SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags![]()
Maaltijdsalade met kipquote:Op zondag 19 april 2020 13:50 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon drie stukjes
Wat heb je gehad?
Jaquote:
Hier bij de supermarkt was bijna niemand te bekennen. Op straat is het ook rustig, maar zoals gewoonlijk hebben de buren weer meerdere mensen op bezoek.quote:
Stay safe brat.quote:
Haha, jawel!quote:
En jij nu kaalgeschoren of?quote:Op zondag 19 april 2020 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, jawel!
Van mijn vader z'n familie en van mijn vrouw d'r vader, aangezien hij Afrikaans is.
Denk je dat hij ooit iets heeft gedronken wat niet mocht?quote:Op zondag 19 april 2020 16:29 schreef ToT het volgende:
Hij kwam ineens met die fles uit de voorraadkast gelopen.Ik dacht echt dat ik het buiten zijn bereik geplaatst had!
Snel fotootje gemaakt en het uiteraard weer van hem afgepakt voor hij het kon laten vallen of zo.
Haha, die hitte ontwen je wel heel snel.quote:Op zondag 19 april 2020 16:48 schreef Pumpalov het volgende:
Ik wou dat ik afrikaans was. Dan was deze hitte iets beter te doen.
Haha nee dat sowieso nog niet!quote:Op zondag 19 april 2020 17:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Denk je dat hij ooit iets heeft gedronken wat niet mocht?
Jeetjequote:Op zondag 19 april 2020 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee dat sowieso nog niet!![]()
Hij houdt zelfs z'n flesje nog niet eens vast!![]()
Hij begint het wat te proberen met een plastic bekertje, met wisselend succes.
De wattes?quote:Op zondag 19 april 2020 17:53 schreef stokj het volgende:
@:amee
@:tot
@:kopjechino
@:puzziepie
@:fernweh
@:cinderelladreamer
@:atak
@:Engine
@:dud0r
Kom mee doen met de FOK! OSM League! Het is gratis en gezellig. @:haags_kwartiertje Haga is daar ook mod en eigenaar van de competitie. De volgende competitie gaat op verzoek naar Pakistan. @:Kluun1985 kom je ook meedoen?
Soccer, soccer.......da's toch met 22 van die miljonairs die een opgeblazen varken in elkaars netje proberen te trappen en zo veel mogelijk onderuit proberen te gaan als de scheids half die kant uit zit te kijken?quote:Op zondag 19 april 2020 17:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Ahaja, heb het even aangepast. OnlineSoccerManager.
Waarom let die kut scheids niet gewoon op?!quote:Op zondag 19 april 2020 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Soccer, soccer.......da's toch met 22 van die miljonairs die een opgeblazen varken in elkaars netje proberen te trappen en zo veel mogelijk onderuit proberen te gaan als de scheids half die kant uit zit te kijken?
Voetbal? Ughquote:Op zondag 19 april 2020 17:53 schreef stokj het volgende:
Kom mee doen met de FOK! OSM League! in OnlineSoccerManager. Het is gratis en gezellig. @:haags_kwartiertje Haga is daar ook mod en eigenaar van de competitie. De volgende competitie gaat op verzoek naar Pakistan. @:Kluun1985 kom je ook meedoen?
Ja maar nu virtueel. Kan je een club die je altijd al wou managen leiden naar de overwinning.quote:Op zondag 19 april 2020 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Soccer, soccer.......da's toch met 22 van die miljonairs die een opgeblazen varken in elkaars netje proberen te trappen en zo veel mogelijk onderuit proberen te gaan als de scheids half die kant uit zit te kijken?
Laatste keer dat ik daar naar keek, werd Gullit nog voor 17 miljoen euro verkocht.quote:
Ik hou het wel op Castle Clicker enzo!quote:Op zondag 19 april 2020 18:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja maar nu virtueel. Kan je een club die je altijd al wou managen leiden naar de overwinning.
Aangenaam, Calcio!quote:
quote:Op zondag 19 april 2020 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daar naar keek, werd Gullit nog voor 17 miljoen euro verkocht.
True story, op een paar wedstrijden van WK en EK na, omdat de mensen waar ik was er naar keken.
Ik geef echt niks om soccer en kan ontzettend niet tegen mijn verlies......dus neequote:Op zondag 19 april 2020 17:53 schreef stokj het volgende:
Kom mee doen met de FOK! OSM League! in OnlineSoccerManager. Het is gratis en gezellig. @:haags_kwartiertje Haga is daar ook mod en eigenaar van de competitie. De volgende competitie gaat op verzoek naar Pakistan. @:Kluun1985 kom je ook meedoen?
Jammer jammerquote:Op zondag 19 april 2020 18:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik geef echt niks om soccer en kan ontzettend niet tegen mijn verlies......dus nee![]()
Thnx broquote:
Whut? Toestemming, document ondertekend?quote:Op zondag 19 april 2020 18:11 schreef stokj het volgende:
Ik heb vandaag toestemming gegeven voor het huwelijk van een nichtje met Arnhemmer J.
Ik heb het document ondertekent waarin ik goedkeuring geef. In de hoop om er dan van af te zijn. Blijkt dat ik ben uitgenodigd want ik mag niet ontbreken op het bescheiden huwelijksfeest. Heb daar geen zin in om in juli daar te vertoeven.
Bovendien Corona is nog niet weg.
Hee, je hebt het wel tegen de HoS hier he!quote:Op zondag 19 april 2020 19:13 schreef Amee het volgende:
[..]
Whut? Toestemming, document ondertekend?
Ik merk het! Haha!quote:Op zondag 19 april 2020 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee, je hebt het wel tegen de HoS hier he!
Ik snap het welquote:Op zondag 19 april 2020 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen ben ik er nog steeds niet achter gekomen wtf = going on met hem!
Klinkt spannend!quote:Op zondag 19 april 2020 19:25 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik snap het wel
Moet je de achtergrond van kennen. Haha!
quote:Op zondag 19 april 2020 19:25 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik snap het wel
Moet je de achtergrond van kennen. Haha!
Het is ook heel spannendquote:
Wa wellekquote:Op zondag 19 april 2020 17:53 schreef stokj het volgende:
Ik ben nog bezig om een list te verzinnen om niet te gaan, alsof die dag niet door kan gaan als ik er niet ben (maar waarschijnlijk zal ik wel gaan al probeer ik het te voorkomen).quote:
Ach, ze trouwt maar één keerquote:Op zondag 19 april 2020 21:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig om een list te verzinnen om niet te gaan, alsof die dag niet door kan gaan als ik er niet ben (maar waarschijnlijk zal ik wel gaan al probeer ik het te voorkomen).
Weet je dat zeker?quote:
Hehe ja!quote:
Ja, als ik ben uitgenodigd. Is meestal wel groot feest. Jij?quote:Op zondag 19 april 2020 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Hehe ja!![]()
Ga jij altijd naar trouwerijen enzo van familie?
Ik word nooit uitgenodigdquote:Op zondag 19 april 2020 21:57 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, als ik ben uitgenodigd. Is meestal wel groot feest. Jij?
Ikzelf zou na een half uur en vóór het eten proberen om weg te gaan als ik het niet naar mijn zin hebquote:Op zondag 19 april 2020 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik word nooit uitgenodigd![]()
Ben niet zo close met m'n neven en nichten. Zou een uurtje gaan om even te feliciteren.
Mijn vrouw had het er gisteren nog met me over dat ze het zo apart vond dat mensen hier amper contact met ooms, tantes, neven en nichten hebben.quote:Op zondag 19 april 2020 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ben niet zo close met m'n neven en nichten. Zou een uurtje gaan om even te feliciteren.
Verschilt per persoon uiteraard.quote:Op zondag 19 april 2020 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vrouw had het er gisteren nog met me over dat ze het zo apart vond dat mensen hier amper contact met ooms, tantes, neven en nichten hebben.
Ah, okay!quote:Op zondag 19 april 2020 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 april 2020 22:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Ikzelf zou na een half uur en vóór het eten proberen om weg te gaan als ik het niet naar mijn zin heb
Ja kan ik me van haar goed voorstellen. Die gaan daar wel anders mee om.quote:Op zondag 19 april 2020 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vrouw had het er gisteren nog met me over dat ze het zo apart vond dat mensen hier amper contact met ooms, tantes, neven en nichten hebben.
Shit, na mijn 19e heb ik nog maar 2 tantes een paar keer bezocht!
Ja godver @ edit!quote:Op zondag 19 april 2020 22:05 schreef stokj het volgende:
Dat nichtje zelf is heel close met de familie die in haar stad woont, in het bijzonder met een niffo. Zo close dat men dacht dat ze verliefd op elkaar waren. Maar dat was niet het geval.
Die niffo is vorig jaar getrouwd. Toen zag ik de familie na jaren weer want je weet, druk.
Felle groene achtergrond van dat plaatje.quote:Op zondag 19 april 2020 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja godver @ edit!
Ik was ondertussen druk bezig met dit op te zoeken:
[ afbeelding ]
Ik zat ooit eens te daten met een Thaise.quote:Op zondag 19 april 2020 22:06 schreef engine het volgende:
In Vietnam eens naar een bruiloft geweest...mooie dag![]()
Was je gelijk gestopt met daten?quote:Op zondag 19 april 2020 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat ooit eens te daten met een Thaise.
Na een week of zo begon ze al over hoeveel duizenden euro's ons huwelijk moest gaan kosten en dat we NATUURLIJK > 100 van haar vrienden en familie zouden uitnodigen enzo!
True story!
Lijkt eerder een layer die er overheen zit, met een zeer slordige mask.quote:Op zondag 19 april 2020 22:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Felle groene achtergrond van dat plaatje.
Gebeurde mij ook toen ik erg goed was met mijn neef. Hij heeft me mijn eerste bier leren drinken, we gingen samen uit en praatten erg veel met elkaar. Maar wtf, hoe kunnen ze denken dat we verliefd waren? Hij is de zoon van mijn vaders broer!quote:Op zondag 19 april 2020 22:05 schreef stokj het volgende:
Dat nichtje zelf is heel close met de familie die in haar stad woont, in het bijzonder met een niffo. Zo close dat men dacht dat ze verliefd op elkaar waren. Maar dat was niet het geval.
Die niffo is vorig jaar getrouwd. Toen zag ik de familie na jaren weer want je weet, druk.
Goed gephotoshopedquote:Op zondag 19 april 2020 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt eerder een layer die er overheen zit, met een zeer slordige mask.
Hahahs! Ja, als je date moet je trouwenquote:Op zondag 19 april 2020 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat ooit eens te daten met een Thaise.
Na een week of zo begon ze al over hoeveel duizenden euro's ons huwelijk moest gaan kosten en dat we NATUURLIJK > 100 van haar vrienden en familie zouden uitnodigen enzo!
True story!
Nou ik zat hij haar en haar familie thuis in Thailand, dus dat ging ff wat moeilijk, maar nadat ik in paniek daar zeer diep in de door slangen en malariamuggen vergeven jungle gevlucht was, was het wel uit ja!quote:
Toen ik het hoorde dacht ik van 'het zal allemaal wel en ik bemoei me er niet mee'.quote:Op zondag 19 april 2020 22:10 schreef Amee het volgende:
[..]
Gebeurde mij ook toen ik erg goed was met mijn neef. Hij heeft me mijn eerste bier leren drinken, we gingen samen uit en praatten erg veel met elkaar. Maar wtf, hoe kunnen ze denken dat we verliefd waren? Hij is de zoon van mijn vaders broer!
Oei! Ugh!quote:Op zondag 19 april 2020 22:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Toen ik het hoorde dacht ik van 'het zal allemaal wel en ik bemoei me er niet mee'.
Toen ik een keer in één ruimte met hun was stonden ze op en groeten ze me toen ik binnen kwam. Ik ging zitten en zij gingen toen op een bankje samen zitten en één van de twee (weet even niet meer welke) deed de benen over de benen van de ander. Ze zaten nog net niet bij elkaar op schoot. Ik zag het en ik moest wel lachen van binnen maar liet niks merken.
Echt joh, die lui waren ENORM op geld uit. Zowel toen ik daar was als wanneer ik weer terug zou gaan.quote:
Tuurlijk, iemand als jij doet het altijd goed bij de vrouwtjesquote:Op zondag 19 april 2020 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik zat hij haar en haar familie thuis in Thailand, dus dat ging ff wat moeilijk, maar nadat ik in paniek daar zeer diep in de door slangen en malariamuggen vergeven jungle gevlucht was, was het wel uit ja!
Ook al probeerde ze me naderhand nog wel weer terug te krijgen!
quote:Op zondag 19 april 2020 22:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Tuurlijk, iemand als jij doet het altijd goed bij de vrouwtjes![]()
Rennennnnnnnnnnnnnnnquote:Op zondag 19 april 2020 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt joh, die lui waren ENORM op geld uit. Zowel toen ik daar was als wanneer ik weer terug zou gaan.
Ze wilden minstens ¤200 per maand van mij ontvangen, naast de 10 mille aan bruidsschat die ik voor haar zou betalen!Maar over dat bedrag kon nog wel wat onderhandeld worden.
Dure vrouw. Haha! Was ze mooi?quote:Op zondag 19 april 2020 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt joh, die lui waren ENORM op geld uit. Zowel toen ik daar was als wanneer ik weer terug zou gaan.
Ze wilden minstens ¤200 per maand van mij ontvangen, naast de 10 mille aan bruidsschat die ik voor haar zou betalen!Maar over dat bedrag kon nog wel wat onderhandeld worden.
Ja, hij is laatst getrouwd en ik vergat hem te feliciteren. Deed ik de volgende dag op de app. Maar hij was al op huwelijksreisquote:
Kan me nog herinneren dat er ooit een Belgische collega was die dit had meegemaakt. Op sexvakantie in Thailand, meisje voor een hele maand gefixed en betaald om 'zijn vrouw te zijn'. Werden 'verliefd' op elkaar en hij stuurde elke maand een deel van zijn salaris daar naar toe. Ze vroeg toen om een hoog bedrag om een kapperszaak te openen. Na een jaar ging hij terug om de kapperszaak te bezichtigen. Staat hij daar in de straat op het huisnummer dat zij had gegeven met foto's en al: blijkt het een partytent te zijn. En dat meisje natuurlijk 'opeens' nergens meer te bekennen.quote:Op zondag 19 april 2020 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Als we hier een jungle hadden dan had je dat nietquote:Op zondag 19 april 2020 22:14 schreef ToT het volgende:
Wel wondroos overgehouden aan dat avontuur in de jungle. 2 zeer hardnekkige bacteriën die met een dubbele kuur van het sterkste antibioticum bestreden moesten worden.
quote:Op zondag 19 april 2020 22:15 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, hij is laatst getrouwd en ik vergat hem te feliciteren. Deed ik de volgende dag op de app. Maar hij was al op huwelijksreis
quote:Op zondag 19 april 2020 22:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat er ooit een Belgische collega was die dit had meegemaakt. Op sexvakantie in Thailand, meisje voor een hele maand gefixed en betaald om 'zijn vrouw te zijn'. Werden 'verliefd' op elkaar en hij stuurde elke maand een deel van zijn salaris daar naar toe. Ze vroeg toen om een hoog bedrag om een kapperszaak te openen. Na een jaar ging hij terug om de kapperszaak te bezichtigen. Staat hij daar in de straat op het huisnummer dat zij had gegeven met foto's en al: blijkt het een partytent te zijn. En dat meisje natuurlijk 'opeens' nergens meer te bekennen.
Dat zal wel. Haha!quote:Op zondag 19 april 2020 22:16 schreef stokj het volgende:
[..]zodra de ceremonie achter de rug is dan begint men met leuke dingen op huwelijksreis
Absoluut!quote:
quote:Op zondag 19 april 2020 22:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat er ooit een Belgische collega was die dit had meegemaakt. Op sexvakantie in Thailand, meisje voor een hele maand gefixed en betaald om 'zijn vrouw te zijn'. Werden 'verliefd' op elkaar en hij stuurde elke maand een deel van zijn salaris daar naar toe. Ze vroeg toen om een hoog bedrag om een kapperszaak te openen. Na een jaar ging hij terug om de kapperszaak te bezichtigen. Staat hij daar in de straat op het huisnummer dat zij had gegeven met foto's en al: blijkt het een partytent te zijn. En dat meisje natuurlijk 'opeens' nergens meer te bekennen.
Ze had jou gemerkt als haar eigendomquote:Op zondag 19 april 2020 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!
Maar op een gegeven moment toen ik aangaf geen ene rooie rotcent naar hen over te maken als ik thuis weer thuis was, ging de familie onderling in conclaaf met elkaar en werd ik weggestuurd terwijl ze allerlei gebaren gingen maken waarbij ze naar mij wezen, de duim en wijsvinger tegen elkaar wreven (geld), en vervolgens naar de grond wezen (hier!). En dat keer op keer op keer tot in uit zicht was.
Even later zat die meid met iemand te chatten waarbij ik niet mee mocht kijken, en ineens sprong ze op en begon ineens heel wild met me te stoeien, en ineens gingen haar handjes onder mijn shirt en krabde ze mijn rug open. Ze keek vervolgend grijnzend naar haar nagels waar mijn vel onder zat en rende er vandoor.
Ehhhh....er ging ineens HEEL wat in mijn hoofd om en toen ben ik op blote voeten er vandoor gerend!
Nee was wel een wonder!quote:Op zondag 19 april 2020 22:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Als we hier een jungle hadden dan had je dat niet
Niet gebeten en al?
De foto's waren van een andere reeds bestaande kapperszaak maar dat wist onze Belg toen op dat moment niet. Het kwam ook niet in hem op om op Google te kijken.quote:Op zondag 19 april 2020 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]HAHA! Dat gebeurt echt zooooooo vaak he!
Ik dacht eerder dat ze naar de politie zou rennen om een lulverhaal van aanranding of zo op te hangen, en dat ze smartengeld zou eisen of whatever.quote:
De jungle in Thailand kan gevaarlijk zijn. Heb er ooit 1 nacht overnacht. Was blij toen ik weer in het zuiden was.quote:Op zondag 19 april 2020 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee was wel een wonder!
Ik werd uiteindelijk door 3 boeren gevonden die geen woord Engels spraken (en hun Nederlands was naar ik aanneem ook wel vrij roestig), en die belden de dame in kwestie weer op.
Helemaal in paniek, idd omdat het er wemelde van de slangen.
Ja ik had tijdens mijn vlucht wild met een stok om me heen geslagen en geschreeuwd om alle levende wezens af te schrikken!
Waaaat was gebeurd....quote:Op zondag 19 april 2020 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!
Maar op een gegeven moment toen ik aangaf geen ene rooie rotcent naar hen over te maken als ik thuis weer thuis was, ging de familie onderling in conclaaf met elkaar en werd ik weggestuurd terwijl ze allerlei gebaren gingen maken waarbij ze naar mij wezen, de duim en wijsvinger tegen elkaar wreven (geld), en vervolgens naar de grond wezen (hier!). En dat keer op keer op keer tot in uit zicht was.
Even later zat die meid met iemand te chatten waarbij ik niet mee mocht kijken, en ineens sprong ze op en begon ineens heel wild met me te stoeien, en ineens gingen haar handjes onder mijn shirt en krabde ze mijn rug open. Ze keek vervolgend grijnzend naar haar nagels waar mijn vel onder zat en rende er vandoor.
Ehhhh....er ging ineens HEEL wat in mijn hoofd om en toen ben ik op blote voeten er vandoor gerend!
Ik zat flink in het noorden: Sakon Nakhon.quote:Op zondag 19 april 2020 22:22 schreef stokj het volgende:
[..]
De jungle in Thailand kan gevaarlijk zijn. Heb er ooit 1 nacht overnacht. Was blij toen ik weer in het zuiden was.
Het zuiden is wel lekkerquote:Op zondag 19 april 2020 22:22 schreef stokj het volgende:
[..]
De jungle in Thailand kan gevaarlijk zijn. Heb er ooit 1 nacht overnacht. Was blij toen ik weer in het zuiden was.
Ja, tegenwoordig kunnen vrouwen bedriegelijk zijn met dat soort dingen. Zeker in deze tijden. Als je naar sommige vrouwen kijkt klagen ze je al aanquote:Op zondag 19 april 2020 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht eerder dat ze naar de politie zou rennen om een lulverhaal van aanranding of zo op te hangen, en dat ze smartengeld zou eisen of whatever.
Nadat ik in de jungle teruggevonden was, vertelde ik haar mijn angsten en ze begreep geen ene flikker van wat ik zei!![]()
Inschattingsfout?
Ik kan de plaats niet meer herinneren, is alweer 15 jaar geledenquote:Op zondag 19 april 2020 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat flink in het noorden: Sakon Nakhon.
Ik xoe het nu ook, ja! Haha!quote:Op zondag 19 april 2020 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Het verhaal wordt in stukjes en beetjes verteld!
En iedere dag douchen in deetquote:Op zondag 19 april 2020 22:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker! De eerste week was ik niet goed geacclimatiseerd en dat was wel even wennen.
Ja het begon al raar; ze deden alsof ze straatarm waren en dat ze geen ene rijstkorrel in huis hadden en dat ze omkwamen van de honger.quote:Op zondag 19 april 2020 22:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig kunnen vrouwen bedriegelijk zijn met dat soort dingen. Zeker in deze tijden. Als je naar sommige vrouwen kijkt klagen ze je al aan
Jouw angsten zijn voor haar normaal.
Ja de specifieke plaats weet ik ook niet meer, en dit was ook 15 jaar geleden!quote:Op zondag 19 april 2020 22:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kan de plaats niet meer herinneren, is alweer 15 jaar geleden![]()
Nee dat niet. Gelukkig viel het met de insecten wel mee. Welk elke keer de badkamer en het bed gechecked.quote:
De hele buurt was toen 'familie'quote:Op zondag 19 april 2020 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het begon al raar; ze deden alsof ze straatarm waren en dat ze geen ene rijstkorrel in huis hadden en dat ze omkwamen van de honger.
Kom ik daar aan; hadden ze een paar kubieke meter aan rijst in huis. "Ja dat is van andere mensen. Wij komen om van de honger!"Riiiiiiiiiight!
Die dag meteen naar de supermarkt, pleuren ze voor zo'n ¤80 aan vis, mosselen, andere schelpdieren en weet ik allemaal wat nog meer in het winkelwagentje, en natuurlijk moest ik dat betalen.
En de volgende dag ook.
En de volgende dag ook.
En de....nou ja, je snapt 'm al wel.
Elke avond kwamen allerlei vage ooms, tantes, neven en nichten op mijn kosten eten. De hele dag door!
Het KAN zijn dat ze met een vriendin zat te chatten en dat die haar uitdaagde of zo.quote:Op zondag 19 april 2020 22:25 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik xoe het nu ook, ja! Haha!
En ben je erachter gekomen waarom ze krabde?
Dat wil je toch niet als familie?quote:Op zondag 19 april 2020 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het begon al raar; ze deden alsof ze straatarm waren en dat ze geen ene rijstkorrel in huis hadden en dat ze omkwamen van de honger.
Kom ik daar aan; hadden ze een paar kubieke meter aan rijst in huis. "Ja dat is van andere mensen. Wij komen om van de honger!"Riiiiiiiiiight!
Die dag meteen naar de supermarkt, pleuren ze voor zo'n ¤80 aan vis, mosselen, andere schelpdieren en weet ik allemaal wat nog meer in het winkelwagentje, en natuurlijk moest ik dat betalen.
En de volgende dag ook.
En de volgende dag ook.
En de....nou ja, je snapt 'm al wel.
Elke avond kwamen allerlei vage ooms, tantes, neven en nichten op mijn kosten eten. De hele dag door!
Ja nee ze bleef een tijd berichten sturen dat ze niet begreep waarom ik niet meer verder met haar wilde, en ze stuurde allerlei schattige tekstjes op die ze ergens op Internet had gevonden enzo.quote:Op zondag 19 april 2020 22:28 schreef stokj het volgende:
[..]
De hele buurt was toen 'familie'![]()
Toen je terug naar Nederland kwam was het gelijk klaar met haar of zat er nog een losse eind aan?
quote:Op zondag 19 april 2020 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Het KAN zijn dat ze met een vriendin zat te chatten en dat die haar uitdaagde of zo.
Anyway, dot speelde zich af toen ICQ nog populairder dan MSN messenger was, en van Facebook had nog niemand gehoord.
Ow ik zei net dat dit allemaal 15 jaar geleden gebeurde, maar het was rond eind april 2009; ik vroeg haar namelijk of ik haar laptop mocht gebruiken omdat iemand me wat berichtjes had gestuurd over een aanslag tijdens Koninginnedag. Iets over een zwarte Suzuki Swift die in Apeldoorn tegen de Naald gebotst zou zijn of zo?
Geen probleem, ik mocht de laptop gebruiken om dat nieuws op te zoeken.
Direct sprong ICQ aan, met een ENORME rij westerse kerels in haar contactlist!
quote:Op zondag 19 april 2020 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Het KAN zijn dat ze met een vriendin zat te chatten en dat die haar uitdaagde of zo.
Anyway, dot speelde zich af toen ICQ nog populairder dan MSN messenger was, en van Facebook had nog niemand gehoord.
Ow ik zei net dat dit allemaal 15 jaar geleden gebeurde, maar het was rond eind april 2009; ik vroeg haar namelijk of ik haar laptop mocht gebruiken omdat iemand me wat berichtjes had gestuurd over een aanslag tijdens Koninginnedag. Iets over een zwarte Suzuki Swift die in Apeldoorn tegen de Naald gebotst zou zijn of zo?
Geen probleem, ik mocht de laptop gebruiken om dat nieuws op te zoeken.
Direct sprong ICQ aan, met een ENORME rij westerse kerels in haar contactlist!
quote:Op zondag 19 april 2020 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ze bleef een tijd berichten sturen dat ze niet begreep waarom ik niet meer verder met haar wilde, en ze stuurde allerlei schattige tekstjes op die ze ergens op Internet had gevonden enzo.
quote:Op zondag 19 april 2020 22:30 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat wil je toch niet als familie?
Maar er zullen vast wel oprechte vrouwen zijn.
Ik heb een gamevriend die al misschien wel 8 jaar met een Filippijnse vrouw gast. Maar zij is nog getrouwd. Katholieken mogen niet scheiden. Ze heeft twee kinderen met hasr man, maar ze wonen niet meer samen. Som denk ik dat ze het ook om zijn geld doet en het xo wel prima vindt. Hij is niet altijd bij haar, zij vrij in Filippijnen en krijgt euro's van hier.
Haha, goed opgevoedquote:Op zondag 19 april 2020 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]Fijn dan!
Ja de familie van mijn vrouw heeft ook wel bepaalde verwachtingen wat geld betreft, maar mijn vrouw wordt er in rap tempo steeds terughoudender in, gelukkig!
Iets over zwarte koffie waar een scheutje melk in kwam (nee, ik heb haar niet volgeblaft!quote:
Gelukkig heb je dat niet gedaan, anders was je in de ban van de Thai.quote:Op zondag 19 april 2020 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets over zwarte koffie waar een scheutje melk in kwam (nee, ik heb haar niet volgeblaft!) en als je het roert, komt het precies perfect uit en of we dat samen zouden gaan drinken of zo.
Dan lag ik allang bankroet en dakloos in een kartonnen doos onder de brug!quote:Op zondag 19 april 2020 22:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dat niet gedaan, anders was je in de ban van de Thai.
Pubers zouden dat wel doen, achter een vrouw aanrennenquote:Op zondag 19 april 2020 22:36 schreef ToT het volgende:
Voor ik mijn vrouw leerde kennen, zat ik trouwens ook wat te chatten met een bloedmooi Filipijs fotomodel.
Tot ik in haar vriendenlijst keek op Smoelenboek: allemaal dikke, vadsige zestigers!![]()
En ze postte iets van: "Als je de perfecte vrouw ontmoet hebt en je WEET dat er meer zijn die haar begeren, dan heb je er alles voor over om haar voor jou te winnen!"
Delete & block!
En vieze vadsige geile zestigers!quote:Op zondag 19 april 2020 22:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Pubers zouden dat wel doen, achter een vrouw aanrennen
quote:Op zondag 19 april 2020 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan lag ik allang bankroet en dakloos in een kartonnen doos onder de brug!
Haha, sowieso!quote:Op zondag 19 april 2020 22:37 schreef stokj het volgende:
[..]En zelfs dan zou je nog met geld moeten komen bij hun.
Welke types kom jij tegen op internetquote:Op zondag 19 april 2020 22:42 schreef ToT het volgende:
Owjah, zat ook een keer met een Thaise te chatten, stuurt ze me de 2e dag ineens ongevraagd allerlei foto's van haar in schaarse kleding.
De dag er op: "Boehoehoe, schatje! Ik hou zo ontzettend veel van jou! Boehoehoe! Maar het huis van mijn oom en tante zijn verwoest in een brand en we hebben jouw geld nodig, mijn liefste! Boehoehoe! Ik hou zo veel van jou! Stuur ¤10.000,- op zodat we weer een huis voor hen kunnen laten bouwen!
Ehhh hallo? We chatten pas 2 - 3 dagen met elkaar, trut!
Leek me een Nigeriaanse bende die gewoon wat sexy foto's van een willekeurige meid hebben gedownload en nu zo gebruiken.
Zou het niet weten, ik heb nog nooit een Duitse kerel gedatequote:Op zondag 19 april 2020 22:37 schreef ToT het volgende:
Waren volgens mij ook voornamelijk Duitsers. En op dating-gebied zijn Duitse kerels toch wel een slag apart hoor.
quote:Op zondag 19 april 2020 22:42 schreef ToT het volgende:
Owjah, zat ook een keer met een Thaise te chatten, stuurt ze me de 2e dag ineens ongevraagd allerlei foto's van haar in schaarse kleding.
De dag er op: "Boehoehoe, schatje! Ik hou zo ontzettend veel van jou! Boehoehoe! Maar het huis van mijn oom en tante zijn verwoest in een brand en we hebben jouw geld nodig, mijn liefste! Boehoehoe! Ik hou zo veel van jou! Stuur ¤10.000,- op zodat we weer een huis voor hen kunnen laten bouwen!
Ehhh hallo? We chatten pas 2 - 3 dagen met elkaar, trut!
Leek me een Nigeriaanse bende die gewoon wat sexy foto's van een willekeurige meid hebben gedownload en nu zo gebruiken.
quote:Op zondag 19 april 2020 22:45 schreef engine het volgende:
[..]
Zou het niet weten, ik heb nog nooit een Duitse kerel gedate
quote:Op zondag 19 april 2020 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]Ik WIST het!
Nee, dat is wat ik steeds van dames hoor. Ook van het zusje van mijn vrouw.
Duitsers zijn op dating-gebied meestal echte perverselingen.
Niet gewoon seksbelust; nee, echt perverselingen.
Voorbeeld met het 19-jarig zusje van mijn vrouw: zit met een Duitser te chatten, Duitser wil haar ontmoeten, maar wil eerst een paar maand wachten en in de tussentijd moet ze van hem aan de pil. Hij blijft ook maar een weekje, want de rest van zijn vakantie wil hij in andere delen van het land spenderen, en zij mag NIET met hem mee. (Goh, I wonder why!)quote:Op zondag 19 april 2020 22:48 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar is wel echt nieuw voor me. Verbaasd me ook wel eigenlijk.
Wtfquote:Op zondag 19 april 2020 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Voorbeeld met het 19-jarig zusje van mijn vrouw: zit met een Duitser te chatten, Duitser wil haar ontmoeten, maar wil eerst een paar maand wachten en in de tussentijd moet ze van hem aan de pil. Hij blijft ook maar een weekje, want de rest van zijn vakantie wil hij in andere delen van het land spenderen, en zij mag NIET met hem mee. (Goh, I wonder why!)
Twijfel twijfel, okee uiteindelijk (na de nodige bedreigingen van zijn kant) begint ze aan de pil.
"Je bent met de pil begonnen? Mooi! Dan wil ik nu dat je een Brazillian Wax neemt!"
Mijn vrouw moest nog van haar aan mij vragen wat dat betekende.
Klopt helemaal. Is toen ook meteen afgekapt.quote:Op zondag 19 april 2020 22:57 schreef engine het volgende:
[..]
Wtf![]()
Zo'n kerels moet je toch ook geen zin in hebben eigenlijk.
Is dat voor Duitse vrouwen ook zo?quote:Op zondag 19 april 2020 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Is toen ook meteen afgekapt.
Maar ik heb wel meer verhalen gehoord over Duitsers. Ze beginnen heel snel over seks en willen het liefst de eerste dag al tieten zien op de webcam.
Haagsie!quote:
Goedemorgen CDquote:
Hoi!quote:
ToTquote:
Stokjknijpenquote:
Dat scheeltquote:
Nee mijn wijf ligt er nog langsquote:
Nee is te lui. En aseksueel vermoed ik.quote:Op maandag 20 april 2020 08:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Verstandig om haar het werk te laten doen😉🤣
Dat laatste is jammer. Wil je iemand anders met wie je lekker los kan gaan? Ik ken wel iemand.quote:Op maandag 20 april 2020 08:31 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee is te lui. En aseksueel vermoed ik.
Top!quote:Op maandag 20 april 2020 08:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja hoor, hoe is het daar? De nacht goed doorgekomen in huize ToT?
🥳🥳🥳quote:Op maandag 20 april 2020 08:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Top!
Ja een heerlijk rustig nachtje deze keer!
Hmm ik verwacht dat er een spatel of horloge in de wc of vuilnisbak gaat verdwijnen, misschien dat hij met een soepkom of zo rond gaat lopen die hij uit de voorraadkast pakt, eventueel dat hij de wc-deur open gaat doen en de wc-borstel de trap op zeult en in ons bed legt.....je weet maar nooit met hem!quote:
Morgen weer?quote:
🤣😂😅quote:Op maandag 20 april 2020 08:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmm ik verwacht dat er een spatel of horloge in de wc of vuilnisbak gaat verdwijnen, misschien dat hij met een soepkom of zo rond gaat lopen die hij uit de voorraadkast pakt, eventueel dat hij de wc-deur open gaat doen en de wc-borstel de trap op zeult en in ons bed legt.....je weet maar nooit met hem!
Anyway, als het vandaag niet te hard waait, wil ik wel ff met hem gaan wandelen, of dat hij weer even met de buurtkinderen kan spelen.
Hahahaquote:Op maandag 20 april 2020 08:43 schreef ToT het volgende:
Hij heeft al een balletje in de rijstkoker gegooid!
Mijn vrouw zat al aan een konijn of een hamster te denken, maar ik ben bang dat hij het arme dier de ogen uit zou steken of keihard tegen de televisie aan zou flikkeren!quote:Op maandag 20 april 2020 08:44 schreef stokj het volgende:
[..]
🤣😂😅
Klinkt eigenlijk alsof mini een huisdier nodig heeft. Eentje met wie hij die avonturen samen kan doen😜
Haal een mini schildpad 🐢 😜
Of een kat.quote:Op maandag 20 april 2020 08:44 schreef stokj het volgende:
[..]
🤣😂😅
Klinkt eigenlijk alsof mini een huisdier nodig heeft. Eentje met wie hij die avonturen samen kan doen😜
Hopelijk kussen jullie elkaar wel als de bek aan minimale persoonlijke hygiëne voldoet zo op de ochtend 😜😂quote:
Heeeeyyyy! Onze bekken zijn altijd hygiënischquote:Op maandag 20 april 2020 08:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Hopelijk kussen jullie elkaar wel als de bek aan minimale persoonlijke hygiëne voldoet zo op de ochtend 😜😂
Inderdaad, een kat heeft kapsones genoeg en daar kan mini op trainen.quote:Op maandag 20 april 2020 08:46 schreef Amee het volgende:
[..]
Of een kat.
Ik denk dat dit echt een goed idee is voor de kleine.
Ja hoor is goedquote:Op maandag 20 april 2020 08:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat laatste is jammer. Wil je iemand anders met wie je lekker los kan gaan? Ik ken wel iemand.
quote:Op maandag 20 april 2020 08:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Hopelijk kussen jullie elkaar wel als de bek aan minimale persoonlijke hygiëne voldoet zo op de ochtend 😜😂
Dan is het goed! (Je wilt je ochtend niet gelijk over je nek gaan van een slechte bekgeur🤣 )quote:Op maandag 20 april 2020 08:47 schreef Amee het volgende:
[..]
Heeeeyyyy! Onze bekken zijn altijd hygiënisch
🤣😂😅quote:Op maandag 20 april 2020 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zat er ook al aan te denken!
Niet dat ze gelijk de geur en smaak van een dood vogeltje in d'r muil krijgt enzo!
Ja of het wordt een Stewiequote:Op maandag 20 april 2020 08:44 schreef stokj het volgende:
[..]
🤣😂😅
Ik moet elke ochtend hier opnieuw behangen als ik de trap af loop voordat ik m'n bek geschrobd heb.quote:Op maandag 20 april 2020 08:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan is het goed! (Je wilt je ochtend niet gelijk over je nek gaan van een slechte bekgeur🤣 )
Hahahahaha!quote:Op maandag 20 april 2020 08:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan is het goed! (Je wilt je ochtend niet gelijk over je nek gaan van een slechte bekgeur🤣 )
Dat is een hele klusquote:Op maandag 20 april 2020 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet elke ochtend hier opnieuw behangen als ik de trap af loop voordat ik m'n bek geschrobd heb.
Van hem zou wel al gepoetst zijn want hij was al wakker. Ik daarentegen sliep nog. Haha!quote:Op maandag 20 april 2020 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zat er ook al aan te denken!
Niet dat ze gelijk de geur en smaak van een dood vogeltje in d'r muil krijgt enzo!
De mooistequote:
Volgens de Gelderlander wel.quote:
Eeeeeeeehhhhquote:
Ik woon in Meierijstad, samen met Uden Corona-hoofdstad van NL ja.quote:
Daar zijn ze over de piek heen johquote:Op maandag 20 april 2020 09:01 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Ik ben bang!
1,5 afstand houden van hem he!
Oh arme jijquote:Op maandag 20 april 2020 09:01 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik woon in Meierijstad, samen met Uden Corona-hoofdstad van NL ja.
Dat welquote:Op maandag 20 april 2020 09:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar zijn ze over de piek heen joh
Nah heeft ook wel ietsquote:
quote:Op maandag 20 april 2020 09:01 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik woon in Meierijstad, samen met Uden Corona-hoofdstad van NL ja.
HAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op maandag 20 april 2020 08:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
SMOESJES!quote:Op maandag 20 april 2020 09:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar zijn ze over de piek heen joh
Ik brand daar zo doorheen kerelquote:Op maandag 20 april 2020 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je het goed dat ik vanaf nu zo met je praat?
Ja wie weet.quote:Op maandag 20 april 2020 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
SMOESJES!Dat beweert China ook al!
Maar ondertussen broedt het natuurlijk gewoon lekker door!
[ afbeelding ]
Dus ook dát is mijn eigen schuldquote:
1ste hands report: het wordt minderquote:Op maandag 20 april 2020 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
SMOESJES!Dat beweert China ook al!
Maar ondertussen broedt het natuurlijk gewoon lekker door!
[ afbeelding ]
Leuk weekend gehad?quote:Op maandag 20 april 2020 09:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dus ook dát is mijn eigen schuld![]()
[..]
1ste hands report: het wordt minder
quote:Op maandag 20 april 2020 09:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
1ste hands report: het wordt minder
Zeker, lekker gewerkt vooral, nu begint het thuiszittenquote:
Wie praat er over schuld? Sommige dingen kun je er niets aan doen, maar je kunt er wel een positieve draai aan gevenquote:Op maandag 20 april 2020 09:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dat deel ik niet uit, hoor! Mine!!quote:Op maandag 20 april 2020 09:05 schreef ToT het volgende:
[..]
@:Amee zal er vast wel eentje hebben, toch?
Hahahahaquote:Op maandag 20 april 2020 09:06 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zeker, lekker gewerkt vooral, nu begint het thuiszitten
Ja seksueel ook zeer attractiefquote:
Ben je al aan het vieren?quote:
Is goed, de manwijf heeft nog een nichtje (100% vrouw) uit die provincie. Heb je nog een Coronarestrictie (voordat ik het ga vragen).quote:Op maandag 20 april 2020 08:58 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Volgens de Gelderlander wel.
Maar dat is hem niet.
Noord-Brabant-godenprovincie
Ook een fijne feestdag gewenstquote:
Heeeee vriendquote:
Helemaal weer up and running?quote:Op maandag 20 april 2020 10:24 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wel okay lekker aan het relaxen. Even een pauze gehad.
Als ik jou was ToT dan zou ik je designer taken neerleggen met zo'n respectloze gast als @GGM die zijn eigen crew zo behandeld. Het was een onnodige opmerkingen en hij had je net zo goed in een dm te woord kunnen staan je bent toch onderdeel van de FOK! molen? Zit je netjes bannertjes te maken krijg je dat als dank.quote:
Happy 420 uiteraardquote:
Geen updates meer, kort nadat jij op rust ging zijn er geen updates meer gekomen.quote:Op maandag 20 april 2020 10:36 schreef Fernweh het volgende:
@:Stokj
Hoe zit het met Abid zijn er updates etc?
Mooi dan heeft hij geleerd van zijn dwaasheid.quote:Op maandag 20 april 2020 10:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Geen updates meer, kort nadat jij op rust ging zijn er geen updates meer gekomen.
Mini-ToT heeft eindelijk geleerd zélf uit de fles te drinken!quote:Op maandag 20 april 2020 10:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Mooi dan heeft hij geleerd van zijn dwaasheid.
Wat is hier verder loos?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@haags_kwartiertje is weer kampioen geworden in de competitie van Spanje met OSM. We zitten nu in Albanie en er is het verzoek gedaan aan Haga om de volgende competitie in Pakistan te houden zodat @Kluun1985 mee kan doen.quote:Op maandag 20 april 2020 10:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Mooi dan heeft hij geleerd van zijn dwaasheid.
Wat is hier verder loos?
quote:Op maandag 20 april 2020 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT heeft eindelijk geleerd zélf uit de fles te drinken!Wel de verkeerde flesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 april 2020 10:44 schreef stokj het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje is weer kampioen geworden in de competitie van Spanje met OSM. We zitten nu in Albanie en er is het verzoek gedaan aan Haga om de volgende competitie in Pakistan te houden zodat @:Kluun1985 mee kan doen.
@:kopjechino heeft afgelopen weekend buikpijn gehad. Kopje, heb je nog buikpijn?
@:cinderelladreamer zocht ook naar jou
@:puzziepie heeft het ook druk
@:engine heeft zijn bek gepoetst en @:amee vanochtend wakker gekust op FOK!
@:Tot heeft vannacht goed geslapen, mini-ToT krijgt misschien een hond of kat. Mini-ToT heeft een allergie maar het gaat beter met hem.
Verder zijn er te veel dingen om op te noemen.
quote:Op maandag 20 april 2020 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT heeft eindelijk geleerd zélf uit de fles te drinken!Nu nog leren hoe hij hem kapot slaat tegen zijn hoofd, dan kan die chickies hosselen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelieve verwijderen
Bedankt voor de scherpe updates!quote:Op maandag 20 april 2020 10:44 schreef stokj het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje is weer kampioen geworden in de competitie van Spanje met OSM. We zitten nu in Albanie en er is het verzoek gedaan aan Haga om de volgende competitie in Pakistan te houden zodat @:Kluun1985 mee kan doen.
@:kopjechino heeft afgelopen weekend buikpijn gehad. Kopje, heb je nog buikpijn?
@:cinderelladreamer zocht ook naar jou
@:puzziepie heeft het ook druk
@:engine heeft zijn bek gepoetst en @:amee vanochtend wakker gekust op FOK!
@:Tot heeft vannacht goed geslapen, mini-ToT krijgt misschien een hond of kat. Mini-ToT heeft een allergie maar het gaat beter met hem.
Verder zijn er te veel dingen om op te noemen.
Nee mang veel te vroeg !quote:Op maandag 20 april 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je al weer aan het werk?
Rijden nog gewoon treinen toch ? condoekoe is niet alleen kaartjes knippen he..quote:Op maandag 20 april 2020 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ik d8 dat je helemaal niet werkte momenteel
Ken ook mensen die bewust niet werken terwijl ze wel kunnenquote:Op maandag 20 april 2020 11:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Rijden nog gewoon treinen toch ? condoekoe is niet alleen kaartjes knippen he..
quote:Op maandag 20 april 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken ook mensen die bewust niet werken terwijl ze wel kunnen
Lijkt me welquote:Op maandag 20 april 2020 12:00 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ben geen viroloog maar mensen kunnen toch ook zelf nog nadenken
quote:Op maandag 20 april 2020 12:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kom even vlug @:Fernweh welkom 'thuis' te heten en @:Amee en @:Engine zijn cute samen![]()
Nu weer aan 't werk......
Tip voor als je een hekel hebt aan iemand: als je een dralla draait denk dan aan die persoon en dat je die persoon eten geeft. En als je gaat plassen dan beeld je je in dat je die persoon drinken geeftquote:
Lief van je! 🌷quote:Op maandag 20 april 2020 12:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kom even vlug @:Fernweh welkom 'thuis' te heten en @:Amee en @:Engine zijn cute samen![]()
Nu weer aan 't werk......
M'n broodjes net opquote:
Ah beter wel!quote:
Kantinevoedsel?quote:Op maandag 20 april 2020 12:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ah beter wel!
M'n gebraden gehakt was maar matig.
Nee die is gesloten momenteel helaasquote:
Heb weer wentelteefjes gemaakt van het overgebleven stokbroodquote:Op maandag 20 april 2020 12:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ah beter wel!
M'n gebraden gehakt was maar matig.
En je roept mij niet even?quote:Op maandag 20 april 2020 12:54 schreef Amee het volgende:
[..]
Heb weer wentelteefjes gemaakt van het overgebleven stokbrood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |