SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
Zonder wrijving geen glans
Ik vind het niet erg om nog een keer te komenquote:Op maandag 20 april 2020 12:57 schreef Amee het volgende:
[..]
Je bent al langs geweest met je kusje
(reactie op je vorige post)
Wat een bikkel, wat een beest ben je tochquote:
👊quote:
Niet teveel veren in mijn reet stekenquote:Op maandag 20 april 2020 13:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een bikkel, wat een beest ben je toch
Ach joh, je kunt best wel wat hebben heb ik van horen zeggen.quote:Op maandag 20 april 2020 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet teveel veren in mijn reet steken
Kom maarquote:Op maandag 20 april 2020 12:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg om nog een keer te komen
quote:Op maandag 20 april 2020 13:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach joh, je kunt best wel wat hebben heb ik van horen zeggen.
Is zijn anus zo uitgerekt dan?quote:Op maandag 20 april 2020 13:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach joh, je kunt best wel wat hebben heb ik van horen zeggen.
Van al die 'veren' die dagelijks in je reet worden geproptquote:
Is dat codetaal voor flink geschapen negerlullen?quote:Op maandag 20 april 2020 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van al die 'veren' die dagelijks in je reet worden gepropt
Waren het maar flink geschapen negerlullenquote:Op maandag 20 april 2020 14:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat codetaal voor flink geschapen negerlullen?
quote:Op maandag 20 april 2020 14:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waren het maar flink geschapen negerlullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan het zo gek niet bedenken heb ik van horen zeggen.quote:Op maandag 20 april 2020 14:10 schreef ToT het volgende:
[..]Wat stopt hij dan allemaal nog meer in z'n holletje?
Ja ik heb de post al wat ge-edit!quote:Op maandag 20 april 2020 14:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan het zo gek niet bedenken heb ik van horen zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |