echt he. Je voelt je dan toch een beetje opgejaagd..quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
poept toch minder lekker als je denkt dat er elk moment aangebeld kan worden
handige tip andere keer :pquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal
https://www.verfwebwinkel(...)ysteem-compleet.html
ik heb een paar van die emmers staan. werkt heel goed. Ze zeggen dat die gel maar 1 jaar houdbaar is.. Maar doe al 3 jaar met dezelfde ladingen
jaquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he. Je voelt je dan toch een beetje opgejaagd..
Dat had ik gisteren dus, stapte de wc uit en de bel ging.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
Gore vieze vrouw dat je er bentquote:Op dinsdag 21 april 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
I know.. zeker met die hipster postbode die hier in de mix zit.quote:Op dinsdag 21 april 2020 09:53 schreef bitterbal het volgende:
"With sincere coughing regards"quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
mensen die mails ondertekenen met 'blijf gezond'
ja daar heb je echt de keuze in he
quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Mentaal ben ik alweer uitgelogd bij deze videocall
Dit ja.quote:
Ik was gisteren te weinig uitgesproken tijdens een videocall dus nu krijg ik een social pep and heads up gesprek met mijn grote baas als hij weer wakker is, Amerikanenquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Mentaal ben ik alweer uitgelogd bij deze videocall
oh ze verwachten dat je ook zo fake Amerikaans overdreven sociaal en nep geīnteresseerd doet?quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was gisteren te weinig uitgesproken tijdens een videocall dus nu krijg ik een social pep and heads up gesprek met mijn grote baas als hij weer wakker is, Amerikanen
Werken met Amerikanen is een beetje alsof je leeft in een slechte B-filmquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was gisteren te weinig uitgesproken tijdens een videocall dus nu krijg ik een social pep and heads up gesprek met mijn grote baas als hij weer wakker is, Amerikanen
MT vergaderingen zijn leuk "here ya go my sweet love" en dan bedoelen ze je hebt een beetje gefaald.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Werken met Amerikanen is een beetje alsof je leeft in een slechte B-film
begin van het eindequote:Op dinsdag 21 april 2020 10:22 schreef bitterbal het volgende:
ik heb net een lange grijze haar uit mijn hoofd getrokken
Dit vind ik al een beter onderwerp dan je vorige.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:22 schreef bitterbal het volgende:
Interesting view -> je verkoopt lulkoek!quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
MT vergaderingen zijn leuk "here ya go my sweet love" en dan bedoelen ze je hebt een beetje gefaald.
O jee. Het verval zet in.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:22 schreef bitterbal het volgende:
dus je hebt die werk date maar afgezegd?quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zag dit laatst bij een vriendin ook. Mooie kop met bruin haar en één compleet grijze, lange haar.
Deze kan ik wel gebruiken straks, you sir, sell dickcookies.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Interesting view -> je verkoopt lulkoek!
Nee, dit is geen werk-vriendin. Lang geleden was ze wel mijn collega, maar al zeker tien jaar niet meer. EN ze heeft me ooit afgewezenquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dus je hebt die werk date maar afgezegd?
Dan kan ze niet genoeg grijze haren krijgen Budadonis.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit is geen werk-vriendin. Lang geleden was ze wel mijn collega, maar al zeker tien jaar niet meer. EN ze heeft me ooit afgewezen
quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan kan ze niet genoeg grijze haren krijgen Budadonis.
Vertel eens hoe?quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit is geen werk-vriendin. Lang geleden was ze wel mijn collega, maar al zeker tien jaar niet meer. EN ze heeft me ooit afgewezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |