abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 22 april 2005 @ 21:28:29 #126
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26441840
en we zijn weer op 20 in de eerste divisie, een stuk overzichtelijker
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator vrijdag 22 april 2005 @ 21:40:50 #127
42184 crew  DaMart
pi_26442107
Leuk voor de club, ze hebben alleen geen smaak wat betreft naam. FC Flevoland of FC Almere klinkt dan tenminste nog ergens naar... Omniworld dus totaal niet. Maar nogmaals, leuk dat er weer eens een club bij komt...
pi_26443901
Alleen de accomidaindatie moet nog voldoen. Nu op Nl2 .
pi_26444049
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 22:51 schreef VoreG het volgende:
Alleen de accomidaindatie moet nog voldoen. Nu op Nl2 .
Ja, dat is nog niet veel. 2500 man zullen er vanaf volgend jaar in kunnen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_26444079
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 22:56 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ja, dat is nog niet veel. 2500 man zullen er vanaf volgend jaar in kunnen.
Zal wel met het jaar uitgebreid worden . Want 2500 man is natuurlijk niks
pi_26444090
Da's ruim genoeg voor Omniworld
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26444232
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 22:57 schreef VoreG het volgende:

[..]

Zal wel met het jaar uitgebreid worden . Want 2500 man is natuurlijk niks
Ze zitten nu op een 'oude' locatie, maar zijn van plan om binnen een aantal jaar naar een nieuwe locatie te gaan, die dus wat groter zal zijn. Ben wel benieuwd of het een beetje vol komt.
Klik dan als je durft
pi_26444262
Hoorde gisteren iemand de dwaze opmerking maken dat Almere de vijfde stad van het land zou zijn qua inwoners. Droom verder zou ik zeggen. Wellicht over een jaar

Overigens deel ik de mening met Derksen dat er in Almere waarschijnlijk alleen Ajax-fans wonen. Zo'n 'koude' stad met nauwelijks een historie kan toch geen warme band met haar inwoners en voetbalclub krijgen. Denk niet dat er meer mensen gaan kijken als ze betaald voetbal gaan spelen. Alleen een handjevol familieleden zoals bij elke amateurclub.
pi_26444335
Almere groeit als kool. Veel aanwas en een relatief jonge bevolking. Almere is in een mum van tijd de 4e stad van Nederland, let maar op.

In Almere wonen heel veel Ajax-fans inderdaad. Omniworld heeft geen historie zoals AGOVV, dus de meeste Almeerders die voetbal willen zien gaan naar Ajax. Degene die daar niet heengaan zullen echt niet naar Omniworld gaan...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26444393
Klopt, veel Ajax fans. Het zijn ook veel import Amsterdammers. Maar 2500 man moet toch wel te vinden zijn.
In de planning is opgenomen dat Almere in 2011 de 5e stad van NL is.
Klik dan als je durft
pi_26444422
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hoorde gisteren iemand de dwaze opmerking maken dat Almere de vijfde stad van het land zou zijn qua inwoners. Droom verder zou ik zeggen. Wellicht over een jaar

Overigens deel ik de mening met Derksen dat er in Almere waarschijnlijk alleen Ajax-fans wonen. Zo'n 'koude' stad met nauwelijks een historie kan toch geen warme band met haar inwoners en voetbalclub krijgen. Denk niet dat er meer mensen gaan kijken als ze betaald voetbal gaan spelen. Alleen een handjevol familieleden zoals bij elke amateurclub.
omniworld is meer dan alleen voetbal. volleybal spelen ze ook op heel aardig niveau...
daarnaast vind ik omniworld een kutclub! vreselijk arrogant en van die echte sjonnies en anita's in de kantine.... bijvoorbeeld de F5 wisselt een vies shirtje in de rust.... vreselijk arrogant voor een club die betaald is door de gemeente (de belastingbetaler dus)
pi_26444429
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Almere groeit als kool. Veel aanwas en een relatief jonge bevolking. Almere is in een mum van tijd de 4e stad van Nederland, let maar op.
Ontken ik ook niet. Ik geef alleen maar de luiheid van sommige journalisten bij het RTL-Nieuws (daar hoorde ik het) aan, die niet verder kijken dan de randstad. Nummer 5 en 6 liggen namelijk in Noord-Brabant en nummer 7 ligt in Groningen. Almere is nu nog de achtste stad. Maar over een jaar, zoals ik al zei, hebben ze meer inwoners dan Groningen. En dan nog blijft het een polderdorp...
pi_26444464
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:09 schreef chrdek het volgende:

[..]

omniworld is meer dan alleen voetbal. volleybal spelen ze ook op heel aardig niveau...
daarnaast vind ik omniworld een kutclub! vreselijk arrogant en van die echte sjonnies en anita's in de kantine.... bijvoorbeeld de F5 wisselt een vies shirtje in de rust.... vreselijk arrogant voor een club die betaald is door de gemeente (de belastingbetaler dus)
Basketbal is ook redelijk hoog niveau.
En die beschrijving die je geeft van die mensen..dat is Almere...
Klik dan als je durft
pi_26444478
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:10 schreef Suijk het volgende:

[..]

Basketbal is ook redelijk hoog niveau.
En die beschrijving die je geeft van die mensen..dat is Almere...
en het wordt steeds erger lijkt het wel! gelukkig zijn er een aantal delen en wijken in almere waar het meevalt
pi_26444516
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

En dan nog blijft het een polderdorp...
hier ben ik het niet mee eens. vooral de nieuwe stad wordt erg mooi!! en qua uitgaan gaat het steeds meer vooruit!
pi_26444534
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:11 schreef chrdek het volgende:

[..]

en het wordt steeds erger lijkt het wel! gelukkig zijn er een aantal delen en wijken in almere waar het meevalt
Heel Almere is het toppunt van wansmaak, eigenlijk. De inwoners en veel architectuur ook.
En toch zal ik gaan kijken bij Omniworld volgend jaar.
Klik dan als je durft
pi_26444545
Zoveel steun van de gemeente krijgt Omniworld niet (meer). Daar heeft Leefbaar Almere wel voor gezorgd. Het was toen zelfs een belangrijk punt tijdens de verkiezingen van de gemeenteraad.
pi_26444562
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:12 schreef chrdek het volgende:

[..]

hier ben ik het niet mee eens. vooral de nieuwe stad wordt erg mooi!! en qua uitgaan gaat het steeds meer vooruit!
Het is nog steeds tien keer niks. Die met veel bombarie aangekondigde Club Up, of hoe heet die toko is ook alweer dicht.
pi_26444602
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het is nog steeds tien keer niks. Die met veel bombarie aangekondigde Club Up, of hoe heet die toko is ook alweer dicht.
dat was dan ook in almere buiten
pi_26444608
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nu heet de nieuwe 'club' IK.
De grote markt wordt trouwens wel steeds meer horeca.
Klik dan als je durft
pi_26444625
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:12 schreef chrdek het volgende:

[..]

Je zegt het al: 'de nieuwe stad'. Noem mij conservatief wat betreft architectuur. Het zal nog een moeilijke job worden om er een gezellige stad van te maken. Dat kun je echt niet op de tekentafel klaarspelen volgens mij.
pi_26444686
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:16 schreef Suijk het volgende:

[..]

Nu heet de nieuwe 'club' IK.
De grote markt wordt trouwens wel steeds meer horeca.
Men at Work, die goktent, verder vind ik de Grote Markt toch vrij sfeerloos hoor. Almere is een soort Sim City vind ik altijd, helaas kan je sfeer niet uittekenen op de tekentafel, zoals Toffe_Ellende ook al zegt.

Zoiets moet groeien natuurlijk. Ooit komt het wel goed met Almere, de komende tien jaar zeker niet.
pi_26444689
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Je zegt het al: 'de nieuwe stad'. Noem mij conservatief wat betreft architectuur. Het zal nog een moeilijke job worden om er een gezellige stad van te maken. Dat kun je echt niet op de tekentafel klaarspelen volgens mij.
gezelligheid niet idd! maar ik kom liever ergens waar je makkelijk kan komen, waar er leuke winkels zijn. leuke barretjes ed. de achitectuur moet idd van houden, ik vind de meeste nieuwe gebouwen mooi! rond het weerwater (soort meer tussen de a6 snelweg en de stad, want het is een stad! )

maargoed, dit was een omniworldtopic (sorry!)
pi_26444735
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Men at Work, die goktent, verder vind ik de Grote Markt toch vrij sfeerloos hoor. Almere is een soort Sim City vind ik altijd, helaas kan je sfeer niet uittekenen op de tekentafel, zoals Toffe_Ellende ook al zegt.

Zoiets moet groeien natuurlijk. Ooit komt het wel goed met Almere, de komende tien jaar zeker niet.
Anno is ook wel geinig, le Baron ook. Maar er komen geen banken of verzekeringskantoren meer bij, dat is al heel wat.
Klik dan als je durft
pi_26444785
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 23:20 schreef Suijk het volgende:

[..]

Anno is ook wel geinig, le Baron ook. Maar er komen geen banken of verzekeringskantoren meer bij, dat is al heel wat.
Le Baron ben ik heel wat keren wezen lunchen toen ik nog in Almere woonde. Da's wel een leuk tentje inderdaad.

Ze proberen wel vanalles in Almere, maar echt van de grond komt het niet. Op de Markt zitten inderdaad teveel banken en kantoren. Er zouden meer barretjes, restaurantjes en dat soort dingen moeten zijn op de Markt, krijg je meteen wat meer sfeer daar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')