Dan weet je dat ie nog leeftquote:Op maandag 20 april 2020 18:15 schreef bitterbal het volgende:
jezus die gnoom besteld echt elke dag vreten
UitStraling Data Mining Co. Unlimitedquote:Op maandag 20 april 2020 18:29 schreef LTVDK het volgende:
Waarom staat dat gestapoverhoor eigenlijk nog in de OP?
Henlo.quote:Op maandag 20 april 2020 18:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Was weer een fijn weekend![]()
![]()
Hoe verging het jullie?
quote:Op maandag 20 april 2020 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Even paprika snijden. Vandaag panga-spiezen en oosterse filetlapjes
Visquote:Op maandag 20 april 2020 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Even paprika snijden. Vandaag panga-spiezen en oosterse filetlapjes
#Hoe dan? Verwarming aan?quote:
Ahquote:Op maandag 20 april 2020 18:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee 3 bij 3 meter raam op t zuiden
Huis naar mijn hart. 24 graden heeeerlijkquote:Op maandag 20 april 2020 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In mijn huis is het standaard rond de 24 graden, zomer en winter, nooit een verwarming aan
Eensquote:Op maandag 20 april 2020 18:43 schreef Goitske het volgende:
[..]
Huis naar mijn hart. 24 graden heeeerlijk
Wel een beetje te hoor.. 20 is perfect.quote:Op maandag 20 april 2020 18:43 schreef Goitske het volgende:
[..]
Huis naar mijn hart. 24 graden heeeerlijk
Ik ben zo iemand die het altijd koud heeft, dan is 20 niet voldoendequote:Op maandag 20 april 2020 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wel een beetje te hoor.. 20 is perfect.
ik heb het altijd warm.quote:Op maandag 20 april 2020 18:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die het altijd koud heeft, dan is 20 niet voldoende
Boksquote:Op maandag 20 april 2020 19:03 schreef Bos81 het volgende:
Mijn broer draagt altijd een t-shirt. Of het nu -7 is of +26
Ja, ik denk het. Ik let altijd op of ze er nog fris uitzien. Maar deze waren toch niet te pruimen.quote:
Sperziebonen kan je heel goed diepgevroren halenquote:Op maandag 20 april 2020 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik denk het. Ik let altijd op of ze er nog fris uitzien. Maar deze waren toch niet te pruimen.
Leg de volgende keer een lekkere tonijnsteak op je roostertje danquote:Op maandag 20 april 2020 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou die panga is inderdaad niet bijzonder. Maar die varkenslapjes wel
Zijn ze dan voorgekookt?quote:Op maandag 20 april 2020 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Sperziebonen kan je heel goed diepgevroren halen
Ik heb sowieso geloof ik nog nooit diepvries wortels gezienquote:Op maandag 20 april 2020 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
Stond er van te kojken dat de plus geen eigen merk erwten/wortels diepgevroren heeft..
Nee gewoon rauw, deze zijn prima: https://www.ah.nl/product(...)en-sperziebonen-fijnquote:
Oh jawel hoor. Bonduelle heeft t welquote:Op maandag 20 april 2020 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geloof ik nog nooit diepvries wortels gezien
Dit ja.quote:Op maandag 20 april 2020 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon rauw, deze zijn prima: https://www.ah.nl/product(...)en-sperziebonen-fijn
quote:Op maandag 20 april 2020 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon rauw, deze zijn prima: https://www.ah.nl/product(...)en-sperziebonen-fijn
Okee, ga ik proberen. De kwaliteit van de verse bonen is me te wisselend.quote:
Ja doe anders een klein doosje/zakje om eens te proberen.quote:Op maandag 20 april 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Okee, ga ik proberen. De kwaliteit van de verse bonen is me te wisselend.
Hmm, is me nog nooit opgevallen eigenlijk, terwijl ik best vaak wortel eetquote:Op maandag 20 april 2020 19:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Bonduelle heeft t wel
Bloemkool is handig omdat je dan niet voor jezelf een hele bloemkool hoeft te slachten. Broccoli en sperziebonen heb ik ook altijd liggen, maar toch liever vers als het kan.quote:Op maandag 20 april 2020 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik heb standaard bloemkool/broccoli/sperzie/erwten/rode kool in de vriezer zitten
Prima spul die diepvries zakken, en inderdaad kwaliteit meer constant dan versquote:Op maandag 20 april 2020 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Okee, ga ik proberen. De kwaliteit van de verse bonen is me te wisselend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |