Je bedoeld neem ik aan de cavia's.quote:Op maandag 20 april 2020 09:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind het zulke nikserige beestjes
Ze piepen, ze scharrelen wat, that's it...
Ik heb nooit het idee dat ze je herkennen of dat je er een band mee opbouwt ofzo, maar dat kan ook aan mij liggen hoor.
das altijd jammer..quote:Op maandag 20 april 2020 10:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn grootste clownbotia is afgelopen weekend dood gegaan
Het hondje van mijn vader blaft zelden. En de hond van mijn broer loeit alleen even als ze je zietquote:Op maandag 20 april 2020 09:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik word al helemaal debiel van het geblaf van die beesten hier in de buurt. No way dat er zo'n geval hier in huis komt
Eh, jaquote:Op maandag 20 april 2020 10:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bedoeld neem ik aan de cavia's.
Dat is ook zo, die beesten hebben geen enkel benul, terwijl mijn katten volkomen op mij gericht zijn.
Katten zijn een uitdaging.
Honden zijn net als kinderen over het algemeen gewoon schijtirritantquote:Op maandag 20 april 2020 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het hondje van mijn vader blaft zelden. En de hond van mijn broer loeit alleen even als ze je ziet
Honden zijn leuk. Slecht opgevoede honden zijn niet leuk. Een beetje net als met kinderen.
Ik heb liever honden dan kinderenquote:Op maandag 20 april 2020 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Honden zijn net als kinderen over het algemeen gewoon schijtirritant
Ik heb liever geen van beidequote:Op maandag 20 april 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb liever honden dan kinderen
Mijn caafs haten me, dus dat is toch ook een soort band? Ik vind het jammer dat ze vaak angstig blijven. Maar dat gefluit en geschooi blijft leuk.quote:Op maandag 20 april 2020 09:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vind het zulke nikserige beestjes
Ze piepen, ze scharrelen wat, that's it...
Ik heb nooit het idee dat ze je herkennen of dat je er een band mee opbouwt ofzo, maar dat kan ook aan mij liggen hoor.
Check.quote:Op maandag 20 april 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pix ligt naast mij op de bank te pitten en Iggy op hun eigen stoel bij de balkondeur voor het raam.quote:
Jij hebt geen kinderen dus.quote:Op maandag 20 april 2020 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Honden zijn net als kinderen over het algemeen gewoon schijtirritant
Mwiepmwiepmwiepquote:Op maandag 20 april 2020 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn caafs haten me, dus dat is toch ook een soort band? Ik vind het jammer dat ze vaak angstig blijven. Maar dat gefluit en geschooi blijft leuk.
Correct.quote:Op maandag 20 april 2020 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check.
Ik bedoel, katten blijf ik het tofst vinden, maar honden zijn ook gezellig. Wel goed opgevoede, uiteraard, maar dat zit 'm in de baas, niet in de hond.
Klopt, al zou ik honden nog irritanter vinden denk ikquote:
Gewoon Gerbilsquote:Op maandag 20 april 2020 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wel liever cavia's dan hamsters. Hamsters zijn kut.
Niet!quote:Op maandag 20 april 2020 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wel liever cavia's dan hamsters. Hamsters zijn kut.
O vreselijk. Mijn broer had vroeger gerbils. Die beesten zag je de hele dag niet en 's nachts maakten ze een klereherrie.quote:
Is het warm buiten?quote:Op maandag 20 april 2020 10:10 schreef Bos81 het volgende:
Dat was dus echt een vluggertje in Woensel West.. Nu al klaar met de post daar
Ik wilde dat vroeger ook, van die dwerghamsters en zulke dingen maar dat mocht nooit van mijn moeder. Toen we een keer ergens een feestje hadden waar net vers geboren kittens waren smolt ze wel en mochten we een katquote:Op maandag 20 april 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O vreselijk. Mijn broer had vroeger gerbils. Die beesten zag je de hele dag niet en 's nachts maakten ze een klereherrie.
quote:Op maandag 20 april 2020 10:10 schreef Bos81 het volgende:
Dat was dus echt een vluggertje in Woensel West.. Nu al klaar met de post daar
quote:Op maandag 20 april 2020 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopt, al zou ik honden nog irritanter vinden denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar kinderen voed je op en daarna zijn ze volwassen, dus het is niet voor eeuwig in de luiers.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mo_Muffin op 20-04-2020 11:02:15 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik heb alleen maar ervaring met venijnige klootzakjes en die tandjes zijn scherp.quote:
Wen er maar aan dat je strak een python in je keuken hebt in Foquevillequote:Op maandag 20 april 2020 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wilde dat vroeger ook, van die dwerghamsters en zulke dingen maar dat mocht nooit van mijn moeder. Toen we een keer ergens een feestje hadden waar net vers geboren kittens waren smolt ze wel en mochten we een kat
quote:Op maandag 20 april 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wen er maar aan dat je strak een python in je keuken hebt in Foqueville
Dat laatste vind ik zelfs met honden al keihard.quote:Op maandag 20 april 2020 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar ervaring met venijnige klootzakjes en die tandjes zijn scherp.![]()
Maar zelfs zonder allergie geen knaagdieren hier, kerel hecht zich er enorm aan en ze leven zo kort.
Voordat ze luisteren naar hun naam zijn ze alweer verdwenen van deze Aarde.quote:Op maandag 20 april 2020 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar ervaring met venijnige klootzakjes en die tandjes zijn scherp.![]()
Maar zelfs zonder allergie geen knaagdieren hier, kerel hecht zich er enorm aan en ze leven zo kort.
Ik heb ook hele tamme gehad, die op schoot in slaap vallen of de hele avond op je schouder blijven zitten. Die weten wanneer ze eten krijgen en dan bij het luikje gaan zitten en vanzelf op je hand stappen.quote:Op maandag 20 april 2020 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ratjes leren razendsnel, dus dát valt nog mee.quote:Op maandag 20 april 2020 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voordat ze luisteren naar hun naam zijn ze alweer verdwenen van deze Aarde.
Okéquote:
Daarom hebben we ook een landgoed, zodat a; die beestjes een beetje lebensraum hebben en niet allemaal door het huis heen rennen en glibberen.quote:Op maandag 20 april 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wen er maar aan dat je strak een python in je keuken hebt in Foqueville
Hier ziet het er ook warmer uit dan het is. Nog redelijk wat wind hier.quote:Op maandag 20 april 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
OkéIk heb een soort zonnebrilramen dus het ziet er echt zwoel tropisch uit als ik uit het raam kijk
Tamme ratten zijn wel geinig, slimme beestjes ook.quote:Op maandag 20 april 2020 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ratjes leren razendsnel, dus dát valt nog mee.
Zullen wel dierenwinkelbeestjes geweest zijn, bij een goeie fokker zal dat wel anders zijn inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2020 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook hele tamme gehad, die op schoot in slaap vallen of de hele avond op je schouder blijven zitten. Die weten wanneer ze eten krijgen en dan bij het luikje gaan zitten en vanzelf op je hand stappen.
Maar ook een paar bijters.
Ligt er een beetje aan waar ze vandaan komen.
En dat je ineens een grote bult in je python ziet en je dan realiseert dat je LTVDK al een tijdje niet meer hebt gezienquote:Op maandag 20 april 2020 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zon grote die alleen maar in de weg ligt
quote:Op maandag 20 april 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dat je ineens een grote bult in je python ziet en je dan realiseert dat je LTVDK al een tijdje niet meer hebt gezien
[..]
En dat je ineens een grote bult in je python ziet en je dan realiseert dat je LTVDK al een tijdje niet meer hebt gezien
Lijkt me wel een vreselijke dood, vertering in een slang, of een walvis.quote:Op maandag 20 april 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mental image van een terras dat je fysiek verhindert om in bed te gaan liggen.quote:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2020 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mental image van een terras dat je fysiek verhindert om in bed te gaan liggen.
Stel je voor dat dat hout vannacht gejat wordt.quote:
Zo de hele tijd tegen je aan porren enzo.quote:
Echt sommige mensenquote:Waarom Wil dan niet bang is? ,,Ik geloof dat God me beschermt."
https://www.bndestem.nl/r(...)keerde-weg~ad895db1/
Ditquote:Op maandag 20 april 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dat ligt voor een groot deel ook aan de eigenaar.quote:Op maandag 20 april 2020 09:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik word al helemaal debiel van het geblaf van die beesten hier in de buurt. No way dat er zo'n geval hier in huis komt
In Den Haag acht ik zoiets mogelijkquote:Op maandag 20 april 2020 10:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stel je voor dat dat hout vannacht gejat wordt.
Splinters en dat hij met houterige stem tegen je aan het rijden is.quote:Op maandag 20 april 2020 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo de hele tijd tegen je aan porren enzo.
neequote:Op maandag 20 april 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Muilkorfje overwegen voor de python.
maak jij wel eens to do lijstjes?quote:
ja wel eens geprobeerd maar ben ook heel makkelijkquote:Op maandag 20 april 2020 10:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maak jij wel eens to do lijstjes?
Ik ben ook zo'n uitsteller qua dingen. Maar ik schrijf voor mezelf jobs uit.. en het geeft een bepaalde genoegdoening als ik dingen kan afstrepen. Al zijn het soms ook van ie simpele dingen die 1 minuut duren zoals vaatwasser aanzetten.
maar het helpt wel om shit gedaan te krijgen.
En wat nou als die python meer trek heeft in een bitterballetje?quote:Op maandag 20 april 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
LTVDK is maar een beetje voorzichtig
en die pomodori timer?quote:Op maandag 20 april 2020 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wel eens geprobeerd maar ben ook heel makkelijk
ik ben alleen maar aan het werk dus weinig kansquote:Op maandag 20 april 2020 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wat nou als die python meer trek heeft in een bitterballetje?
quote:Op maandag 20 april 2020 10:22 schreef FranticDJ het volgende:
1 tomaat iets doen, dan kan je 1 tomaat weer freewheelen
Prrrrquote:Op maandag 20 april 2020 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Splinters en dat hij met houterige stem tegen je aan het rijden is.
komt van een doctor weg die een tomaten keukenwekker hadquote:
Ik vroeg me al af waarom tomaat.quote:Op maandag 20 april 2020 10:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
komt van een doctor weg die een tomaten keukenwekker had
Hier ook hoor.quote:Op maandag 20 april 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Den Haag acht ik zoiets mogelijk
daar zorgt jouw hond wel voorquote:Op maandag 20 april 2020 10:25 schreef bitterbal het volgende:
denk niet dat ze de moeite gaan nemen om hier op te klimmen en dan deze planken mee te nemen
ga het straks met de tomaat proberenquote:Op maandag 20 april 2020 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yup
Het heeft mij door wat pittige avondjes studeren heen geholpen
Dat ligt aan het aantal handlangers.quote:Op maandag 20 april 2020 10:25 schreef bitterbal het volgende:
denk niet dat ze de moeite gaan nemen om hier op te klimmen en dan deze planken mee te nemen
Dat geloof ik, handig tooltje.quote:Op maandag 20 april 2020 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yup
Het heeft mij door wat pittige avondjes studeren heen geholpen
Bagger, maar goed, dat is mijn eigen bescheiden mening.quote:Op maandag 20 april 2020 10:30 schreef FranticDJ het volgende:
Top 538 is al goed begonnen
Elton John, Skunk Anansie
quote:Op maandag 20 april 2020 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bagger, maar goed, dat is mijn eigen bescheiden mening.
wacht. ik weet wel een YouTube kanaal voor youquote:
Ik vind het zo sneu voor die kinderen van haar.quote:Op maandag 20 april 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
barbie te pletter gereden gisteren
https://regio15.nl/nieuws(...)PnaY6xKL2pIqNf6Z56fI
Oehquote:Op maandag 20 april 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
nou zij heeft het ook wel zwaar. Dit dan ook weerquote:Op maandag 20 april 2020 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het zo sneu voor die kinderen van haar.
hm. kan t zo snel niet vinden.. is een YouTube kanaal met klussende hooters achtige dames..quote:Op maandag 20 april 2020 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wacht. ik weet wel een YouTube kanaal voor you
quote:Op maandag 20 april 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
mens heeft issues. dat vooral.quote:Op maandag 20 april 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zij heeft het ook wel zwaar. Dit dan ook weer
dit ja.quote:Op maandag 20 april 2020 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dom.quote:Op maandag 20 april 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
dnk dat het geen slecht mens is maar wel erg verknipt
En verregaand zwakzinnig.quote:Op maandag 20 april 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
dnk dat het geen slecht mens is maar wel erg verknipt
Mja, volwassen en verantwoordelijk voor eigen acties enzo (niet perse dit hoor, maar een hoop andere zooi was ze gewoon zelf bij).quote:Op maandag 20 april 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zij heeft het ook wel zwaar. Dit dan ook weer
Het zal je moeder zijn, dat mens spoort niet.quote:Op maandag 20 april 2020 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gun ieder hun feestje en ik wil zelf ook m'n feestjes.quote:Op maandag 20 april 2020 10:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
een voordeel van covid, komende zoveel jaren geen songfestival
Krijg je nu geen jeuk als autist zijnde?quote:Op maandag 20 april 2020 10:37 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb net m'n stapel t-shirts eens qua volgorde omgedraaid.. Serieus onderop shirts die ik nog nooit aangehad heb
Waarvan zou ik jeuk moeten krijgen :s? En we zijn allemaal fok autistjesquote:Op maandag 20 april 2020 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je nu geen jeuk als autist zijnde?
ongewassen kleding misschienquote:Op maandag 20 april 2020 10:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Waarvan zou ik jeuk moeten krijgen :s? En we zijn allemaal fok autistjes
ik ook, maar er zijn mensen die zweren dat je kleding altijd eerst moet wassen.quote:Op maandag 20 april 2020 10:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ongedragen != ongewassen
en ik was nieuwe kleding eigenlijk nooittrek het zo aan.
ja die ken ik ook wel..quote:Op maandag 20 april 2020 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar er zijn mensen die zweren dat je kleding altijd eerst moet wassen.
Ik ben zo een persoonquote:Op maandag 20 april 2020 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar er zijn mensen die zweren dat je kleding altijd eerst moet wassen.
En ondergoed. De rest boeit me niet zo.quote:Op maandag 20 april 2020 10:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die ken ik ook wel..
ieder z'n ding.
enige wat ik was voor gebruik zijn handdoeken en beddengoed.
beddengoed dat vers uit de verpakking komt moet wel eerst eerst luchten, anders ruikt het wel wat chemisch en slaap ik niet goedquote:Op maandag 20 april 2020 10:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die ken ik ook wel..
ieder z'n ding.
enige wat ik was voor gebruik zijn handdoeken en beddengoed.
hmm dat ook nog niet zo.quote:Op maandag 20 april 2020 10:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ondergoed. De rest boeit me niet zo.
al maanden geen nieuwe kleding gekochtquote:Op maandag 20 april 2020 10:43 schreef UitStraling het volgende:
In corona tijden lijkt het me wel handig om het even te wassen.
Het is mijn leefuh!quote:Op maandag 20 april 2020 10:43 schreef UitStraling het volgende:
ze hebben teveel ofzo toch?quote:Op maandag 20 april 2020 10:45 schreef gianni61 het volgende:
Ik moet wel nog best veel kleding weg gooien, maar dat mag op dit moment ook weer niet
Handdoeken drogen zo rot af als ze nog niet gewassen zijn. Droger heb ik niet.quote:Op maandag 20 april 2020 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm dat ook nog niet zo.
Ik hang mn was ook altijd gewoon zo te drogen eigenlijk. Behalve handdoekendie moeten per se in de droger want dan zijn t niet van die harde krakelingen.
Vooral het zakje waar het in geleverd wordt even een dagje laten liggen, de inhoud geloof ik verder wel.quote:Op maandag 20 april 2020 10:43 schreef UitStraling het volgende:
Als je handdoeken van de waslijn haalt, kun je ze zo tegen de muur zetten.quote:Op maandag 20 april 2020 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm dat ook nog niet zo.
Ik hang mn was ook altijd gewoon zo te drogen eigenlijk. Behalve handdoekendie moeten per se in de droger want dan zijn t niet van die harde krakelingen.
Het wordt nergens ingenomen inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2020 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze hebben teveel ofzo toch?
ik ga toch maar even een aanhangertje charteren een dezer dagen voor een ritje milieustraat
Dan hangen ze vaak veel te langquote:Op maandag 20 april 2020 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je handdoeken van de waslijn haalt, kun je ze zo tegen de muur zetten.
Hoax, dat is me nog nooit gelukt.quote:Op maandag 20 april 2020 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje blijven bewegen jij. Lekker zelf stukjes gaan hardlopen?quote:Op maandag 20 april 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het wordt nergens ingenomen inderdaad.
Al is het misschien maar beter ook dat ik m'n te grote spullen nog heb.
laat maar even 8u in de volle zon hangen danquote:Op maandag 20 april 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoax, dat is me nog nooit gelukt.
ja, de sorteercentra liggen stil dus ze hebben nu gewoon een berg kleren daar liggen.quote:Op maandag 20 april 2020 10:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze hebben teveel ofzo toch?
ik ga toch maar even een aanhangertje charteren een dezer dagen voor een ritje milieustraat
Wasverzachter gebruiken.quote:Op maandag 20 april 2020 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan hangen ze vaak veel te langMaar dat inderdaad
Heerlijk, die schuurpapier handdoeken bij mijn moeder. Haalt je dode huid er gelijk goed af.quote:Op maandag 20 april 2020 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ga er ook niet naast staan en om het kwartier voelenquote:Op maandag 20 april 2020 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan hangen ze vaak veel te langMaar dat inderdaad
ik ook nietquote:Op maandag 20 april 2020 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ga er ook niet naast staan en om het kwartier voelen
Klopt.quote:Op maandag 20 april 2020 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Even goed uitkloppen voordat je ze ophangt scheelt al.
Ja, vanmiddag weer.quote:Op maandag 20 april 2020 10:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Beetje blijven bewegen jij. Lekker zelf stukjes gaan hardlopen?
Ah, cool, dat soort dingen. En ik weet dat alleen lopen minder leuk is, maar kun je wel lekker gewoon je eigen tempo meer lopen en zo. Je "moet" wel fit zijn straks als je weer mag he.quote:Op maandag 20 april 2020 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag weer."Moet" ook wel, ga meedoen met de estafette-op-afstand in het hardlooptopic.
Is er iets wat NIET voor jeuk zorgt bij jou?quote:Op maandag 20 april 2020 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
En geen wasverzachter hier, dat jeukt alleen maar.
Ook geen planken, trouwens. Al hang ik nooit wat buiten, dat maakt wel een berg verschil.
Mwah, het is vooral een compleet gebrek aan ritme op het moment. Nu we beiden de hele dag thuis zijn, zijn we iets te makkelijk met etenstijden ook enzo en alles begint een beetje door elkaar te lopen.quote:Op maandag 20 april 2020 10:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ah, cool, dat soort dingen. En ik weet dat alleen lopen minder leuk is, maar kun je wel lekker gewoon je eigen tempo meer lopen en zo. Je "moet" wel fit zijn straks als je weer mag he.
Weinig.quote:Op maandag 20 april 2020 10:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is er iets wat NIET voor jeuk zorgt bij jou?
Dat viel reuze mee.quote:Op maandag 20 april 2020 10:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En die vergeet je vervolgens uit te delen....
Ja, ritme is wel beroerd momenteel.quote:Op maandag 20 april 2020 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, het is vooral een compleet gebrek aan ritme op het moment. Nu we beiden de hele dag thuis zijn, zijn we iets te makkelijk met etenstijden ook enzo en alles begint een beetje door elkaar te lopen.Meer plannen, minder miepen.
Ik heb Animal Crossing gekocht vorige week, daar ben je ook zo een paar uur in kwijt.quote:Op maandag 20 april 2020 10:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ritme is wel beroerd momenteel.
En ik moet mijzelf echt ophijsen ook om wat te gaan sporten elke keer als ik ga. Als ik dan eenmaal geweest ben voelt het gelukkig wel goed.
Maar dat starten.. dat mijzelf aansporen... omdat er geen ritme is. Drama. En iRacing is ook veel leuker dan sporten.
Die stinkenquote:Op maandag 20 april 2020 10:59 schreef kwiwi het volgende:
Ik had vroeger een schildpad![]()
(was nog aan het lezen over huisdieren hier)
Ja, ik las iets over zon youtube workout die je gebruikt? Ik zou ook meer van dat soort trainingen moeten doen eigenlijk, ipv alleen maar hardlopen of fietsen.quote:Op maandag 20 april 2020 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb Animal Crossing gekocht vorige week, daar ben je ook zo een paar uur in kwijt.
Maar wel daadwerkelijk gebruik gemaakt van m'n "zoldergym", dus win.
Dat was yoga inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2020 11:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ik las iets over zon youtube workout die je gebruikt? Ik zou ook meer van dat soort trainingen moeten doen eigenlijk, ipv alleen maar hardlopen of fietsen.
Buikspieren heb ik niet volgensmij...
Niet zozeer een corona angst dingetje toch of wel? Meer gewoon een ik zit/lig zo lekker te gamen?quote:Op maandag 20 april 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was yoga inderdaad.Verder heb ik in het verleden een verzameltic gehad wat programma's betreft, dus ik kan nog een aantal maanden voort qua reeds bedachte trainingen. (Gewoon volgen wat het boekje zegt, zeg maar.)
En uiteraard gewoon zelf lopen, maar dat de deur uitgaan is een uitdaging.
Dat vooral ja. Luie flikker, jeweetz.quote:Op maandag 20 april 2020 11:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Niet zozeer een corona angst dingetje toch of wel? Meer gewoon een ik zit/lig zo lekker te gamen?
En ja, ik moet misschien ook gewoon eens op youtube kijken voor een simpele thuisworkout die ik om de dag zou kunnen doen.
Schema's weet ik nooit of die wel voor mij passen en of het genoeg of te weinig is.
is goed, is ga wel weerquote:
Die is nu op zoek op Funda naar een normale buurvrouw.quote:Op maandag 20 april 2020 11:12 schreef bitterbal het volgende:
Heb de balkondeurbuur geappt dat ik nog wat wil schuren straks en hij het moeten laten weten als het te irritant word.
geen reactie :p
quote:Op maandag 20 april 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is nu op zoek op Funda naar een normale buurvrouw.
Ik vind het retenetjes zo hoor.quote:Op maandag 20 april 2020 11:16 schreef bitterbal het volgende:
ja hoe veel rekening moet jehouden met thuiswerkende mensen.
Dat ziet er vast intrigerend uit.quote:
krijg er acuut een mi vanquote:Op maandag 20 april 2020 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ziet er vast intrigerend uit.
Ook zo'n woord wat veel dieper in je standaardvocabulaire zitquote:
quote:
ik zit ook voor 12 geheid aan de disquote:Op maandag 20 april 2020 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
Zo dat was videocall.. met straaljagers op de achtergrond
half twaalf LUNCHGENOTquote:Op maandag 20 april 2020 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Oh dear, het grote nadeel aan vroeg wakker en vroeg ontbijten. Nu krijg ik serieus trek.
Jezus, hoe krijg je dat op die plek voor elkaar johquote:Op maandag 20 april 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
geen ideequote:Op maandag 20 april 2020 11:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Jezus, hoe krijg je dat op die plek voor elkaar jij
Hoezo boeit het ineens wel als het Barbie is?quote:
zeg ik dat het me iets boeit? sneu voor het mens, maar dat zou het voor iedereen zijnquote:Op maandag 20 april 2020 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo boeit het ineens wel als het Barbie is?
Omdat Ans uit Scherpenzeel de krant niet haalt?quote:Op maandag 20 april 2020 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo boeit het ineens wel als het Barbie is?
In ieder geval geen Shownieuws.quote:Op maandag 20 april 2020 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat Ans uit Scherpenzeel de krant niet haalt?
Ja precies, datquote:Op maandag 20 april 2020 11:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeg ik dat het me iets boeit? sneu voor het mens, maar dat zou het voor iedereen zijn
Wie?quote:Op maandag 20 april 2020 11:34 schreef Koen66 het volgende:
maar hoe treurig ook het is geen verlies van de NL samenleving als ze d'r laatste rochel doet
Maar hoe moet het dan verder met shownieuws?quote:Op maandag 20 april 2020 11:34 schreef Koen66 het volgende:
maar hoe treurig ook het is geen verlies van de NL samenleving als ze d'r laatste rochel doet
samenvoegen met Hart van Nederland en EXXPLOSIEFquote:Op maandag 20 april 2020 11:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar hoe moet het dan verder met shownieuws?![]()
Die zag er aardig verkreukeld uit.quote:Op maandag 20 april 2020 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oooh. Is de auto nog heel?
Kamper Dreetje leeft nog.quote:Op maandag 20 april 2020 11:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar hoe moeten alle tokkies dan hun dagen vol krijgen als dit soort nieuwszenders steeds minder zendtijd krijgen?quote:Op maandag 20 april 2020 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
samenvoegen met Hart van Nederland en EXXPLOSIEF
Zondequote:Op maandag 20 april 2020 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zag er aardig verkreukeld uit.
Toch knap, met twee van zulke airbags... en dan nog zwaargewond raken...quote:
Je weet dat dat tot pulp gemalen worden voor ondervloeren en matrassen?quote:Op maandag 20 april 2020 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, de sorteercentra liggen stil dus ze hebben nu gewoon een berg kleren daar liggen.
al weet ik niet of dat voor alle organisaties geldt, want er staan zoveel van die kledingcontainers overal dat ik niet weet wat naar welk centrum gaat.
ze zat toch ook aardig aan de grondquote:Op maandag 20 april 2020 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was zo te zien maar een autootje van 1000 euro.
Dit jaquote:Op maandag 20 april 2020 10:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heerlijk, die schuurpapier handdoeken bij mijn moeder. Haalt je dode huid er gelijk goed af.
Ze was zelf niet de rijder las ik.quote:Op maandag 20 april 2020 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was zo te zien maar een autootje van 1000 euro.
als je voor Petrus staat maakt dat ookw einig uitquote:Op maandag 20 april 2020 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze was zelf niet de rijder las ik.
Yepquote:Op maandag 20 april 2020 11:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je voor Petrus staat maakt dat ookw einig uit
Verschilt, daarom opteer ik voor de Leger des Heils-boxen.quote:Op maandag 20 april 2020 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Je weet dat dat tot pulp gemalen worden voor ondervloeren en matrassen?
Ik zal haar de groeten doen van je.quote:Op maandag 20 april 2020 11:40 schreef Molo het volgende:
Nou ja, niet bij jouw moeder, maar je snapt me
dat is 1 van de opties.quote:Op maandag 20 april 2020 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
we hebben brazes nog..quote:Op maandag 20 april 2020 11:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
wat dacht je van poetslappen?quote:Op maandag 20 april 2020 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 20 april 2020 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar de toko's die uitzoeken en hergebruiken accepteren nu even niets nee. Gelukkig mijn zooi slechts een half jaar geleden uitgezocht om weg te brengen.
Prima, doe maar. Hoef ik toch geen last van te hebben?quote:Op maandag 20 april 2020 11:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar hoe moeten alle tokkies dan hun dagen vol krijgen als dit soort nieuwszenders steeds minder zendtijd krijgen?
Voor je het weet gaan ze nog meer facebook groepen aanmaken![]()
Dat is het voordeel van TV. Die kan uit!quote:Op maandag 20 april 2020 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima, doe maar. Hoef ik toch geen last van te hebben?
Volgens mij roep ik ondertussen al ruim een jaar dat ik het eens weg ga brengen. Tegen de tijd dat ik dat daadwerkelijk doe, is alles zķ gedateerd dat zelfs de meest uitgemergelde junk er zijn neus voor optrekt.quote:Op maandag 20 april 2020 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ookLigt ook een Ikea-tas vol in de berging, al sinds januari.
Hoe heb je er nu last van dan?quote:Op maandag 20 april 2020 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima, doe maar. Hoef ik toch geen last van te hebben?
quote:Op maandag 20 april 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij roep ik ondertussen al ruim een jaar dat ik het eens weg ga brengen. Tegen de tijd dat ik dat daadwerkelijk doe, is alles zķ gedateerd dat zelfs de meest uitgemergelde junk er zijn neus voor optrekt.
Levensgevaarlijk die kinderen!quote:Op maandag 20 april 2020 11:49 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik struikel net bijna over een SkippySchaap....
Kinderen moeten weer naar school!
ik breng oude kleding naar m'n ma als ik t niet als poetslap gebruik. Die verdeeld het onder de cliënten van haar team.quote:Op maandag 20 april 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij roep ik ondertussen al ruim een jaar dat ik het eens weg ga brengen. Tegen de tijd dat ik dat daadwerkelijk doe, is alles zķ gedateerd dat zelfs de meest uitgemergelde junk er zijn neus voor optrekt.
ik heb laatst nog een zak weg gegooid, maar ik kan zo nog een zak vullen. misschien wel 2quote:Op maandag 20 april 2020 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zouden dat dezelfde bruine mensen zijn denk je?quote:Op maandag 20 april 2020 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Liever dat ze nonsens-tv kijken dan dat ze op een kluitje in het park gaan barbecueën.
geen last, hooguit af en toe wat kinnesinne dat sommige lieden bakken geld verdienen met niksnuttig gedragquote:
Ook een mooi plekje ervoor.quote:Op maandag 20 april 2020 11:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik breng oude kleding naar m'n ma als ik t niet als poetslap gebruik. Die verdeeld het onder de cliënten van haar team.
t-shirt eindigen vaak ook wel in mn schuur om de ketting van de fiets mee schoon te makenquote:Op maandag 20 april 2020 11:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik breng oude kleding naar m'n ma als ik t niet als poetslap gebruik. Die verdeeld het onder de cliënten van haar team.
Als ik echt kritisch ga kijken, kom ik wel aan een zak of drie denk ik. Aan textiel dan, niet perse alleen kleding.quote:Op maandag 20 april 2020 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb laatst nog een zak weg gegooid, maar ik kan zo nog een zak vullen. misschien wel 2
willen zo ook naar school?quote:Op maandag 20 april 2020 11:49 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik struikel net bijna over een SkippySchaap....
Kinderen moeten weer naar school!
Meh, alleen flinke laag ongezoute boter eropquote:
Ook primaquote:Op maandag 20 april 2020 11:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meh, alleen flinke laag ongezoute boter erop
Wat heb jij vandaag als lunch?quote:
ja, ik kwam van de week ook beddengoed tegen waar ik al lang van was vergeten dat ik het hadquote:Op maandag 20 april 2020 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik echt kritisch ga kijken, kom ik wel aan een zak of drie denk ik. Aan textiel dan, niet perse alleen kleding.
Oh well.
die van mij zijn uiteraard van een andere leeftijdscategorie maar zijn het thuis zijn echt zat.quote:Op maandag 20 april 2020 11:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Ze missen de vriendjes en vriendinnetjes wel.
Lekker!quote:Op maandag 20 april 2020 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Boterhammen met Gelderse worst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ies bende, want ik wacht op mn nieuwe salontafel
Even in spoiler want mn naam staat vol in beeld![]()
Ik moest eerst nog even langs het toilet.quote:
gaf ie kopjesquote:Op maandag 20 april 2020 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest eerst nog even langs het toilet.
Lekker pallets sorteren jatogggquote:Op maandag 20 april 2020 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
ja ies bende, want ik wacht op mn nieuwe salontafel
quote:Op maandag 20 april 2020 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
En precies toen ik het toilet verliet, ging de bel. Hartverzakking verder en pakje rijker.
Och jee. Moeten we nu geloven dat je van de helft van het bedrijf spontane pussypics toegestuurd krijgt?quote:Op maandag 20 april 2020 12:11 schreef UitStraling het volgende:
Hoe langer quarantaine duurt des te gekker en wanhopiger worden vrouwen
Zulke ordinaire vrouwen ken ik gelukkig nietquote:Op maandag 20 april 2020 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jee. Moeten we nu geloven dat je van de helft van het bedrijf spontane pussypics toegestuurd krijgt?![]()
Netjes hoorquote:Op maandag 20 april 2020 11:12 schreef bitterbal het volgende:
Heb de balkondeurbuur geappt dat ik nog wat wil schuren straks en hij het moeten laten weten als het te irritant word.
geen reactie :p
betaal gewoon die ¤ 1,99 en je bent overal vanaf manquote:Op maandag 20 april 2020 12:14 schreef FranticDJ het volgende:
Godver.
haat aan mobiele apps waarbij de X om een advertentie net voordat je klikt veranderd in een 'meer informatie' knop.
En naar Hongarije waar je het per kilo kunt kopen.quote:Op maandag 20 april 2020 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
moet je dat wel bij zulke apps kunnenquote:Op maandag 20 april 2020 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
betaal gewoon die ¤ 1,99 en je bent overal vanaf man
Luiheidquote:Op maandag 20 april 2020 12:16 schreef kwiwi het volgende:
Heb vandaag een smoothie voor lunchNormaal is het m’n ontbijt, maar was lui vanochtend
Menu > remove adsquote:Op maandag 20 april 2020 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moet je dat wel bij zulke apps kunnen
Op dit moment brood met chocopasta.quote:
Ook haat aan alle pollen, ze maken m’n ramen en balkon geel.quote:Op maandag 20 april 2020 12:14 schreef FranticDJ het volgende:
Godver.
haat aan mobiele apps waarbij de X om een advertentie net voordat je klikt veranderd in een 'meer informatie' knop.
Ja van mijn moeder ook papzakquote:Op maandag 20 april 2020 12:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik mag van mezelf alleen nog maar salade eten deze week
Ik ben ook op dieet. Heb teveel gegeten uit verveling afgelopen weekquote:Op maandag 20 april 2020 12:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik mag van mezelf alleen nog maar salade eten deze week
quote:
Moet wel aantrekkelijk blijvenquote:Op maandag 20 april 2020 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben ook op dieet. Heb teveel gegeten uit verveling afgelopen week
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 20 april 2020 12:21 schreef liesje1979 het volgende:
Willen jullie mijn stenen zien? Schilderen vooral de details is wel een uitdaging, zeker op zulk ruw materiaal.
Jaaaquote:Op maandag 20 april 2020 12:21 schreef liesje1979 het volgende:
Willen jullie mijn stenen zien? Schilderen vooral de details is wel een uitdaging, zeker op zulk ruw materiaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |