echt he. Je voelt je dan toch een beetje opgejaagd..quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
poept toch minder lekker als je denkt dat er elk moment aangebeld kan worden
handige tip andere keer :pquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal
https://www.verfwebwinkel(...)ysteem-compleet.html
ik heb een paar van die emmers staan. werkt heel goed. Ze zeggen dat die gel maar 1 jaar houdbaar is.. Maar doe al 3 jaar met dezelfde ladingen
jaquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he. Je voelt je dan toch een beetje opgejaagd..
Dat had ik gisteren dus, stapte de wc uit en de bel ging.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
Gore vieze vrouw dat je er bentquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
I know.. zeker met die hipster postbode die hier in de mix zit.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
"With sincere coughing regards"quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
mensen die mails ondertekenen met 'blijf gezond'
ja daar heb je echt de keuze in he
quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Mentaal ben ik alweer uitgelogd bij deze videocall
Dit ja.quote:
Ik was gisteren te weinig uitgesproken tijdens een videocall dus nu krijg ik een social pep and heads up gesprek met mijn grote baas als hij weer wakker is, Amerikanenquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Mentaal ben ik alweer uitgelogd bij deze videocall
oh ze verwachten dat je ook zo fake Amerikaans overdreven sociaal en nep geīnteresseerd doet?quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was gisteren te weinig uitgesproken tijdens een videocall dus nu krijg ik een social pep and heads up gesprek met mijn grote baas als hij weer wakker is, Amerikanen
Werken met Amerikanen is een beetje alsof je leeft in een slechte B-filmquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was gisteren te weinig uitgesproken tijdens een videocall dus nu krijg ik een social pep and heads up gesprek met mijn grote baas als hij weer wakker is, Amerikanen
MT vergaderingen zijn leuk "here ya go my sweet love" en dan bedoelen ze je hebt een beetje gefaald.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Werken met Amerikanen is een beetje alsof je leeft in een slechte B-film
begin van het eindequote:Op dinsdag 21 april 2020 10:22 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net een lange grijze haar uit mijn hoofd getrokken
Dit vind ik al een beter onderwerp dan je vorige.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:22 schreef bitterbal het volgende:
Interesting view -> je verkoopt lulkoek!quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
MT vergaderingen zijn leuk "here ya go my sweet love" en dan bedoelen ze je hebt een beetje gefaald.
O jee. Het verval zet in.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:22 schreef bitterbal het volgende:
dus je hebt die werk date maar afgezegd?quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zag dit laatst bij een vriendin ook. Mooie kop met bruin haar en één compleet grijze, lange haar.
Deze kan ik wel gebruiken straks, you sir, sell dickcookies.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Interesting view -> je verkoopt lulkoek!
Nee, dit is geen werk-vriendin. Lang geleden was ze wel mijn collega, maar al zeker tien jaar niet meer. EN ze heeft me ooit afgewezenquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dus je hebt die werk date maar afgezegd?
Dan kan ze niet genoeg grijze haren krijgen Budadonis.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit is geen werk-vriendin. Lang geleden was ze wel mijn collega, maar al zeker tien jaar niet meer. EN ze heeft me ooit afgewezen
quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan kan ze niet genoeg grijze haren krijgen Budadonis.
Vertel eens hoe?quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit is geen werk-vriendin. Lang geleden was ze wel mijn collega, maar al zeker tien jaar niet meer. EN ze heeft me ooit afgewezen
dus geen echtequote:Op dinsdag 21 april 2020 10:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Na een geintje met chemicaliën heb ik ook wat grijze haren
ga lekker een boom inquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:29 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal, spaar eens door, ik wil nog ooit wel een keer het bed delen met een vrouw met spierwitte haren?
vertelquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een vrouwenpoeptrauma dus ander onderwerp
We leven niet in Vlaanderen hč.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen onderwerp voor de tere maagdelijke zieltjes hier.
DMquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen onderwerp voor de tere maagdelijke zieltjes hier.
scheelt niet veel.quote:
Ik heb haar verteld dat ik haar leuk vind. En zij vertelde dat ze me heel aardig vind, maar niet op die manierquote:
Hoooeeeeerrrrrquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb haar verteld dat ik haar leuk vind. En zij vertelde dat ze me heel aardig vind, maar niet op die manier
Okee, dan kunnen we uitsluiten dat jij Ron Brandsteder heet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een vrouwenpoeptrauma dus ander onderwerp
Of hij reageert juist zo overdreven om dat te verbergen ...quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okee, dan kunnen we uitsluiten dat jij Ron Brandsteder heet.
Aaawwquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb haar verteld dat ik haar leuk vind. En zij vertelde dat ze me heel aardig vind, maar niet op die manier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik ken nog wel wat meer roddels/weetjes/voorkeuren uit het circuit.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okee, dan kunnen we uitsluiten dat jij Ron Brandsteder heet.
Vertel?quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken nog wel wat meer roddels/weetjes/voorkeuren uit het circuit.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh wauw.![]()
![]()
NepotismeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft ze verder ook gezegd waarom niet of is het gewoon een gebrek aan lichamelijke aantrekkingskracht?quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terwijl we best goed bij elkaar passen.
Ja, dat laatstequote:Op dinsdag 21 april 2020 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft ze verder ook gezegd waarom niet of is het gewoon een gebrek aan lichamelijke aantrekkingskracht?
quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh wauw.![]()
![]()
wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij zijn dom want we willen zijn zooi niet gratis stallen en dat kost ons dus geld.quote:
ja. maar hoe kan je dat verwachtenquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij zijn dom want we willen zijn zooi niet gratis stallen en dat kost ons dus geld.
Ik heb in de aanbieding.quote:
Daarom moest ik er ook zo om grinniken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja. maar hoe kan je dat verwachten
idioten.
das hetzelfde als wanneer ik naar bakker ga en daar zelf mn brood ga bakken ofzo :s
Mijn broer heeft een garagebedrijf en is 'vrienden' kwijtgeraakt die boos waren dat ze daar niet zelf mochten komen sleutelen aan hun autoquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja. maar hoe kan je dat verwachten
idioten.
das hetzelfde als wanneer ik naar bakker ga en daar zelf mn brood ga bakken ofzo :s
Die Pachira's zijn lastig in leven te houden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:50 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop dat lotje nog genoeg licht krijgt nu ze wat hoger staat
whut?quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Pachira's zijn lastig in leven te houden.
Marc Overmarsquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb in de aanbieding.
Een voetballer waarvan men denkt dat hij op mannen valt maar hij valt juist op vrouwen met pathetisch grote borsten.
Een zanger die een piel van 26 centimeter heeft.
En een acteur die heel goed wist te verbergen dat hij zijn vrouw niet trouw was maar daar juist om bekend staat.
Meer niet maar goed dat is me al meer dan me lief is
1 goed, 1 fout en 1 heel erg warm.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Marc Overmars
Dries Roelvink
Jeroen Krabbé
Mensen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een garagebedrijf en is 'vrienden' kwijtgeraakt die boos waren dat ze daar niet zelf mochten komen sleutelen aan hun auto
Dries = goedquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1 goed, 1 fout en 1 heel erg warm.
Hiervan slechts 1 goed.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dries = goed
Marc = fout
Jeroen = warm
Toch?
hou toch gewoon je achterlijke muil eensquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hou toch gewoon je achterlijke muil eens
er ligt hier nog een roombroodjequote:Op dinsdag 21 april 2020 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb wel trek nu, maar ik heb mijn ontbijt overgeslagen geloof ik.
Nou nouquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hou toch gewoon je achterlijke muil eens
Mijn ouders hadden een buurman die elke dag, ELKE DAG, zijn auto waste en in de was zette.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja wel een beetje smetvrees/OCD iig. want z'n voortuin is echt smetteloos.
mja bij mn ouders in de straat woont een gezin die beiden volledig afgekeurd zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een buurman die elke dag, ELKE DAG, zijn auto waste en in de was zette.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dries is goed
Waar ik Marc zei moet Dennis Bergkamp zijn
Ik zet één joker in. Stop de tijd.
Hij kotst de wc onder terwijl zij er met de glorix naast staat?quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja bij mn ouders in de straat woont een gezin die beiden volledig afgekeurd zijn.
Zij vanwege smetvrees en hij vanwege anorexia.
levert ook interessante taferelen op.
Scheelt wel borden schoonmaken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja bij mn ouders in de straat woont een gezin die beiden volledig afgekeurd zijn.
Zij vanwege smetvrees en hij vanwege anorexia.
levert ook interessante taferelen op.
Ik geef het op. Ik neem de troostprijs wel.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Door die joker heb je er nu nog steeds maar eentje goed.
ja, een mod blokkeren kan schijnbaar niet. dus een andere optie heb ik niet..quote:
nee hij is overdag niet welkom in huis en fietst weer of geen weer dik ingepakt rondjes door de regio.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij kotst de wc onder terwijl zij er met de glorix naast staat?
Haags bedoelt het goedquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, een mod blokkeren kan schijnbaar niet. dus een andere optie heb ik niet..
Met. Een. Wattenstaafje. De. Afzuiger. Schoon?quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee hij is overdag niet welkom in huis en fietst weer of geen weer dik ingepakt rondjes door de regio.
maar die auto wordt ook zowat elke dag gewassen enzo.
En ze maakt met een wattenstaafje de afzuigkap schoon.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met. Een. Wattenstaafje. De. Afzuiger. Schoon?
Wauw.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee hij is overdag niet welkom in huis en fietst weer of geen weer dik ingepakt rondjes door de regio.
maar die auto wordt ook zowat elke dag gewassen enzo.
En ze maakt met een wattenstaafje de afzuigkap schoon.
Weet je het zeker? De troostprijs is namelijk een avondje dineren met bitterbal in een restaurant en setting naar keuze?quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geef het op. Ik neem de troostprijs wel.
dat betwijfel ikquote:
Weten we gelijk waarom Herman zo vrolijk isquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je het zeker? De troostprijs is namelijk een avondje dineren met bitterbal in een restaurant en setting naar keuze?
Marc, Herman en Rutger.
Ik heb met een machinist met smetvrees gevaren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had vroeger een college met OCD. Alles moest precies parallel aan de rand van zijn bureau liggen. En elke keer als hij even opstond om koffie te halen, gaf ik zijn stapeltjes een zetje
Zo heb ik mijn vader tot waanzin gedreven door zijn schroevendraaiers bijna wekelijks anders neer te zetten in zijn verder onberispelijke kluskoffer.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had vroeger een college met OCD. Alles moest precies parallel aan de rand van zijn bureau liggen. En elke keer als hij even opstond om koffie te halen, gaf ik zijn stapeltjes een zetje
Lastigquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb met een machinist met smetvrees gevaren.
Dat gaat niet echt samen zeg maar
Hij is er nog van in de warquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo heb ik mijn vader tot waanzin gedreven door zijn schroevendraaiers bijna wekelijks anders neer te zetten in zijn verder onberispelijke kluskoffer.
en daar heeft hij duidelijk hulp van de ggz bij nodigquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij houdt gewoon van rituelen.
Met een beetje begrip en liefde komt het best goedquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en daar heeft hij duidelijk hulp van de ggz bij nodig
Dan ga je er al van uit dat er überhaupt een gedachtegang achter zit.quote:
met niet happen ookquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een beetje begrip en liefde komt het best goed
daar heb ik bij meerdere users mijn twijfels over.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan ga je er al van uit dat er überhaupt een gedachtegang achter zit.
Het hele leven bestaat toch uit voor 30 procent van mensen houden, 30 procent niet mogen en 40 procent nietszeggend?quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik bij meerdere users mijn twijfels over.
Zelfde niveau als amerikanen die gaan protesteren voor hun vrijheid tijdens de lockdown.
Die laatste groep kan best nog wel eens groter zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het hele leven bestaat toch uit voor 30 procent van mensen houden, 30 procent niet mogen en 40 procent nietszeggend?
Ja maar dat kan ook aan jezelf liggen, toch?quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die laatste groep kan best nog wel eens groter zijn.
Dat had ik er eerst staanquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
ik mis de groep haten
maar echt haten met een intense passie.
lekkerquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb weer eens kipfilet jongens
die percentage kloppen van geen kantquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het hele leven bestaat toch uit voor 30 procent van mensen houden, 30 procent niet mogen en 40 procent nietszeggend?
Voor mij wel, voor jou?quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die percentage kloppen van geen kant
Haten is een keuze. En ik maak de keuze om niemand te willen hatenquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat had ik er eerst staan![]()
Maar dat is geen leven, heb je alleen jezelf mee en dan eindig je te vroeg met een gek groeiend bultje ergens.
Ik ben ook niet zo haatdragend. Schiet je echt niets mee op.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haten is een keuze. En ik maak de keuze om niemand te willen haten
Nee, levert alleen negatieve energie op. En die is heel schadelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo haatdragend. Schiet je echt niets mee op.
Preciesquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, levert alleen negatieve energie op. En die is heel schadelijk.
oh lekkerquote:
Kan ook. Houdbaarheidsdatum is toch vaak iedereen ver.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh lekker
ik heb van m'n ma xxl pakken hagelslag/vruchtenhagel/nutella enzo gekregen uit een of ander pakket.
Die staan ook al maanden ongeopend in de kast
ja klopt. maar goed.. veel te groot voor mij man. En als wederhelft er is eet die er ook niet van.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ook. Houdbaarheidsdatum is toch vaak iedereen ver.
Je maakt wat mee jij.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:43 schreef RockNijntje het volgende:
HAHAHAHAHA WAT IS DIT. "Hoe gaat het met [project waar ik vandaag eigenlijk aan hoor te werken]?" "Hier heb ik vandaag pas 20 minuten aan kunnen werken omdat ik steeds aan twee andere projecten moet werken [note: dit moet van de baas en de vraagsteller zelf]" "Oh, daar ben ik niet zo tevreden over, ga alsjeblieft snel werken aan het project waar je aan moet werken."
![]()
Ik denk niet dat ik ooit eerder zo gek ben geworden van mijn baan. Wat is er aan de hand vandaag. Wat willen ze van me.
klinkt alsof we collega's zouden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:43 schreef RockNijntje het volgende:
HAHAHAHAHA WAT IS DIT. "Hoe gaat het met [project waar ik vandaag eigenlijk aan hoor te werken]?" "Hier heb ik vandaag pas 20 minuten aan kunnen werken omdat ik steeds aan twee andere projecten moet werken [note: dit moet van de baas en de vraagsteller zelf]" "Oh, daar ben ik niet zo tevreden over, ga alsjeblieft snel werken aan het project waar je aan moet werken."
![]()
Ik denk niet dat ik ooit eerder zo gek ben geworden van mijn baan. Wat is er aan de hand vandaag. Wat willen ze van me. Ik wil echt schreeuwen dat ik niet aan drie projecten tegelijk kan werken.
Gelukkig wat meer dan iemand met een postgemiddelde van 199 posts per dagquote:
misschien moet je ze dat gewoon eens vertellen dat ze duidelijk moeten zijn wat ze willen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:43 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Ik denk niet dat ik ooit eerder zo gek ben geworden van mijn baan. Wat is er aan de hand vandaag. Wat willen ze van me. Ik wil echt schreeuwen dat ik niet aan drie projecten tegelijk kan werken.
Echt hequote:Op dinsdag 21 april 2020 11:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gelukkig wat meer dan iemand met een postgemiddelde van 199 posts per dag.
Vanmiddag heb ik gelukkig van twee van de drie projecten een vergadering. Daar ga ik dit zeer zeker aankaarten. Als ze dan niet luisteren of het niet begrijpen weet ik niet meer wat ik moet doen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
misschien moet je ze dat gewoon eens vertellen dat ze duidelijk moeten zijn wat ze willen?
zou dat voor zijn.. dan kijken wat ze zeggen. als dat half bakken is kan je het tijdens die vergadering wat onsubtieler doenquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vanmiddag heb ik gelukkig van twee van de drie projecten een vergadering. Daar ga ik dit zeer zeker aankaarten. Als ze dan niet luisteren of het niet begrijpen weet ik niet meer wat ik moet doen.
Ik zou even bellen en vragen wat prioriteit heeft. Als alles prioriteit heeft, heeft niks prioriteit namelijk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:43 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Gedaan. Antwoord: "alles moet vandaag af"quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou even bellen en vragen wat prioriteit heeft. Als alles prioriteit heeft, heeft niks prioriteit namelijk.
gaan de zaken slecht ofzo :s?quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gedaan. Antwoord: "alles moet vandaag af".
Volgens mij hebben de baasjes een beetje stress. Geen probleem, zou alleen fijn zijn als het niet op de werknemers geuit wordt.
beetje overwerken, niks mis meequote:Op dinsdag 21 april 2020 11:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de baasjes een beetje stress. Geen probleem, zou alleen fijn zijn als het niet op de werknemers geuit wordt.
In dat geval zou ik zo snel mogelijk de verwachtingen managen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
mwa, tijd voor tijd kan ik ook wel mee leven, maar van die bedrijven die zeggen dat overwerk en er bij hoort en er niet voor betalen hebben aan mij de verkeerdequote:Op dinsdag 21 april 2020 11:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mits t betaald is en geen tijd voor tijd.
Krijg je een nieuwe? Geschikt voor hogere postaantallen?quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoop dat ze vandaag bellen voor mijn laptop
Hij wordt gemaakt. Maar duurt nu wel even ja.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je een nieuwe? Geschikt voor hogere postaantallen?
Nee, absoluut niet juistquote:
precies..quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, tijd voor tijd kan ik ook wel mee leven, maar van die bedrijven die zeggen dat overwerk en er bij hoort en er niet voor betalen hebben aan mij de verkeerde
klinkt alsof er daar een paar een management cursusje kunnen volgen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet juist.
Nou ja, ik ben weer kalm en over de "wtf" heen. Ik heb alles zo ver als mogelijk af en kan nu weer werken aan het project waar ik eigenlijk aan moet werken. Verder eerst de vergaderingen maar eens afwachten.
Als je over de duivel spreekt, er moet er weer eentje iets van me hebben. Dit is officieel niet mijn fout meer.
Hatelijk dat.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
precies..
of gaan huilen als je dan je tijd voor tijd wilt opnemen.
quote:
nja nu met die corona bende ben ik wel blij dat ik een verlof buffer heb*, maar spendeer het toch liever op momenten dat het mij uitkomt. En dat komt het me nu eigenlijk helemaal niet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo ongeveer gechanteerd worden omdat je wil opnemen waar je recht op hebt.
Ja, ik bedoel ook vooral in de pre-corona-situatie. Geen overwerk uit willen betalen, maar de gemaakte uren ook niet op kunnen maken, want te druk. Neem dan een poppetje extra aan ofzo.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja nu met die corona bende ben ik wel blij dat ik een verlof buffer heb, maar spendeer het toch liever op momenten dat het mij uitkomt. En dat komt het me nu eigenlijk helemaal niet.
Normaal zijn ze hier dus wel goed in, vandaar dat ik er niet zo goed mee kan omgaan. Hopelijk komen we er vanmiddag achter wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klinkt alsof er daar een paar een management cursusje kunnen volgen.
Komt goed, Nijnquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Normaal zijn ze hier dus wel goed in, vandaar dat ik er niet zo goed mee kan omgaan. Hopelijk komen we er vanmiddag achter wat er aan de hand is.
Komt wel goed, het zijn vreemde tijden, dus het is niet gek dat mensen een beetje uit de bocht vliegen her en der.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Normaal zijn ze hier dus wel goed in, vandaar dat ik er niet zo goed mee kan omgaan. Hopelijk komen we er vanmiddag achter wat er aan de hand is.
Gelukkig heb je select-verzending?quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:04 schreef FranticDJ het volgende:
kut.
stoot net mn keukenweegschaal van het aanrecht.
Kapot :/
Muckfuckquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:04 schreef Muck het volgende:
Kopjes geven?
Ik probeer te werken, maar er slapen twee haarballen op mijn arm
Op dezelfde arm of elke arm één?quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:04 schreef Muck het volgende:
Kopjes geven?
Ik probeer te werken, maar er slapen twee haarballen op mijn arm
quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je select-verzending?
quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt wel goed, het zijn vreemde tijden, dus het is niet gek dat mensen een beetje uit de bocht vliegen her en der.
Dat is waar. Het zou alleen wel fijn zijn als mensen gewoon erkennen fouten gemaakt te hebben of dat ze niet zo netjes geweest zijn.quote:
Trap er niet inquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh wauw, ik krijg echt mooie sponsored content op Facebook. Eerst al een "Hoe combineer je sociale gelegenheden en je bodybuilding-voorbereiding" en nu een paardrij-simulatiegame.
Zijn het Reptillians?quote:
Wat de hel...?quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh wauw, ik krijg echt mooie sponsored content op Facebook. Eerst al een "Hoe combineer je sociale gelegenheden en je bodybuilding-voorbereiding" en nu een paardrij-simulatiegame.
Ik heb net een tosti in de pan gegooidquote:
Oh lekker, dat heb ik al lang niet gehad. Ook weer eens maken. Maar nu eerst een bakje yoghurt met fruitquote:
zonder afrekenen weglopen en meuk laten liggenquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:20 schreef kwiwi het volgende:
KLB / Ik ga dood Overigens, waargebeurd verhaal
Ja maar, m'n broodjes met chocoladequote:Op dinsdag 21 april 2020 12:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zonder afrekenen weglopen en meuk laten liggen
Niet in de buurt. Moet ik eerst een half uur lopen of een eeuwigheid wachten op de busquote:
Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:20 schreef kwiwi het volgende:
Ahquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet in de buurt. Moet ik eerst een half uur lopen of een eeuwigheid wachten op de bus
Ik woon in het echt een beetje zoals in FoquevilleVer van alles vandaan.
Zitten er daar mannen achter de kassa?quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:20 schreef kwiwi het volgende:
Je mag de mijne hebben, zit naast de bakker, groenteboer, snackbar en kruidvat.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zitten er daar mannen achter de kassa?
Nah bij mn ouders in t dorp zit wel een goeiequote:Op dinsdag 21 april 2020 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je mag de mijne hebben, zit naast de bakker, groenteboer, snackbar en kruidvat.
Jou ookquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben.
je ouders?quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
jaaaaa hoorWeer een mailtje. "Instellen als bureaublad-achtergrond staat er niet tussen. Wat moet ik nou doen?"
![]()
[ afbeelding ]
Dat mensen digibeet zijn wil ik alle begrip voor hebben. Dat je mensen met driekwart eeuw levenservaring op command line niveau moet aansturen omdat ze zich als een hersenloze amoebe gedragen, ben ik op een gegeven moment wel een keertje klaar mee.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
jaaaaa hoorWeer een mailtje. "Instellen als bureaublad-achtergrond staat er niet tussen. Wat moet ik nou doen?"
![]()
[ afbeelding ]
Dat mensen digibeet zijn wil ik alle begrip voor hebben. Dat je mensen met driekwart eeuw levenservaring op command line niveau moet aansturen omdat ze zich als een hersenloze amoebe gedragen, ben ik op een gegeven moment wel een keertje klaar mee.
Tsja, mensen zijn lui, dus als je ze die ruimte biedt, nemen ze het.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Beetje respect voor je ouders, help ze gewoon zonder te oordelen of op ze neer te kijken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Die stuur ik gewoon ergens anders naartoe.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weet ik veel wat voor fossielen bij jouw club werken
Hallo? Ik moest toch ook maar ZELF gaan lopen na een jaar of twaalf?quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje respect voor je ouders, help ze gewoon zonder te oordelen of op ze neer te kijken.
Ze hadden beter de strontluier in je gezicht kunnen smeren toen je nog niet snapte wat ontlasting wasquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hallo? Ik moest toch ook maar ZELF gaan lopen na een jaar of twaalf?
Ja, ik las het gisteren. Ik geloof nooit dat dit het echte recept is. Die ballen bestaan toch voor een derde uit fabrieksarbeiders die hun Billy-quotum niet haalden?quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)~a3af2994/169684788/
Ik dacht altijd pony en paard.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik las het gisteren. Ik geloof nooit dat dit het echte recept is. Die ballen bestaan toch voor een derde uit fabrieksarbeiders die hun Billy-quotum niet haalden?
Is dit je vrouwenpoeptrauma?quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hadden beter de strontluier in je gezicht kunnen smeren toen je nog niet snapte wat ontlasting was
Ik ga ze proberenquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)~a3af2994/169684788/
stuur ze naar balquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:50 schreef Karzai het volgende:
Er kwamen nog wat peperplantjes tevoorschijn, helaas maar plek voor drie
Vol is vol
Ik maak al regelmatig Zweedse balletjesquote:
misschien wat voor de CUL opdracht?quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik maak al regelmatig Zweedse balletjes
Ik had het nog nooit geprobeerd, maar eet ze wel vaak als ik in Zweden ben (niet bij Ikeaquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik maak al regelmatig Zweedse balletjes
let wel op dat Zweden de gehaktballen veel langer kneden dan wat wij gewend zijn. Daardoor krijg je een best wel andere structuur dan de 'Hollandse gehaktbal'quote:
Zo gaat dat bij ons in de familie met m'n opa's biscuitdeeg voor taart, wordt ook niet met 'buitenstaanders' gedeeldquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:58 schreef FranticDJ het volgende:
Ik maak ze verder nooit zelf, maar krijg ze naar familierecept voorgeschoteld. Heb 't volledige recept nooit losgepeuterd gekregen.
Gelukig zijn we hier in de KSC allemaal binnenstaandersquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij ons in de familie met m'n opa's biscuitdeeg voor taart, wordt ook niet met 'buitenstaanders' gedeeld
ja dit is schoonfamilie haha.. biscuit heb ik gelukkig een 'geheim recept' gekaapt van de bakker waar ik gewerkt hebquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij ons in de familie met m'n opa's biscuitdeeg voor taart, wordt ook niet met 'buitenstaanders' gedeeld
Ruilen voor wafel of biscuitdeeg?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb het recept voor Hongaarse goulashsoep van mijn ex-schoonmoeder
quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nice, en als Frantic dan even de gehaktballetjes meeneemt als hoofdgerecht zijn we klaarquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik bak nooit taartenMaar als jij een taart bak, maak ik die soep
Hmmm, Hongaarse goulashsoep is eigenlijk een hoofdgerecht, want vullendquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nice, en als Frantic dan even de gehaktballetjes meeneemt als hoofdgerecht zijn we klaar
Oh, dan doen we zweedse balletjes bij de borrel voorafquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm, Hongaarse goulashsoep is eigenlijk een hoofdgerecht, want vullend
Krijgt mijn huis nog uitbreidingquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, dan doen we zweedse balletjes bij de borrel vooraf
Vroeger veel gedaan in Boedapest, feestjes met 16 verschillende nationaliteiten en dan iedereen dingen meebrengen. Echtquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, dan doen we zweedse balletjes bij de borrel vooraf
Wat voor uitbreiding? Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijgt mijn huis nog uitbreiding
Is inderdaad leuk, maar ik moet dus altijd hollandse appeltaart meenemenquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger veel gedaan in Boedapest, feestjes met 16 verschillende nationaliteiten en dan iedereen dingen meebrengen. Echt
oh wow, klinkt wel coolquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger veel gedaan in Boedapest, feestjes met 16 verschillende nationaliteiten en dan iedereen dingen meebrengen. Echt
Tot er een Chinees tussen zit en je bleke levende aal zit te vreten.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is ook wel echt lekkerquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is inderdaad leuk, maar ik moet dus altijd hollandse appeltaart meenemen
Ik nam stroopwafels mee en kaasquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is inderdaad leuk, maar ik moet dus altijd hollandse appeltaart meenemen
Het waren allemaal Europeanenquote:Op dinsdag 21 april 2020 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot er een Chinees tussen zit en je bleke levende aal zit te vreten.
Hoe laat is die?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:16 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor de persconferentie van Rutte![]()
.
Waarom? Je zit toch niet meer op de basisschool?quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:16 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor de persconferentie van Rutte![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |