Mijn moeder is juf geweest, die werkte wekelijks meer uren als de gemiddelde persoon doet. Er wordt niet voor niks gestaakt in het basisonderwijs wegens de werkdrukquote:Op maandag 20 april 2020 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Leraren hebben al 8 maanden per jaar vakantie
Laat ze maar eens een keertje overwerken
Ook steeds meer grotere retailers die eerst dicht waren gaan nu weer openquote:Op maandag 20 april 2020 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Behalve dan dat hier helemaal niet alles dicht is. Genoeg horecazaken zijn bijvoorbeeld gewoon geopend voor afhaal. De elektronicazaak hier om de hoek is ook gewoon open, net zoals diverse kledingzaken open zijn. Uiteraard nemen ze wel maatregelen, klanten moeten 1,5 meter afstand houden in de rij of er mag maar 1 klant tegelijk naar binnen (bij de ijszaak hier bv).
Half mei weer zuipen!!quote:Op maandag 20 april 2020 22:33 schreef hooibaal het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ren-weer-naar-school
Denk dat maar niet. Als ze nu nog niet aan durven, maken die paar weken ook geen verschil. Kansloos allemaal. Rutte is een angsthaas.quote:
Dat kun je nu ook al. Uit eigen koelkast.quote:
Ssst verpest mijn hooibaal troll actie nietquote:Op maandag 20 april 2020 22:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat maar niet. Als ze nu nog niet aan durven, maken die paar weken ook geen verschil. Kansloos allemaal. Rutte is een angsthaas.
In de IKEA is het dan ook vrij makkelijk om afstand te houden met die grote ruimtes en (in principe) eenrichtingsverkeer.quote:Op maandag 20 april 2020 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook steeds meer grotere retailers die eerst dicht waren gaan nu weer open
(Ikea, the sting bijvoorbeeld)
Prima toch. Dan draait de economie tenminste een beetje door.quote:Op maandag 20 april 2020 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook steeds meer grotere retailers die eerst dicht waren gaan nu weer open
(Ikea, the sting bijvoorbeeld)
Die leraren hebben zat vakantie.quote:Op maandag 20 april 2020 22:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Als ik RTLNieuws moet geloven mogen kinderen dadelijk in kleine clubjes weer naar school en moeten schoolvakanties ingekort gaan worden.
Die zijn niet goed wijs, dus dan moeten leraren maar de hele dag les gaan geven en krijgen ze ook nog minder schoolvakantie. Totaal onrealistisch.
Bijzondere tijden vragen om bijzondere maatregelen.quote:Op maandag 20 april 2020 22:37 schreef Blik het volgende:
[..]
Mijn moeder is juf geweest, die werkte wekelijks meer uren als de gemiddelde persoon doet. Er wordt niet voor niks gestaakt in het basisonderwijs wegens de werkdruk
Maar goed, dat is een andere discussie. Het is gewoon een onrealistisch en stupide advies als dit daadwerkelijk zo is gebeurt
Niks kansloos aan. Gewoon effe doorbijten nogquote:Op maandag 20 april 2020 22:36 schreef freaky40 het volgende:
Waardeloze besluiten morgen dus. Er wordt niet doorgepakt op het afschalen van de maatregelen, dat moge duidelijk zijn. Kansloos.
Regelmatig loop ik tegen de richting in bij Ikeaquote:Op maandag 20 april 2020 22:40 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
In de IKEA is het dan ook vrij makkelijk om afstand te houden met die grote ruimtes en (in principe) eenrichtingsverkeer.
Living the dangerous life.quote:Op maandag 20 april 2020 22:47 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Regelmatig loop ik tegen de richting in bij Ikea
quote:A 52-year-old woman’s infection was linked to her sitting in a seat at a church that had been occupied earlier in the day by two tourists who showed no symptoms but later fell ill, investigators said after they reviewed closed-circuit camera recordings of church services.
Nee, het zou niet wijs zijn als leraren schijt hebben aan de ontwikkeling van de kinderen en nu hun zomervakantie gaan opeisen.quote:Op maandag 20 april 2020 22:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Als ik RTLNieuws moet geloven mogen kinderen dadelijk in kleine clubjes weer naar school en moeten schoolvakanties ingekort gaan worden.
Die zijn niet goed wijs, dus dan moeten leraren maar de hele dag les gaan geven en krijgen ze ook nog minder schoolvakantie. Totaal onrealistisch.
Mijn kind is iedere ochtend om 11:30 al klaar met zijn schoolwerk, waarom zou die nu opeens minder vakantie moeten hebben?quote:Op maandag 20 april 2020 22:46 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Bijzondere tijden vragen om bijzondere maatregelen.
Wie zegt dat alle kinderen opeens een achterstand hebben opgelopen, ze hebben 5 weken lang de normale lesstof thuis gehad.quote:Op maandag 20 april 2020 22:53 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nee, het zou niet wijs zijn als leraren schijt hebben aan de ontwikkeling van de kinderen en nu hun zomervakantie gaan opeisen.
Het zijn nu eenmaal bijzondere tijden. Uiteraard mag daar een fikse beloning tegenover staan. Net zoals de verpleegkundigen/artsen die straks verdienen.
Nee dus, gewoon weer open alles. Opbokken met je 1,5 meter samenleving wat toch nooit wat gaat worden en niet realistisch is. Masker op, handen wassen zijn zat maatregelen die je voorlopig nog wel even in stand kan blijven houden.quote:Op maandag 20 april 2020 22:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niks kansloos aan. Gewoon effe doorbijten nog
Ik verwacht ook wel dat daar intelligente oplossingen voor komen. Summer school achtige constructies.quote:Op maandag 20 april 2020 22:55 schreef Blik het volgende:
[..]
Mijn kind is iedere ochtend om 11:30 al klaar met zijn schoolwerk, waarom zou die nu opeens minder vakantie moeten hebben?
Hoe naïef. Dit type onderwijs werkt ongelijkheid ontzettend in de hand. Kinderen van hoogopgeleide ouders redden het wel, kinderen uit achtergestelde sociaal-economische milieus raken hiermee steeds verder achterop. Dat het thuisonderwijs bij jouw kinderen allemaal prima gaat betekent niet dat dit voor alle kinderen zo is.quote:Op maandag 20 april 2020 22:56 schreef Blik het volgende:
[..]
Wie zegt dat alle kinderen opeens een achterstand hebben opgelopen, ze hebben 5 weken lang de normale lesstof thuis gehad.
Precies. Op vakantie gaan zit er toch niet in, dan kun je die tijd maar net zo goed nuttig besteden.quote:Op maandag 20 april 2020 22:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook wel dat daar intelligente oplossingen voor komen. Summer school achtige constructies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |