook maar 1 debiel zoiets te zeggen en er volgen andere debielen....
pi_192730059
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:06 schreef Cynix ® het volgende:
Ze is sowieso niet de zwaargewonde waarover gesproken wordt, want dat was een 'hij'. Niettemin zal ze gewond zijn als ze echt vanaf de achterbank tegen de voorruit aan knalde. Wel raar dat je dan een 'gezwollen' hoofd hebt. Je zou eerder een schedelbreuk verwachten.
In een ander artikel wordt gesproken over "een persoon raakte zo zwaargewond dat ZIJ zo spoedig mogelijk naar het ziekenhuis moest worden gebracht "
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † dinsdag 21 april 2020 @ 11:32:35 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_192730069
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:30 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik was benieuwd waar de RIP-uitingen stonden, dus ben naar het mij bekende afvoerputje gegaan: de Facebook van Telegraaf. Ik zag er geen RIP's maar wel "sterkte voor de nabestaanden". :')

Er hoeft natuurlijk ook maar 1 debiel zoiets te zeggen en er volgen andere debielen....
Yep, laten we Facebook niet te serieus als bron nemen. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_192730124
Wie of wat is eigenlijk de initiële bron geweest die meldde dat Barbie uberhaupt betrokken was? Die manager? Of blijkt het uit foto's?
pi_192730158
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:35 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wie of wat is eigenlijk de initiële bron geweest die meldde dat Barbie uberhaupt betrokken was? Die manager? Of blijkt het uit foto's?
Hampel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_192730195
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:31 schreef Vicky het volgende:

[..]

In een ander artikel wordt gesproken over "een persoon raakte zo zwaargewond dat ZIJ zo spoedig mogelijk naar het ziekenhuis moest worden gebracht "
Ja, ik las ook net een artikel waarin stond " de andere twee passagiers waren lichter gewond"

Sam dus zwaar.

Ik denk dat niemand het echt weet.

https://www.ad.nl/den-haa(...)ias-barbie~a0024f6b/
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_192730230
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:31 schreef Vicky het volgende:

[..]

In een ander artikel wordt gesproken over "een persoon raakte zo zwaargewond dat ZIJ zo spoedig mogelijk naar het ziekenhuis moest worden gebracht "
Je ziet toch op de foto's een man die de ziekenwagen in wordt gebracht.. Dus lijkt me duidelijk?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_192730263
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:41 schreef RipCity het volgende:

[..]

Je ziet toch op de foto's een man die de ziekenwagen in wordt gebracht.. Dus lijkt me duidelijk?
Heb jij een link van die foto's?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 21 april 2020 @ 11:51:36 #17
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_192730414
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:43 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Heb jij een link van die foto's?
https://www.regio15.nl/ni(...)val-op-de-schenkkade
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_192730418
Ben ik nog een ex vergeten? (In de OP)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_192730438
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:41 schreef RipCity het volgende:

[..]

Je ziet toch op de foto's een man die de ziekenwagen in wordt gebracht.. Dus lijkt me duidelijk?
Ja maar die zie je eerst op de grond zitten.. dus niet zwaar.
De ambu waar, naar mijn idee, de zwaargewonde is staat naast de auto.
De ambu waar de man in gaat staan verder.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_192730450
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_192730517
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:53 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ja maar die zie je eerst op de grond zitten.. dus niet zwaar.
De ambu waar, naar mijn idee, de zwaargewonde is staat naast de auto.
De ambu waar de man in gaat staan verder.
Ja, dat i een man op die brancard, dat zie j ook aan de schoenen, maar die zitten eerst nog met elkaar te praten.

Ik vermoed dat de zwaargewonde toch echt Samantha is.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_192730531
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:57 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja, dat i een man op die brancard, dat zie j ook aan de schoenen, maar die zitten eerst nog met elkaar te praten.

Ik vermoed dat de zwaargewonde toch echt Samantha is.
Als zij daadwerkelijk in de auto gezeten heeft wel ja
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_192730562
Wat een kansloos figuur is die manager ook. "ik heb geen contact met barbie, dus eigenlijk heb ik geen idee, maar het is de vraag of ze het overleefd"

Oftewel, hij weet helemaal niets en zoekt alleen aandacht en publiciteit. man man man |:(
pi_192730595
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 12:01 schreef Jauke het volgende:
Wat een kansloos figuur is die manager ook. "ik heb geen contact met barbie, dus eigenlijk heb ik geen idee, maar het is de vraag of ze het overleefd"

Oftewel, hij weet helemaal niets en zoekt alleen aandacht en publiciteit. man man man |:(
Anderhalf jaar geleden zat die man nog te zeiken dat ze zijn leven had verpest. |:( :')
Je raekt an de dinge geweun.
pi_192730601
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 11:41 schreef RipCity het volgende:

[..]

Je ziet toch op de foto's een man die de ziekenwagen in wordt gebracht.. Dus lijkt me duidelijk?
Die zie je eerst tegen dat muurtje zitten. Dat is die zogenaamde broer Jan van haar en daarnaast zit haar vriend Gerrit. As je de insta foto van die dag vergelijkt is dat duidelijk die Jan, die dus ook de ambu ingaat. Samantha is dan allang afgevoerd met de ambu.
Forever yours, forever mine, forever ours...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')