Het is gewoon lekker om te liften. En te eten.quote:Op zondag 19 april 2020 23:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Achja jij traint wss om sterk wijffie te worden.
Maar beetje sterk is ook mooi op een vrouw dus qua looks zul je wel goed zitten.
Not that you give a rats ass bout my opinion, jij denkt wss "lul"![]()
Even serieus. Er is bekend dat vitamine D een positieve impact heeft op het immuumsysteem. Daar is geen discussie over. Dat is basiskennis, dus ik ga dat niet onderbouwen met bronnen. Wel is er discussie/onduidelijkheid/onzekerheid over de mate van de impact en de juiste aanbevolen dagelijkse hoeveelheid.quote:Op zondag 19 april 2020 22:11 schreef Vallon het volgende:
[..]"Ik denk dat vooral mensen met een koelkast, het risico van een corona besmetting lopen."
"Ook behandeling schijnt fataal te zijn, door artsen die dan Covid19 als doodsoorzaak kunnen vaststellen".
Levensgevaarlijk dus.
Dit maar even als beware of charlatans riding-their-hill , enne het helpt het verhaal niet echt om een Twitter re-tweet als bron te gebruiken voor:
[..]
Ik moet zeggen dat de U-bocht constructies om dit soort doordrammerij te rechtvaardigen, weergaloos is en er geen speld tussen te krijgen is.
Voor de duidelijkheid.... ONZIN met dit soort zaken maar wel leuk om na een Lubachdebunkershot, het te ontwrichten en ook zeer nuttig om @:daarnaast het advies van de huisarts te volgen.
Maandje, langer nietquote:Op zondag 19 april 2020 23:34 schreef Vallon het volgende:
Hoe lang zal het nog houdbaar zijn om geliefden die zijn opgesloten, niet te mogen bezoeken ?
veel vita D heeft een licht anabole werkingquote:Op zondag 19 april 2020 23:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben nu dus ook echt spieren kwijt aan het raken.
Hardlopen lukt wel. Maar liften niet.
Ach, het komt allemaal wel weer.
Zo mist iedereen wel een ding nu. Of het nu stappen is, of een festival of de sportschool.
Thorquote:Op zondag 19 april 2020 23:43 schreef heywoodu het volgende:
Ze zijn weer lekker bezig, de idioten in Brazilië.
Brazilianen protesteren vóór militaire dictatuur
Potentiële moordenaar is deze man!quote:Op zondag 19 april 2020 23:55 schreef maan_man het volgende:
Rutte zei tijdens het laatste debat dat wij tennissen voorlopig wel uit ons hoofd konden zetten. Met daarbij een idioot verhaal dat als het al veilig zou kunnen, het drukker wordt op straat en in de bus.
Drukker op straat prima. Maar ik kom ook niet op de meubelboulevard, de bouwmarkt en de vuilstort. Iets dat de afgelopen weken voor veel meer verkeer heeft gezorgd, dan een paar mensen op weg naar de sportclub. Daarnaast ken ik werkelijk niemand die met de bus naar het tennis gaat.
En wat het tennis zelf betreft. Deze leraar heeft het al redelijk weten in te passen in de 1,5 meter economie:
Ik zeg waarom niet. Rutte geef het volk brood en spelen!
OK serieus.... Vitamine-D staat en is bekend vanwege de onstekingsremmende bijdrage in het "afweersysteem". Dat staat los van de oorzaak van luchweginfecties, al of niet door virussen.quote:Op zondag 19 april 2020 23:35 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
Even serieus. Er is bekend dat vitamine D een positieve impact heeft op het immuumsysteem. Daar is geen discussie over. Dat is basiskennis, dus ik ga dat niet onderbouwen met bronnen. Wel is er discussie/onduidelijkheid/onzekerheid over de mate van de impact en de juiste aanbevolen dagelijkse hoeveelheid.
Het is niet voor niets dat griep een winterhalfjaar iets is. Vitamine D is een van de factoren die daarbij een rol speelt. Ik deel de link omdat een professor van mening (geen dwaas dus) is dat vitamine D een van de oplossingsrichtingen is die we kunnen kiezen om de impact van Covid te verminderen
Goed dat jij dat artikel van Guardian hebt opgezocht. Het enige wat je daar denk ik kan uithalen dat onder britten met een Aziatische achtergrond of Afrikaanse achtergrond de sterfte veel hoger is. Dat is in de VS zo, dat is in Stockholm zo. Dit kan wellicht als secundair bewijs dienen, want deze groepen staan bekend om hun vitamine D tekort
Dat zijn wij in potentie allemaal. Dus dat is geen argument dat mij van mening doet veranderen.quote:Op maandag 20 april 2020 00:00 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Potentiële moordenaar is deze man!
Was ook niet serieus. Binnenkort lekker tennissen, terrassen. Kop eraf zuipen in de kroegen!quote:Op maandag 20 april 2020 00:03 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dat zijn wij in potentie allemaal. Dus dat is geen argument dat mij van mening doet veranderen.
Maandje, denk ik, hou vol@Ruttequote:Op maandag 20 april 2020 00:07 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Was ook niet serieus. Binnenkort lekker tennissen, terrassen. Kop eraf zuipen in de kroegen!
Mja dat is niet wat de meeste tennissers - die ik ken - zich bij een potje voorstellen.quote:Op zondag 19 april 2020 23:59 schreef hooibaal het volgende:
Als je de kleedkamers en de kantine dichthoudt dan is tennis inderdaad wel te doen.
Ik word vooral gewoon gek van thuiszitten maar mijn work - life balance is sowieso shitty.quote:Op zondag 19 april 2020 23:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is gewoon lekker om te liften. En te eten.![]()
Wat mis jij het meest?
ik ook wel alleen is dat achteraf wat makkelijker dan voorafquote:Op maandag 20 april 2020 00:21 schreef KingRadler het volgende:
Ik had liever een Zweedse aanpak gehad. We slaan een beetje door hier.
Dat is nu al hoor en ik zie veel verhalen van ondernemers die het heft in eigen hand nemen.quote:Op maandag 20 april 2020 00:17 schreef Grishenko_ het volgende:
Ik geef het nog een maandje voordat wij allemaal de quarantaine zat zijn en zelf ons leven beginnen op te pikken.
Dat lijkt mij een enorm slecht plan. Die beesten zijn nuttiger dan de mens.quote:Op maandag 20 april 2020 00:09 schreef Daarnaast het volgende:
Kunnen we niet gewoon een vleermuizen genocide plegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |