Dan weet je dat ie nog leeftquote:Op maandag 20 april 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
jezus die gnoom besteld echt elke dag vreten
UitStraling Data Mining Co. Unlimitedquote:Op maandag 20 april 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
Waarom staat dat gestapoverhoor eigenlijk nog in de OP?
Henlo.quote:Op maandag 20 april 2020 18:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Was weer een fijn weekend![]()
![]()
Hoe verging het jullie?
quote:Op maandag 20 april 2020 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Even paprika snijden. Vandaag panga-spiezen en oosterse filetlapjes
Visquote:Op maandag 20 april 2020 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Even paprika snijden. Vandaag panga-spiezen en oosterse filetlapjes
#Hoe dan? Verwarming aan?quote:
Ahquote:Op maandag 20 april 2020 18:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee 3 bij 3 meter raam op t zuiden
Huis naar mijn hart. 24 graden heeeerlijkquote:Op maandag 20 april 2020 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In mijn huis is het standaard rond de 24 graden, zomer en winter, nooit een verwarming aan
Eensquote:Op maandag 20 april 2020 18:43 schreef Goitske het volgende:
[..]
Huis naar mijn hart. 24 graden heeeerlijk
Wel een beetje te hoor.. 20 is perfect.quote:Op maandag 20 april 2020 18:43 schreef Goitske het volgende:
[..]
Huis naar mijn hart. 24 graden heeeerlijk
Ik ben zo iemand die het altijd koud heeft, dan is 20 niet voldoendequote:Op maandag 20 april 2020 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wel een beetje te hoor.. 20 is perfect.
ik heb het altijd warm.quote:Op maandag 20 april 2020 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die het altijd koud heeft, dan is 20 niet voldoende
Boksquote:Op maandag 20 april 2020 19:03 schreef Bos81 het volgende:
Mijn broer draagt altijd een t-shirt. Of het nu -7 is of +26
Ja, ik denk het. Ik let altijd op of ze er nog fris uitzien. Maar deze waren toch niet te pruimen.quote:
Sperziebonen kan je heel goed diepgevroren halenquote:Op maandag 20 april 2020 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik denk het. Ik let altijd op of ze er nog fris uitzien. Maar deze waren toch niet te pruimen.
Leg de volgende keer een lekkere tonijnsteak op je roostertje danquote:Op maandag 20 april 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou die panga is inderdaad niet bijzonder. Maar die varkenslapjes wel
Zijn ze dan voorgekookt?quote:Op maandag 20 april 2020 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sperziebonen kan je heel goed diepgevroren halen
Ik heb sowieso geloof ik nog nooit diepvries wortels gezienquote:Op maandag 20 april 2020 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
Stond er van te kojken dat de plus geen eigen merk erwten/wortels diepgevroren heeft..
Nee gewoon rauw, deze zijn prima: https://www.ah.nl/product(...)en-sperziebonen-fijnquote:
Oh jawel hoor. Bonduelle heeft t welquote:Op maandag 20 april 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geloof ik nog nooit diepvries wortels gezien
Dit ja.quote:Op maandag 20 april 2020 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon rauw, deze zijn prima: https://www.ah.nl/product(...)en-sperziebonen-fijn
quote:Op maandag 20 april 2020 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon rauw, deze zijn prima: https://www.ah.nl/product(...)en-sperziebonen-fijn
Okee, ga ik proberen. De kwaliteit van de verse bonen is me te wisselend.quote:
Ja doe anders een klein doosje/zakje om eens te proberen.quote:Op maandag 20 april 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Okee, ga ik proberen. De kwaliteit van de verse bonen is me te wisselend.
Hmm, is me nog nooit opgevallen eigenlijk, terwijl ik best vaak wortel eetquote:Op maandag 20 april 2020 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Bonduelle heeft t wel
Bloemkool is handig omdat je dan niet voor jezelf een hele bloemkool hoeft te slachten. Broccoli en sperziebonen heb ik ook altijd liggen, maar toch liever vers als het kan.quote:Op maandag 20 april 2020 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik heb standaard bloemkool/broccoli/sperzie/erwten/rode kool in de vriezer zitten
Prima spul die diepvries zakken, en inderdaad kwaliteit meer constant dan versquote:Op maandag 20 april 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ik koop ze sowieso altijd al voorgesnedenquote:Op maandag 20 april 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Yes. Maar een hele broccoli vind ik bv ook te veel voor mij alleen.quote:Op maandag 20 april 2020 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, is me nog nooit opgevallen eigenlijk, terwijl ik best vaak wortel eet
[..]
Bloemkool is handig omdat je dan niet voor jezelf een hele bloemkool hoeft te slachten. Broccoli en sperziebonen heb ik ook altijd liggen, maar toch liever vers als het kan.
750 gram is twee porties. Dat durf ik wel aanquote:Op maandag 20 april 2020 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja doe anders een klein doosje/zakje om eens te proberen.
Hmm dan eet je bv geen piepers erbij?quote:Op maandag 20 april 2020 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
750 gram is twee porties. Dat durf ik wel aan
Ja, ik ook. Maar ik heb best vaak dat ze te oud zijn.quote:Op maandag 20 april 2020 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop ze sowieso altijd al voorgesneden
Broccoli liggen bij de AH ook altijd gewoon kleine stronken die zijn ongesneden meestal tussen de 350-450 gram, met schoonmaken houd je dan gewoon een prima hoeveelheid voor 1 persoon over.quote:Op maandag 20 april 2020 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yes. Maar een hele broccoli vind ik bv ook te veel voor mij alleen.
I know, maar dat vind ik dan ook teveel broccoliquote:Op maandag 20 april 2020 9:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Broccoli liggen bij de AH ook altijd gewoon kleine stronken die zijn ongesneden meestal tussen de 350-450 gram, met schoonmaken houd je dan gewoon een prima hoeveelheid voor 1 persoon over.
Ja ik koop ze ook alleen nog maar als ze lang genoeg houdbaar zijn anders gaan mijn darmen er tegenwoordig gek van doenquote:Op maandag 20 april 2020 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik heb best vaak dat ze te oud zijn.
Nee, ik gebruik ze voor een thaise curry of sajoerboontjes. Waar ik geen rijst bij eet want dat zijn zinloze koolhydraten.quote:Op maandag 20 april 2020 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hmm dan eet je bv geen piepers erbij?
Broccoli is echt zo'n groente die ik dan als enige groente eetquote:Op maandag 20 april 2020 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
I know, maar dat vind ik dan ook teveel broccoli
Als I broccoli eet, eet ik dat meestal niet als enige groente.
Dirk had vandaag welgeteld één zakje.quote:Op maandag 20 april 2020 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik koop ze ook alleen nog maar als ze lang genoeg houdbaar zijn anders gaan mijn darmen er tegenwoordig gek van doen
Curry zonder rijst.quote:Op maandag 20 april 2020 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik ze voor een thaise curry of sajoerboontjes. Waar ik geen rijst bij eet want dat zijn zinloze koolhydraten.
Ja de verse zijn bij de AH ook heel erg zuinig nog de laatste tijd, de diepvries wordt gelukkig wel weer goed aangevuld dus dat is ook primaquote:Op maandag 20 april 2020 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dirk had vandaag welgeteld één zakje.Nog vier dagen goed.
2 of 3 dagen eten danquote:Op maandag 20 april 2020 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
I know, maar dat vind ik dan ook teveel broccoli
Als I broccoli eet, eet ik dat meestal niet als enige groente.
Ja, ik vind de rijst niet echt iets toevoegen. Eigenlijk alleen maar vulmiddel.quote:Op maandag 20 april 2020 19:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Curry zonder rijst.
Klinkt als hét gerecht voor mij.
Al wil ik t nog wel eens met bloemkool rijst proberen. Dat vind ik wel lekker.
Gewone rijst vind ik zo’n slappe hap.
Qua piepers eet ik ook maar 1 of anderhalve aardappel hoor. Of 2 kleintjes. Want meer hoef ik niet te hebben. Eet dan liever nog een extra groente erbij.
Bv bloemkool/broccoli/wortel/prei klein beetje pieper en 1 stukje vlees.
Spinazie had ik ook altijd, maar dat kan ik niet meer eten dus ligt er niet meerquote:Op maandag 20 april 2020 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb qua groenten in de diepvries als het even kan: broccoli, sperziebonen, spinazie
Ja datquote:Op maandag 20 april 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vind de rijst niet echt iets toevoegen. Eigenlijk alleen maar vulmiddel.
Bij gebakken aardappels wil ik nog weleens los gaan
Sinds je ongeluk?quote:Op maandag 20 april 2020 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spinazie had ik ook altijd, maar dat kan ik niet meer eten dus ligt er niet meer
Die dingen zijn ze smerig om normaal te eten he, als je ze in de blender gooit er er een drankje van maakt is het nog wel ok, maar gewoon zo uit de diepvriesquote:Op maandag 20 april 2020 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geen groenten in de diepvries. Wel blauwe bessen
Waarom kan dat niet meer? Heeft dat iets met je ongeluk van doen?quote:Op maandag 20 april 2020 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spinazie had ik ook altijd, maar dat kan ik niet meer eten dus ligt er niet meer
Spinazie heb ik ook Idd. Maar alleen voor uiterste nood. Heb liever verse blad spinazie. Maar soms wordt dat een squeeky mess. En dat vind ik kut. Weet niet hoe dat komt.quote:Op maandag 20 april 2020 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb qua groenten in de diepvries als het even kan: broccoli, sperziebonen, spinazie
Ja, tijdens mijn stoma kwam het er dan sneller uit dan het er in gingquote:
Vers zijn ze wel lekkerquote:Op maandag 20 april 2020 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die dingen zijn ze smerig om normaal te eten he, als je ze in de blender gooit er er een drankje van maakt is het nog wel ok, maar gewoon zo uit de diepvries
Ow bah.quote:Op maandag 20 april 2020 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, tijdens mijn stoma kwam het er dan sneller uit dan het er in ging. Daarna werd het nog kutter, had het 1 keertje op en heb heel de nacht op de wc gezeten en nog 2 weken een zere buik gehad.
Kloptquote:
Gatver, wat naarquote:Op maandag 20 april 2020 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, tijdens mijn stoma kwam het er dan sneller uit dan het er in ging. Daarna werd het nog kutter, had het 1 keertje op en heb heel de nacht op de wc gezeten en nog 2 weken een zere buik gehad.
Het is gewoon heel raar, snijbonen zit ik ook binnen een uur op de wc maar heb ik daarna geen last meer van. Sla eet ik ook liever niet omdat dat juist het tegenovergestelde veroorzaaktquote:Op maandag 20 april 2020 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ow bah.
Klinkt als de lactose intolerantie van mn wederhelft.
Smakelijkquote:Op maandag 20 april 2020 19:27 schreef LTVDK het volgende:
Maar leuk al dat gepraat over eten, ik moet maar eens gaan koken
Dat is wel heel heftigquote:Op maandag 20 april 2020 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Smakelijk!quote:Op maandag 20 april 2020 19:27 schreef LTVDK het volgende:
Maar leuk al dat gepraat over eten, ik moet maar eens gaan koken
Enjoyquote:Op maandag 20 april 2020 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, ik ga even een uurtje wandelen
Net voor het eten een stukkie gelopenquote:Op maandag 20 april 2020 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Vind er geen klap aan in mijn eentje. Dus ik wandel alleen in het weekend of als ik boodschappen doe e.d.quote:Op maandag 20 april 2020 19:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Net voor het eten een stukkie gelopen
Vind het met 2 of meer ook leuker hoor naarquote:Op maandag 20 april 2020 19:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind er geen klap aan in mijn eentje. Dus ik wandel alleen in het weekend of als ik boodschappen doe e.d.
Een uurtje vind ik dan ook wel ver gaan. Blokkie om is primaquote:Op maandag 20 april 2020 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Leuk plaatsje dat...quote:Op maandag 20 april 2020 19:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vind het met 2 of meer ook leuker hoor naar
Ze zijn allemaal aan de wandel, ik heb vanmiddag mijn kilometers al gemaaktquote:
Ik ook, stuk gewandeld met zoonlief voor het avondetenquote:Op maandag 20 april 2020 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal aan de wandel, ik heb vanmiddag mijn kilometers al gemaakt
Ik heb ook wel wat gedaan vandaag. Ruim 23.500 stappen en de dag is nog niet om...quote:Op maandag 20 april 2020 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal aan de wandel, ik heb vanmiddag mijn kilometers al gemaakt
Die artiestennaam alleen al...quote:Op maandag 20 april 2020 20:13 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)ld-over-de-balk.html
Wow je zou een dochter hebben die met zoiets thuiskomt
Prijs Amerikaanse olie nu onder de 0 dollarquote:Op maandag 20 april 2020 20:26 schreef crv het volgende:
Ik drink er geen slok minder om [ afbeelding ]
https://www.nu.nl/economi(...)or-coronacrisis.html
quote:Op maandag 20 april 2020 20:34 schreef bitterbal het volgende:
alles staat buiten.nu wachten p de bank
Huh wat staat er buiten?quote:Op maandag 20 april 2020 20:34 schreef bitterbal het volgende:
alles staat buiten.nu wachten p de bank
ja komen wel maar zag net al iemand scharrelenquote:Op maandag 20 april 2020 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het grof vuil komt morgen niet? Je laat het gewoon aan de geturkte gerbils overWerkt hier ook prima idd
hoezo, heb een afspraakquote:Op maandag 20 april 2020 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag je wel uitkijken dat je geen boete krijgt voor illegaal vuilnis dumpen trouwens.
*PLING*quote:
Nee hij heeft vandaag gebeld. :pquote:Op maandag 20 april 2020 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*PLING*
Hee een mailtje even kijken![]()
"Beste bitterbal, in verband met corona <<huiliehuilie>> verschoven naar woensdag 30 september. Prettige zomer!
grgr loungeset-discounter"
It's something. Zo'n mailtje heb ik ook. Al geprobeerd hypotheek mee te betalen, lukte niet.quote:Op maandag 20 april 2020 20:45 schreef bitterbal het volgende:
trouwens fles, net wel mail va qatar dat ik ticket terug krijg
Oh geloof het wel hoor. ;pquote:Op maandag 20 april 2020 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
It's something. Zo'n mailtje heb ik ook. Al geprobeerd hypotheek mee te betalen, lukte niet.
Eerst doekoes zien, dan geloven
en nou ik maar weer raden wat hiermee bedoeld wordtquote:Hoi, enig idee hoe ik een ander beeldscherm op mijn pc kan krijgen? Ik heb al gezocht bij het configuratiescherm maar helaas niet gevonden.
Ik ga voor B.quote:Op maandag 20 april 2020 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[..]
en nou ik maar weer raden wat hiermee bedoeld wordt![]()
a) Fysieke monitor
b) Bureaublad-achtergrond
c) Outlook-handtekening
d) fokprogramma voor de kat van de buren
place your bets.
Een ander beeldscherm, dat staat er toch?quote:Op maandag 20 april 2020 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[..]
en nou ik maar weer raden wat hiermee bedoeld wordt![]()
a) Fysieke monitor
b) Bureaublad-achtergrond
c) Outlook-handtekening
d) fokprogramma voor de kat van de buren
place your bets.
ik denk het ook ja. Maar het kan echt alles wezen. Vroegah (pre-Teamviewer) ging het van "quote:
Zal ik er eentje voor hem bestellen bij de Mediamarkt?quote:Op maandag 20 april 2020 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een ander beeldscherm, dat staat er toch?
Nee dat hoeft niet, denk dat hij hem al heeft maar hem niet aangesloten krijgt.quote:Op maandag 20 april 2020 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik er eentje voor hem bestellen bij de Mediamarkt?
quote:Een ander beeldscherm krijg je niet, dat moet je kopen. Bij de Mediamarkt of coolblue of zo. En dan uitpakken en aansluiten. Misschien bedoel je een bureaublad-achtergrond? Dan op de gewenste afbeelding gaan staan, klikken met de rechter muisknop "instellen als bureaublad-achtergrond". Mocht je nog iets heel anders bedoelen, dan graag een plaatje om e.e.a. te verduidelijken![]()
Daarom eerst even een uurtje uitbuiken met een kopje thee erbij en dan pas gaan wandelenquote:Op maandag 20 april 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
4,6 kilometer gewandeld. Iets minder dan gisteren, maar ik zat nog bomvol van mijn avondeten
quote:Op maandag 20 april 2020 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Het bleek om een wallpaper te gaan inderdaad. Ik wen eraan
Ja, maar als ik te lang wacht is het donker.quote:Op maandag 20 april 2020 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom eerst even een uurtje uitbuiken met een kopje thee erbij en dan pas gaan wandelen
Het gaat nog wel omhoog. Een vaas die gisteren op 3 stond, schoot vanavond naar 100. Meer mensen die zitten loeren, net als ik.quote:
Wil je het nummer van mijn moeder hebben?quote:
Lekker. Kun je ze bellen?quote:Op maandag 20 april 2020 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
Zin in een patatje met pindasaus maar weet niet of de snackbar iets met afhaaltijden doet.
Bel ze even. Anders moeten wij het doen en het hier posten en dat duurt langerquote:Op maandag 20 april 2020 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
Zin in een patatje met pindasaus maar weet niet of de snackbar iets met afhaaltijden doet.
genoeg in de buurt dat voorlopig nog wel open is toch?quote:Op maandag 20 april 2020 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
Nee, waarom?quote:Op maandag 20 april 2020 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil je het nummer van mijn moeder hebben?
Durf je in het donker niet meer op straat nu je in de grote stad woontquote:Op maandag 20 april 2020 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar als ik te lang wacht is het donker.
catawiki? ebay?quote:Op maandag 20 april 2020 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gaat nog wel omhoog. Een vaas die gisteren op 3 stond, schoot vanavond naar 100. Meer mensen die zitten loeren, net als ik.
Nee, een porseleinen figuur van de Zsolnay porseleinfabriek in Pécs. Die van de dakpannen op het huis van de burgemeesterquote:
quote:
Fiets er wel even heen, liever voor niets paar minuten fietsen dan bellen.quote:Op maandag 20 april 2020 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bel ze even. Anders moeten wij het doen en het hier posten en dat duurt langer
quote:Op maandag 20 april 2020 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg in de buurt dat voorlopig nog wel open is toch?
Jawel, maar daar vind ik niet zoveel aan.quote:Op maandag 20 april 2020 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Durf je in het donker niet meer op straat nu je in de grote stad woont
Oh okee. Mijn moeder gaat vooral hard op Makkum en specifiek wat Beierse fabrieken.quote:Op maandag 20 april 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, een porseleinen figuur van de Zsolnay porseleinfabriek in Pécs. Die van de dakpannen op het huis van de burgemeester
Dan is hij onderwegquote:
Het gaat mij echt om deze specifieke fabrikant. En dit is ook geen truttig beeldje of zo. Want dat kom ik ook genoeg tegen.quote:Op maandag 20 april 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Mijn moeder gaat vooral hard op Makkum en specifiek wat Beierse fabrieken.
vind ik wel maar hij had nog 2 andere bezorgadressen in den haag.quote:Op maandag 20 april 2020 21:16 schreef FranticDJ het volgende:
late tijd wel om nog te bezorgen.. of ben ik nu ouderwets
Mwoa. Als je Select hebt bij bol.com kun je ook sameday kiezen. Als het dan druk is wil het nog weleens half twaalf worden dat ze voor de deur staanquote:Op maandag 20 april 2020 21:16 schreef FranticDJ het volgende:
late tijd wel om nog te bezorgen.. of ben ik nu ouderwets
hij zou sowieso nog binnen blijvenquote:Op maandag 20 april 2020 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ie niet komt heb je morgen wel alle plek om te schuren
zegt me helemaal niksquote:Op maandag 20 april 2020 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, een porseleinen figuur van de Zsolnay porseleinfabriek in Pécs. Die van de dakpannen op het huis van de burgemeester
Verder heb je niks met keramiek?quote:Op maandag 20 april 2020 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gaat mij echt om deze specifieke fabrikant. En dit is ook geen truttig beeldje of zo. Want dat kom ik ook genoeg tegen.
wat vind je wel? dat ik ouderwets benquote:Op maandag 20 april 2020 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind ik wel maar hij had nog 2 andere bezorgadressen in den haag.
maar ben ook te autistisch om je niet gewoon aan de afspraak te houden :p
Heb select.. maar ik bestel nooit Same dayquote:Op maandag 20 april 2020 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa. Als je Select hebt bij bol.com kun je ook sameday kiezen. Als het dan druk is wil het nog weleens half twaalf worden dat ze voor de deur staan
nee dat het wat laat is ;pquote:Op maandag 20 april 2020 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat vind je wel? dat ik ouderwets ben?
En ik heb er ook een hekel aan als mensen te laat zijn hoor..
Als die snurkert nog op wintertijd staat heb je nog 11 minutenquote:
Ze zei prinsesje tegen mequote:Op maandag 20 april 2020 21:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja van dat figuur.. dat patroontje had ik al gezien prinsesje
Neuh, heb een keer eerder iets gekocht van een Nederlands atelier. En verder een toffe ets van Rudolf Das op Cata voor een prikkiequote:
Mijn opa had een groothandel in glas, porselein en aardewerk. Daar is mijn moeder mee besmetquote:Op maandag 20 april 2020 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neuh, heb een keer eerder iets gekocht van een Nederlands atelier. En verder een toffe ets van Rudolf Das op Cata voor een prikkie
Dat wordt morgen fijn met de kont op de vers geschuurde planken zittenquote:
O, dat is wel tofquote:Op maandag 20 april 2020 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn opa had een groothandel in glas, porselein en aardewerk. Daar is mijn moeder mee besmet
denk uit Lithquote:Op maandag 20 april 2020 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar moest ie vandaan komen? Den Haag?
Vast wel. Misschien moet ik vast een veilinghuis gaan zoeken.quote:Op maandag 20 april 2020 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is wel tofErf je mooie stukken straks?
nee moet nog lakken ookquote:Op maandag 20 april 2020 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wordt morgen fijn met de kont op de vers geschuurde planken zitten
2 jaar terug toen ik in het ziekenhuis lag had er iemand wat bij de Mediamarkt besteld, was op een zondagmiddag en 's avonds stonden ze al daar voor de deurquote:Op maandag 20 april 2020 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa. Als je Select hebt bij bol.com kun je ook sameday kiezen. Als het dan druk is wil het nog weleens half twaalf worden dat ze voor de deur staan
die bij mij (vlierboomstraat) is nog openquote:Op maandag 20 april 2020 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Fiets er wel even heen, liever voor niets paar minuten fietsen dan bellen.
[..]
Maar degene waar ze raspatat hebben is sowieso al dicht.
geen idee waar dat is :pquote:Op maandag 20 april 2020 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O , dan kan hij onderweg wel wat vertraging hebben opgelopen
Veilinghuis de Keramieken Flesquote:Op maandag 20 april 2020 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast wel. Misschien moet ik vast een veilinghuis gaan zoeken.
Lotus? Bestellen we altijd voor wanneer we vergaderingen hebben op het werk. Weet niet of het nog dezelfde eigenaar is anders heb ik de kinderen van de eigenaar op de groep gehad.quote:Op maandag 20 april 2020 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
die bij mij (vlierboomstraat) is nog open
Ojee.quote:Op maandag 20 april 2020 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij Oss, coronabrandhaard, dus wel even afstand houden, Bitter
quote:Op maandag 20 april 2020 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij Oss, coronabrandhaard, dus wel even afstand houden, Bitter
haat/liefde verhouding mee: vaak mooi spul, maar beginnen nagenoeg altijd op of ruim boven de daadwerkelijke waarde.quote:
samequote:Op maandag 20 april 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haat wachten.Ik sta altijd al een half uur van tevoren uit het raam te turen
dit.. ik ben vaak ook wel een paar minuten te vroeg ergens..quote:Op maandag 20 april 2020 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haat wachten.Ik sta altijd al een half uur van tevoren uit het raam te turen
In Delft is een museum dat De Porceleyne Fles heet. Drie kraaien waar dat over gaatquote:Op maandag 20 april 2020 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veilinghuis de Keramieken Fles
En de verzendkosten.quote:Op maandag 20 april 2020 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
haat/liefde verhouding mee: vaak mooi spul, maar beginnen nagenoeg altijd op of ruim boven de daadwerkelijke waarde.
en daarna komt de 9% er nog bij.
9 % valt nog mee. Bij een fysieke veiling is het opgeld tussen de 18 en 24 %. Ik wacht ook nog op de uiteindelijke schade van mijn veilingquote:Op maandag 20 april 2020 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
haat/liefde verhouding mee: vaak mooi spul, maar beginnen nagenoeg altijd op of ruim boven de daadwerkelijke waarde.
en daarna komt de 9% er nog bij.
Daar was dit ook een variant opquote:Op maandag 20 april 2020 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Delft is een museum dat De Porceleyne Fles heet. Drie kraaien waar dat over gaat
ah okeejquote:Op maandag 20 april 2020 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar was dit ook een variant op
quote:Op maandag 20 april 2020 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lotus? Bestellen we altijd voor wanneer we vergaderingen hebben op het werk. Weet niet of het nog dezelfde eigenaar is anders heb ik de kinderen van de eigenaar op de groep gehad.
Daar is je Tinder date.quote:Op maandag 20 april 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
denk familie bedrijf., iemand met de achternaam van de zaak komt et brengen maar klinkt behoorlijk jong
Hey Ballie, hoe ist?quote:Op maandag 20 april 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
denk familie bedrijf., iemand met de achternaam van de zaak komt et brengen maar klinkt behoorlijk jong
quote:Op maandag 20 april 2020 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daar is je Tinder date.
'zet die loungeset maar in de slaapkamer'
Brengt hij het boven?quote:Op maandag 20 april 2020 21:38 schreef bitterbal het volgende:
ga er maar niet vanuit :pquote:Op maandag 20 april 2020 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op zich prima.
Morgen hoop ik dat er veel open gaat maar ga van niks uit.
Hij moest uit 'slith' komen..quote:Op maandag 20 april 2020 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Whoopsie, misgeklikt. Loveswing ingepakt. Nja staat alfabetisch vlak onder elkaar in ons systeem mefrauwtjuh sorry
"Kom jij maar eens even lekker op schoot bij je loungeset"quote:Op maandag 20 april 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Of hij brengt iets heel anders mee onder de naam "lounge set"
lief kijken i de hoop dat die het alleen doetquote:Op maandag 20 april 2020 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe ga je die vent helpen dan.. als je geen armen hebt?
hij of jijquote:Op maandag 20 april 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij hoopt 'hem' er in te 'slithen'
Hoe is de date met de surferboy gegaan dan?quote:Op maandag 20 april 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lief kijken i de hoop dat die het alleen doet
"Wacht, ik ga de goeie wel even halen. Ben met een uurtje terug. Enneh, trek vast iets makkelijks aan wink wink nudge nudge"quote:Op maandag 20 april 2020 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Whoopsie, misgeklikt. Loveswing ingepakt. Nja staat alfabetisch vlak onder elkaar in ons systeem mefrauwtjuh sorry
ja nee die bank van 3 bij 1 meter doe je zelf wel tochquote:Op maandag 20 april 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog niet geweest :pquote:Op maandag 20 april 2020 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe is de date met de surferboy gegaan dan?
ja dit!quote:Op maandag 20 april 2020 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
had ze bij beate uhse besteld?quote:Op maandag 20 april 2020 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Wacht, ik ga de goeie wel even halen. Ben met een uurtje terug. Enneh, trek vast iets makkelijks aan wink wink nudge nudge"
quote:Op maandag 20 april 2020 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja nee die bank van 3 bij 1 meter doe je zelf wel toch
Faxie?quote:Op maandag 20 april 2020 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
gnoom wil vast helpenquote:Op maandag 20 april 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]denk het niet
maar het zijn 3 losse elementen
Serieusquote:Op maandag 20 april 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
faxie en ik zijn wel een keer een match op tinder geweest :p
Ja mag als het weer kan zelf wel 2 weken in quarantaine. Kerels staan al zo lang droog, die gedragen zich straks als een stel losgebroken rodeostieren.quote:
Mooi Bosquote:Op maandag 20 april 2020 21:45 schreef Bos81 het volgende:
Ben wel blij: De woonbegeleiding mag weer langskomen, weliswaar verplicht met handschoenen en eventuee.l mondkapjes en we moeten op 150 cm blijven van elkaar, maar toch![]()
![]()
en hij swipet toch alles naar rechtsquote:Op maandag 20 april 2020 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja herkende hem van fok dus had em geswiped :p
Maar Faxie is tofquote:Op maandag 20 april 2020 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dat houdt in??quote:Op maandag 20 april 2020 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heeft iedereen dit hier?quote:Op maandag 20 april 2020 21:45 schreef Bos81 het volgende:
Ben wel blij: De woonbegeleiding mag weer langskomen, weliswaar verplicht met handschoenen en eventuee.l mondkapjes en we moeten op 150 cm blijven van elkaar, maar toch![]()
![]()
Ja, gelukkig wel. Nog niet helemaal top, maar iig al een stuk beter...quote:Op maandag 20 april 2020 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooi BosWeer beetje orde in huis dan?
naar rechts geswiped,. das iemand ' leuk' vinden en als de ander dat ook doet heb je een match en kan je met elkaar pratenquote:
wanneer komen ze?quote:Op maandag 20 april 2020 21:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Nog niet helemaal top, maar iig al een stuk beter...
als ik vrijgezel was zou ik best wel een date met faxie willenquote:Op maandag 20 april 2020 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat? woonbegeleiding? of bedoel je iets anders?quote:
Heet ie op Tinder ook Faxie dan? Of hed je hem al eens gemeet?quote:Op maandag 20 april 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
naar rechts geswiped,. das iemand ' leuk' vinden en als de ander dat ook doet heb je een match en kan je met elkaar praten
Goitsquote:Op maandag 20 april 2020 21:47 schreef Goitske het volgende:
[..]
als ik vrijgezel was zou ik best wel een date met faxie willen![]()
Lijkt mij erg gezellig
Ze zijn vandaag al geweest, morgen komt er weer iemand..quote:
nee herkende zijn foto van het foto topic dacht ik of dating topic. weet ik niet meerquote:Op maandag 20 april 2020 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heet ie op Tinder ook Faxie dan? Of hed je hem al eens gemeet?
kwamen ze voorheen ook elke dag?quote:Op maandag 20 april 2020 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze zijn vandaag al geweest, morgen komt er weer iemand..
Meestal wel. Alleen niet in de weekenden,quote:
Ah zo, okee.quote:Op maandag 20 april 2020 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee herkende zijn foto van het foto topic dacht ik of dating topic. weet ik niet meer
Chineesje dicht nu. Ook geen afhaalquote:Op maandag 20 april 2020 21:49 schreef Goitske het volgende:
Weet een chineesje doen met Flash is ook leuk
Vleermuis?quote:Op maandag 20 april 2020 21:49 schreef Goitske het volgende:
Weet een chineesje doen met Flash is ook leuk
Mooi dat ze weer komenquote:Op maandag 20 april 2020 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Meestal wel. Alleen niet in de weekenden,
quote:Op maandag 20 april 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2020 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chineesje dicht nu. Ook geen afhaal
Tsja liever dat het anders gaat maar I will survive bYquote:
mja niet de makkelijkste manier om daar alleen puur sociale contacten op te doen. Kan wel in theorie natuurlijkquote:Op maandag 20 april 2020 21:50 schreef Bos81 het volgende:
Is Tinder puur voor relaties of ook voor sociale contacten??
Social distancingquote:Op maandag 20 april 2020 21:50 schreef Bos81 het volgende:
Nee. We hebben hier in Devsko echt een goeie Chineesquote:
sommigen gebruiken 't ook voor sociale contacten maar heb weinig echt Tinder succesverhalen gehoord..quote:Op maandag 20 april 2020 21:50 schreef Bos81 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las deze zin geloof ik verkeerdquote:Op maandag 20 april 2020 21:49 schreef Goitske het volgende:
Weer een chineesje doen met Flash is ook leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |