Het past wel bij Almere, wat ook geen fatsoenlijke stad is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik juich het wel toe enzo hoor, maar wat mij betreft mogen ze niet toetreden tot ze een fatsoenlijke naam hebben bedacht
In limburg kunnen ze niet voetballen dus dat scheeltquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Meer Limburgse clubs dat is wel goed
PSV is de laatste jaren beste team van NL en wat spelertjes van die selectie zijn goed gaan voetballen/opgeleid in Limburgquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
In limburg kunnen ze niet voetballen dus dat scheelt
We hebben al communicatie problemen...quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PSV is de laatste jaren beste team van NL en wat spelertjes van die selectie zijn goed gaan voetballen/opgeleid in Limburg
Als Ajax succesvol wil worden moeten ze Limburgers nemen
Hoeveel kunnen er bij Den Bosch?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:46 schreef Yeahinho het volgende:
Goed initiatief, maar er zitten toch wel erg veel maren aan!
- als het maar geen opleidingsclubje van Ajax wordt... Feyenoord-Excelsior is genoeg.
- die achterlijke naam moet natuurlijk gewoon FC Almere worden.
- een 'stadion' waar 2.500 toeschouwers in kunnen slaat nergens op.
'De zwarte schapen'.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:48 schreef rubbereend het volgende:
kunnen ze geen leuke naam verzinnen, de Almere trappers, of Almere vooruit
quote:Bouwbedrijf Midreth B.V. in Mijdrecht gaat het stadion bouwen waarmee FC Omniworld vanaf volgend seizoen probleemloos kan meedoen in de Gouden Gids Divisie. Voor Midreth is de bouw van het stadion geen noviteit.
Het bedrijf realiseerde ook het stadion Nieuw Galgenwaard van FC Utrecht en eind december werd in Alkmaar de eerste paal geslagen voor het nieuwe stadion van AZ dat in augustus 2006 speelklaar zal zijn. "Wat wij beloven dat doen we ook", zegt directeur Joop Leliveld van Midreth. Onder zijn leiding heeft Midreth zich ontwikkeld tot een allround bouwbedrijf dat diverse winkelpanden, kantoren, woningen, appartementen, bedrijfsgebouwen en sportgerelateerde projecten op het curriculum vitae heeft staan.
De bouw van het FC Omniworld-stadion kost Midreth niet veel tijd. "Het gaat om een nieuw hoofdgebouw, tribunes en een nieuwe lichtinstallatie", zegt Leliveld". Het gebouw is niet voor jarenlang gebruik bestemd. Toch willen we er iets moois van maken. Via de camera's van SBS6, die de Gouden Gids Divisie registreer, zal het toch vaak in beeld te zien zijn. Het gebouw telt twee lagen. Leliveld:" Het is puur voor de ontvangst van spelers, gasten, scheidsrechters en sponsors.
De KNVB stelt een aantal voorwaarden en daar voldoen we uiteraard aan." Midreth zet het complex voor FC Omniworld gratis neer. "Maar we zijn natuurlijk geen filantropische instelling", aldus Leliveld. "De club gaat het van ons huren. We hebben hun huishoudboekje gezien en dat ziet er allemaal heel gedegen uit. Anders waren we hier nooit ingestapt".
Voor Midreth is de bouw van het stadion ook een investering in de toekomst. "Ondanks dat we al 32 jaar bestaan, hebben we nog weinig gerealiseerd in Almere. Dat is jammer, want er wordt veel gebouwd en ligt relatief dicht bij Mijdrecht. Ik ben van hier uit sneller in Almere dan in het centrum van Amsterdam."
AGOVV heeft ook een capaciteit van 2500 man..quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:45 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zit me steeds meer af te vragen.... 2.500 plaatsen, hoe willen ze dat gaan doen.
Zonder overdrijven, maar bij OJC (1 zittribune en verder alleen een 3 treden hoge staantribune aan de overkant) kunnen er ook zoveel - of zelfs meer - langs de lijn staan.
Een grotere capaciteit lijkt me ook niet nodig voor FC Omniworld. Het leeft niet echt in Almere. Ook nu komt er geen hond kijken, dat zal onderin de GGD niet veel anders zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:45 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zit me steeds meer af te vragen.... 2.500 plaatsen, hoe willen ze dat gaan doen.
Zonder overdrijven, maar bij OJC (1 zittribune en verder alleen een 3 treden hoge staantribune aan de overkant) kunnen er ook zoveel - of zelfs meer - langs de lijn staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |