Ja, dat is nog niet veel. 2500 man zullen er vanaf volgend jaar in kunnen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:51 schreef VoreG het volgende:
Alleen de accomidaindatie moet nog voldoen. Nu op Nl2.
Zal wel met het jaar uitgebreid wordenquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, dat is nog niet veel. 2500 man zullen er vanaf volgend jaar in kunnen.
Ze zitten nu op een 'oude' locatie, maar zijn van plan om binnen een aantal jaar naar een nieuwe locatie te gaan, die dus wat groter zal zijn. Ben wel benieuwd of het een beetje vol komt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zal wel met het jaar uitgebreid worden. Want 2500 man is natuurlijk niks
omniworld is meer dan alleen voetbal. volleybal spelen ze ook op heel aardig niveau...quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hoorde gisteren iemand de dwaze opmerking maken dat Almere de vijfde stad van het land zou zijn qua inwoners. Droom verder zou ik zeggen. Wellicht over een jaar
Overigens deel ik de mening met Derksen dat er in Almere waarschijnlijk alleen Ajax-fans wonen. Zo'n 'koude' stad met nauwelijks een historie kan toch geen warme band met haar inwoners en voetbalclub krijgen. Denk niet dat er meer mensen gaan kijken als ze betaald voetbal gaan spelen. Alleen een handjevol familieleden zoals bij elke amateurclub.
Ontken ik ook niet. Ik geef alleen maar de luiheid van sommige journalisten bij het RTL-Nieuws (daar hoorde ik het) aan, die niet verder kijken dan de randstad. Nummer 5 en 6 liggen namelijk in Noord-Brabant en nummer 7 ligt in Groningen. Almere is nu nog de achtste stad. Maar over een jaar, zoals ik al zei, hebben ze meer inwoners dan Groningen. En dan nog blijft het een polderdorp...quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Almere groeit als kool. Veel aanwas en een relatief jonge bevolking. Almere is in een mum van tijd de 4e stad van Nederland, let maar op.
Basketbal is ook redelijk hoog niveau.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:09 schreef chrdek het volgende:
[..]
omniworld is meer dan alleen voetbal. volleybal spelen ze ook op heel aardig niveau...
daarnaast vind ik omniworld een kutclub! vreselijk arrogant en van die echte sjonnies en anita's in de kantine.... bijvoorbeeld de F5 wisselt een vies shirtje in de rust.... vreselijk arrogant voor een club die betaald is door de gemeente (de belastingbetaler dus)
en het wordt steeds erger lijkt het wel! gelukkig zijn er een aantal delen en wijken in almere waar het meevaltquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Basketbal is ook redelijk hoog niveau.
En die beschrijving die je geeft van die mensen..dat is Almere...![]()
hier ben ik het niet mee eens. vooral de nieuwe stad wordt erg mooi!! en qua uitgaan gaat het steeds meer vooruit!quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
En dan nog blijft het een polderdorp...
Heel Almere is het toppunt van wansmaak, eigenlijk. De inwoners en veel architectuur ook.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:11 schreef chrdek het volgende:
[..]
en het wordt steeds erger lijkt het wel! gelukkig zijn er een aantal delen en wijken in almere waar het meevalt
Het is nog steeds tien keer niks. Die met veel bombarie aangekondigde Club Up, of hoe heet die toko is ook alweer dicht.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:12 schreef chrdek het volgende:
[..]
hier ben ik het niet mee eens. vooral de nieuwe stad wordt erg mooi!! en qua uitgaan gaat het steeds meer vooruit!
dat was dan ook in almere buitenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is nog steeds tien keer niks. Die met veel bombarie aangekondigde Club Up, of hoe heet die toko is ook alweer dicht.
Nu heet de nieuwe 'club' IK.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is nog steeds tien keer niks. Die met veel bombarie aangekondigde Club Up, of hoe heet die toko is ook alweer dicht.
Je zegt het al: 'de nieuwe stad'. Noem mij conservatief wat betreft architectuur. Het zal nog een moeilijke job worden om er een gezellige stad van te maken. Dat kun je echt niet op de tekentafel klaarspelen volgens mij.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:12 schreef chrdek het volgende:
[..]
hier ben ik het niet mee eens. vooral de nieuwe stad wordt erg mooi!! en qua uitgaan gaat het steeds meer vooruit!
Men at Work, die goktent, verder vind ik de Grote Markt toch vrij sfeerloos hoor. Almere is een soort Sim City vind ik altijd, helaas kan je sfeer niet uittekenen op de tekentafel, zoals Toffe_Ellende ook al zegt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nu heet de nieuwe 'club' IK.
De grote markt wordt trouwens wel steeds meer horeca.
gezelligheid niet idd! maar ik kom liever ergens waar je makkelijk kan komen, waar er leuke winkels zijn. leuke barretjes ed. de achitectuur moet idd van houden, ik vind de meeste nieuwe gebouwen mooi! rond het weerwater (soort meer tussen de a6 snelweg en de stad, want het is een stad!quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je zegt het al: 'de nieuwe stad'. Noem mij conservatief wat betreft architectuur. Het zal nog een moeilijke job worden om er een gezellige stad van te maken. Dat kun je echt niet op de tekentafel klaarspelen volgens mij.
Anno is ook wel geinig, le Baron ook. Maar er komen geen banken of verzekeringskantoren meer bij, dat is al heel wat.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Men at Work, die goktent, verder vind ik de Grote Markt toch vrij sfeerloos hoor. Almere is een soort Sim City vind ik altijd, helaas kan je sfeer niet uittekenen op de tekentafel, zoals Toffe_Ellende ook al zegt.
Zoiets moet groeien natuurlijk. Ooit komt het wel goed met Almere, de komende tien jaar zeker niet.
Le Baron ben ik heel wat keren wezen lunchen toen ik nog in Almere woonde.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Anno is ook wel geinig, le Baron ook. Maar er komen geen banken of verzekeringskantoren meer bij, dat is al heel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |