quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Aan haar nek te zien kan ze mijn 30cm makkelijk hebbenquote:Op zondag 19 april 2020 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
wie hier zou corona krijgen om door haar verpleegd te worden?
We nuken ze helemaal kapot ik hoor de JSF's al op vliegbasis Volkel pruttelen.quote:Op zondag 19 april 2020 22:42 schreef dvdfreak het volgende:
doet Nl mee met het aanklagen voor de economische schade door China
quote:Op zondag 19 april 2020 22:44 schreef superniger het volgende:
Straks een gastoptreden van Guus Meeuwis.
KDENG KDENG KDENG KDENG KDENG KDENG
OEHOEE
Valt allemaal wel meequote:Op zondag 19 april 2020 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
Corona is heel ernstig mensen, geen griepje
quote:Op zondag 19 april 2020 22:44 schreef superniger het volgende:
Straks een gastoptreden van Guus Meeuwis.
KDENG KDENG KDENG KDENG KDENG KDENG
OEHOEE
Volgens wie? Het satanistische complot van Bill Gates, lady Gaga en Mark rutte?quote:Op zondag 19 april 2020 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
Corona is heel ernstig mensen, geen griepje
quote:Op zondag 19 april 2020 22:45 schreef Caland het volgende:
Nog nooit geklappertand
Vroeger niet op thunderdome geweest dus
quote:Op zondag 19 april 2020 22:45 schreef Caland het volgende:
Nog nooit geklappertand
Vroeger niet op thunderdome geweest dus
twitter:graytjefcu twitterde op zondag 19-04-2020 om 22:19:47Misschien wel de bekendste dakloze van #utrecht is overleden😔 De ufo piloot aka imro van hetten. #ufopiloot https://t.co/DjBlEULFlx reageer retweet
Ja dat zal daar vast een hoop bekijks trekken, helikoptersquote:Op zondag 19 april 2020 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb de corona helikopters zien landen in Heerenveen, komt wel dichtbij zo
moet hij wetenquote:Op zondag 19 april 2020 22:47 schreef Zipportal het volgende:
twitter:graytjefcu twitterde op zondag 19-04-2020 om 22:19:47Misschien wel de bekendste dakloze van #utrecht is overleden😔 De ufo piloot aka imro van hetten. #ufopiloot https://t.co/DjBlEULFlx reageer retweet
Rip derde daluniversumquote:Op zondag 19 april 2020 22:47 schreef Zipportal het volgende:
Klopt ja, allemaal tokkies met de scooter, ik was er toevallig aan het werkquote:Op zondag 19 april 2020 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat zal daar vast een hoop bekijks trekken, helikopters
quote:Op zondag 19 april 2020 22:47 schreef Zipportal het volgende:
godverdommequote:Op zondag 19 april 2020 22:47 schreef Zipportal het volgende:
Kwam ook nog voor in het boek Utrecht Hooligans @doublepain. Hij was echt topbokser blijkbaar.quote:Op zondag 19 april 2020 22:47 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op zondag 19 april 2020 22:46 schreef Caland het volgende:
Hij zat nog in zijn carnavalspak in de ambulance
Hopelijk morgen apps grond in borenquote:Op zondag 19 april 2020 22:51 schreef svann het volgende:
Tot morgen, als er weer over de politiek te zeuren is.
Eensquote:Op zondag 19 april 2020 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
Net bij deze uitzending Pauw...such a waste
IK gun deze uitzending Giovanca en smakker Hugo.quote:Op zondag 19 april 2020 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
Net bij deze uitzending Pauw...such a waste
Drugs.quote:Op zondag 19 april 2020 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
Pauw mag mij adopteren. Gaan we samen drugs gebruiken op de woonboot
quote:Op zondag 19 april 2020 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Andre doet idd niet aan social distancing.
Hij probeert er nog wat van te makenquote:Op zondag 19 april 2020 22:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Slechtste uitzending van Pauw tot nu toe
Gewoon 2 duo's maken. Pauw en Welmoed. Tijs en Carrie.quote:Op zondag 19 april 2020 22:58 schreef tompsv18 het volgende:
Pauw en Tijs van den Brink lijkt me wel goed duo en dan al die matige wijven eruit gooien
Welmoed en Carrie mogen blijven, het oog wil ook watquote:Op zondag 19 april 2020 22:58 schreef tompsv18 het volgende:
Pauw en Tijs van den Brink lijkt me wel goed duo en dan al die matige wijven eruit gooien
Praat jij mij nu naquote:Op zondag 19 april 2020 22:59 schreef Ronald het volgende:
[..]
Welmoed en Carrie mogen blijven, het oog wil ook wat
Ook prima, rest is erg matig. Dijkstra gaat ook nog wel.quote:Op zondag 19 april 2020 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon 2 duo's maken. Pauw en Welmoed. Tijs en Carrie.
Voor wat?quote:Op zondag 19 april 2020 22:59 schreef Nober het volgende:
Ik heb ook al eens flinke koorts gehad, ben ik nu immuun?
plankenkoorts?quote:Op zondag 19 april 2020 22:59 schreef Nober het volgende:
Ik heb ook al eens flinke koorts gehad, ben ik nu immuun?
Sven Kockelman en Fidanquote:Op zondag 19 april 2020 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon 2 duo's maken. Pauw en Welmoed. Tijs en Carrie.
Die blonde verpleegster met die paardenstaartquote:Op zondag 19 april 2020 23:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie gaat er mee naar de woonboot
Nee.quote:Op zondag 19 april 2020 23:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Alle griepjes, pandemietjes en aanverwanten.
Dat was echt genietenquote:Op zondag 19 april 2020 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
Die 1e uitzending van Pauw toen die huisarts er zat die Corona had, genot
Genot was datquote:Op zondag 19 april 2020 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
Dat mens was nog geen dag klachtenvrijquote:Op zondag 19 april 2020 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
quote:
Eindelijk een keer niet uit Hilversum maar echte mensen!quote:Op zondag 19 april 2020 23:07 schreef Ronald het volgende:
Op Twitter is men lovend over deze uitzending, kippenvel etc
Echt?quote:Op zondag 19 april 2020 23:07 schreef Ronald het volgende:
Op Twitter is men lovend over deze uitzending, kippenvel etc
Johangod aan tafel, lekker manquote:Op zondag 19 april 2020 23:08 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ze hadden beter knevel en vd brink kunnen laten opdraven in zo’n kerk setting
Ja een keertje Ab Osterhaus zou opzich niet verkeerd zijn. Al een tijdje niet gezienquote:Op zondag 19 april 2020 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze aflevering is mensonterend...hopelijk morgen weer virologen en politici die over beleid praten. Dit gaat helemaal nergens over.
Ab?quote:Op zondag 19 april 2020 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze aflevering is mensonterend...hopelijk morgen weer virologen en politici die over beleid praten. Dit gaat helemaal nergens over.
De wijn was opquote:Op zondag 19 april 2020 23:09 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja een keertje Ab Osterhaus zou opzich niet verkeerd zijn. Al een tijdje niet gezien
Zat er toch gister of eergisterenquote:Op zondag 19 april 2020 23:09 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja een keertje Ab Osterhaus zou opzich niet verkeerd zijn. Al een tijdje niet gezien
Heeft meneer Pastoor toch wel in de kerk liggen?quote:Op zondag 19 april 2020 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
De wijn was op
Zonder minimaal een doosje komt Ab niet
Maurice was ook echt woedendquote:Op zondag 19 april 2020 23:11 schreef superniger het volgende:
[..]
Gister had hij fittie met Maurice de Hont.
Verlenging.quote:Op zondag 19 april 2020 23:11 schreef tompsv18 het volgende:
Dinsdag persco over verlenging maatregelen toch? Wat gaat het worden?
Scholen open, evenementen tot 31 augustus er uit en de andere maatregelen verlegen met 3 wekenquote:Op zondag 19 april 2020 23:11 schreef tompsv18 het volgende:
En kroegen open 1 juno 🍻quote:Op zondag 19 april 2020 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Scholen open, evenementen tot 31 augustus er uit en de andere maatregelen verlegen met 3 weken
Basisscholen los. Voor de rest hele zomer geen festivals of andere events. Horeca etc blijven ook voorlopig wel dichtquote:Op zondag 19 april 2020 23:11 schreef tompsv18 het volgende:
Hoop het wel na die 3 extra weken jaquote:
Kantoren zullen ook wel voorzichtig worden geopend denk ik.quote:Op zondag 19 april 2020 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Scholen open, evenementen tot 31 augustus er uit en de andere maatregelen verlegen met 3 weken
Dat zou jammer zijn. Thuiswerken is genot.quote:Op zondag 19 april 2020 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kantoren zullen ook wel voorzichtig worden geopend denk ik.
Dat is volgens mij al een beetje aan de gang, afgelopen week ineens weer kneiterdruk op de wegquote:Op zondag 19 april 2020 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kantoren zullen ook wel voorzichtig worden geopend denk ik.
hopen op traantjesquote:Op zondag 19 april 2020 23:14 schreef Caland het volgende:
Een kind van 13 interviewen over haar dode oma
Walgelijk
Kijkcijfersquote:Op zondag 19 april 2020 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
Jezus ik vind dit echt zielig voor dit kind. Waarom moet dit op tv
gecondoleerd manquote:Op zondag 19 april 2020 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga morgen ook mijn oma begraven, komt erg dichtbij zo
Gecondoleerdquote:Op zondag 19 april 2020 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
Ik noemde je net debiel maar ik wens je wel alle sterkte in deze tijd.quote:Op zondag 19 april 2020 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
Sterktequote:Op zondag 19 april 2020 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
quote:
Bedanktquote:Op zondag 19 april 2020 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik noemde je net debiel maar ik wens je wel alle sterkte in deze tijd.
Gecondoleerd
anders stoot die klep tegen de buik van de pastoorquote:Op zondag 19 april 2020 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Met een omgedraaide pet in de kerk zitten
quote:Op zondag 19 april 2020 23:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
anders stoot die klep tegen de buik van de pastoor
quote:Op zondag 19 april 2020 23:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
anders stoot die klep tegen de buik van de pastoor
Hier de kroegen openen zodat al die Brabantse coronalijers naar het Noorden gaan.quote:Op zondag 19 april 2020 23:24 schreef R-woud93 het volgende:
Ik dacht dat het idee juist was om het noorden eerst open te laten gaan?
Iedereen naar de Blauwe Engelquote:Op zondag 19 april 2020 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier de kroegen openen zodat al die Brabantse coronalijers naar het Noorden gaan.
Zijn we hier ook bang voor ja, maar ik denk eerder aan de andere maatregelen zoals scholen, kappers enz.quote:Op zondag 19 april 2020 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier de kroegen openen zodat al die Brabantse coronalijers naar het Noorden gaan.
Lijkt me ook logischer, met die paar bekende besmettingen in het noordoosten.quote:Op zondag 19 april 2020 23:24 schreef R-woud93 het volgende:
Liever eerst nog niet, maar als ze dat al gaan doen grens Friesland dicht gooien, en voor Friezen die er in willen Bűter, brea en griene tsiis, wat'dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries wachtwoord invoerenquote:Op zondag 19 april 2020 23:24 schreef R-woud93 het volgende:
Die zijn daar nauwelijks.quote:Op zondag 19 april 2020 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik er alquote:Op zondag 19 april 2020 23:28 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Liever niet, maar als ze dat al gaan doen grens Friesland dicht gooien, en voor Friezen die er in willen Bűter, brea en griene tsiis, wat'dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries wachtwoord invoeren
Bij iedere kerk minstens 2 café's hierquote:
oh eg wel. Over jaartje of 3 is dit verleden tijd . Destijds met 9/11 ook. Uiteindelijk gaan we toch weer doorrrrquote:
Ab was er zaterdag bij Tijs en Giovanca. En is regelmatig te zien. Ik vond gisteren de uitzending wel goed.quote:Op zondag 19 april 2020 23:09 schreef Schuimpjes het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2020 11:57 schreef superniger het volgende:
Dus ik durf er heel wat onder te verwedden dat veel Op1-kijkers zaterdagavond hun bier en toastjes brie even vergaten, aandachtig luisterden en instemmend knikten.
Kistje besteld. Ben benieuwd.quote:
Die zou je nog kunnen verzekeren voor die prijs.quote:
quote:
Ho ho, Wopke wil ook wat vangen.quote:
Ghost towns in Alberta genot.quote:
uurtje droger uitruimenquote:Op maandag 20 april 2020 22:32 schreef Zipportal het volgende:
Gaat @:coco. nu wel actief meeposten of blijft het weer bij lurken?
In de olie uit de olie.quote:Op maandag 20 april 2020 22:32 schreef Caland het volgende:
Maar volgens een user in het CORtopic had deze situatie eigenlijk alleen maar effect op de horeca en draaide de rest van de economie vrolijk door
quote:Op maandag 20 april 2020 11:57 schreef superniger het volgende:
Angela de Jong sloopt Maurice de Hont.
https://www.ad.nl/show/la(...)ce-de-hond~ac7ed8c7/Is dit net zoiets dat een vrouw die graag tv kijkt en stukjes schrijft een professioneel tv maker uit gaat leggen wat ze allemaal fout doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |