Heel Almere is het toppunt van wansmaak, eigenlijk. De inwoners en veel architectuur ook.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:11 schreef chrdek het volgende:
[..]
en het wordt steeds erger lijkt het wel! gelukkig zijn er een aantal delen en wijken in almere waar het meevalt
Het is nog steeds tien keer niks. Die met veel bombarie aangekondigde Club Up, of hoe heet die toko is ook alweer dicht.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:12 schreef chrdek het volgende:
[..]
hier ben ik het niet mee eens. vooral de nieuwe stad wordt erg mooi!! en qua uitgaan gaat het steeds meer vooruit!
dat was dan ook in almere buitenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is nog steeds tien keer niks. Die met veel bombarie aangekondigde Club Up, of hoe heet die toko is ook alweer dicht.
Nu heet de nieuwe 'club' IK.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is nog steeds tien keer niks. Die met veel bombarie aangekondigde Club Up, of hoe heet die toko is ook alweer dicht.
Je zegt het al: 'de nieuwe stad'. Noem mij conservatief wat betreft architectuur. Het zal nog een moeilijke job worden om er een gezellige stad van te maken. Dat kun je echt niet op de tekentafel klaarspelen volgens mij.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:12 schreef chrdek het volgende:
[..]
hier ben ik het niet mee eens. vooral de nieuwe stad wordt erg mooi!! en qua uitgaan gaat het steeds meer vooruit!
Men at Work, die goktent, verder vind ik de Grote Markt toch vrij sfeerloos hoor. Almere is een soort Sim City vind ik altijd, helaas kan je sfeer niet uittekenen op de tekentafel, zoals Toffe_Ellende ook al zegt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nu heet de nieuwe 'club' IK.
De grote markt wordt trouwens wel steeds meer horeca.
gezelligheid niet idd! maar ik kom liever ergens waar je makkelijk kan komen, waar er leuke winkels zijn. leuke barretjes ed. de achitectuur moet idd van houden, ik vind de meeste nieuwe gebouwen mooi! rond het weerwater (soort meer tussen de a6 snelweg en de stad, want het is een stad!quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je zegt het al: 'de nieuwe stad'. Noem mij conservatief wat betreft architectuur. Het zal nog een moeilijke job worden om er een gezellige stad van te maken. Dat kun je echt niet op de tekentafel klaarspelen volgens mij.
Anno is ook wel geinig, le Baron ook. Maar er komen geen banken of verzekeringskantoren meer bij, dat is al heel wat.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Men at Work, die goktent, verder vind ik de Grote Markt toch vrij sfeerloos hoor. Almere is een soort Sim City vind ik altijd, helaas kan je sfeer niet uittekenen op de tekentafel, zoals Toffe_Ellende ook al zegt.
Zoiets moet groeien natuurlijk. Ooit komt het wel goed met Almere, de komende tien jaar zeker niet.
Le Baron ben ik heel wat keren wezen lunchen toen ik nog in Almere woonde.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Anno is ook wel geinig, le Baron ook. Maar er komen geen banken of verzekeringskantoren meer bij, dat is al heel wat.
dat gebeurt idd nu ook. de kantoren gaan bijna allemaal naar de WTC locatie (world trade center iddquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Le Baron ben ik heel wat keren wezen lunchen toen ik nog in Almere woonde.Da's wel een leuk tentje inderdaad.
Ze proberen wel vanalles in Almere, maar echt van de grond komt het niet. Op de Markt zitten inderdaad teveel banken en kantoren. Er zouden meer barretjes, restaurantjes en dat soort dingen moeten zijn op de Markt, krijg je meteen wat meer sfeer daar.
WTC-locatie aan de andere kant van het CS bedoel je?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:26 schreef chrdek het volgende:
[..]
dat gebeurt idd nu ook. de kantoren gaan bijna allemaal naar de WTC locatie (world trade center iddin almere! hoe verzinnen ze het)
yup die! waar mijn hbo isquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
WTC-locatie aan de andere kant van het CS bedoel je?
kan best een redelijke trainer worden voor omniworld maar of die het zelf ook wilquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:27 schreef Suijk het volgende:
Over omniworld dan maar:
Jan v. Dijk wordt genoemd als de nieuwe trainer.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:07 schreef Suijk het volgende:
Wat fotootjes van de bouw van het 'stadion':
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |