quote:Op zondag 19 april 2020 16:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Pas maar op, dadelijk is het hommeles
Oh, een vlogjequote:Op zondag 19 april 2020 16:15 schreef Blues het volgende:
Zo, er is weer een 'omablues' vlogje richting de k.kinderen. Ze vonden t leuk
In het beslag bedoel je?quote:Op zondag 19 april 2020 16:38 schreef Barreltje het volgende:
Zou appelmoes goed gaan met pannenkoeken ?
Tuurlijk. Je kunt toch ook een appel pannenkoek bestellen? Misschien wat rozijnen erdoor?quote:Op zondag 19 april 2020 16:38 schreef Barreltje het volgende:
Mijn oma deed er altijd jus d’orange if 7up doorquote:Op zondag 19 april 2020 16:38 schreef Barreltje het volgende:
Zeker! Ik vind t wel belangrijk en fijn om contact op een andere manier in te kunnen vullen. Ik mis ze, al zien we ze niet heel vaak mss, t feit dat je niet spontaan naar de kinderen kan rijden maakt dat ik toch iets als vlogjes wil maken om tegen ze te kletsen.quote:Op zondag 19 april 2020 16:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, een vlogjeLeuk.
Hier nu ook concert voor seniorenflat verder op. Het raam staat open, zonnetje schijnt naar binnen. vogeltjes proberen er overheen te fluiten en dan een brass band. Eigenlijk wel knussig![]()
Ik zou voor veilig gaan en spek kiezenquote:Op zondag 19 april 2020 16:38 schreef Barreltje het volgende:
Hippe oma hebben je kleinkinderenquote:Op zondag 19 april 2020 16:46 schreef Blues het volgende:
Zeker! Ik vind t wel belangrijk en fijn om contact op een andere manier in te kunnen vullen. Ik mis ze, al zien we ze niet heel vaak mss, t feit dat je niet spontaan naar de kinderen kan rijden maakt dat ik toch iets als vlogjes wil maken om tegen ze te kletsen.
Volgende week zondag eens de stoute schoenen aantrekken en brutaal vragen of ik bij de buurboer een vlogje mag maken. Doet ie zelf ook al een tijdje op YT. Ik heb nu een goede reden om zijn erf eens op te lopen en te vragen of ik iets van zijn bedrijf en dichterbij iets mag vloggen. Tot nu toe sta ik vaak foto's van 1 van zijn weilanden en dieren te maken en vandaag dus een vlogje.
Wauw!quote:Op zondag 19 april 2020 16:46 schreef borisz het volgende:
Flinke wandeling gedaan. 25km Ofwel etappe 13 van het NH-Wandelpad. Halfweg - Ouderkerk ad Amstel. Via Halfweg, De Tuinen van West, Sloten, met een pontje naar het Amsterdamse Bos, Amstelveen naar Elsenhoeve. Laatste stukje kan je normaal door de polders, maar het is nu broedseizoen dus werd het 'om' via de Amstel.
https://www.noordhollandp(...)erk-aan-de-amstel/13
Mooie route.
Mooie route lijkt mequote:Op zondag 19 april 2020 16:46 schreef borisz het volgende:
Flinke wandeling gedaan. 25km Ofwel etappe 13 van het NH-Wandelpad. Halfweg - Ouderkerk ad Amstel. Via Halfweg, De Tuinen van West, Sloten, met een pontje naar het Amsterdamse Bos, Amstelveen naar Elsenhoeve. Laatste stukje kan je normaal door de polders, maar het is nu broedseizoen dus werd het 'om' via de Amstel.
https://www.noordhollandp(...)erk-aan-de-amstel/13
Mooie route.
Dat is echt balen zegquote:Op zondag 19 april 2020 16:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wauw!
Aanstaande woensdag zou een nichtje van mij (woont in Groningen) bij mij overnachten. Ze zou van de week zijn begonnen met de Pelgrimsroute naar Santiago de Compostella. Veel getraind, 5 maanden onbetaald verlof en dan gaat het niet door
Ja, en van de werkgever mocht ze niet dit jaar werken en volgend jaar vrij nemen. Hij had al vervanging aangenomenquote:
Wat naarquote:Op zondag 19 april 2020 17:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, en van de werkgever mocht ze niet dit jaar werken en volgend jaar vrij nemen. Hij had al vervanging aangenomen
Ze maakt er het beste van, genieten van de tuin en de omgevingquote:Op zondag 19 april 2020 17:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat naarEn het is ook niet alsof ze een vervangende reis kan doen nu.
Nee, ze vinden het wel heel leuk appen ze terug.quote:Op zondag 19 april 2020 17:23 schreef AnneX het volgende:
Vloggende omaen vloggen zij terug?
Wanneer is hun verhuizing gepland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |