Omdat ik dat leuk vindquote:Op maandag 20 april 2020 21:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom schrijf je steeds Duiste dog?
Dat heeft de slager hier ook foutief op een kaartje staan, toen ik om Duiste schnitzels vroeg werd ik raar aangekeken.
Dit is niet het type prof dat snel persoonlijke zaken deelt. Tenzij medischquote:
De voorouders aan schoonvaders kant woonden er 1500ish...quote:Op maandag 20 april 2020 21:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat bestaat ook al jaaaaaren he!
Al bijgelezen via klik op je naam.
HOE spreken we het uit waar die ligt
Ben je nog op Pasenmaandag nar de winkel geweest?quote:Op maandag 20 april 2020 21:34 schreef minilot het volgende:
Goed. *knakt vingers* Boodschappenlijst voor tot en met vrijdag maken.
Jazeker! Het was glorieus! Een winkel vol ongelovigenquote:Op maandag 20 april 2020 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ben je nog op Pasenmaandag nar de winkel geweest?
*bother*quote:Op maandag 20 april 2020 21:49 schreef fietsie het volgende:
Kijkt nu dwangmatig Potter Poppenspel filmpjes
Als iemand die 2 dorpen verderop is opgegroeid, snap ik dit helemaal.quote:Op maandag 20 april 2020 21:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Jazeker! Het was glorieus! Een winkel vol ongelovigenNou ja, vol.. Ik denk een klant of twintig op een behoorlijk grote winkel, beduidend rustiger dan op een reguliere dag. Maar ook maar een enkele gewone kassa open (verder alleen de zelfbedieningskassa's) en er werd niets bijgevuld en geen brood (af)gebakken dus het kostte ook nauwelijks personeel. Mag van mij voortaan wel gewoon elke zondag zo
Maar ja..
Ooooh. Ik trek audioboeken voor geen meter, maar dit klinkt wel als iets dat ik wil horen!quote:Op maandag 20 april 2020 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Stephen Frey die Viktor Krums Hermeeohninny uitspreekt is geweldig
Als je ooit eens iets gaat proberen, is deze wel enorm goed.quote:Op maandag 20 april 2020 21:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Ooooh. Ik trek audioboeken voor geen meter, maar dit klinkt wel als iets dat ik wil horen!
Hoe trek je audioboeken niet?quote:Op maandag 20 april 2020 21:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Ooooh. Ik trek audioboeken voor geen meter, maar dit klinkt wel als iets dat ik wil horen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |