abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18195388
Echt konijnen daar in Almere, 5 jaar geleden waren het er nog 50.000 minder...

Maar eigenlijk moet elke provincie wel een afgevaardigde club hebben in het betaalde voetbal... aan de andere kant moet het inderdaad wel leven in de provincie...
pi_18195393
Als dat de voorwaarde voor een BVO is mogen er toch heel wat clubjes opgedoekt gaan worden...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_18199959
quote:
Op maandag 5 april 2004 16:13 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Zo ik ben het met SCH eensch.

Almere telt nu zo`n 180.000 inwoners dus het is idd volstrekt normaal dat er betaald voetbal gespeeld gaat worden.
Wat een onzin zeg. Al hebben ze tien miljoen inwoners, als het niet leeft en die club zichzelf nu al niet kan redden dan blijven ze eeuwig in de hoofdklasse.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 5 april 2004 @ 19:13:45 #54
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_18200098
quote:
Op maandag 5 april 2004 19:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Al hebben ze tien miljoen inwoners, als het niet leeft en die club zichzelf nu al niet kan redden dan blijven ze eeuwig in de hoofdklasse.
Misschien wel. Misschien niet. Ik vind het een goede zaak dat ze het proberen. Liever dat ze het proberen en dat het niet lukt dan dat ze het helemaal niet proberen. Wel jammer dat het niet de Zwarte Schapen is blijven heten. Dan had het iig meer kans van slagen gehad........
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_18200276
quote:
Op maandag 5 april 2004 19:13 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Misschien wel. Misschien niet. Ik vind het een goede zaak dat ze het proberen. Liever dat ze het proberen en dat het niet lukt dan dat ze het helemaal niet proberen. Wel jammer dat het niet de Zwarte Schapen is blijven heten. Dan had het iig meer kans van slagen gehad........
Waarom is het een goede zaak dat ze het proberen? Zo kan iedereen wel wat proberen. Het lijkt me handiger als mensen die het eens willen proberen met een gedegen onderbouwing en fundament komen en da's bij Omniworld nog niet het geval.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_18200308
quote:
Op maandag 5 april 2004 19:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Waarom is het een goede zaak dat ze het proberen? Zo kan iedereen wel wat proberen. Het lijkt me handiger als mensen die het eens willen proberen met een gedegen onderbouwing en fundament komen en da's bij Omniworld nog niet het geval.
`

Valt wel mee hoor, ze zijn er echt wel serieus mee bezig. Het is ook niet voor niks dat ze het nog een jaartje uitstellen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_18200966
quote:
Op maandag 5 april 2004 19:20 schreef Suijk het volgende:

[..]

`

Valt wel mee hoor, ze zijn er echt wel serieus mee bezig. Het is ook niet voor niks dat ze het nog een jaartje uitstellen.
Ze zijn er wel serieus mee bezig, maar ze zijn zeker nog niet op een dusdanig niveau dat ze een start kunnen maken nu met een gezonde BVO.
pi_22851962
Nu dan toch:
quote:
Nadat de zaak drie keer eerder voortijdig werd afgeblazen, is men er in Almere nu zeker van: FC Omniworld is klaar voor het betaalde voetbal.'Over twee weken is het laatste meepunt, dan moet alles kloppen', zegt voorzitter Jos Joosen van de stichting BVO in het AD. De club neemt eind oktober een beslissing en moet dan 1,3 miljoen euro aan entreegeld aan de KNVB kunnen ophoesten.'Waar we nu wakker van liggen zijn de goedkeuring van de bouwplannen door de gemeente en het financiële gedeelte. Er is geen betaald voetbal in Flevoland. Wij willen de pioniers in de polder zijn. In principe zijn we er klaar voor', aldus Joosen.

zondag 24 oktober 2004 @ 22:30:34 #59
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_22852394
laat ze er aub niet bijkomen
OJAAJOH?
  zondag 24 oktober 2004 @ 22:32:23 #60
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_22852443
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 22:30 schreef hellmondunited het volgende:

laat ze er aub niet bijkomen
Waarom niet?
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
  zondag 24 oktober 2004 @ 22:34:43 #61
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_22852520
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 22:32 schreef Minisuisse het volgende:

[..]

Waarom niet?
ik vond 18 clubs genoeg. agovv is nog altijd niet ingeburgerd, als dat met fc omniworld (alleen die naam al ) ook zo moet gaan..
OJAAJOH?
pi_22852556
Ik ben het met hellemond united. 37 clubs in het betaald voetbal is eigenlijk al veel te veel vind ik.
pi_22853772
Ik ben voorstander van doorstroming. Alleen moeten ze dan wel even de naam aanpassen want Omniworld kan echt niet.
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:44:00 #64
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_22854479
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 23:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ben voorstander van doorstroming.
Amateur >> betaald voetbal bedoel je?
-
pi_22854576
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 23:44 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Amateur >> betaald voetbal bedoel je?
Ik vind dat dat moet kunnen. In vrijwel alle landen is er sprake van doorstroming. Nederland is een van de weinige uitzonderingen.
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:51:35 #66
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_22854660
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 23:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik vind dat dat moet kunnen. In vrijwel alle landen is er sprake van doorstroming. Nederland is een van de weinige uitzonderingen.
Het grappige is dat ik daar laatst met twee collega's een discussie over heb gehad. De een is trainer bij Dronten (hoogste amateur divisie) en de ander speelde in het kampioensteam van FC Lisse en is inmiddels ook ergens coach. Die vertelde mij dat het echt nauwelijks mogelijk is om door te stromen omdat het verschil amateur - betaald echt TE groot is in Nederland. Ik was namelijk ook altijd voorstander van doorstroming, maar het is voor bijna alle clubs niet te realiseren. Het kost belachelijk veel en de voorzieningen zijn er simpelweg niet voor.
-
pi_22854715
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 23:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Het grappige is dat ik daar laatst met twee collega's een discussie over heb gehad. De een is trainer bij Dronten (hoogste amateur divisie) en de ander speelde in het kampioensteam van FC Lisse en is inmiddels ook ergens coach. Die vertelde mij dat het echt nauwelijks mogelijk is om door te stromen omdat het verschil amateur - betaald echt TE groot is in Nederland. Ik was namelijk ook altijd voorstander van doorstroming, maar het is voor bijna alle clubs niet te realiseren. Het kost belachelijk veel en de voorzieningen zijn er simpelweg niet voor.
Die entrance-fee moet eruit. 1,3 mio handje contantje is voor een amateurclub meestal niet op te brengen inderdaad. Ik vind wel dat er aan de regels gesleuteld moet worden. Bijvoorbeeld: soepelere eisen voor clubs die promoveren naar de Gouden Gids Divisie. Die 17 man van Haarlem die eventueel zouden komen naar Schijndel - Haarlem of Hoek - Haarlem hoeven niet persé in een afgebakend uitvak te zitten....

Voor de Eredivisie moet je wel bepaalde eisen behouden natuurlijk.
pi_22855156
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 23:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Die entrance-fee moet eruit. 1,3 mio handje contantje is voor een amateurclub meestal niet op te brengen inderdaad. Ik vind wel dat er aan de regels gesleuteld moet worden. Bijvoorbeeld: soepelere eisen voor clubs die promoveren naar de Gouden Gids Divisie. Die 17 man van Haarlem die eventueel zouden komen naar Schijndel - Haarlem of Hoek - Haarlem hoeven niet persé in een afgebakend uitvak te zitten....

Voor de Eredivisie moet je wel bepaalde eisen behouden natuurlijk.
Ja, maar je moet wel aan enige veiligheidsvoorwaarden kunnen voldoen, me dunkt. Dat gaat vaak gepaard met dure verbouwingen/veranderingen etc.
In Griekenland hebben ze het trouwens wel gewoon zo gedaan dat je door kan stromen als "dorps" clubje...:P. Hoe pauperig het stadion ook is.. .
Maar goed, daar is het ook een stuk minder strak geregeld als hier. Ik kom uit een dorp met 1000 mensen (2000 met de twee omliggende dorpen) en we staan laatste in de B-divisie met min 9 punten uit 5 duels (don't ask . ) .
-
pi_22855243
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 00:11 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, maar je moet wel aan enige veiligheidsvoorwaarden kunnen voldoen, me dunkt. Dat gaat vaak gepaard met dure verbouwingen/veranderingen etc.
In Griekenland hebben ze het trouwens wel gewoon zo gedaan dat je door kan stromen als "dorps" clubje...:P. Hoe pauperig het stadion ook is.. .
Maar goed, daar is het ook een stuk minder strak geregeld als hier. Ik kom uit een dorp met 1000 mensen (2000 met de twee omliggende dorpen) en we staan laatste in de B-divisie met min 9 punten uit 5 duels (don't ask . ) .
Enige voorwaarden qua veiligheid moet je aan voldoen, maar veel hoeft dat niet te zijn. In België spelen dorpsploegen als Olen ook tegen KV Mechelen of Racing Mechelen. Dat gaat ook gewoon goed. Ik snap niet waarom Nederland zo overdreven streng is. Alsof een club een half stadion moet verbouwen omdat er 7 supporters van Veendam en 11 van Haarlem langskomen.

-9 punten uit 5 duels. Iemand heeft een creatieve begroting opgesteld ofzo?
pi_22857407
Wie heeft de naam Omniworld verzonnen en hoeveel alcohol had diegene toen op?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_22861068
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 02:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie heeft de naam Omniworld verzonnen en hoeveel alcohol had diegene toen op?
Daar rijmen geen kwetsende spreekkoren op.

Maar inderdaad, de naam is rampzalig. Ik moet nog zien of het er van komt, ik juich het wel toe in ieder geval. Al gaat het in hun competitie op dit moment ook nog niet echt jofel.
Klik dan als je durft
  maandag 25 oktober 2004 @ 14:20:17 #72
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22864261
Kan me niet voorstellen dat iemand op de komst van omniworld zit te wachten.
pi_22865811
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 14:20 schreef pfaf het volgende:
Kan me niet voorstellen dat iemand op de komst van omniworld zit te wachten.
Zitten er wel mensen te wachten op FC Eindhoven dan?
  maandag 25 oktober 2004 @ 16:17:40 #74
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22866016
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 16:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Zitten er wel mensen te wachten op FC Eindhoven dan?
Gaat dit topic daar over dan?
Verder is FC Eindhoven meer club dan PSV, maar zoals ik al stelde gaat het hier niet over FC dhoven, maar over Omniwo ld.
pi_22866068
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 16:17 schreef pfaf het volgende:

[..]

Gaat dit topic daar over dan?
Verder is FC Eindhoven meer club dan PSV, maar zoals ik al stelde gaat het hier niet over FC dhoven, maar over Omniwo ld.
Wat mij betreft mogen ze toetreden, al zou ik liever zien dat clubs gaan toetreden op sportieve gronden ipv op basis van het wel of niet betalen van de entrance fee.

De naam Omniworld zou wel gewijzigd mogen worden overigens.
pi_22866140
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 23:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Die ken ik
pi_26170590
Ze zijn er klaar voor. Over een week het besluit van de KNVB.
quote:
FC Omniworld is 'Ajax in het klein'
ALMERE - Na eerdere mislukte pogingen lijkt het er nu dan toch echt van te komen. FC Omniworld uit Almere verwacht komend seizoen toe te treden tot het betaald voetbal. Vorige week werd de eerste paal van het nieuwe stadion in de grond geslagen en op 19 april hoopt het bestuur een definitief 'ja' te krijgen van de licentiecommissie van de KNVB. "Eindelijk", verzucht voorzitter René ten Borgh. "Op een gegeven moment dacht ik dat het er nooit meer van zou komen."

De tegenslagen volgden elkaar de laatste jaren in hoog tempo op voor de Almeerse amateurclub. Telkens als FC Omniworld dacht dicht bij toetreding tot de eerste divisie te zijn, kwam er wel weer wat tussen. Met name de samenwerking met de gemeente vormde een probleem. De politiek vond dat het 'project Omniworld' (een complex met verschillende sportverenigingen en activiteiten) te veel geld kostte. Toen Leefbaar Almere in 2002 ruimschoots de verkiezingen won, besloot die partij definitief met uit het project te stoppen. De financiële steun aan FC Omniworld werd stopgezet.

"Maar we kunnen het alleen ook wel", zegt Ten Borgh. "Nieuwe clubs dienen bij toetreding tot het betaalde voetbal 1,3 miljoen euro te betalen. Dat bedrag hebben we met dank aan enkele grote sponsoren nu bij elkaar. En ergens kan ik de gemeente nog wel begrijpen ook. Betaald voetbal kost een hoop geld. Daar kan de gemeente ook een heleboel andere dingen mee doen. Maar aan de andere kant zet FC Omniworld Almere wel op de kaart."

Dat vindt ook de huidige hoofdtrainer Jeffrey Kooistra, die aan zijn eerste seizoen bezig is bij de club. "Wat er precies allemaal gebeurd is, weet ik niet, maar ik vind wel dat de gemeente iets meer zou kunnen doen dan nu het geval is." Voor de 36-jarige Kooistra ligt de komende maanden de belangrijkste taak weggelegd. Hij wordt technisch manager, aangezien hij niet de trainerspapieren heeft om in het betaalde voetbal aan de slag te mogen.

"Maar dit is misschien nog wel leuker", vindt de oud-prof van onder meer RBC Roosendaal. "Eerst gaan we een hoofdtrainer aanstellen. En daarnaast moeten er nog elf spelers bijgehaald worden voor komend seizoen. Een grote klus, maar het voordeel is dat ik natuurlijk de nodige contacten heb in het profwereldje."

De club wil gaan werken met een selectie van achttien man. Zeven spelers van het huidige eerste elftal hebben een profcontract gekregen. Dat zijn Vincent Gouttebarge, Jeroen Hessing, Dennis Hollart, Melvin Donleben, Dwight Eind, Marco van Gullik en Ergun Cakir. "Zeven van de achttien jongens komen dus van FC Omniworld zelf. Dat is dus zo'n 40 procent", vertelt voorzitter Ter Borgh trots.

"In de toekomst wordt dat alleen nog maar meer. Want dat is ons doel: werken met jongens uit de eigen opleiding. Er is niets mooiers dan dat. We hebben een van de beste jeugdopleidingen. Vandaar dat we ook wel eens 'Ajax in het klein' worden genoemd. Wanneer je de voorkeur geeft aan jongens uit de eigen opleiding, houd je ook een bepaalde binding met het publiek."

Liefhebbers die FC Omniworld komend seizoen willen zien voetballen, moeten wel snel zijn. Het nieuwe stadion biedt plaats aan slechts 2500 toeschouwers. "Waarvan er 2000 zijn gereserveerd voor onze supporters" , zegt directeur Gert-Jan de Kort. "De andere plaatsen zijn voor sponsoren en voor het publiek van de tegenstander."

Het stadion kan wel nog een laatste hindernis zijn voor FC Omniworld. Wanneer de KNVB op 19 april de licentie verschaft, kijkt de voetbalbond in juni of ook de accommodatie aan de eisen voldoet. "Maar dat levert normaal gesproken geen problemen op", besluit De Kort. "We zijn er klaar voor."
pi_26171204
Leuke kweekvijver voor Ajax talenten ook.
Bovendien woont Maduro in Almere, die mag daar ook wel gaan voetbalen.
Klik dan als je durft
  dinsdag 12 april 2005 @ 14:54:27 #79
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_26171468
Ik juich het wel toe enzo hoor, maar wat mij betreft mogen ze niet toetreden tot ze een fatsoenlijke naam hebben bedacht
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_26171499
Agh dit wordt niks. Hoe goed doen ze het eigenlijk in de competitie op dit moment?
pi_26171612
Omniworld 1 staat 7de in de Hoofdklasse en de A1 staat 10de in de eerste divisie landelijke jeugd.
pi_26171635
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 14:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik juich het wel toe enzo hoor, maar wat mij betreft mogen ze niet toetreden tot ze een fatsoenlijke naam hebben bedacht
Het past wel bij Almere, wat ook geen fatsoenlijke stad is.
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 april 2005 @ 15:05:35 #83
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26171720
lopen alle teams in de eerste divisie tenminste weer gelijk qua gespeelde wedstrijden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26172004
Van mij mogen ze blijven waar ze nu zijn
pi_26172036
Meer Limburgse clubs dat is wel goed
pi_26172057
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Meer Limburgse clubs dat is wel goed
In limburg kunnen ze niet voetballen dus dat scheelt
pi_26172312
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:19 schreef VoreG het volgende:

[..]

In limburg kunnen ze niet voetballen dus dat scheelt
PSV is de laatste jaren beste team van NL en wat spelertjes van die selectie zijn goed gaan voetballen/opgeleid in Limburg

Als Ajax succesvol wil worden moeten ze Limburgers nemen
pi_26172741
Goed initiatief, maar er zitten toch wel erg veel maren aan!

- als het maar geen opleidingsclubje van Ajax wordt... Feyenoord-Excelsior is genoeg .
- die achterlijke naam moet natuurlijk gewoon FC Almere worden .
- een 'stadion' waar 2.500 toeschouwers in kunnen slaat nergens op .
pi_26172764
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:28 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

PSV is de laatste jaren beste team van NL en wat spelertjes van die selectie zijn goed gaan voetballen/opgeleid in Limburg

Als Ajax succesvol wil worden moeten ze Limburgers nemen
We hebben al communicatie problemen...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 april 2005 @ 15:48:09 #90
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26172779
kunnen ze geen leuke naam verzinnen, de Almere trappers, of Almere vooruit
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26172785
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:46 schreef Yeahinho het volgende:
Goed initiatief, maar er zitten toch wel erg veel maren aan!

- als het maar geen opleidingsclubje van Ajax wordt... Feyenoord-Excelsior is genoeg .
- die achterlijke naam moet natuurlijk gewoon FC Almere worden .
- een 'stadion' waar 2.500 toeschouwers in kunnen slaat nergens op .
Hoeveel kunnen er bij Den Bosch?
pi_26172973
Donleben en Gouttebarge zijn overigens ex-prof en dus niet afkomstig uit de opleiding van FC Omniworld. Verder ben ik erg benieuwd wat ze er van gaan bakken.

Ik vind wel dat de naam van die club moet worden veranderd. De Vliert heeft ongeveer driemaal zoveel capaciteit als het stadionnetje van Omniworld, VoreG.
pi_26173030
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:48 schreef rubbereend het volgende:
kunnen ze geen leuke naam verzinnen, de Almere trappers, of Almere vooruit
'De zwarte schapen'.

Op zich wel geinig, het stadion staat zowat in mijn achtertuin en op deze manier is de GGD voor mij ook wat leuker te volgen.
Klik dan als je durft
  dinsdag 12 april 2005 @ 16:01:43 #94
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26173073
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:48 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hoeveel kunnen er bij Den Bosch?
8.500
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26173097
Ik kan trouwens nergens iets vinden over de capaciteit van het nieuwe stadionnetje, wel een stukje van de bouwers:
quote:
Bouwbedrijf Midreth B.V. in Mijdrecht gaat het stadion bouwen waarmee FC Omniworld vanaf volgend seizoen probleemloos kan meedoen in de Gouden Gids Divisie. Voor Midreth is de bouw van het stadion geen noviteit.
Het bedrijf realiseerde ook het stadion Nieuw Galgenwaard van FC Utrecht en eind december werd in Alkmaar de eerste paal geslagen voor het nieuwe stadion van AZ dat in augustus 2006 speelklaar zal zijn. "Wat wij beloven dat doen we ook", zegt directeur Joop Leliveld van Midreth. Onder zijn leiding heeft Midreth zich ontwikkeld tot een allround bouwbedrijf dat diverse winkelpanden, kantoren, woningen, appartementen, bedrijfsgebouwen en sportgerelateerde projecten op het curriculum vitae heeft staan.
De bouw van het FC Omniworld-stadion kost Midreth niet veel tijd. "Het gaat om een nieuw hoofdgebouw, tribunes en een nieuwe lichtinstallatie", zegt Leliveld". Het gebouw is niet voor jarenlang gebruik bestemd. Toch willen we er iets moois van maken. Via de camera's van SBS6, die de Gouden Gids Divisie registreer, zal het toch vaak in beeld te zien zijn. Het gebouw telt twee lagen. Leliveld:" Het is puur voor de ontvangst van spelers, gasten, scheidsrechters en sponsors.
De KNVB stelt een aantal voorwaarden en daar voldoen we uiteraard aan." Midreth zet het complex voor FC Omniworld gratis neer. "Maar we zijn natuurlijk geen filantropische instelling", aldus Leliveld. "De club gaat het van ons huren. We hebben hun huishoudboekje gezien en dat ziet er allemaal heel gedegen uit. Anders waren we hier nooit ingestapt".
Voor Midreth is de bouw van het stadion ook een investering in de toekomst. "Ondanks dat we al 32 jaar bestaan, hebben we nog weinig gerealiseerd in Almere. Dat is jammer, want er wordt veel gebouwd en ligt relatief dicht bij Mijdrecht. Ik ben van hier uit sneller in Almere dan in het centrum van Amsterdam."
Klik dan als je durft
pi_26173128
2.500 toeschouwers zouden erin moeten kunnen, de aanvankelijke plannen waren toch een stuk ambitieuzer. Toen ik in Almere woonde en voor de gemeenteraadsverkiezingen werd er gesproken over 12.000 toeschouwers als capaciteit. Da's toch andere koek.
  dinsdag 12 april 2005 @ 16:16:13 #97
73895 RjD2
Hiphop is what you make of it
pi_26173384
Het is niet alleen normaal, maar ook echt wel nodig
maarja, hoe zet je zoiets op poten he,,lijkt me nog heel lastig
6. Memory Lane "I drop the ancient manifested hip-hop, straight off the block"
pi_26176790
Ik zit me steeds meer af te vragen.... 2.500 plaatsen, hoe willen ze dat gaan doen .

Zonder overdrijven, maar bij OJC (1 zittribune en verder alleen een 3 treden hoge staantribune aan de overkant) kunnen er ook zoveel - of zelfs meer - langs de lijn staan .
  dinsdag 12 april 2005 @ 19:04:18 #99
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_26177271
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 18:45 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zit me steeds meer af te vragen.... 2.500 plaatsen, hoe willen ze dat gaan doen .

Zonder overdrijven, maar bij OJC (1 zittribune en verder alleen een 3 treden hoge staantribune aan de overkant) kunnen er ook zoveel - of zelfs meer - langs de lijn staan .
AGOVV heeft ook een capaciteit van 2500 man..
OJAAJOH?
pi_26181765
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 18:45 schreef Yeahinho het volgende:

Een grotere capaciteit lijkt me ook niet nodig voor FC Omniworld. Het leeft niet echt in Almere. Ook nu komt er geen hond kijken, dat zal onderin de GGD niet veel anders zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')