Da's je eigen schuld.quote:
Gisteren nog geweestquote:
Klopt, maandagochtend hčquote:Op maandag 20 april 2020 08:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's je eigen schuld.
@:Uitstraling Niet heel spannend hoor, vooral random zooi als voegborstelkoppen.
Niks speciaals, maar ik moet er voor mijn werk zijnquote:Op maandag 20 april 2020 08:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Gisteren nog geweest
Wat is daar vandaag te doen?
Ow oké, werk ze dan!quote:Op maandag 20 april 2020 08:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niks speciaals, maar ik moet er voor mijn werk zijn
Zie het nu ook, vind het wel een leuk meisje hoorquote:Op maandag 20 april 2020 08:18 schreef Koen66 het volgende:
1e x dat ik die foto in de OP zag d8 ik dat het een moslima was
Dan houdt Appie me erg goed in de gaten want het was bij Dirkquote:Op maandag 20 april 2020 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zehebben gezien dat je het terug hebt gezet![]()
[ afbeelding ]
Lijkt op @borreln00tje voor mijn gevoelquote:Op maandag 20 april 2020 08:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie het nu ook, vind het wel een leuk meisje hoor
quote:Op maandag 20 april 2020 08:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan houdt Appie me erg goed in de gaten want het was bij Dirk![]()
Dat is alweer 15 jaar geleden hequote:
Die heb ik nog nooit daar gezien...quote:
Ook geen gesorteerde pallets?quote:Op maandag 20 april 2020 08:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit daar gezien...
Weet ook niet welke straat hij toen woonde en of hij er nog steeds woont.
Wel is de wijk flink verbouwd sindsdien.
Een rabobank en een natte spaanse vind je daar welquote:Op maandag 20 april 2020 08:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ook geen gesorteerde pallets?
Een Rabobank?
Een natte Spaanse?
Rabobank was toch in Den Bosch?quote:Op maandag 20 april 2020 08:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ook geen gesorteerde pallets?
Een Rabobank?
Een natte Spaanse?
Veel huizen zijn opgeknapt, gesloopt of opnieuw opgebouwd zoals het Snelliushof.quote:Op maandag 20 april 2020 08:27 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Een rabobank en een natte spaanse vind je daar wel
Vgm is die hele wijk ook veranderd. Hoeren zitten nu op het plein
Ja, dat dusquote:
quote:Op maandag 20 april 2020 08:27 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Een rabobank en een natte spaanse vind je daar wel
Vgm is die hele wijk ook veranderd. Hoeren zitten nu op het plein
Zo goed is mijn geheugen niet meerquote:Op maandag 20 april 2020 08:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rabobank was toch in Den Bosch?
De Spaanse die is iig verhuisd. De bordelen hebben een andere plek gekregen
Bartjes vgm ja.quote:
Kinderachtig, godverdomme.quote:
Hmm, die hebben ook zoveel om op te offeren.quote:Op maandag 20 april 2020 08:34 schreef bitterbal het volgende:
Horeca wil dat werknemers deel van vakantiegeld en -dagen opofferen
https://www.nu.nl/economi(...)hheRfLvQtnH3O1hlxugY
mja niet echt natuurlijkquote:Op maandag 20 april 2020 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, die hebben ook zoveel om op te offeren.
geloof er niets van dat de horeca dan open gaatquote:Op maandag 20 april 2020 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
en dat gehuil van "2/3 van de zaken dreigt om te vallen voor 1 juni" is natuurlijk ook onzin. Half juli of begin augustus gaan we weer normaal doen en dan springen de horecazaken weer als paddestoelen uit de grond.
Dat kan nog wel eens tegenvallen. Nog even los van dat het maar afwachten is wanneer de boel weer open kan.quote:Op maandag 20 april 2020 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
en dat gehuil van "2/3 van de zaken dreigt om te vallen voor 1 juni" is natuurlijk ook onzin. Half juli of begin augustus gaan we weer normaal doen en dan springen de horecazaken weer als paddestoelen uit de grond.
2022 ja, mits we een vaccin hebben.quote:Op maandag 20 april 2020 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
geloof je het zelf ?quote:Op maandag 20 april 2020 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
mja denk dat dt de grote spelers zijn ja.quote:Op maandag 20 april 2020 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja dan wat later. Vroeg of laat gaan ze weer open, de mensen hunkeren naar terrasjes dus het geld zal weer rijkelijk vloeien. Ineens kost een biertje dan 4 euro ipv 2,50 want oh jee coronapijn. Die tijdelijke prijsverhoging blijkt oh jee toch wel makkelijk stilletjes een permanente te zijn, het uitknijpen van werknemers gaat gewoon weer verder want oh jee coronapijn. En de werkgevers weer flappen tellen alsof er nooit wat gebeurd is. Zo zal het gaan.
Met terugwerkende kracht dus dokken maarquote:Op maandag 20 april 2020 08:34 schreef bitterbal het volgende:
Horeca wil dat werknemers deel van vakantiegeld en -dagen opofferen
https://www.nu.nl/economi(...)hheRfLvQtnH3O1hlxugY
Ja precies, ben ik het helemaal mee eens. Vakantiegeld is sowieso achtergesteld loon, dus daar heb je gewoon voor gewerkt en recht op.quote:Op maandag 20 april 2020 08:44 schreef bitterbal het volgende:
maar vind het wat hard dat er wordt gevraagd of ze hun vakantiegeld willen inleveren. Met grote successen krijgt het personeel ook geen bonus.
Vooral dat laatste iddquote:Op maandag 20 april 2020 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja denk dat dt de grote spelers zijn ja.
maar vind het wat hard dat er wordt gevraagd of ze hun vakantiegeld willen inleveren. Met grote successen krijgt het personeel ook geen bonus.
Als mijn kinderen dan maar naar school gaan, kan ik best 3 of 4 dagen thuiswerken. De rest half of half op het werk met andere collega's.quote:Op maandag 20 april 2020 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Las net dat het OV in de anderhalvemetersamenleving maar een kwart van het normale aantal reizigers kan vervoeren. Die willen ook moneyzz van Rutte. Maar dat betekent ook dat kantoren zelfs met tussenschotjes en overal plastic voorlopig niet op volledige capaciteit kunnen functioneren. Dus thuiswerken tot in den eeuwigheid amen
Nou en?quote:Op maandag 20 april 2020 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Dus thuiswerken tot in den eeuwigheid amen
Het is helaas geen discussie.quote:Op maandag 20 april 2020 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De extroverten in de samenleving zijn het hier niet mee eens.
een anderhalvemeter maatschappij is misschien een paar maanden een oplossing, maar op de lange termijn lijkt me dat niet haalbaar.quote:Op maandag 20 april 2020 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Las net dat het OV in de anderhalvemetersamenleving maar een kwart van het normale aantal reizigers kan vervoeren. Die willen ook moneyzz van Rutte. Maar dat betekent ook dat kantoren zelfs met tussenschotjes en overal plastic voorlopig niet op volledige capaciteit kunnen functioneren. Dus thuiswerken tot in den eeuwigheid amen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |